Am și eu vreo doi prieteni care conduc așa. Fie ceață, fie ploaie, nu contează, băgăm pedala în podea, pentru că avem reflexe și pe dumnezeu cu noi.

Eu nu înțeleg, cum poți conduce cu viteza asta, când practic vezi la 3 metri în față?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

30 comentarii Adaugă comentariu

  1. Au miere in sange:)))

  2. Cum altfel poti pune in practica, invatamintele dobandite de la inaintasii tai, al caror fani erai, atunci cand le priveai ispravile si doreai si tu sa ajungi intr-o zi, ca ei.

  3. #3

    Eu nu inteleg ce curaj sa ai sa conduci pe timp de noapte pe drumurile din ro cu peste 60km/h (ok, ok facem abstractie de autostrazi, da?). Numai cate carute, caini, betivi si “rasnite” sunt pe drum. Ce sa mai vorbim de drum cu ceata?

    • #4

      Sa conduci in RO e periculos in orice conditii.

      Acum mai bine de 6 ani conduceam intre Arad si Timisoara. Drum bun, fara gropi, dar destul de aglomerat. Asa ca desteptii soferi mioritici ii stateau lipiti de bara celui din fata in timp ce conduceau cu 110 km/h.

      Eh, si nu crezi ca la un moment dat ala din capul coloanei s-a oprit, drept pentru care a fost un accident in lant de toata frumusetea (12-13 masini + un camion mic) din care doar eu am scapat cu masina nelovita pentru ca lasasem destula distanta fata de cel din fata mea si pentru ca am avut putin noroc, ala din spatele meu + cel din spatele lui m-au ocolit – unul in dreapta, unul in stanga – desi in ei tot s-a infipt cineva 🙂

    • #5

      Si sa vezi horror frate cand trebuie sa mergi pe autostrada nemarcata pe timp de ceata si noaptea. Se intampla pe A1, sa tot fie 2 ani. Acum stiu ca e marcata, dar ca idee, cat de indolenta si nepasare sa lasi o autostrada nemarcata? SI fara garduri de protectie impotriva animalelor. Daca aduni toate lesurile de caini de la Pitesti la Bucuresti saturi un oras de chinezi.

    • #6

      asa ziceam si eu.
      mi-am laut acum un set nou de becuri (halogene) si s-a schimbat simtibil ecuatia.
      osram night breaker plus
      e complet alta masina (cel putin noaptea)

    • #7

      dap, complet alta masina, si apoi si frigiderul e plin de pule primite de la cei de pe contrasens….
      da’ cei mai plini de carne sunt aia cu stopul de ceata aprins in trafic urban…. chit ca au vizibilitate la 100m…

    • #8

      @whiteout tinere, nu prea intelegi mare lucru, bag sama. Nu farurile puternice orbesc, ci farurile nereglate sau care din fabricatie bat prost. Pun pariu pe cat vrei ca nu ai aliniat in viata ta un set de faruri si ca nici cel mai mic habar nu il ai despre cum ar trebui sa bata . Newsflash: poti sa ai faruri chioare care pe faza scurta sa orbeasca sau faruri puternice care sa nu deranjeze pe nimeni. Da e complicat. Mai bine o las asa cum ti se pare tine : cu cat mai chioare cu atat mai bine. succesuri!

  4. unu ma nu ar da avariile …

    • Avariile se pun doar cand opresti pe o trecere de pietoni, sa te duci sa-ti iei tigari sau prezervative.

  5. A se aprecia ca toti au stopurile de ceața aprinse si triunghiuri reflectorizante puse pe autostrada … or not

    • #12

      Sa le spuna cineva cretineilor din romania ca becurile alea din bara nu sunt acolo sa dovedesti ca masina ta e “fulopshion”, ci pt … ceata. Nu ca sa pui leduri albastre pe pozitie si sa mergi cu proiectoarele aprinse si la proiectoare sa pui halogene de faza lunga.

    • #13

      Si daca tot m-am pornit, un mare MUMU celor care pun “xenoane” pe faruri fara lupa. Pe “capdecreta” nu l-o deranja noaptea in tufis luminile cretineilor?

    • #14

      e plina seara de din-astia. Sincer, si eu simteam nevoia uneori sa aprin becurile de ceata (am in far nu proiectoare) dar nu deranjau pe nimeni. nu mi-am luat niciun flash. Mi-am schimbat acum halogenele punandu-mi altele mai bune si e foarte ok, nu le mai pun. In plus, cand e cate unul cu de-astea de ceata care ma orbesc le bag cate o faza lunga. CU becurile noi cred ca ii doare putin asa la retina.

    • #15

      BA, d-aia-i mai fain prin alte tari. Nu treci ITP-ul daca iti bate un far aiurea.

    • #16

      ba, maik. e naspa sa pui becurile de ceata. nu le mai pune, serios. doar taranii si idiotii o fac. doar de acum inainte se pune asta…

    • #17

      marmelade, tocmai asta spun.
      Cu o pereche de faruri bune (40 nu 12 lei bucata) nu mai simti nevoia sa le pui. Nu le mai pun.
      Ideea e ca spre deosebire de faza scurta, becurile de ceata nu sunt reglate pentru a nu bate in ochii celor de pe contrasens.

  6. #18

    Aceeasi problema o am si cu cei care circula pe ceata fara faruri si stopuri de ceata, sau chiar mai rau, fara lumini. Acelasi lucru il adaug si celor care circula pe ploaie torentiala fara luminile de ceata aprinse… Adevarat, nu e ceata, dar nici vizibilitate nu avem. Am nimerit o asemenea ploaie pe A1 Arad-Timisoara si cred ca aveam cam 20 m vizibilitate, dupa care era o mare de apa… Singurul cu acele lumini aprinse eram eu. Pe restul abia daca-i vedeam. Sa zic ca aveam morcovu’ ca poate patesc ca si cel de mai sus?

  7. E Mama Rusie, orice se poate. Vodka face minuni la capitolul de percepere a realitatii.

  8. #20

    ruleta ruseasca 🙂

  9. cum tre’ sa fie sa stai oprit acolo si sa te astepti in orice moment sa te loveasca unu din spate.sentimentu’ ala neputinta…

  10. #22

    Ai scris “metri” cu in singur i 🙂 rar in zilele astea

  11. Azi de dimineață, pe ceața aia, puliția se plimba prin cartier fără faruri aprinse. Le-am făcut un semn (am oprit și pornit faza scurtă) dar nu s-au sinchisit. Probabil că erau în misiune undercover, plm.

    De altfel, o gramadă de giboni pe străzi fără nici o lumină aprinsă. La unele mașini, faza scurtă se aprinde automat când pornești mașina. Plm, ar trebui să fie standard asta…

  12. #24

    wow ce-a luat-o la fuga pe aratura aia din toyota neagra!

    pentru o clipa am presupus ca inca mai avea in gura ceva din tipul ce a coborat mai tarziu. dar nu, era prea calm… 🙂

  13. #25

    Tre’ sa simti masina. Daca mai stii si drumul, poti merge si mai repede chiar. Apropo, zoso pe unde e? 🙂

  14. #26

    ala n-a condus repede:
    1. a oprit la timp cand a aparut obstacolul in fata;
    2. si daca te uiti la marcajele de pe sosea, nu pare foarte-foarte repede.

    • #27

      nu zic de el, ci de baietii care presteaza banderas in spatele lui

  15. Ca sa tot vorbim de soferi. Tocmai ce blochez o straduta asteptand pe cineva. Eu citimd arhiblogul nu vazui masina din fata mea care astepta sa ma dau la o parte. A dat omul un claxon super scurt dupa care in timp ce eu dadeam cu spatele sa-i fac loc a stins farurile ca sa nu deranjeze cand efectuez manevra. Mai sunt si soferi ok se pare.

  16. ala ce conducea camionu` care s-a infipt in Toyota a avut surpriza vietii lui…partieeeee, hole in one, birdie, fâş, bara bara gol si restu` :))

  17. ala cu camionu` infipt in Toota a avut parte de surpriza vietii lui :))…parte, hole in one, birdie, fâş, bara bara gol…si restu` :)))