În general, îmi ascult sfatul acesta singur, pentru că mi-am demonstrat de multe ori că, dacă plătești în avans, pe curier îl doare brusc în cur de tine și mai vezi mâncarea când termină el de livrat 15 comenzi. Azi am plătit, că aveam zero lei cash în casă.

Asta e șaorma mea, comandată de la Diner Food, prin Tazz, la 16.23 și ajunsă la 17.45. Distanța dintre mine și Diner Food, pe șosea, este de 2.5 km.

Mâncarea a ajuns exact așa cum arată, adică absolut infectă, rece, sleit totul prin ea, cu grăsime lipindu-se de dinți, am aruncat-o la coș. TOTUL ERA FUCKING RECE! Rece, nu răcit, nu ușor cald, rece, ca scos dintr-un frigider de alcool.

Am cerut pe chat refund la cei 10 lei tips lăsați curierului în aplicație, domnișoara Carol de la suport se tot înfigea să îmi ofere 15 lei sub formă de voucher. Am refuzat, evident. Sper să îi văd înapoi.

Concluzia e simplă și o repet. Nu mai plătiți în aplicație, indiferent de cum sunt oamenii care muncesc pentru aplicația aia, curierii sunt tot românii clasici, cu durere în cur. Cash, la ușă, așa cum trebuie.

Bine, ca final, mâncarea de la Diner Food a ajuns mizerabilă, e nutreț pentru vite cu handicap, în viața mea nu mai comand de la ei.

74 comentarii Adaugă comentariu

  1. Să comanzi de City Grill și o să te întrebi cine a putut găti în așa hal. Până și un novice ar găti mai bine. Nu credeți, comandați și vă veți convinge.

    7

    • nu stiu, ca nu e in zona mea si oricum nu mancam de la ei. m-am enervat cand au inceput sa cumpere diverse retele si brusc toate mancarurile au inceput sa semene intre ele. m-a durut cand au distrus fasolea cu carnat de la curtea boiereasca sau cum plm ii zice

  2. #3

    Ai fi putut si matale sa pui o poza de cand ti-a sosit, nu dupa regurgitare.

    104

  3. #8

    … Iar ală nu arată a sos de usturoi.

    1

    • e o laie, e o maioneza infecta. eu stiam ce cer, sosul lor de usturoi era foarte bun, acum cativa ani. acum zici ca e iubirea din cativa marinari statuti

  4. #10

    Am patit o data o faza asemanatoare, si „Carlos” de la support m-a intrebat daca nu am si eu un cuptor cu microunde, daca e asa de rece.

    M-am simtit atat de umilit, dar replica fiind atat de nesimtita si totusi cumva amuzanta si „romaneasca”, am reusit sa ma abtin sa nu il injur mai abitir pe ala.

    28

    • #11

      tare asta. nu l ai reclamat pe Carlos?
      nu poti sa alegi livrare garantata in X minute?

      2

  5. Am crezut ca numai eu patesc dastea, am aruncat kfc-ul dupa cateva guri, zici ca era tinut de mine in frigider 2 zile cand a ajuns. Evident ca kfc a uitat si sosul de usturoi si mi a dat fuze tea in loc de cola.
    O sa ascult sfatul sa incerc sa comand cu plata la livrare sa vad dacă se schimba ceva.
    O varianta care merge la mine este sa comanzi de la restaurantele care livrează singure mâncarea. De la fabio pizza macat vine mereu calda mancarea, dezavantaj ca au doar pizza și paste..

    11

  6. #13

    Tazz sunt execrabili la livrare, am patit fix acelasi lucru cu comenzi la KFC prin ei.
    Prin food panda sau glovo fix de la acelasi KFC ajungea mancarea fierbinte.
    In rest, poti plati la livrare cu cardu ? Ca eu most of the time am in casa 20-30 de lei cash.

    6

  7. #14

    Cash is king

    21

  8. Cum pica articolul asta… Aseara am comandat prin Tazz la 17:32 de la Sushi Master Balotesti
    (5km distanta). Platit cu cardul. Citez din aplicatia lor: „comandă livrată în 28 Sep 2021 la 20:44”. Peste 3 ore!!!

    Tot Tazz mi-a livrat sambata un televizor spart – 5km distanta de la eMag Baneasa. Mi-au facut refund la plata si mi-au lasat televizorul spart – „faceti dvs. ce vreti cu el”. Ce plm sa fac cu un televizor spart? Mi-am facut drum si l-am dus personal la eMag si dupa ceva explicatii am reusit sa-l las la retur produse.

    Tazz sucks big time.

    15

  9. Esti cam prea exigent, ok, era rece, dar oamenii corecti pana la urma, adica ti-au pus si niste castraveti murati din partea casei ca sa iti taie greata!

    22

  10. #20

    Salutare!

    Am mai comentat aici acum cateva luni in calitate de livrator la Tazz. Acum comentez in calitate de „in cateva zile” fost livrator la Tazz.

    Da, ati face bine sa-l ascultati pe Cetin: comandati doar cu plata cash in perioada asta si probabil si in lunile ce urmeaza. 😉

    21

    • Domnu, daca tot dati din casa, mai puneti voi ceva in plus peste sosul ala de usturoi daca de exemplu va injura clientul la telefon ca intarziati prea mult?

      5

    • #22

      Nu ca n-am timp, ma grabesc sa parcurg cei 4-5 km pana la restaurant, ca apoi sa fac 1 km pana la client si sa fiu platit doar pentru aceasta ultima distanta, apoi sa fiu injurat de client ca mi-a alocat Tazz comanda cu intarziere, probabil din lipsa de curieri sau ca astia care au mai ramas sau saturat de de comenzi de 6-7 lei, cu acelasi numar de km si le refuza in draci.

      Mai jos este un mesaj de pe grupul de curieri de care apartin, vine de la Tazz:

      „Buna ziua,

      Dorim sa va informam ca incepand de ieri 28.09 am implementat o noua regula in ceea ce priveste rata de refuz a comenzilor de catre curieri, respectiv la al 3-lea refuz dintr-o zi (08:00 – 02:00), contul curierului in cauza va fi blocat pana a doua zi.”

      Asadar, daca nu vreti batai ce cap achitati doar cash si comandati din timp :))

      22

  11. #23

    2.5 Km – data viitoare mai bine te duci tu pe jos.

    5 Km dus-întors ar fi OK să arzi ce bagi pe sub nas.

    10

    • as vrea eu, asa zisul bulevard nu are trotuare, ori mergi prin noroi, ori risti sa te omoare tirurile. stau in orasul cu cel mai mizerabil primar

    • #25

      Da’ de cînd stai tu-n Cluj?

      25

    • ah, nu, Boc e nimic pe langa Marian Ivan sau cum ii zice

  12. #27

    Metatron, tu pari mai milenial, așa… Auzi la el: m-am abținut să nu-l înjur. Păi de-aia vă fac bă ăștia tot felul de aroganțe!

    10

    • #28

      Crezi ca daca-l injuram pe „Carlos” online obtineam ceva concret ?

      4

  13. nu stiu cum mai merg lucrurile acolo, da’ pe dincoace de balta pot bloca plata din credit card si dupa tranzactie, ca asa mi s-a sculat mie. Daca vor banii, vor fi nevoiti sa faca apel la Visa/MasterCard/Amex (depinde de ce card am folosit) si aia au asa tendinta de a ma crede pe mine, ca sunt ala de plateste, nu pe ei, aia de vor bani de la mine.

    Da, am anulat un cont la o banca, debit si credit, doar pen’ ca nu mi-a placut cum mi s-a adresat o reprezentanta, pentru ca pot si pentru ca banii sunt ai mei, iar pe banii mei nu accept un ton „condescendent”. (Da, am avut si follow-up, au concediat-o, da’ tot nu m-am intors la banca aia.)

    20

    • nu poti. nici macar la revolut nu poti. am facut odata un apel la ei, era un scam la care luasem teapa, cu deblocarea unu iphone la care isi uitase parola fii-mea. si mi-au zis ca scamerii au prezentat acte care demonstreaza ca nu e scam. si aia a fost. 25 de euro bine cheltuiti

    • a, si mi-au tras banii din cont chiar daca eu inchisesem cardul respectiv.

    • …si mai ai inca cont la ei?!?

      9

    • menutule, e romania. nicaieri nu e mai bine

    • #34

      Exact pentru excepții de genul asta țin și eu un card la BT. Atunci când un grec mi-a tras 2500 de euro din card după vreo 2 săptămâni de când teoretic nu mai aveam treaba cu el, cei de la Bt nu mi-au zis ca are grecul dreptate. După vreo 3 luni au considerat ca am eu dreptate și mi-au dat banii.In rest sunt mizerabili, dar pentru ai 2500 de euro recuperați îmi mai țin cardurile la ei…

      5

    • I humbly bow my head.

      4

  14. #36

    Eu oricum nu imi comand si nu folosesc glovo, tazzzz sau alte aplicatii

    17

  15. #37

    Ce putea sa comande grasul de tine? Shaorma….

    70

  16. Problema e ca orice lucru bun(in Romania!)intr-un final,v-a ajunge de cacat!
    Livrez la firma galbena,si,toate bune si frumoase,din bun simt ma grabesc sa ajung repede la client(deh,ma pun in situatie!),dar de cand galbenul a inceput sa prinda tenta maronie(mirositoare!),si noi ne confruntam cu mici probleme pe care multi,ca tine,le semnaleaza.
    Inainte se livra in felul urmator:comanda si livrarea.
    De o vreme,glovo a introdus comenzile duble,care din pacate duc la intamplari similare cu cea pe care ai trait-o!
    Dar,cei de la tazz iau si cate trei comenzi,chiar patru.Restul e ce spui si tu…
    Si,cand ai patru comenzi de livrat,ganditi-va si voi oameni buni,majoritatea stau la etaje,apoi urca-le,altii chiar cand le ajungi la usa mai stau cate trei minute sa iti deschida,altii iti vin cu o durere in pula si iti intind o bancnota de 200 lei si tu poate esti la prima comanda,altii nu vin(si trebuie sa stai 10 minute inainte sa anulezi comanda,ca deh,reguli!),si apoi urmezi tu d-le Cetin.Intelegi?
    Mai bine,intrebati curierul daca te afli intr-o comanda multipla,si face-ti reclamatie.
    Ca,poate cineva da naibii un feedback si se renunta la comenzile astea multiple…
    Nu ii tin partea curierului,dar,pina la urma curierul face doar drumul de la restaurant la client.

    15

    • #40

      C-oaie nu ma intereseaza ce probleme are curierul sau ca nu are rest, eu platesc pentru asta un pret.Tu nu imi faci mie un favor ca imi aduci mancarea.Eu iti fac tie un favor ca ai un loc de munca.

      19

    • #41

      Totuși, care-i problema că întârzie omul 2-3 minute înainte să deschidă ușa?
      Doar nu stau lipită de ușă să deschid imediat ce clincăne soneria!
      Poate sunt în partea cealaltă a casei și mă mișc greu, poate tocmai mă spăl pe mâini, poate sunt pe budă sau sub duș….

      4

    • #42

      Nu am mai prins comenzi 3-4 sau comenzi simultan la Tazz din primavara, pfff… era ceva bataie de cap mai ales cand te nimereai la un local de unde abia ieseau comenzile.

      Doua comenzi din acelasi loc am mai avut si mi s-a intamplat sa ma sune clientul la care trebuia sa ajung ultimul, in timp ce eram in timpul primei livrari sa ma intrebe mai mult sau mai putin discret de ce ma invart ca prostul in jurul unui bloc la 2 km de el. Asa am aflat ca locatia se afiseaza pe harta la ambii clienti, nu la cel la care am comanda in desfasurare.

      5

    • Tot cancerul care apare in orice interactiune companie-client are la baza faptul ca fiecare are impresia ca ii face celuilalt un favor

      25

    • #44

      @RobertD sau hai sa fim si noi oameni corecti si sa admitem ca nici prestatorul de servicii si nici clientul nu e mai cu mot. El iti satisface tie o nevoie, cea de a consuma produse livrate la domiciliu, si tu ii satisfaci o nevoie, cea de a avea posibilitatea de a fi la acel loc de munca.

      @Ady-P scuza-ma, dar pentru livratori, time is money. Daca ai 10 clienti pe zi, si fiecare iti intarzie 3 minute, ai pierdut deja 30 de minute intr-o zi. 30 de minute pe care ori puteai sa generezi un venit mai mare, ori o petreceai pentru tine. Iar cand in aplicatie iti arata clar in cate minute iti ajunge un livrator, mi se pare putin lipsit de respect sa te bagi la dus fix atunci.

      21

  17. #45

    Mdeah, și-n sat la mine au început să-și cam bată joc. Nu mult, dar se vede. Am câteva de la care pot comanda direct, au flota lor de livrare. Nasol că nu am prea mult cash la mine și pe aici nu sunt sigur că avem mai mult de patru bancomate de la care să poți scoate. Normal, mereu aglomerate 🙂

    0

  18. #46

    Presimt ca o sa avem din ce in ce mai multe articole cu tati gateste.In Romania calitatea la mancare scade infiorator…cu riscul de a supara,dar marile orase si locurile de munca aferente au atras un val de taranusi care nu au habar de ce e o mancare,dar le comanda in draci,ca isi permit.

    7

  19. #51

    Sunt de acord ca a scazut multa calitatea serviciilor de delivery, dar nu inteleg treaba cu cash-ul. Stai in fata curierului sa verifici cat de calda e mancarea si apoi o refuzi? Atata timp cat dau macar voucher in cazul unei probleme, e ok. Eu chiar nu mai folosesc deloc cash si nu o sa ma complic pt. treaba asta.

    2

    • :))))))))) lol. nu. think hard.

    • #53

      Deci treaba cu tips-ul, ok.
      De acord e lipsit de sens sa dai tips inainte sa stii daca esti multumit de un serviciu. Cum se face la aplicatiile de taxi ar putea fi si aici la final.

      0

    • nu dude. cand nu platesti inainte, curierul se grabeste sa vina, pentru ca ei lucreaza pe tips. cand ai platit deja, ajungi prostul grupului

    • #55

      Mersi de lamurire, sunt cam greu de cap azi. Ma gandeam ca mai platesc oamenii si cu cardul, dar uit ca suntem in Romania (si la fast food-uri unde au bagat automate 90% stau la coada dupa ca sa plateasca cash).

      Nu am avut prea multe experiente de genul, in general intarzierea a fost cu prepararea mancarii de catre restaurant. Parca la Bolt Food nu accepta cash si asa nu au cum sa discrimineze.

      0

    • #56

      @arhi total fals. Facem acelasi timp la cash si card cat si daca se da bacsis in aplicatie sau nu. Fiecare are ritmul lui de mers, mai agresiv, mai asezat (eu merg normal) nu merg pe linia de tramvai sa sau depasesc coloane la semafor. Nu are sens sa raman fara permis sau sa-mi iau bataie in trafic pentru 5 lei.

      Cea mai mare pierdere de timp nu este timpul pentrecut in trafic, cele 2 minute pe care la astepti la client ci cele 20-30 de minute, chiar si o ora pe care le astepti la prepararea comenzii. De ce as rupe masina si risca permisul ca sa ajung cu 3 minute mai devreme cand am stat deja 40 de minute la Dristor Kebab sa iau comanda?

      8

    • fals o pula. de fiecare data cand am plătit in aplicatie, am primit mancarea in cateva ore, pentru ca nimanui nu ii pasa. diner food este fast food, fullfiling la comanda durează 3 minute. plus drumul 7 minute, iata o ora jumate si mancare rece. vezi tu de treaba ta acolo, ca e ok

    • #58

      Gata Cetin, ma retrag in coltul meu de sarac, scuze ca am deranjat incercand sa explic din interior ce se intampla, ca poate nu e mereu vina aluia care vine in fata ta. Nu am zis ca niciodata, doar ca nu mereu.

      En fin, asta e unul din motivele din care las livrarile deoparte, toate oalele sparte sunt la curier, atat din partea aplicatiei cu modificari de pe o zi pe alta fara pic de consultare, a restaurantelor care ne trateaza ca ultimii *#&@#, cat si a clientilor.

      Daca vin si zic ca sambata seara la Burger King Park Lake au ramas rastelurile de mancare aproape pline si se plangeau ca din cauza sistemului de alocare de la Tazz, care a functionat pe dos toata saptamana venea curierului in 2 ore, timp in care comanda se anula de client, oricum nu ma crede nimeni sau nu intereseaza pe nimeni.
      La comanda aia am intarziat la client pentru ca cei de la restaunt au sarit peste comanda mea, nu au vazut-o in tableta si fiind inchidere de program au oprit „Boilerul”. A trebuit sa stau 20 de minute numai sa se incinga aparatul cu care prepara carnea. Dar hei, curierul e de vina, Buger King e fast food si aia scot repede mancarea, sigur a dormit ala pe undeva.

      O sa ma retrag la stadiul de stalker, poate mai comentez iarasi peste cativa ani.

      11

    • dude, iarta-ma daca ti-am parut brutal, eram inca nervos de la kktul ala de comanda. my bad.

  20. #60

    Foodpanda sunt cei mai ok pentru că știu că ei modifică acel comision de livrare și in funcție de rating.

    Deci tu dacă dai rating maxim ei iau comision mai mic la comanda aia. Dacă dai rating prost îi penalizează.

    Până acum de 1 an de zile chiar nu mă pot plânge, și mi-au returnat banii total sau dat voucher când treaba nu a fost ok.

    Tazz nu știu dacă are același sistem.

    0

  21. #61

    in maxim 40 de minute, imi fac shaorma in casa, de la zero!
    trebuie doar sa am lipii in frigider, nu stiu sa le fac eu.

    4

  22. #62

    Asta e şaorma descompusă, e „fine dining”.

    3

  23. #63

    Am vazut ca sunt persoane care lucreaza la firmele de livrari aici in comentarii. Imi puteti spune daca curierul vede ca i ai dat bacsis din aplicatie cand platesti cu cardul?

    0

  24. #65

    Pe cand un nou articol despre cat bacsis trebuie sa lasam chelnerilor/curierilor/barmanilor? Care muncesc pe branci cu salariu mic si famelie multa.

    1

  25. oscilez între „bă Arhi” și „dragă Cetin”,
    oare problema nu-i la tine?
    să mă explic: am început să gătesc mai serios în pandemie. Mai aruncam câte un ou în tigaie și înainte, dar în pandemie am început cu tot felul de nebunii și am ajuns la punctul în care pâine și pastele nu se mai cumpără, săptămânal fac un quiche franțuzesc și din când în când un steak sau niște costițe cu sos demențial. Dacă vine soacră în vizită o aștept cu oala de sărmăluțe mici mici, așa de impresie. Mă laud și cu 10 kile în plus, dar asta o punem la efecte colaterale.
    Unde vreau să ajung: din când în când comand mâncare și de vreun an încoace toată mâncarea din oraș mi se pare fadă sau condimentată aiurea.
    Am mai văzut și discuții similare pe reddit. Sunt mai mulți cu aceeași problemă. Și la tine am urmărit tati gătește (de aia m-am apucat de făcut costițe).
    Când știi ce gust are mâncarea proaspăt gătită, cu ingrediente cât de cât curate, nu prea mai apreciezi șaormele venite în cutii de scârț.

    3

  26. Aveau carnatii aia de la Uber eats varianta in aplicatie sa dai bacsis dupa ce primesti comanda, mananci, etc, evident folosind cartea de credit. Vad ca au scos-o, acum cer si ei bacsisul înainte si surpriza vad ca serviciile lor s-au dus in jos, de ce oare?

    0

  27. #71

    M-am invatat sa fac exact asa, plata doar cash.

    Se intampla putin spre deloc sa intarzie mancarea cand aleg plata cash. Se intampla foarte des sa intarzie mancarea atunci cand platesc in avans.

    Patanie cu tazz: comand cu plata cash. Timp de livrare afisat: aprox 45 de minute. Trec cele 45 de minute, nu imi afiseaza niciun delay. Trecuse ora de livrare estimata si eu inca o aveam afisata, trebuia sa-mi ajunga mancarea in trecut. Le-am dat mesaj cum ca nu voi ridica comanda, am inchis aplicatia. Dupa aprox 2 ore si 30 de minute de la plasarea comenzii ma suna curierul sa cobor sa-mi iau mancarea. I-am explicat ca nu voi ridica comanda, a fost plasata acum 2 ore si jumatate, am anuntat ca nu o ridic. M-a luat la rost ca data viitoare sa nu mai comand la tazz daca nu ridic comanda, ca el a platit-o din banii lui si el trebuia sa fie acum acasa dar a zis sa-mi livreze si mie totusi… Daca plateam in avans ramaneam cu banii blocati la ei pana se hotarau sa mi-i returneze.

    Am reclamat atitudinea domnului director livrator la tazz, am primit un „ne pare rau :(„.

    0

  28. #72

    Eu am comandat ieri la nenorociții aia de foodpanda. Tot cam 2km sint până la KFC. Comanda de la 15:40 a tot fost amânată pana la 17:45 cind noul termen primit a fost ora 19 și am spus: Ajunge, anulați comanda! Îmi vreau banii înapoi! Dacă își bat joc asa de clienți rămân fără (numai de cind au fost cumpărați de glovo)…
    Mi-au dat și mie voucher, dar ce sa fac cu el dacă ei nu sint în stare sa livreze comanda?

    0

  29. #73

    Foodpanda sâmbăta ora 12 comanda la Presto Pizza ca deh îmi era pofta. Timp estimat 13.10, zic decent după plata cu cardul. Se face ora 14:00 tot nu am primit comanda. Anulez comanda bani îmi revin imediat în cont.
    In final ajung la socului la un kebab și voi face o pauza privind comenzile.

    0

  30. #74

    Tips-ul lăsat curierilor ONINE NU REVINE CURIERILOR ci TAZZ-ului !!!
    Dacă repet DACĂ vreți să lăsați tips curierului dați-i bani in mână (neimpozabili) și de care se poate bucura atunci nu mai face-ți burta mare EMAG-ului

    0