Mă uitam la textul ăsta publicitar de la Exarhu (un tip pentru care am utmost respect, unul din puținii oameni care au, într-adevăr, umor de acela fin, pișcător, nu tip standup românesc UITE PULAAAA HĂHĂHĂHĂ CE GLUMEȚ SUNT).

Ce înțeleg eu din el este că, într-adevăr, feedbackul din piață a fost îngrozitor de nașpa pentru cocacola, dacă s-a ajuns ca piesa centrală a mesajului de marketing să fie Oricum toată lumea o să aibă. Probabil cea mai retardată mișcare din istoria ideilor cretine de la Bruxelles, după aia cu morcovii drepți.

Și da, și Pepsi a băgat capac de ăla, dar știți care e diferența? La Pepsi poți să rupi mizeria aia fără ca, ulterior, să te rănești la gură sau la degete.
Oricum, pentru conformitate, deși în viața mea nu am aruncat o sticlă la gunoi fără să aibă capac, de când au apărut capacele astea, le rup și le arunc separat.
Să se înece o țestoasă cu ele.

Dacă v-a plăcut ce ați citit, dacă știți că am rămas din ce în ce mai puțini oameni verticali, avem și noi nevoie de voi.

Alte articole din arhiva de aur