kewl story

Vlad ma numesc, citesc uneori blogul tau si am o mica poveste sa iti spun, penrru ca stiu ca uneori mai publici astfel de materiale.

Daca ai chef sa publici asta si consideri ca poate fi interesanta pentru publicul tau, as fi curios sa vad daca intr-adevar sunt eu tampit sau ei porci.

Daca sunt eu nebun si pricinos atunci bag coltii la loc in gura si nu mai zic nimic dar daca am dreptate, atunci poate ceea ce vei citi mai jos e o mica explicatie asupra starii comertului online din Romania.

E schimbul de mailuri pe care l-am avut cu Altex-ul in urma unei situatii neplacute cauzata de ei si pe care nu doresc sa o repare.

Deci, asa incepe:

Buna seara,
Va rog sa anulati comanda cu numarul 121328073.
Am mai cumparat un al doilea produs si pentru a nu plati de doua ori taxa de livrare as dori sa anulez comanda mentionata mai sus.
Sper ca nu va provoc neplaceri prea mari.
Rog confirmare.
Multumesc.

—————————————————————————————————————————————————————————————-
Buna ziua,

Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele comercializate de catre Altex Romania SRL si, de asemenea, pentru faptul ca ati optat să fim partenerii dumneavoastra in ceea ce priveste tehnologia.

Ca urmare a solicitarii dvs comanda a fost transmisa la anulat.

Cu stima,

Adriana Mirea

————————————————————————————————————————————————————————————

(Intre timp, cei de la Altex au livrat ambele comenzi. Predarea comenzii s-a facut unei alte persoane care nu stia exact ce urmeaza sa primeasca, a semnat, a platit si aia a fost.)
———————————————————————————————————————————————————————————–
Buna ziua
Numele meu Vlad si am plasat la D-voastra doua comenzi in seara 8 Iulie.
Este vorba de comenzile 121328073, a carei anulare am solicitat-o, si 129963839, ramasa valabila.
Ulterior am solicitat atat pe email cat si telefonic anularea uneia dintre comenzi.
Gasiti atasat dovada solictarilor facute pentru anularea comenzii.
Astazi, s-a efectuat livrarea ambelor comenzi si intrucat nu am fost prezent in momentul livrarii, comenzile au fost receptionate de o alta persoana care nu era la curent cu faptul ca una dintre ele este anulata
Va rog sa imi precizati in ce fel pot returna comanda pe care am anulat-o de la bun inceput.
Va multumesc,

PS. Va mentionez ca sunt foarte obosit, am baut vreo doua pahare de vin si nu mi-am batut capul sa concep un mail mai cursiv in care cuvantul “anulat” sa nu se repete obsesiv.

—————————————————————————————–Buna ziua,

Mai jos regasiti regulamentul de retur pentru produsele achizitionate online:
www.altex.ro/renuntarea-la-cumparare/

Conform celor transmise telefonic, puteti returna produsul prin curier si achitati o taxa pentru transport sau puteti returna produsul in magazinul Media Galaxy din Orhideea, Calea Giulesti, Nr. 1-3, Sector 6, Bucuresti.
Avem rugamintea sa ne transmiteti optiunea dumneavoastra pentru a putea anunta magazinul sau firma de curierat.

Multumesc
—————————————————————————————

Buna ziua,

Am plasat marti seara doua comenzi pe site-ul Altex.ro.

Este vorba de comenzile 121328073, a carei anulare am solicitat-o, si 129963839, ramasa valabila.

In cursul zilei de joi s-a efectuat livrarea ambelor comenzi iar receptionarea acestora a fost facuta de o alta persoana care nu era la curent cu faptul ca una dintre ele a fost anulata.

Am mentionat aceste lucruri intr-un email scris in cursul serii de joi.

Astazi, Vineri 11 Iulie, un reprezentant Altex m-a informat ca returul comenzii anulate trebuie facut de mine urmand ca costurile de transport sa le suport tot eu.

Cea de-a doua varianta ar fi fost sa duc personal coletul la un magazin Media Galaxy.

Nici una dintre aceste variante nu poate fi considerata acceptabila atata timp cat este vorba de o greseala pe care nu am savarsit-o eu.

Mai mult, prin semnalarea atat telefonic cat si pe email a faptului ca doresc anularea uneia dintre comenzi consider ca ca am fost un cetatean responsabil si cu obraz.

Va rog mult sa identificati cat mai rapid o solutie prin care greseala sa fie reparata fara ca eu sa fiu nevoit sa fac nici un efort material sau de timp.

Este o problema principiala care nu are legatura cu 10 lei taxa de curierat sau 30 de minute drumul pana la un sediu Altex/Media galaxy.

In privinta atitudinii reprezentantei Altex care m-a contactat astazi, va sugerez sa fie recalificata pe postul de manipulator colete intrucat abilitatile dansei de comunicare sunt perfect similare cu ale unui tarnacop.

Va multumesc.


——————————————————————————————
Buna ziua,

Asa cum v-am transmis in e-mail-ul anterior, daca doriti sa returnati produsul va trebui sa achitati taxa de transport. Avem rugamintea sa ne transmiteti daca returnati personal produsul in magazinul Media Galaxy Orhideea sau doriti sa trimitem curierul sa ridice produsul de la dumneavoastra.

Multumesc.
——————————————————————————————

Buna ziua

Imi puteti explica va rog de ce trebuie sa achit returul unei comenzi pe care nu am facut-o?

Sau de ce trebuie sa ma deplasez la un sediu Media Galaxy pe timpul meu?

Daca reusiti sa imi oferiti o explicatie logica ma voi conforma.

Va mentionez ca primirea coletului nu a foat facuta de mine, fiind pus in fata faptului implinit si neavand posibilitatea de a refuza primirea comenzii pe care o anulasem.

Multumesc.

—————————————————————————————-————————————————————————————

Buna ziua,
Comenzile au fost procesate de dumneavoastra. Daca ati anulat dumneavoastra comanda, nu trebuia sa le receptionati.

Multumesc pentru intelegere.

Cam aici s-a terminat schimbul de replici pe care l-am avut cu cei de la Altex.

Si pentru ca vreau la modul cel mai serios ca oamenii sa inteleaga ca nu e neaparat vorba de bani, sunt dispus sa ofer produsul livrat gresit de catre Altex (E vorba de un mouse Logitech T400 in valoare de 200 de lei) comentatorului ales de tine. Eventual, cel care demonstreaza ca sunt eu tampit sau ca Altex-ul sunt magari.

Si daca publici si daca nu, iti multumesc pentru timpul acordat citirii mailului.

Imi place atunci când oamenii încearcă să puncteze o idee, indiferent de valoarea monetară a problemei. Dacă ne-am zbate mai mulți așa, poate lucrurile s-ar schimba, în timp.

Din păcate, câți dintre voi (și aici mă număr cu succes și eu) nu ar fi zis Dă-i în mă-sa de 15 lei, pierd vremea, timpul meu valorează mai mult de atât, nu mă fac pe mine 15 lei etc.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.