kewl story

Vlad ma numesc, citesc uneori blogul tau si am o mica poveste sa iti spun, penrru ca stiu ca uneori mai publici astfel de materiale.

Daca ai chef sa publici asta si consideri ca poate fi interesanta pentru publicul tau, as fi curios sa vad daca intr-adevar sunt eu tampit sau ei porci.

Daca sunt eu nebun si pricinos atunci bag coltii la loc in gura si nu mai zic nimic dar daca am dreptate, atunci poate ceea ce vei citi mai jos e o mica explicatie asupra starii comertului online din Romania.

E schimbul de mailuri pe care l-am avut cu Altex-ul in urma unei situatii neplacute cauzata de ei si pe care nu doresc sa o repare.

Deci, asa incepe:

Buna seara,
Va rog sa anulati comanda cu numarul 121328073.
Am mai cumparat un al doilea produs si pentru a nu plati de doua ori taxa de livrare as dori sa anulez comanda mentionata mai sus.
Sper ca nu va provoc neplaceri prea mari.
Rog confirmare.
Multumesc.

—————————————————————————————————————————————————————————————-
Buna ziua,

Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele comercializate de catre Altex Romania SRL si, de asemenea, pentru faptul ca ati optat să fim partenerii dumneavoastra in ceea ce priveste tehnologia.

Ca urmare a solicitarii dvs comanda a fost transmisa la anulat.

Cu stima,

Adriana Mirea

————————————————————————————————————————————————————————————

(Intre timp, cei de la Altex au livrat ambele comenzi. Predarea comenzii s-a facut unei alte persoane care nu stia exact ce urmeaza sa primeasca, a semnat, a platit si aia a fost.)
———————————————————————————————————————————————————————————–
Buna ziua
Numele meu Vlad si am plasat la D-voastra doua comenzi in seara 8 Iulie.
Este vorba de comenzile 121328073, a carei anulare am solicitat-o, si 129963839, ramasa valabila.
Ulterior am solicitat atat pe email cat si telefonic anularea uneia dintre comenzi.
Gasiti atasat dovada solictarilor facute pentru anularea comenzii.
Astazi, s-a efectuat livrarea ambelor comenzi si intrucat nu am fost prezent in momentul livrarii, comenzile au fost receptionate de o alta persoana care nu era la curent cu faptul ca una dintre ele este anulata
Va rog sa imi precizati in ce fel pot returna comanda pe care am anulat-o de la bun inceput.
Va multumesc,

PS. Va mentionez ca sunt foarte obosit, am baut vreo doua pahare de vin si nu mi-am batut capul sa concep un mail mai cursiv in care cuvantul “anulat” sa nu se repete obsesiv.

—————————————————————————————–Buna ziua,

Mai jos regasiti regulamentul de retur pentru produsele achizitionate online:
www.altex.ro/renuntarea-la-cumparare/

Conform celor transmise telefonic, puteti returna produsul prin curier si achitati o taxa pentru transport sau puteti returna produsul in magazinul Media Galaxy din Orhideea, Calea Giulesti, Nr. 1-3, Sector 6, Bucuresti.
Avem rugamintea sa ne transmiteti optiunea dumneavoastra pentru a putea anunta magazinul sau firma de curierat.

Multumesc
—————————————————————————————

Buna ziua,

Am plasat marti seara doua comenzi pe site-ul Altex.ro.

Este vorba de comenzile 121328073, a carei anulare am solicitat-o, si 129963839, ramasa valabila.

In cursul zilei de joi s-a efectuat livrarea ambelor comenzi iar receptionarea acestora a fost facuta de o alta persoana care nu era la curent cu faptul ca una dintre ele a fost anulata.

Am mentionat aceste lucruri intr-un email scris in cursul serii de joi.

Astazi, Vineri 11 Iulie, un reprezentant Altex m-a informat ca returul comenzii anulate trebuie facut de mine urmand ca costurile de transport sa le suport tot eu.

Cea de-a doua varianta ar fi fost sa duc personal coletul la un magazin Media Galaxy.

Nici una dintre aceste variante nu poate fi considerata acceptabila atata timp cat este vorba de o greseala pe care nu am savarsit-o eu.

Mai mult, prin semnalarea atat telefonic cat si pe email a faptului ca doresc anularea uneia dintre comenzi consider ca ca am fost un cetatean responsabil si cu obraz.

Va rog mult sa identificati cat mai rapid o solutie prin care greseala sa fie reparata fara ca eu sa fiu nevoit sa fac nici un efort material sau de timp.

Este o problema principiala care nu are legatura cu 10 lei taxa de curierat sau 30 de minute drumul pana la un sediu Altex/Media galaxy.

In privinta atitudinii reprezentantei Altex care m-a contactat astazi, va sugerez sa fie recalificata pe postul de manipulator colete intrucat abilitatile dansei de comunicare sunt perfect similare cu ale unui tarnacop.

Va multumesc.


——————————————————————————————
Buna ziua,

Asa cum v-am transmis in e-mail-ul anterior, daca doriti sa returnati produsul va trebui sa achitati taxa de transport. Avem rugamintea sa ne transmiteti daca returnati personal produsul in magazinul Media Galaxy Orhideea sau doriti sa trimitem curierul sa ridice produsul de la dumneavoastra.

Multumesc.
——————————————————————————————

Buna ziua

Imi puteti explica va rog de ce trebuie sa achit returul unei comenzi pe care nu am facut-o?

Sau de ce trebuie sa ma deplasez la un sediu Media Galaxy pe timpul meu?

Daca reusiti sa imi oferiti o explicatie logica ma voi conforma.

Va mentionez ca primirea coletului nu a foat facuta de mine, fiind pus in fata faptului implinit si neavand posibilitatea de a refuza primirea comenzii pe care o anulasem.

Multumesc.

—————————————————————————————-————————————————————————————

Buna ziua,
Comenzile au fost procesate de dumneavoastra. Daca ati anulat dumneavoastra comanda, nu trebuia sa le receptionati.

Multumesc pentru intelegere.

Cam aici s-a terminat schimbul de replici pe care l-am avut cu cei de la Altex.

Si pentru ca vreau la modul cel mai serios ca oamenii sa inteleaga ca nu e neaparat vorba de bani, sunt dispus sa ofer produsul livrat gresit de catre Altex (E vorba de un mouse Logitech T400 in valoare de 200 de lei) comentatorului ales de tine. Eventual, cel care demonstreaza ca sunt eu tampit sau ca Altex-ul sunt magari.

Si daca publici si daca nu, iti multumesc pentru timpul acordat citirii mailului.

Imi place atunci când oamenii încearcă să puncteze o idee, indiferent de valoarea monetară a problemei. Dacă ne-am zbate mai mulți așa, poate lucrurile s-ar schimba, în timp.

Din păcate, câți dintre voi (și aici mă număr cu succes și eu) nu ar fi zis Dă-i în mă-sa de 15 lei, pierd vremea, timpul meu valorează mai mult de atât, nu mă fac pe mine 15 lei etc.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

99 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Astia de la ALTEX si nu numai sunt tmpiti nu inteleg anumite priincipii,parerea mea ca pe ei oricum nu ii intereseaza ca o sa piarda un client,desi nu cred ca le merge atat de bine ca si retailer…ma bucur ca astfel de povesti sunt facute public.O seara buna tuturor.

  2. #2

    “Eventual, cel care demonstreaza ca sunt eu tampit”.
    – Ai cumpărat de la Altex, online. QED 😀

    “… abilitatile dansei de comunicare sunt perfect similare cu ale unui tarnacop”.
    Muahaha, made my evening.

    • #3

      Macar un tarncacop chiar daca nu comunica prea bine reuseste sa te convinga.

    • #4

      Mai ales dacă e accesorizat cu un vasluian la capătul nemetalic.

    • #5

      nu prea le are tarnacopul cu comunicarea… iti intra pe o ureche si iese pe cealalta

  3. #6

    eee grele ^ cu ei

  4. #7

    Vine curierul, colet cu ramburs, nu tu esti cel care a comandat. Logic, platesti si iei coletul.

  5. #8

    Personal cred ca gresesti aici. Eu inteleg asa: ai trimis doua comenzi, Altex a apucat sa le proceseze si ai anulat una din ele cand deja produsul era deja in drum spre tine, probabil anularea a ajuns prea tarziu pentru a intoarce marfa de la curier.
    Altex ti-a oferit doua cai de a remedia situatia, nu vad exact ce ar putea face ei si unde este problema.
    De curiozitate, daca receptionezi un produs si nu esti multumit de el, le ceri sa plateasca ei transportul inapoi pentru ca nu e vina ta ca nu esti multumit de produs? Vorbim de un principiu, desigur.
    Citez “de ce trebuie sa achit returul unei comenzi pe care nu am facut-o?” Cum adica o comanda pe care nu o facut-o? De ce nu spui “o comanda pe care nu am anulat-o in timp util”? Nu da la fel de bine spus asa?
    Aia cu persoana care a primit marfa si nu stia despre ce este vorba nu mi se pare un motiv valid, sa inteleg ca la tine acasa se primeste orice, oricand fara probleme? Era asa greu ca acea persoana sa iti dea un telefon sa te intrebe ce sa faca pentru ca e un curier la usa cu niste pachete?
    Parerea mea este ca Altex nu a gresit aici, pur si simplu isi urmeaza procedurile si ti-au oferit 2 modalitati de rezolvare amiabila a problemei.
    La fel de bine eu, ca firma as spune ca mi-ai consumat timp si bani cu greseala ta, am fost nevoiti sa procesam un produs, sa il ambalam, sa il livram si asta doar pentru ca tu nu esti atent. In cazul fericit ar fi revenit de la curier, insa tot inseamna timp si bani pierduti pentru firma doar ca tu nu ai fost atent. De ce trebuie sa piarda firma bani si timp din cauza greselii tale? Desigur, principial vorbind 🙂

    • #9

      salut, am anulat comanda la maxim 15 minute dupa ce am plasat-o. a doua zi, la prima ora, am dat si telefon pentru a solicita anularea. am facut tot posibilul pentru a fi civilizat.

    • #10

      Vlad, ai dovada ca ai anulat comanda? Eu nu stiu cum se procedeaza, poti anula online, gen un buton de Cancel ceva? Cu Altex/MGalaxy am facut doar rezervare in magazin si mers acolo sa iau produsele.

    • #11

      Vlad asta nu-ntelege ca greseala initiala i-a apartinut, iar acum face pe neamtul ca ce domne, am anulat-o…Mai trebuie sa priceapa ca baietii aia de la altex sunt niste amarati platiti cu 3 lei 50 pe luna.Iar el vrea sa fie nemti…bine mah corectule absolut, ai gasit si tu subiect beton…

    • #12

      Am dovada ca am solicitat anularea. Am facut capturi de ecran cu mailul trimis si am si confirmarea lor pe email ca au anulat comanda. Ca amanunt suplimentar, livrarea s-a facut la firma. Avand in vedere ce am spus mai sus, voi ati mai fi informat pe cineva din cadrul firmei “ca e posibil sa vina un colet in plus de la altex, sa nu il primiti”?

    • #13

      @vlad – “Ca urmare a solicitarii dvs comanda a fost transmisa la anulat.” Asta vad eu in materialul trimis de tine, oamenii au spus ca au trimis comanda la anulat, nu ca este anulata, poate ca tu mai ai si alt email insa de aici nu rezulta deloc ca ei au confirmat anularea ci doar ca au luat la cunostinta dorinta ta si lucreaza la asta.

    • #14

      Functionalitatea de a anula o comanda la un magazin online este la fel de necesara ca si functionalitatea de a plasa o comanda. Nu exista: “vlad e primul care a gresit”, vlad a folosit intai functia de a plasa niste comenzi si apoii functia de a anula niste comenzi. Functia de anularea nu a mers corect. Punct.

    • #15

      well, hello…

    • #16

      s-au cam aliniat planetele in cazul lui vlad. a plasat comenzile, a anulat una – nu le-a mers “anulatorul” celor de la altex, insa s-ar fi rezolvat daca ar fi respins coletul, insa pt ca nu le-a preluat el a iesit ce-a iesit.

      totusi, cei de la altex daca s-ar fi comportat profesionist si-ar fi fidelizat un client

    • #17

      @colin – asta cu fidelizarea a fost induiosatoare, sincer. Sa inteleg ca oamenii cu aleg cel mai bun pret din piata pentru produsul dorit, platesc mai mult pentru ca le place lor un magazin/firma, nu?

    • Pun pariu ca Vlad nu purta basca in momentul in care a anulat comanda. Si nici nu avea chilotii norocosi cand aia au confirmat anularea comenzii.

      In atare conditii, intrucat Vlad a fost un cetatean de buna credinta, iar Altex nu au gresit cu nimic, propun lapidarea publica si televizata a colegului care a facut receptia

    • #19

      such animalesque…

    • #20

      @bigbear nu stiu cat cumperi tu online/offline insa dupa ce treci prin cateva experiente post achizitie nasoale, pretul nu e singurul criteriu dupa care te orientezi, sincer.
      si nu vorbesc din auzite, tot sincer.

    • #21

      Dar un telefon dat acasa (sau la persoana care a primit coletul) nu se putea da inainte?Adica, vezi mah ca daca-ti vine ala cu 2 colete, pe unul sa-l primesti si pe celalat sa-l returnezi.Dăăăăăă !!!

  6. #22

    M-am oprit dupa asta “PS. Va mentionez ca sunt foarte obosit, am baut vreo doua pahare de vin […]” si am tras concluzia ca Altex are dreptate no matter what doar pentru ca baiatul a hotarat el ca e ok sa se traga de sireturi cu Altex de la al doilea email trimis.

    • #23

      Bausesi si tu ceva, de aia nu ai mai putut continua? Omul a fost sincer, a argumentat lipsa coerentei, fara a-si asuma o fractura in logica problemei.

      Ce e asa de complicat, omul are o speta, nici macar nu se fute pe el ca e euforic, da cadou un mouse de 200 de lei – probabil dublul banilor primiti zilnic de cititorii de pe aici – si hop! s-a gasit un reper moral sa comenteze.

      apropo, esti sagetator?

    • #24

      eram doar prietenos. altfel, mi-am trimis mesajul de o maniera prietenosa, poate colocviala, ceea ce nu e neaparat rau.

    • #25

      Am citit in continuare de dimineata si ma doare capul si mai rau (si n-am baut doua pahare de vin aseara). La faza cu “va rog sa o recalificati pe tipa de la call center ca are abilitatile de comunicare ale unui tarnacop” tot prietenoso-colocvial erai? Per total ai avut fix reactiile lui “sunt cetatean european si am drepturi”.

      @der, ce speta, nene? ce reper moral? mai bine observa ca patitul scrie faze gen “astept sa rezolvati problema fara ca eu sa consum timp sau bani”, automat inducand faptul ca el clar face pe ora dublul banilor pe care il primesc saracii aia de la Altex.

    • #26

      @George Stanomir: te rog sa ma crezi ca am o lunga istorie de returnat lucruri, refuzat sau anulat comenzi, ca atare imi cunosc la perfectie lungul nasului. nu in toate situatiile clientul are dreptate, cu toate astea, din punctul meu de vedere, acum lucrurile stau pe dos.

      sa mai vorbim de faptul ca altex, de principiu, nu ar trebui sa aiba niciun interes la taxa pe curierat, recte ar trebui sa comaseze ambele comenzi intr-una singura? comanda de pe amazon si verifica daca au un checkbox cu “group my items into as few shipments as possible”?

      pe scurt: chiar daca a folosit o exprimare mai plastica, omul are un punct de vedere solid. iar altex e stiut ca sunt cu muia. atat.

    • #27

      @der, stiu si eu cum lucreaza amazonul. am uitat sa te intreb care era faza cu zodia, ce-au sagetatorii asa special?

  7. Mda, oarecum greșeala a fost și a ta și a celor de la Altex. în primul rând, cei de la Altex trebuiau să anuleze comanda cu numărul 121328073. Cum tu n-ai fost acasă să explici curierului, trebuia să pui un amic sau un membru al familiei să clarifice situația. Tot Altex trebuia să suporte costul de transport sau să vină un angajat să ridice coletul de la tine.

    • #29

      pentru că angajații altex se ocupă în principal cu vizitele la domiciliu:)))))))))) hai ca să nu mai fie niciunul supărat, ce-ar fi să vă împăcați, tu, Vlad, și Altex și să suportați fiecare câte jumătate din costul curieratului, sau jumătate din timpul pierdut, gen tu dai 7,5 lei la curier, altex 7,5 lei, (șpaga suportată de Altex, că la el se predă produsul returnat) sau vă întâlniți la mijlocul drumului, la 15 minute de orhideea, tu și managerul părții de online al Altex, unde tu îi înmânezi produsul nedorit, vă strângeți cordial mâna și el dă o bere pt că parcă mai mult s-a greșit din partea lui, dar așa măcar ar dovedi că și el e dispus să își piardă timpul lui prețios pt a fideliza un client, cum s-a tot vorbit mai sus!:)))) cred că ar fi cea mai satisfăcătoare rezolvare, but, of course, it will newer happen!:))))))

  8. #30

    A se observa cum Altex sunt parsivi, in sensul in care ii raspund pe email ca au transmis comanda la anulat. Deci nu ca acea comanda a fost anulata. Ei au transmis-o, atat, da? Foarte posibil ca omul sa nu aiba vreo dovada ca una dintre comenzi a fost anulata. Sau?

    • @Eugen Dacă tăceai, filosof rămâneai.

      @Vlad

      1. Procedura standard, a oricărui comerciant de doamne-ajută, e să-ți ofere întâi un mail de confirmare a primirii cererii => Mulțumim pentru mail, comanda a fost trimisă la anulat.

      2. Agentul care îți trimite mailul de confirmare nu se ocupă fizic cu anularea comenzii. În cel mai fericit caz ridică un ticket către depozit/logistică pentru anulare.

      3. În funcție de volumul de muncă (da, pare greu de crezut, dar mai sunt și alții care vin cu cereri), ticketul ăla e rezolvat de cineva, de obicei pe principiul primul venit – primul servit. Dacă anularea comenzii este posibilă, se face. Dacă nu … well, cred că știi ce se întâmplă dacă nu.

      Din toată distracția asta merită reținute câteva lucruri:
      – Neatenția, la fel ca prostia, se plătește. Nu arunca asupra altora responsabilitatea greșelilor tale.
      – Anunță și pe alții când faci ceva, să știe la ce să se aștepte.
      – Folosește un limbaj adecvat. Nu interesează pe nimeni ce și cât ai băut. Nu sunteți prieteni/amici/cunoștințe. Mai mult de atât, dacă persoanele cu care vorbești au un ton inadecvat, există modalități prin care poți ridica o sesizare.

      Și cam atât. Nu poți să le sari la gât pentru că respectă regulamentul. Principial vorbind, Altex au dreptate.

    • #32

      Ma scuzati va rog, domnu angajat la Altex. Da ce ma-sa am scris gresit? Vezi acolo CONFIRMARE de anulare a comenzii? Sau am invatat si noi o expresie si-o folosim peste tot?

    • Pentru că, Eugen, gândești strâmb. Nu e parșivitate. Atunci când primești o cerere de anulare a comenzii, standardul e să confirmi că ai primit cererea și că ai luat acțiunea întru îndeplinirea ei. Și aici sunt două opțiuni:

      – Produsul nu e în stoc și trebuie comandat de Altex (sau Flanco, eMag, F64, Domo, etc.). Cererea trimisă către furnizor se anulează, teoretic, simplu. Practic depinde de cât de complex e canalul de distribuție dintre Altex și furnizor/producător.

      – Produsul e în stoc. Vine comanda, e preluată de cineva, trimisă la depozit și pe urmă la curier. Dacă vrei livrare în aceeași zi sau în 24h, tot traseul ăsta trebuie să meargă repede, altfel o să apară articole cu “Bă ce căcănari sunt Altex, mi-au livrat in 48h în loc de 24. Fight the system bla bla bla”.

      Chestiile de mai sus se aplică oricărui comerciant, nu doar Altex. Că există situații în care anularea se poate face pe loc, e altceva. Dar anulările pe loc sunt exceptii.

      Altfel, mă bucur să văd că articularea unei păreri un pic peste “Altex sunt parșivi” mă face automat angajat Altex.

    • #34

      @Bogdan Popa: Cred ca aia de i-ai zis-o lui Eugen iti vine manusa. Fara sto.

      Hai sa vezi tu cum e procedura la emag (desi nu cred ca pica in categoria de doamne ajuta, cel putin nu principiilor/criteriilor tale). eu comand un apsirator pentru o matusa, in provincie. platesc online, 800 lei. asta intr-o sambata. luni sun la emag, anulez comanda, merg in magazin si platesc acelasi produs cash, 800 lei. am gaura 1600 lei si doua comenzi, una valida una anulata. a doua zi, la matusica ajung doua aspiratoare, identice. curierul vrea sa le lase pe ambele, pleaca insa cu unul inapoi.

      intrebare (doar pentru tine): cat crezi ca am platit in final?

      in cazul in care simti tentatia sa imi raspunzi ca e un caz diferit, ca nu s-au ridicat ambele comenzi, nu e.

    • @der
      Comercianții au, în general, o limită de timp pentru anularea comenzilor livrate prin curier. 1-2-10-30 de zile. Whatever.

      După ce trec zilele alea, costurile pentru anularea comenzii greșite pe care ai plasat-o tu, cumpărătorul, devin prea mari. Așa că se livrează și returul se face pe banii tăi. Asta ca regulă generală.

      Ideea din spatele chestii ăsteia e că sunt mulți imbecili care comandă dampulea. Un du-te vino pe spinarea emagului (sau a altui comerciant) pentru fiecare imbecil înseamnă atât pierdere de timp cât și de bani. Puțină responsabilitate în ce vrei să faci nu strică.

      Acum, strict pe situația ta.
      După ce-ai anulat telefonic, ai verificat să vezi dacă ai vreo confirmare pe mail sau în contul eMag? E frumos, așa, din vorbe, dar fără ceva scris e fix zero.

      Mai mult de atât, eMag zice că livrările în țară se fac în 48 de ore. Ori de sâmbătă până luni sunt cam două zile. Sigur, nu zice nicăieri dacă sunt lucrătoare sau calendaristice, dar cum emagul lucrează în fiecare zi, pun pariu că curierul folosit la livrări are și el program cel puțin sâmbăta. În condițiile astea mai greu cu anulat comanda.
      Întrebarea mea este: de ce ai anulat comanda și ai cumpărat același produs când oricum comanda făcută online era aproape de livrare?

      Altfel, dacă ai confirmarea scrisă că a ta comandă a fost anulată, nu ar trebui să fie foarte greu să-ți recuperezi ăia 800 de lei pe care i-ai plătit pentru comanda online.

      PS. Am așa puternica impresie că mulți n-au simțul răspunderii asupra acțiunilor întreprinse și merg pe principiul “plm, eu sunt clientul, bula din fanta, gaura din gogoașă, fac ce vrea mușchiu meu. Pun câte comenzi vreau și le anulez când mi se scoală, mă duc la petreceri de firmă să fac pagubă că nu plătesc eu” și chestii de genu’.
      Ar fi frumos să mai trecem și prin filtrul gândirii, oleacă: “Bă, fac asta. Oare merge? Dacă nu merge, ce fac mai departe?”

  9. #36

    esti tampit. eu le puneam o bomba in coletul ala (ceva care sa puta, inofensiv) si le trimiteam coletul inapoi. faceam ceva sa explodeze cand il deschideau

    • #37

      Daca n-as sti ca glumeste (glumeste, nu?), mai c-as crede ca pe blogul tau se strang cei care vor sa comita infractiuni…

    • #38

      ceva de genu:
      pastebin.com/H1kH9az9

      (n-am avut chef sa dau link la nici un blog. povestea circula de mult pe net si nu stiu de unde vine)

    • #39

      Probabil că băieții de la SRI au blogul lui Cetin ca pagină de start (în IE-ul ăla de pe XP).

    • #40

      STS e primul care deschide blogul, la 7 dimineata

  10. #41

    principiile sunt bune cand sunt aplicate cu discernamant. Cum vad eu problema :
    Tu ai facut comanda. Ei au livrat-o. Comanda a plecat prin curierul pe care tu il platesti. Tu ai anulat comadna. Altex a acceptat anularea. Tu ai preluat totusi comanda de la curier printr-un intermediar (gresala ta), asa ca platesti curierul sau returnezi personal comanda.
    Mai exista si varianta in care Altex a trimis comanda DUPA ce tu ai anulat-o, dar chiar si asa, inca aveai optiunea sa refuzi pachetul.

    Per total, nu e vorba de tampiti sau rea vointa in cazul asta. Este vorba de o greseala facuta de Altex (in viziunea ta) pentru care trebuie sa plateasca ei sau o greseala facuta de tine (cand ai primit pachetul, desi ai procedat corect cand i-ai informat ca anulezi comanda) pentru care trebuie sa platesti tu.

  11. #42

    “Eu sunt european si am drepturi!”
    Mofturi de calic…

  12. Personal consider ca este o neînțelegere și ca “vinovatia” este undeva la mijloc.
    Ai încercat anularea comenzii – civilizat
    Au trimis comanda la anulare – civilizat
    Puteau foarte bine sa plătească ei curierul pentru retur. Nu mureau de 10 lei. La fel de bine te puteai opri tu în drum spre serviciu. Nu cădeau galoane.
    Părerea mea este sa fii tu domn și sa te oprești la magazin, sa faci returul și sa le mulțumești pentru suport. În ideea “uitați așa procedează un gentleman adevarat”. Poate învăța de la tine. Nu subestima puterea exemplului.
    P.S. Nu uita ca acolo lucrează oameni care poate nu au avut șansa ta în viața sa ajungă sa își permită un “amărât” de șoarece de 200 de lei. Și lumea judecă pe astfel de criterii, chiar dacă tu ai muncit pe brânci sa ajungi unde ești și el a fost la bere (sau doar a avut ghinion). Înțeleg frustrarea, dar trebuie sa te mai gândești ca ești norocos și din alt punct de vedere: mie îmi rupea nevasta gatul pentru un șoarece de 200 de lei (deși ne permitem) și la tine îl plătește fără măcar sa te întrebe… păi ăsta e echitate?

  13. #44

    Nu mai bea atata vin, ca se dubleaza comenzile !

    P.S. Cat ai stat sa scrii mailurile alea te si intorceai de la altex.
    P.P.S. Poate ai invatat ca altex e un MAGAZIN cu rafturi, nu stiu ei de comenzi online si alte prostii !

  14. #45

    Salut
    Ca sa nu bat campii prea mult, iti spun ca trebuia sa te asiguri ca e anulata comanda. Ca sa nu platesti de doua ori, asta ar fi fost prima mea grija.
    Cred ca ai facut tot ce trebuia, de principiu, ca sa anulezi o comanda. Mail si apoi telefon de confirmare. Vina Altex e ca nu au un sistem automat de mailing pentru confirmare comanda/comanda anulata care sa functioneze bine (vezi emag sau f64) si sa indice care comanda a fost anulata, ei cer sa completezi un formular ceva; e regula lor, cand faci o comanda iti asumi regulamentul lor.
    Concluzie: au procedat cf. Regulament disponibil pe site.
    Nu esti nebun si nici ei magari.

  15. #46

    Nu exista ca altcineva sa preia comenzi facute de TINE si sa plateasca fara sa stie despre ce e vorba.

    La baza la toata situatia asta sta greseala de mai sus si fara ea nu ar fi existat problema.

    My 2 cents

    • #47

      +1. Daca tu ai lasat bani la omul care a ridicat coletul sau i-ai spus ca o sa vina un colet pentru care trebuie sa plateasca suma x, ma intreb cu oare de nu te-a sunat sa zica “au venit doua colete, ce dracu fac?”

      Toata treaba de mai sus poate fi “culpa comuna” dar eu zic ca altex va primi NUP :))))

  16. Personal, cred că în acest caz e atât vina ta, cât și a lui Altex. De ce?
    – Tu ai făcut o comandă și pe urmă ai anulat-o. Altex doar te-a anunțat că comanda a fost trimisă spre anulare, nu că a fost anulată. Nu trebuia să te mulțumești doar cu atât.
    – Altex putea bine mersi să te anunțe că comanda nu a putut fi anulată sau orice altceva. În schimb, n-a făcut nimic. Te-a lăsat cu impresia că toate sunt bune și frumoase.
    – Puteai să-ți anunți prietenul că urmează să primești UN colet, nu două; eu dacă eram prietenul tău, mi se părea ciudat de la bun început și-ți dădeam un telefon. Nu ridicam 2 colete în numele meu sau în numele altcuiva dacă știam că e vorba doar de un colet, nu două.

  17. ‘ai de plm, made my day, tocmai astept o comanda de la ei…

  18. Din pacate, la anularea comenzilor la Altex cam asa se intampla. Un coleg a vrut un frigider, sa ii fie livrat sambata. Le-a explicat ca neaparat sambata trebuie sa ajunga la el, altfel nu il mai vrea. Binenteles ca sistemul la Altex e cam aiurea. Ei livreaza de unde au cele mai multe produse de pe stoc, asa ca sambata nu a venit nimeni, trebuia sa ajunga luni. Colegul a sunat la ei si a zis ca anuleaza comanda, a dat si mailuri si tot degeaba, luni a venit frigiderul. Pentru ca cineva nu isi face treaba cum trebuie acolo la Altex, din pacate. Si tot din pacate, altcineva, superior, nu il sanctioneaza pe respectivul care nu isi face treaba. Sau respectiva… Pentru ca #fucklogic
    Alternativa ar fi, si nu o cred imposibila, ca firma de curierat, odata anuntata ca nu se mai livreaza marfa, sa o doara in bascalie si sa o livreze oricum. Nu m-ar mira nici asta.
    Sau poate adevarul e undeva la mijloc si nu ne poate lumina decat un angajat Altex care te citeste, daca asa ceva exista.
    Una peste alta, chestiile astea la anularea comenzilor de la Altex se intampla, poate mai des decat ar trebui.

  19. #51

    “Daca ati anulat dumneavoastra comanda, nu trebuia sa le receptionati.” …pentru ca pitong. din asta, inteleg ca se eschiveaza ca nu le-a mers sistemul. Mi se pare o scuza destul de ieftina de call center level 1 (mai ales ca ti-au confirmat anularea in scris, i mean hello) si ar trebui sa fie destul de usor de verificat/demontat asta; cel putin, din cate am inteles, Vlad poate dovedi ca a facut demersuri pentru anularea primei comenzi.
    Totusi, stiam ca refuzi sa ridici coletul, daca nu e ce asteptai, urmand sa reglezi dup-aia. Eu am semnat la primul job pentru un colet “pe neve” si era cat pe ce sa-l platesc din sfertul ala de salariu de-l aveam pe atunci #proudmutha Asa am invatat si ca trebuie sa te asiguri ca i-ai facut instructajul persoanei care ar putea ridica pachetele de pe adresa ta.
    Inca un sfat pentru Vlad: partea aia cu scuzatul pe motiv de vin nu cred ca-si avea locul acolo. Mesajele tip reclamatie se formuleaza ca orice scrisoare formala. Nu zic nici sa treci la periat si sa nu-i scoti din Inaltimea Voastra, dar mi se pare normal sa le scrii la obiect ce doresti de la ei, pentru ca nu e treaba lor sa se ia de virgulele tale (decat daca faci 20 lei din 200 de lei, poate) si nici ce ai mancat/baut tu/pisica/bunica, daca n-are treaba cu contextul. Nu stiu daca randurile alea pot fi folosite impotriva ta, dar nu cred ca te fac mai credibil, mai simpatic sau mai autoritar. Nu te tragi de sireturi cu ei, chiar daca te trateaza cu inteligenta unui tarnacop.
    Concluzia mea: Nu cred ca Altex au avut o problema tehnica si cred ca ar fi utila verificarea afirmatiei aleia. Nu trebuia sa lase persoana aia sa semneze pentru colet (daca a mai si platit ramburs, incep sa cred ca e nenea ala caruia i-a venit nevasta cu un abonament in plus). Cunosc case si familii care pur si simplu nu raspund la usa sau la interfon daca nu asteapta pe nimeni (ma autoinclud). Si, daca eram eu, undeva de-a lungul intregului schimb de mailuri, as fi incercat si sa-i sun. Nu stiu daca ar fi ajutat, dar asta as fi facut eu.

  20. Avem atetea principii, incad mai bine pierdem 10 ore, in care produceam 100 lei, decat sa dam 10 lei .

    Suntem o tara de oameni cu principii.

  21. #53

    Trecând peste erorile din procedurile de lucru ale Altex nu pot să nu remarc că lui Vlad ori îi place țigăneala (ca la români), ori băuse ceva și la mailul cu târnăcopul. Să îmi fi făcut mie așa ceva la firmă, îl trimiteam în aia mă-sii, să vină și cu OPC-ul dacă vroia, dar să învețe întâi să vorbească frumos. Eu de mult am băgat în contracte clauză că nu lucrăm cu bețivi, drogați și isterici. Nu-ți convine? Roiu, că mai sunt firme de dorei dornice să îţi ia banii și să îți dea țeapă pe urmă, cum de altfel meriți. La mine în casă, pe timpul meu, pe nervii mei, nu mi te caci în sufragerie cum ai tu chef.

    Noi, rromânii, ne pretindem cetățeni europeni cu drepturi, vrem respect dar nu dorim să fim noi respectuoși cu ceilalți.

    • #54

      Tot asa zicea si mintea mea in gandul ei.
      Daca abordezi un asemenea limbaj intr-o relatie comerciala nu te astepta la o rezolvare in directia dorita de tine.

  22. #55

    Patit mai grav aici.Sunat la Altex sa intreb de un model de frigider nou lansat pe piata.Lasat numele meu in baza de date ca sa ma anunte cand il primesc….siiiii…pentru ca mai comandasem de la ei si aveau adresa ,ghici ce..mi-au trimis frigiderul …exact :)) fara sa ma sune fara ca eu sa il fi comandat macar….si era si mai scump cu cateva milioane fata de ce gaseam la magazinele concurente.

    • #56

      sa nu zici ca l-ai si platit..

    • #57

      si eusunt speriat ca a facut-o…

    • #58

      ….şi tu ai plătit, nu-i aşa?

    • #59

      Desi stateam de 2 luni fara frigider ( deh casa noua ,bani ioc ) am refuzat comanda bineinteles .Am cumparat acelasi frigider ,doar ca din alta parte.

  23. #60

    Salut Vlad. Lasa si tu adresa, sa-ti trimitem niste colete cu ramburs, mai facem si noi un ban cinstit…

  24. In toate comentariile de pana acum nu a zis nimeni ca de fapt vina e a persoanei care a primit coletele…
    Da, sistemul online al Altex miroase a rahat de cand intri pe site (remember black friday 2012), tocmai de asta nu e indicat sa cumperi decat din magazin de la ei. De cealalta parte, si Vlad trebuia sa se asigure ca a fost anulata comanda, chiar daca a fost notificat ca “a fost trimisa spre anulare” (deci nu a fost anulata!). Aici e vina Altex ca are un sistem de anulare de cacat si a cumparatorilor care accepta acest sistem din momentul in care finalizeaza o comanda.
    Daaar, cum sa primesti colete pentru altcineva, colete in care nu stii ce e, colete livrate ramburs? Oricine ar fi fost cel/cea care a primit coletele, trebuia sa dea un telefon sa intrebe ce e cu ele!
    Altfel, vreau si eu adresa aia de livrare sa duc cateva colete cu caramizi in ele, diverse marimi: telefon, tableta, eventual un xbox one…

  25. #62

    Salut,

    Problema la acesti retaileri (Domo, Flanco, Altex) este ca nu merg pe fidelizarea clientului. Un astfel de cost (pentru ei cred ca ar fi mai putin de 10 lei), te-ar atrage pe viitor sa cumperi de la ei, deoarece in cazul unei probleme stii sigur ca se va rezolva.
    Referitor la problema efectiva cred ca vina e oarecum impartita, sistemul lor stupid care nu este capabil sa nu mai trimita un obiect sau sa ii comunice curierului in timp real informatiile si faptul ca tu, prin persoana respectiva, ai acceptat curierul.
    Eu recent am anulat o comanda pentru o masina de spalat vase de la Domo, pentru ca in incercarea mea de a lua legatura cu magazinul care avea produsul, nu a raspuns nimeni la telefon timp de 6 ore. Am preferat sa fac achizitia de la un alt retailer care avea pretul mai mare, dar care a fost mult mai prompt si customer friendly.

    Spor!

  26. #63

    probabil ca ai comandat mouseul respeciv in zilele de reduceri. 49 de lei ? ca am luat si eu unul.
    asa ca probabil cei 2 oameni de la comenzi online erau ocupati pana peste cap.
    cel cu care ai comunicat ti-a zis corect ca o sa trimita cererea ta la cei in drept. cu site managementul cum stau ? pe emag/pcgarage poti anula tu comanda, pana nu trece de procesare. daca si la altex e la fel si nu ai putut sa o anulezi, comanda era deja pornita pe tun. probabil ca au considerat ca e mai ok sa o refuzi pierzand ei un transport, decat sa isi bata capul sa caute un amarat de colet in banda rulanta de 500+ de colete aranjate si gata de trimitere.

    as zice ca vina a fost a ta si a persoanei care a luat coletele (tu i-ai zis ca are unul de luat, si a luat 2). putea sa te sune, putea sa refuze preluarea si sa reprogrameze la alta ora. a ta pentru ca nu i-ai dat informatii clare :).
    eu cand rog un coleg sa imi ia un colet ii zic exact despre ce e vorba, ii las exact suma de bani care trebuie platita. desi in ultima vreme platesc in avans.
    altex putea sa iti dea un email/telefon sa iti zica ca nu au putut sa anuleze comanda, dar sistemul fiind automat, puteai sa verifici si tu statusul comenzii in cont.
    din nou zic, nu stiu cum e la altex, dar la emag cand am facut o anulare la telefon, pentru ca nu mai puteam din cont, s-a schimbat statusul in comanda anulata. si nu, nu m-as baza pe email pentru asta. un telefon e sfant.
    cat despre restul cu returnarea altex ar putea sa fie amabili si sa iti accepte un retur fara sa platesti transportul. aici ar fi singura faza in care le-as imputa ceva.

    • #64

      Nu e nevoie sa caute nimeni nimic – pur si simplu anuleaza un AWB, electronic, pe site-ul firmei de curierat. Curierul, chiar daca a plecat cu acel colet, primeste electronic o confirmare a anularii comenzii/AWB – nu poate emite chitanta pe POS-ul din dotare. Un angajat Altex a gresit – cineva de la comercial sau de la depozit, iar acea comanda nu a fost anulata…

  27. #65

    Trimite-mi mie mouse-ul si platesc eu livrarea, case closed 😀

  28. #66

    Vina e a cumparatorului, sunt de acord ca poti avea pretentii doar cand folosesti un serviciu ca la carte, ceri anularea comenzii, poate ei au fost rapizi si au trimis coletul. Daca tot nu primesti coletul de ce nu ai lasat in scris niste instructiuni la persoana care il ridica, daca nu ridicai al 2-lea colet automat coletul era returnat la ei pe banii lor.

  29. #67

    VEzi daca bei, iti pierzi inspiratia pe moment.
    Eu sunam la ei si le spuneam, am facut 2 comenzi, una am anulat-o si cealalta nu a venit , verificati va rog. Atunci descopereau ca sunt prosti si ca le-au trimis pe amandoua , livrate la o alta persoana.
    Puteai pur si simplu sa contesti faptul ca nu a ajuns comanda la tine, ei nu aveau nici o dovada in acest sens . Isi recuperau coletele si tie iti aduceau doar unul , poate in termen de 4-5 zile reusesc si ei sa anuleze o comanda din sistem .
    99 % as fi facut la fel, as fi tinut de principiu, am anuntat imediat anularea comenzii, anulati-o, faceti-va treaba.
    Asta e ca la UPC, noi va activam by default toate extraoptiunile, daca vreti sa renuntati la contract luati-va o zi de concediu si veniti la noi la sediu.
    Nu stiu de ce multi angajati d-astia au impresia ca restul lumii nu are program .

    • #68

      Asa e, si data viitoare cand nu vei fi acasa si vei dori sa iti fie lasate coletele la alta persoana si ala nu va accepta sa le lase vei tipa in gura mare ca nu sunt flexibili si ca le-ai confirmat si telefonic sa le lase la altcineva in afara de cel care a facut comanda.

    • #69

      nu, nu tip la nimeni. Aia nu e flexibilitate . Flexibilitate e cand primesc mesaj cu nr curierului in dimineata livrarii, vorbesc cu el si imi fac programul fara prea mari pierderi de timp . Daca stiu ca nu sunt acasa nu comand acasa, punct . Daca sunt la birou, il cer la birou , ma asigur ca sunt acolo . Nu sunt presedinte, nu am pretentia sa stea nimeni dupa mine sa incropim ceva , nu-mi convine , ma duc la magazin . Greu cu regulile…

    • #70

      Daca toti cand nu mai vor o comanda trimit un prieten sa primeasca pachetul si apoi zic ca aia au dat la alta persoana iti dai seama ca firmele vor incepe sa bage obligativitatea ca acel colet sa fie primit personal de tine nu?
      Despre flexibilitate asta vorbeam.

      “Daca stiu ca nu sunt acasa nu comand acasa, punct . Daca sunt la birou, il cer la birou , ma asigur ca sunt acolo .” Asta trebuie sa i-o spui lu Vlad nu mie.

    • #71

      daca e imposibil ca eu sa primesc pachetul dar am nevoie urgent de el anuunt curierul sau trec in momentul comenzii alta persoana de contact. Nu mi se pare ok ca o persoana care nu stie ce primeste si nu a fost instiintata ( greseala lui Vlad ) sa primeasca colet de la curier. Si mi se pare aiurea ca livratorul sa lase coletele la o alta persoana fara sa fie instiintat, fara sa sune clientul ( nu cred ca vlad nu a lasat nr de telefon ) , fara sa intrebe pe nimeni, fara sa puna persoana respectiva sa il contacteze pe destinatarul trecut pe awb. Eu unul ma intrebam de ce dracu sunt 2 colete diferite de la altex cu aceeasi suma. but that`s just me. aia e flexibilitate + gandire.

  30. #72

    Vlad, nu stiu si nici nu ma intereseaza cine-i de vina; eu comentez doar de dragul de-a comenta si daca tot n-ai ce face cu mouse-ul cere-i lui Cetin mailul meu si intreaba-ma adresa unde sa-l trimiti. Promit ca te scap de el si platesc transportul. 🙂 La toamna, dupa ce fac vinul, iti trimit (bonus) un flacon de 2 litri de vin (de casa) si platesc eu transportul.
    www.youtube.com/watch?v=Q1eUvSIz9hE

  31. #73

    care a luat Jim Beam-ul? ca n-am vazut……
    am fost chior de beat, maybe.
    altex daca isi permit magarii, deci o duc bine.sau nu.
    sa-i fut!anyways

    • #74

      Unul dintre catindati eram eu. Insa nu stiu, probabil e prea mare attachul ca sa-mi trimita Cetin pe mail premiul 🙂

    • #75

      la ce erai candidat, mai exact? la partea cu daca e zero-zero, bets are off?

    • #76

      *Daca se ajunge la penaltyuri bets are off

      De la acel articol, comentariul 38 e ala cu care m-as considera macar unul dintre candidati.

    • #77

      pai da, candidat la ce? am scris clar, se ajunge a penaltyuri, nu mai e nici un pariu.

    • #78

      Ah nu, lasati. Chiar nu-mi mai trebuie nimic, e de principiu acum.

      S-a ajuns la penaltyuri in finala?

      Comentariul/pariul meu era “0-0 dupa 90 de minute. 1-0 pt Germania in prelungiri”.

    • #79

      iar articolul meu era daca se ajunge la penalyuri, all bets are off. tot chestie de principiu. nu inteleg discutia.

    • #80

      Si s-a ajuns la penaltyuri in finala?

    • #81

      ba #ejnebun? eu acum imi dau seama… da domle, ai dreptate, sunt tampit, am sa iti dau un jim beam. ca sa intelegi de ce ma cert ca chiorul, eu ma gandeam la prelungiri, dar am scris penaltyuri. prin urmare, in mintea mea asa era. adresa sau numarul de cont, sa iti trimit premiul

    • #82

      Adica si in articol cand ai scris “penaltyuri” tot la prelungiri te gandeai de fapt? Daca e asa, atunci no problem, nu e nici un premiu de dat.

      Daca totusi vrei sa dai premiul, cred ca ar trebui sa vezi daca intr-adevar sunt eu singurul care a ghicit.

    • #83

      la prelungiri ma gandeam, am scris aiurea penaltyuri. oricum o sticla e premiul, nu mai multe, daca nimeni nu s-a mai sesizat, tu o sa o primesti:)))

  32. #84

    Hai sa terminam cu balacareala. In situația actuală, conform O.U.G. 34/2014, produsul se returnează pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile, urmând ca vânzătorul sa returneze toţi banii primiți pe produs, inclusiv taxa de transport.
    Acum ca s-a ajuns la această situație… Well, din păcate sunt destul de acoperiți, pentru ca nu se sufla o vorbă de procedura in caz de anulare a vânzării înainte de livrare… Oricum, pentru online, orice altceva in afara de pcgarage sau eMAG nem tudom. Poate mai scump, dar niciodată n-am avut probleme. Cei de la pcgarage i-au schimbat unui prieten Paperwhite-ul de 3 ori pana a găsit unul sa nu aibă firicele de praf sub ecran…

  33. #85

    My Altex story.. De vreo luna m-am hotarat sa imi iau o chestie electrocasnica. Caut pe net, gasesc la Altex pe site la 320 lei, cam pretul de jos al pietei. Ma duc la un magazin Altex intr-un mall si pe raft era produsul respectiv la 380 de lei. Vorbesc cu un tip de acolo si ii arat pe site ca e 320, imi face ceva comanda/rezervare pe site si zice sa revin in 20 de min si se rezolva. Intre timp dau o fuga pana la Auchan care era la 30m mai incolo sa mai fac ceva cumparaturi, unde gasesc pe raft acelasi produs la 300 de lei. Acuma eram in dubii, pe de o parte am facut rezervarea la astia(care btw nu are nici o obligatie contractuala) dar pe de alta parte nu vedeam sensul sa dau 20 de lei in plus. Asa ca am facut o poza cu pretul de 300 si m-am intors la Altex in ideea ca oricum au sloganul ala cu “cel mai mic pret din romania” si cu “daca gasesti mai ieftin platim de 2x diferenta”.
    Acum ideea nu era sa imi dea astia diferenta 2x ci sa imi dea produsul la acelasi pret si eu sa raman impacat ca nu i-am lasat cu rezervarea pe cap. Tipul de acolo m-a ascultat, a dat din umeri si a zis sa iau din auchan :)) Asa ca am dat si eu din umeri si am luat din auchan.
    Mi se pare stupid totusi ca retailer la nivel national sa iti **** imaginea cu o reclama pe care nu o sustii in practica.

    Parerea mea despre povestea lui Vlad: pentru Altex nu merita sa piarda un client pentru un curierat de 10 lei. Chiar daca era de vina clientul(desi in cazul asta nu vad de ce ar fi) – trebuia sa rezolve ei problema, pe termen lung erau mai castigati. Nu stiu cine ia deciziile astea care tin si management si de marketing dar parerea me e ca nu isi merita salarul 🙂

  34. #87

    Daca si asta e caz de lupta cu sistemul…

    In mod normal Altex si orice alt magazin ar trebui sa aiba prevazut la termeni si conditii dreptul de a respinge clientii care au un comportament necivilizat, insultator samd. Dupa mailurile alea cu vinul si tarnacopul trebuia sa vina un raspuns civilizat, in care baiatu’ cu mouse-ul sa fie informat ca in conformitate cu pct nr X firma Altex refuza sa mai aiba de-a face cu el.

    Daca se comporta civilizat dreptatea era de partea lui, desi subiectul este oricum derizoriu. E totusi nostim sa observi cum cei mai chitrosi oameni, care isi mananca de sub unghie pentru 50 de bani (genul care platesc un pachet de servetele cu cardul in fata unei cozi de nspe oameni) argumenteaza mereu ca la ei e vorba de principii, nu de zgarcenie pura.

    • #88

      si eu platesc cu cardul servetele. nu e vina mea ca la casierii nu e implementat un sistem mai rapid. cardul AR TREBUI SA SIMPLIFICE procedura, nu invers

    • #89

      Adica n-ai 5 lei in portofel si platesti cu cardul cand nu cumperi altceva decat un pachet de servetele? Sau nu dai aia 5 lei ca sa scutesti cei 5 bani pe care ti-i ia banca drept comision la retragerea lor de pe card? Cmon…

      Cardul NU ARE CUM sa fie mai rapid decat “na banu’ da incoa servetelele”, scopul lui e sa nu cari cash dupa tine. Sistemul nu poate fi mai rapid pentru ca trebuie sa ofere o minima siguranta, pe cardul ala poti avea sume destul de mari, mult mai mari decat ai cara in mod normal in portofel.

    • #90

      Cum adica e mai lent cardul decat cashul? Eu folosesc mereu cardul contactless, ii spun la tanti ca platesc cu card de credit, apasa pe butonul respectiv, ating pos-ul cu cardul si aia e, in 3 secunde am confirmarea platii. Mi se pare mai greu sa caut eu bani apropiati de suma, sa ii dau, ea sa ii numere, sa ii puna in sertar, sa imi dea restul, eu sa verific acel rest.
      Parerea mea.

    • #91

      Noi vorbeam de clasicul card de credit/debit pe care il bagi, tastezi PIN-ul, astepti chitanta etc. Iar discutia era despre situatiile in care ai in mana un pachet de servetele iar in spatele tau e o coada de 30 de oameni cu prapornitele pline, situatie in care numai un sinistru dobitoc ar incepe sa se caute de bani cand ajunge la casa, pe urma sa intinda o hartie de 100 samd.

      Aici e vorba de o minima curtoazie fata de cei aflati in spatele tau la coada. De-aia spuneam ca numai cineva incredibil de zgarcit (sau care realmente n-are 5 lei cash in portofel) plateste cu cardul intr-o asemenea situatie.

  35. #92

    inteleg ca plata s-a facut ramburs, altfel nu ar fi avut ce sa achite persoana care a receptionat coletul.pe langa informarea trimisa pe mail, era suficient sa refuzi produsul.in mod normal esti anuntat de catre firma de curierat cand se face livrarea si ai posibilitatea de a anunta telefonic (la curier, nu altex) ca nu doresti livrare pentru expeditia nr xxxx.banuiesc totusi ca numele tau apare pe awb, dpdv altex treaba sta cam asa:ai preluat, ai testat, nu esti multumit = ai drept de retur dar suporti transportul.

  36. #93

    Problemele de genul acesta sunt un defect national, peste tot dai de oameni care vor sa para destepti sau pur si simplu sunt de parere ca tu (clientul) esti cel caruia i se face o favoare cumparand de la ei de pe site. Sunt de parere ca ai perfecta dreptate in ceea ce sustii, clar ca e vorba de principii in ceea ce ai asternut in acest articol… dar tot asa de sigur sunt ca dupa acest articol sa ti se trimita si banii inapoi si sa pastrezi mouse-ul, intr-un pur spirit romanesc. PS: Am primit prin posta de la un vanzator simplu pe amazon o asa zisa pereche de pantofi dar fiecare pantof avea alt numar… mi-a trimis perechile la aman2 si si-a cerut scuze de 2 ori, mi-a zis sa-i pastrez si mi-a explicat dc a gresit. Asta de la un simplu vanzator, nu o companie. Totul incepe de la oameni, iar daca oamenii nu iau atitudine la astfel de magarii, niciodata nu o sa fie curatenie la noi in ograda.

  37. #94

    …am luat de inainte de Craciun de la ei de pe site un suport de perete pt TiViu, prelungitor de 5 m si o cafetiera Russell&Hobs programabila, mi-a venit curierul, am platit si cand am deschis coletul am observat ca n-am manual de utilizare sau certificat de garantie la cafetiera, are 3-4 butoane acolo si nu e usor de setat ceasul la nenorocirea aia, chestie pe care am rezolvat-o intrand pe site la ei, aveau si manual in lb. romana…bun am zis sa rezolv si cu certificatul de garantie asa ca urmatoarele 5 zile am folosit sistemul lor de pe site pt reclamatii, dupa 5 emailuri din astea nenorocite nu am primit nici un raspuns…am pus mana pe telefon si i-am sunat de 2 ori iar domnisoarele mi-au spus “in caz ca nu va vine prin curier certificatul de garantie, puteti veni dumneavoastra in cel mai apropiat magazin Altex” …eu stau la 50 de km de cel mai apropiat magazin Altex…a venit luna Ianuarie, am plecat in delegatie in alta tara si am lasat-o balta…….de parca nu mi-o fost de ajuns ce am patit cu nenorocitii astia in iarna, la sfarsitul lunii trecute ma mananca in fund sa comand un aparat de AC pt parintii mei..tot de la Altex de pe site…avea reducere de 850 RON, 12 000 BTU , A+, ceva Samsung…separat de aparat a trebuit sa cumpar si pachetul de instalare – 350 RON instalarea in 5 zile…pe 01.07 a venit curierul si am sunat la Altex pt confirmare si inregistrare unde mi s-a spus ca in 5 zile vine o echipa de instalatori si bla bla bla…eu sa stau cuminte sa astept sa ma sune baietii de la firma ALIZEO din Timisoara (este antireclama)pt programarea instalarii….in 10.07 nimic, nici un apel de la nimeni, ma iau si sun la ALtex, acolo imi zice un pustan ca nu au ce sa-mi faca si imi da un nr de telefon de la firma respectiva…am sunat la ALIZEO de 3 ori si de 2 ori mi-au respins apelul iar a 3-a oara a sunat pana a intrat robotul…de-abia ieri am reusit sa dau de ei la telefon…azi 15.07 ora 12:00 AC-ul este instalat…asta este si va fi ultima mea achizitie de la ALtex sa se duca in PLM ( pana la magazin ) sunt si ei nesimtiti si firma cu care lucreaza in jud. Timis…angajati prosti si colaboratori neseriosi, isi vor pierde o parte buna din clientela !

    • #95

      Cumparat de black friday, de pe emag, a mai ieftina masina de spalat blide. Oferta de 700 de lei redusa de la 1.100. Nu avea nici urma de manual in romana, si eu is de la tara, nu stiu de astea cu programare, cu umplere la jumate. Trimis mail si la reprezentanta in Romania, si la emag. Am primit raspuns ca fiind model nou, se lucreaza la traducere 😀 Si apoi am primit mail intr-o saptamana cu manual in limba romana.

      Nu vand nimic, doar ma laud.

  38. #96

    Eu cred ca de vina este curierul care trebuia sa verifice identitatea cumparatorului dar primind banii nu l-a interesat altceva si totusi probabil ca nici magazinul nu a vrut sa remedieze anularea comenzii pe principiul ca daca tot ajunge comanda destinaturul din anumite motive nu o va returna,ceea ce si sa intamplat ,,,,cred ca au o anumita experienta si este mai bine pentru ei sa procedeze asa

  39. #97

    eu tin cu altex. mi-am luat aragaz pizdos de la ei si mi l-au urcat pana in bucatarie. no cost. le-am dat cate 10 lei la baieti. cand ii aud pe astia cu “timpul meu”, ma gandesc la niste oameni care au preluat sintagma asta…presupun ca treci pe langa un altex sau media galaxy intr-o saptamana ca sa lasi produsul. trebuia sa ceri elicopter sa vina dupa maouse-ul ala. in cazul prezentat cred ca prea te pisi pe ei de sus fara motiv. hipstereala a la pseudi midle-class care fac pe ocupatii si cu timpul=bani…mai baga un citat de paler si totul e ok. parerea mea.

  40. #98

    Altex ie naspa . Ia de la Flanco , ca au halate mai ieftine , si anuleaza si comenzi la bautura.

  41. #99

    Da, sunt neseriosi.

    Comenzile le preiau imediat cand vine vorba de anulare merge mai greu.

    Daca nu ii contactam telefonic pe cei de la Altex si ulterior pe cei de la firma de curierat eram si eu in aceeasi situatie.

    puu.sh/adCan/7b430cc44d.png