După cum v-am zis, am fost cu Nova la reparat. Gata, mă gândeam, trebuie să segmentez motorul, poate chiar să schimb setul motor, jde milioane arun cate pe fereastră, etc.
Vreţi să ştiţi de ce am mers eu 1800 de kilometri în viteza a 3 a, consumând 15 litri de benzină la suta de kilometri?
Pentru că se slăbise şurubul care ţinea întins firul de la şoclu, sau şoc, sau cum i-o spune. Şi de aia se ineca maşina şi afuma bujiile.
Şi uite-aşa am mers eu toată rromânia cu şoclul tras, schimbând 8 seturi de bujii.
Ce bine e să fii inteligent şi priceput intr-ale mecanicii…
Să vezi cum zburdă Nova mea, zici că e merţan.
NOU
nu e frumos sa razi daaar :)) =)))
=))))) nu se mai aude nimic de noua masina ……? de inconjurul lumi planuri spulberate ?? :((
NOU
cosmin, toate la timpul lor. lucrurile facute in graba dau in esec:)
NOU
Arhi, era cam evident ca nu e de la bujii .. puteai sa opresti in orice service sa se uite la ea chiar si dupa ce ai plecat la drum.
La Nova se pricep cam toti mecanicii ..
NOU
probabil am uitat sa explic ca in unele momente, IQ-ul meu il egaleaza pe cel al unei muste
NOU
da da da , zburda 10 zile pan` se strica iar :))
NOU
Data viitoare verifica tot inainte sa pleci la drum lung 😉
NOU
subscriu la ceea ce a zis denis , cand pleci in calatorie e bine sa treci pe la mecanic (chiar daca de multe ori te duci degeaba) mai ales daca faci atatia km, oricum iti doresc o mashina noua 😉
NOU
Stiu eu ce trebuie sa schimbi. Masina! :))
NOU
O sa zburde pac crapa alceva 🙂
NOU
recomand cursuri intensive de mecanica
să am şi eu pe cine să sun…
NOU
Mai de consumat cat un mertan a consumat….acu macar sa umble ca unu :)))
NOU
Da-i blana in a 3-a pe autostrada :))
NOU
dude, i-am dat, ca doar am mers si pe A1 si pe A2
NOU
Ah, deci Nova cu carburator? Ce vremuri… 😀
NOU
da, cu carburator dublu corp:))
NOU
ti se pare:D
intr`o sapt o sa fie la fel:P
NOU
nu e mai buna o masina cu socul automat? Daca tot esti blogger de succes ia-ti o masina serioasa sau fa cumva sa testezi vreuna ca e la moda in Romania
NOU
nu ma baga astia cu testele pe mine in seama. sunt de la tara:))
NOU
le e frica…daca stii bancul ala cu 1,2,3,4 racheta:))
NOU
Lasa ca nici cu o straineza pe injectie la care nu facea contact bine o mufa nu scapai usor si nici nu o putea repara orice mecanic, stateai si te uitai la masina in drum fara sa stii de unde sa o apuci. Data viitoare stii care surub e de vina si ca sa fi fost setu motor dus trebuia sa consume ulei, fum albastru ( semn clasic de motor tocit ).
NOU
Exact asa am patit si eu!
Ce m-am mai ofticat cand am aflat ce simplu era…
Deh, de atunci am mai invatat!
NOU
da io ce m-am ofticat, ca i-am mai dat si aluia 500 000 ca a strans un surub
NOU
Eu zic sa schimbi NOVA cu o 1310 din aia tot pe carburator, o repari cat ai zice peste, daca e pana acolo o segmentezi pe marginea drumului. Un model de masina foarte usor de reparat , nu degeaba a fost importata in Africa la greu ( nu doar din Ro ci si din Fr. la vremea ei) .
Urmatorul pas ? Logan ? 😛
NOU
arunc-o in sufletu meu.
NOU
da da si leaga si o banchnota de 1 leu nou de ea sa nu ramana aruncata asa… 😛