Ştiţi cu toţii ce părere am eu despre Dragoş Bucurenci, Mircea Toma şi alţi corifei salvatori ai rromâniei. Toma a salvat Delta de a rupt-o-n cinşpe, devenind numărul 1 în cocalareala din rromânia. Bucurenci tot salvează peturi, zone verzi şi înţeleg că şi Delta, mai cumpărând o şalupă, mai băgând un grătărel de sturion şi alte chestii de-astea nesemnificative.

Având în vedere relaţia mea cu sus-numitul, e clar că nu există nici un fel de simpatie pentru acţiunile ce le demarează constant, sugând bani din diferite locaţii.
Deci, nu mică mi-a fost mirarea când am primit următorul mail:

Salut,

Am comis un viral pentru viatadupacolectare – campanie prin care vrem sa convingem cat mai multi romani sa le scrie primarilor, cerandu-le sisteme de colectare selectiva a deseurilor la poarta casei.

Viralul e online la ********
Clipul porneste de la cazul Ridzi si arata circuitul taxelor si impozitelor de la colectare pana la delapidare. Ecologia vine pe urma.

Daca iti place clipul si vrei sa ne ajuti in viatadupacolectare, pune un post pe blog sa ne stie o tara-ntreaga!

Modelul scrisorii catre primari se gaseste la *****

Multumiri,

Dragos

Care este limita spamului? Primim comunicări comerciale şi ne căcăm pe noi că vai, suntem deranjaţi de ele. Primim mailuri despre copii bolnavi şi le marcăm direct drept junk.

De ce toată floarea bloggerimii s-a udat toată că le-a scris Bucurică, să îl ajute să îşi mai ia un leasing cu încă un proiect, moka pentru alţii, pe bani pentru el? Nu e spam?

Ba e spam. E comunicare comercială nesolicitată. E campanie iniţiată de Coca-Cola, campanie ce le aduce awareness şi recunoaştere, deci indirect bani.
Nu mai fiţi fraieri, implicaţi-vă acolo unde ştiţi sigur că ajutaţi pe cineva. Pentru că vorbele astea monetizate excesiv nu ajută decât familiile celor ce le iniţiază.