Ca proprietar de casă la porumb și locuitor al circumscripției Mama Naibii, chiar am nevoie de un magazin de hypermarket așa cum e cel de la Carrefour. Pentru că, desigur, nu poți merge per pedes la magazin și, dacă mă duc să iau o sticlă de ulei, mă întorc și cu cauciucuri de iarnă, role și niște jucării funny.

Așa că lansarea noului magazin online de către Carrefour a fost o geană de lumină aruncată în tenebre. Chiar mă miră faptul că lansarea a fost destul de tăcută, alții ar fi făcut tam tam până la cer. Mai ales că magazinul arată și se simte foarte bine la taste.

Sunt unele puncte forte care îl ridică foarte mult în ochii clientului mediu, ca mine.
Primul ar fi numărul extrem de mare de produse din magazin, peste 150 000. Iar acum au inclus în el și magazinul de textile marcă proprie TEX. Noul magazin online, practic, grupează cele 4 situri anterioare Carrefour, fiecare dedicat unei anumite categorii.

Există un marketplace pentru partenerii Carrefour. Crește numărul de produse, crește competiția și ceva mă face să cred că cei de la Carrefour chiar verifică ce parteneri au și ce produse listează pe situl ce le aparține. Și este o gamă largă de produse
non-alimentare: electronice și IT, electrocasnice, mobilier de grădină, articole bebeluși, jucării și jocuri de copii, acestea fiind livrate oriunde în țară.

Una din cele mai bune implementări este aplicația Carrefour Pay (link android / iOS), cea cu care poți verifica prețurile la raft și cu care poți plăti direct la casa de marcat. Asta pe lângă serviciu Casa ta – Self Service, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Și nu neapărat ultimul, existența unui depozit logistic la Ștefăneștii de Jos, lucru care te asigură că comenzile tale nu sunt preluate de la raft de un om poate ocupat cu multe alte chestii în ziua aia, ci de cineva care doar asta face și știi că se ocupă de tine în mod special.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

29 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Din nou, doar Bucuresti pentru alimente 🙁 Daca permiti comentariul, caut de ceva timp o solutie livrare alimente pentru Brasov pentru un varstnic. Daca stie cineva ceva, nu fiti timizi… Multam.

    8
    • #2

      nu exista bringo, parca?

      6
    • #3

      Nu am testat, dar mega image are livrare in toata tara comform reclamei primite in email, arunca o privire pe la ei.

      5
    • #4

      Si iata, cineva care se indura si are grija de Varstnicul din Brasov…

      9
    • #5

      www.piatabrasov.ro

      Daca nu, Vali mai face fapte bune din cand in cand.

      5
    • #6

      Multumesc, nu stiam de el dar se pare ca nici nu livreaza in Brasov. Doar Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj si imprejurimile acestor orase.

      1
    • @M Andrei D Datele din pagina de termeni si conditii sunt ale SELGROS CASH & CARRY SRL nu ale SC DISTRIB SRL (tot din BV, de altfel) …

      1
    • #8

      Mega, dar prin Emag 🙂 ca au transport gratuit prin Emag

      3
  2. #9

    Hai sa-ti dau o veste noua: cum ai plecat din Pantelimoun, cum deschide Lidl (sus la Lukoil)

    2
  3. #12

    șmecherie curată noul carrefour.ro

    2
  4. #13

    “Da, dar noi vrem tot ce nu se gaseste la Carrefour. Si chiar daca s-ar gasi, stim noi mai bine de unde sa alegem. Pana la urma sunt banii nostri. Deci? Ne ajuti si pe noi cu cumparaturile? Ca acum facem scandal!”

    1
  5. Tocmai se plangea cineva, prin comentarii, la unul dintre influenceri, ca aplicatia pay nu mai arata preturi la produsele scanate. Sa intelegem ca au reparat-o?

    2
    • #15

      de ce, daca se plange unul prin comentarii, inseamna ca cu siguranta aplicatia nu merge si ca totul se pune pe hold? uite, eu am un prost care imi spune ca nu merge sa bifeze anonimizarea (nu tu, Cosmin, la tine am lamurit). crezi ca eu inchid situl din cauza asta, sau merg mai departe, cu cei 99.99% la care functioneaza?

      3
    • #16

      Unul dintre comentatorii de la zoso care se plângea de aplicația Carrefour Pay eram eu. Am folosit aplicația ceva timp și a funcționat. Însă după un timp nu a mai funcționat. Am verificat in Google play și mai erau utilizatori care lăsaseră feedback cum ca aplicația nu mai merge. Am ținut aplicația încă vreo doua luni, decurs in care am verificat de câteva ori funcționarea ei. Am dezinstalat și reinstalat aplicația și tot nu a mers. Nu am mai încercat să văd dacă acum merge. În week-end promit că o voi testa din nou.

      10
    • #17

      azi ma duc eu si o testez. daca nu merge, fac mail de bug catre ei:)

      3
    • #18

      Carrefour Pay are un nou update care e deja in Store. O poti incerca.

      1
    • #20

      Mulțumesc. Voi instala din nou aplicația.

  6. #21

    Is curios daca iti aduc produsele cu termen de expirare mai mare sau f scurt. Ca daca vrei sa comanzi pentru toata saptamana nu te ajuta cand ceva expira in 2 zile…

    8
  7. #23

    Unde-i nisipu de matza marca proprie bre ? De ceva vreme nu gasesc la nimeni.

    3
  8. #24

    Super! Acum, sa adauge si carduri cadou intre produse si m-ar castiga de client.

    2
  9. #25

    test

    4
    • #26

      Se vede ciudat comentariul tau, mai umbla la pozitionare in css.

      2
  10. #27

    echo test :)))

    2
  11. Parcă și Cora are un sistem de faci cumpărături on-line și ți le aduce acasă. Și tot de Carrefour știam de fază de acum vreo 2 ani, însă era pt. comenzi de minim 150 lei. Da, merge la cumpărăturile lunare, nu la cele zilnice/ saptamanale.
    Dar parcă mai bine îmi aleg eu legumele și fructele, nu să mi se aducă unele stricate sau necoapte, sau rosiile moi. că astea nu-s ca și o pereche de pantofi să zici că nu-ți vin și vrei să schimbi. Nu le zici că ți-au adus niște roșii vai de ele și să-ți aducă altele, “ca și cum le-ați alege pt. dvs.”

  12. #29

    Magazinul nu arata satisfacator pe PC. Sa copieze si ei de la emag sau amazon formatul, sa fie mai multe informatii odata, e de lucru la categorii, mai multe filltre. Asezarea e varza: vad brandul pe 20% din ecran, Nu ma pricep cine stie ce dar nu imi da senzatia de lucru profesionist facut.