Mă gândesc, foarte sincer, că băiatul care se ocupă de marketingul de la Brăila Mall are o reală problemă în a înțegele subtilitățile sexuale ale unei limbi sau limbajul corporal. Altfel jur că nu înțeleg, cum ai pune astfel de reclame în fața unui pisoar?

Prima doamnă ridică piciorul, ușurată. Iată, la pisoar, suntem împreună, mai veseli, mai ușori suntem TOT MAI FERICIȚI. A doua doamnă mușcă cu poftă dintr-o ciocolată, pentru că ce poate fi mai sexy la veceu decât să muști dintr-o ciocolată maro? Doar la wc vrei să simți, întotdeauna, TOT MAI MULT GUST. Iar la ultimul, cu copiii și supereroii deja nu mai comentez, că e posibil să intru pe pante juridice de mare angajament. Doar na, te joci cu un erou micuț, conform statisticilor internaționale, în timp ce citești despre copii.

Serios, înțeleg că e la țară, înțeleg că e la Moldova, dar din atâția moldoveni de graniță, nu se găsește unul să dea okul pe mesajele afișate la WC?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

23 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Asta nu-i nimic, in Rotterdam era, poate mai este, o pizzerie italieneasca prin centru, unde cand coborai la baie se auze muzica bisericeasca din’aia catolica cu ave maria & co iar deasupra pisoarelor poze, ceva pe lemn parca, cu hesus, biserici etc In rest, sus la mese, totul normal 🙂

    Te-am zarit sambata trecuta la Brico 🙂

    • #2

      trebuia sa dai un semn:)

    • #3

      M-am prins greu, ma uitam la ce avea Luna in mana, ceva alb si lung parca apoi cand te am vazut pe tine v-am asociat, dar ieseati si noi intram

    • #4

      un pat de cablu

  2. #5

    un pat de cablu:)

  3. #6

    La IKEA citesti despre becuri, boring, aici iti scuturi super-eroul si ai si material de laba 🙂

  4. #7

    Bine Braila pe marketing. hashtag braila nu e moldova 😉

  5. La Iulius Mall în Cluj e reclamă la ceva florărie. Priceless să te pisi și să simți miros de bășini uitandu-te în ochii unei corporateze care ține în brațe un buchet de orhidee.

    • #9

      @Raider: E, lasa, ca la cate basini au clujenii in cap, cred c-ar fi trebuit transformat tot orasu’ in gradina botanica.

  6. #10

    Păi tocmai te jucai cu cel mai tare super erou…

  7. Pai sa puna reclame la Prostamol ca sa se inhibe clientul pisoarului ? 🙂

  8. #13

    Bun. Cand ai atins butonul ala ce s-a intamplat?

  9. #14

    Baiatul cu marketingul ori are cateva tigle lipsa pe casa ori trolleaza fin, dar fiind vb de Braila…

  10. #16

    Apropo de afișele din toalete, în timpului studenției, am avut tot felul de joburi în mall.uri, promoter, hostess, operator interviuri, inventare etc. În absolut toate băile destinate angajaților erau afișate peste tot sfaturi despre cum să te speli pe mâini, cum să strângi după tine, cum să tragi apa etc. Mi s.au părut mereu jignitoare, e chiar atât de greu să.ți tratezi angajații ca pe niște oameni inteligenți!? 🙂

    • #17

      I-or fi prins patronii ca se uitau pe Antena 3, or fi facut ei ceva.

    • #18

      da, este! Mai ales dacă angajații tăi se poartă ca niște maimuțe când merg la wc!

  11. #19

    Si eu vreau sa stiu ce se intampla daca atingi butonul!

  12. #20

    Am vazut la Brasov la Cucinino in toaleta barbatilor o chestie haioasa tare, un tablou cu o tipa, blonda, faina tare, care priveste pe sub ochelari la ce faci la pisoar. Am ras in hohote :))))
    trimit adresa nu pentru reclama, nu am de ce, doar poate a mai sesizat cineva ideea asta misto

    www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g295394-d12535150-Reviews-Cucinino_Pasta_Bar-Brasov_Brasov_County_Central_Romania_Transylvania.html

  13. #21

    E adevărat că par ciudate, dar pe de altă parte iată povești despre reclamele din toalete. Le cam reținem cu toții, că presupun public captiv, nimic care să-ți distragă atenția… :)) Nu știu ce să zic, n-or fi chiar negândite. :))

    • #22

      tu ai retinut ceva din ele, in afara de faptul ca sunt niste tampenii la baie?

    • #23

      Mai mult decât ce rețin de la TV sau din online, de exemplu, unde efectiv mi-am format reflex de ignore complet, nu aud/nu văd nimic. :))