Fawzia Rehejeh s-a născut în Siria, însă de mai mulți ani locuiește în Sibiu și este cetățean român. La sfârșitul săptămânii trecute s-a decis să depună o plângere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD), pentru felul în care a fost tratată de funcționarii Băncii Comerciale Române. Concret, i s-a spus să aștepte mai multe ore pentru redeschiderea unui cont, pentru că avizele, în ceea ce-o privește, fiind născută în Siria, trebuie să fie aprobate mai întâi de sucursala centrală, la București.

Citiți restul articolului, că e funny să vedeți așa zisele proceduri pe care le are o bancă românească față de un cetățean român, cu domiciliul în românia.

Ce este cu adevărat funny este răspunsul lui Ionuț Stanimir, director de marketing și comunicare al BCR.

Ce mare problemă? Am umilit o femeie, cetățean român, nu mult, sub 1% discriminare. Ce dacă decerebratele angajate la noi au tratat-o ca pe un animal, știind că, în general, oamenii nu comentează și abia așteaptă să scape și să își vadă de treabă. Mult zgomot pentru nimic.

Mișto, Ionuț Stanimir, puteați comunica mai bine, dar nu e de unde, pentru că directorul de comunicare e prost de bubuie și nu are proprietatea termenilor.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.