Să ne imaginăm o reclamă faină. Un grup de femei lăuze dansează fericite. După care încep să se mulgă, una pe cealaltă, la fel de vesele și fericite, transmițând numai voie bună și fericire. După care, același grup de femei, iau laptele colectat și fac brânză din el. La fel, transmit numai senzații de fericire și veselie.

După ce fac brânza, doamnele iau brânza astfel creată și o rup bicățele într-o oală mare, după care o toarnă în formă de brânză topită. Fericirea domnește în jurul oalei, femeile sunt pline de viață și fericire.
Punctul culminant este atunci când o doamnă ia o bucată de brânză topită, proaspăt mulsă din țâțele proprii și mușcă din ea, fericită și împlinită. Acum au brânză. Sentimentul de fericire și împlinire e maxim.

Acum puneți în locul doamnelor de mai sus niște vaci și aveți reclama tv de la brânza topită la vache qui rit. Nu, sunt sigur că nu vă e greață.

Acum să presupunem că vreți să ieșiți cu prietenul vostru cel mai bun, și anume Costel, la patinoar. Așa că mergeți la Costel acasă și îi ziceți Costele, hai la patinoar. Iar el vă răspunde Bă, nu pot să vin, că am ochi albaștri.

Exact așa e reclama la Hexoralette. Două prietene în parcul de distracții Hai să ne dăm în carusel. Ah, nu pot, mă doare gâtul

Logic și la obiect. Ca de altfel toată piața de publicitate.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

31 comentarii Adaugă comentariu

  1. Mie “haioasa” mi se pare aia la nu stiu ce laxativ, cu sotul care pleaca dimineata la scarbici si nevasta se duce la baie, de unde mai iese seara, cand se intoarce el. Si intrebarea geniala “ce ai facut astazi?” cu raspunsul si mai genia “Ei, mai nimic”. Problema care se pune: asta e dreptate? Sotul la munca toata ziua si nevasta la cacare toata ziua?

  2. Da misto articolul da n-ai inteles tu . Cand te doare in gat ai o stare de lasa-ma sa te las. Indubitabil reclama scarpina umaru stang de la paris cu mana dreapta de la Copenhaga dar ce sa-i faci? Creativii lu peste prajit. Aceeasi care in lipsa de orice inspiratie au denumit un medicament Fluomucil .

  3. La branza ceea, copchiii dau buzna (le plac vacile). Mă doare gâtul… nu stau in frig… da ‘ ma fac bine repede… instant. Reclamele sunt gogonate (pop.)

  4. Fetita mea de trei ani si jumatate m-a intrebat daca vaca mov ne da tot lapte alb.
    Concluzia este ca reclamele nu se mai fac (anumite) pentru adulti ci pentru copii.Pentru ca copilul e cel care in supermarket dicteaza cumparaturile in functie de culori sau preferinte.
    Aia care nu au copii sa se abtina!
    Iar aia care-si cresc copii doar cu morcovi si salata la fel.

    • Si a mea are tot 3 ani jumate si sa fiu al dracu daca-mi dicteaza ce sa cumpar. Nu, nici nu e ierbivora.

    • #16

      mda… tre’ sa fii —- sa iti dicteze copchilul ce sa cumperi….
      ce am fost si ce-am ajuns….

  5. #17

    Poate unii vor sa faca reclame “ciudate” tocmai pentru a-i ramane in cap clientului.
    Cati dintre noi n-au auzit celebra fraza cu salam Sasesc ? Sau aia cu pufuletii pulii mele ? Erau reclame de 2 lei.

    Le-am uitat ? Nici daca as vrea…

  6. Dar reclama de la pasta de dinti Paradontax, cum vi se pare? mie scarboasa…

  7. #19

    asta e reclama? www.youtube.com/watch?v=-Y6ZPg5GDoY
    e si la noi dupa cum vezi. totusi brinza aia topita e buna 🙂

  8. Ar putea face reclama si la lapte praf pentru copii, un story cum se fabrica NAN.

  9. #22

    Povestea aia cu laptele… weirdest f*cking boner…

  10. #23

    vaca care rade. ma amuza cacofonia provocata de traducerea brandului.
    nu stiu cati isi mai amintesc, dar a fost o perioada prin 90 cand au intrat pe piata si aveau o reclama stupida; ritmul melodiei inca il mai am in cap.
    a fost o pauza de mai bine de 10 ani si de putin timp au reintrat in scena.

    • daca ai observat a fost o pauza imensa la toate produsele astea cu multe sintetice in ele – branza topita, margarina samd. Si la margarina au reinceput cu reclame care mai de care mai stupide. “Eu becel inima ….” U don’t say?

  11. #25

    @Alexander
    nu prea am observat pauza. reclama la hochland, de exemplu, a rulat destul de mult (aia cu “Daca ma saruta data viitoare” sau “Cu ce-ti place tie”).
    de ceva timp nu ma mai uit decat ocazional la TV si la reclame ma uit foarte rar, deci nu imi dau seama de trendul actual.

  12. Deci pe aia o doare gatul dar ea merge in parc 😀 o reclama tampita

  13. @Morom3t3 am râs cu lacrimi la reclama aia de la Audi.
    On topic: Mi se par atât de idioate multe din reclamele pe care le vedem azi că am ajuns să nu ma mai uit la filme decât pe HBO.

  14. #28

    E mai bine decat reclama la Diclac gel. E cea mai oribila reclama din lume.
    E reclama in care un chelios imi zice (citez sau e close enough):

    “Va prezint situatii.
    Situatii cu care va puteti intalni.
    Situatii pentru care trebuie sa fii pregatit
    Situatii in care ai nevoie de gel.
    Diclac gel.”

    Ma dispera pentru ca e o incercare penibila de a ma panica (gen la un moment dat tot iti rupi spinarea si de asta tre sa ai la tine tot timpul gel),
    mesajul e dat militareste dar prost (propozitii scurte si clare gen dar sunt incomplete si stupide)
    si nu in ultimul rand … situatii in care am nevoie de gel …. ma gadesc la lubrifiere … si la alte chestii de nu pot fi zise inainte de ora 12.

    Personajul de prezinta e mai sec ca desertul vara la fel ca mesajul si produsul. Unii din astia de la publicitate ar trebui interzisi pentru imbecilitate.

  15. Nu-nteleg ce legatura are … caruselul cu gatul. Decat daca asa mi-as boteza bijuteria: “Carusel”. Atunci inteleg s-o doara gatul …

  16. Reclama de la branza e chiar scabroasa. Cum insa eu nu’s vitel si nici sugar, reclama nu mi se adreseaza.