Să ne imaginăm o reclamă faină. Un grup de femei lăuze dansează fericite. După care încep să se mulgă, una pe cealaltă, la fel de vesele și fericite, transmițând numai voie bună și fericire. După care, același grup de femei, iau laptele colectat și fac brânză din el. La fel, transmit numai senzații de fericire și veselie.

După ce fac brânza, doamnele iau brânza astfel creată și o rup bicățele într-o oală mare, după care o toarnă în formă de brânză topită. Fericirea domnește în jurul oalei, femeile sunt pline de viață și fericire.
Punctul culminant este atunci când o doamnă ia o bucată de brânză topită, proaspăt mulsă din țâțele proprii și mușcă din ea, fericită și împlinită. Acum au brânză. Sentimentul de fericire și împlinire e maxim.

Acum puneți în locul doamnelor de mai sus niște vaci și aveți reclama tv de la brânza topită la vache qui rit. Nu, sunt sigur că nu vă e greață.

Acum să presupunem că vreți să ieșiți cu prietenul vostru cel mai bun, și anume Costel, la patinoar. Așa că mergeți la Costel acasă și îi ziceți Costele, hai la patinoar. Iar el vă răspunde Bă, nu pot să vin, că am ochi albaștri.

Exact așa e reclama la Hexoralette. Două prietene în parcul de distracții Hai să ne dăm în carusel. Ah, nu pot, mă doare gâtul

Logic și la obiect. Ca de altfel toată piața de publicitate.