Charlie Kirk era unul din propagandiștii lui Trump, extremist de cea mai joasă speță, unul din cei ce au contribuit la divizarea profundă a societății americane, transformându-i pe adversarii politici ai trumpismului în inamici fizici, care trebuie eliminați prin orice mijloace. Plus restul de chestii, antiavort, femeile la cratiță ca să își împlinească menirea și tot rahatul mâncat de maga.
Well, Charlie Kirk a fost împușcat ieri.
Ar fi chiar trist, dacă nu ar fi ironic că s-a întâmplat într-un stat unde ai dreptul de a purta arma asupra ta în public, drept de a purta arme despre care domnul Kirk spunea că da, corect, vine și cu victime, dar e un preț pe care trebuie să îl plătească pentru a respecta cel de-al doilea amendament.
Mno, l-a plătit.
NOU
Nu stiu de ce m-a dus gandul instant la Horst Wessel.
NOU
well…urmeaza sa vedem, nu?
NOU
Bai nene, da tu esti pasionat de istoria nazista.
Horst Wessel – a fost ucis acum 95 de ani – bineinteles ca am cautat pe google informatia.
Cred ca daca intrebi toti profesorii de istorie din Romania nu gasesti 5 care sa fi auzit de Horst Wessel – pana si comentariul lui Cetin e pe langa….
NOU
bro, faptul ca tu nu ai auzit de el nu inseamna ca nu e cunoscut. plm, inca se canta marsul prin berarii.
NOU
Da, era marsul nazistilor: Horst Wesel lied
NOU
Mă, @Ion Marius Ionuț, nici cărțile lui Sven Hassel nu le-ai citit.
NOU
Se canta și Hasta siempre în crasme, mult mai des, fara sa deranjeze pe nimeni. Iar Che a fost un criminal mai mare decât amărâtul ala de Horst.
NOU
Freigedank, daca imi mai lasi clipuri cu hitler pe blog, te banez iar cativa ani
NOU
“god given rights” ahahah
NOU
Fuck around and find out
Probabil omul s-a simtit invincibil ca avea public mare, la ce nu s-a gandit e ca nu toti is de acord cu ideile lui si in Murica sunt multe arme.
NOU
pot sa fie de acord cu ideile lui dar nu cu muianu lui, cred ca l-au impuscat mai mult de plictiseala ca l-au tot vazut pe asta peste tot si s-a saturat unu de muianu lui
NOU
Asa funcționează, nu? Daca cineva nu e de acord cu ce spune, să-l omoare.
Logica extremistilor spălați pe creier.
NOU
nu prea stii cine era tipul, nu?
NOU
Paradoxul toleranței este un concept filosofic care sugerează că, dacă o societate extinde toleranța către cei intoleranți, riscă să permită, în cele din urmă, dominația intoleranței, subminând astfel chiar principiul toleranței. Acest paradox a fost formulat de filosoful Karl Popper în cartea Societatea deschisă și dușmanii ei (1945), unde a susținut că o societate cu adevărat tolerantă trebuie să își rezerve dreptul de a refuza toleranța celor care promovează intoleranța.
NOU
JohnP: e amuzant ca asta propune si el, dar pe partea cealalta.
Nu este ideala solutia, dar acum pune-te si in situatia tatalui unei fetite care a fost violate. Vine retardatul asta si scoate ineptiile alea despre violul copiilor, na land of freedom.
Sau mai era alt retardat care spunea ca nush ce school shooting a fost regizat. Pai pune-te in locul parintilor unui copil ucis in acel eveniment, cam cum ar trebui sa rumege aceste vorbe?
Ai auzit de Drasius Kedys?
NOU
Adică sunteți de acord ca a fost ucis?
Păi dacă cineva ucide pe cineva cu care sunteți voi de acord, nu e ok?
Dublu standard?
NOU
E cam ca la Iliescu. Da, a murit, dumnezeu sa-l ierte etc. Dar e cam mult sa ne ceara cineva sa fim tristi.
NOU
@Radu Chiuariu: pai asta zicea si el, compasiunea si empatia nu e buna, so… :))
@JohnP: nu am zis ca sunt de acord ca a fost ucis, dar nici nu am compasiune pentru asta.
E exact ca in cazul unui accident provocat de un sofer fara permis si beat care a intrat pe contrasens intr-un tir: te bucuri ca nu a fost o masina mica in locul tirului.
E ca mema aia cu Jeremy Clarkson – oh no, anyway
NOU
Daca nu deranjez, cine era tipul? Pedofil condamnat? Ucigas in serie? Criminal de razboi? A delapidat fondurile de pensii ale unor pensionari de treaba? aa era doar un tip care avea ceva opinii diferite si tragea pentru un anume candidat politic? Este ilegal sa pledezi pentru pastrarea unor drepturi legale in US? Deci si-a meritat glontul in cap la 31 ani, un tata tanar cu doi copii mici, pentru ca avea alte opinii decat ale stimabilului? Fooarte bizara aceasta postare, i will let myself out.
NOU
unde scrie ca si-a meritat glontul?
NOU
@max
De multe ori cuvîntul e mai distrugător decît o armă. Ăsta a căzut victimă propriilor precepte.
NOU
Se canta și Hasta siempre în o gramada de berarii fara sa deranjeze pe nimeni. Iar Che era un criminal de o anvergura incomparabila.
NOU
@max: e ffff usor sa spui anumite lucruri. asa cum e fff usor sa spui asta cu un oarecare zambet in coltul gurii in fata unor oameni afectati de anumite tragedii. Sigur, e normal sa sustii pe cine vrei tu, e normal sa spui orice vrei tu, dar actiunile au consecinte. Una e sa spui: dreptul ala e fundamental, trebuie sa gasim solutii sa nu-l pierdem, dar si sa ne aparam de tragedii si alta sa spui ca victimele (nevinovante) ale unora care isi exercitau acele drepturi sunt pierderi acceptabile. Acolo nu mai emiti o opinie, acolo poate fi interpretat ca si cand ii razi in fata unei victime sau cuiva care a pierdut pe cineva intr-o situatie de genul asta. Si fenta asta cu tanarul care avea 2 copii si cum nu se gandeste lumea la aceasta tragedie…la toate tragediile pe care le-a folosit in scopul de a-si promova continutul a fost mai cinic decat sunt oamenii de aici care doar ignora si iau la cunostinta faptul ca a fost omorat. Da, a fost o crima. Da, responsabilul trebuie sa plateasca. Dar atat.
NOU
e funny cum Vai, nu suntem empatici ca a murit tipul care a declarat ca empatia e o mizerie. cam atunci cand mureau copiii aia la Uvalde. a se scuti.
NOU
Stai ca au aparut avocatii diavolului. Ei nu stiu nimic, s-au nascut ieri si iau ei situatia la rece. Cand nu o sa mai fie deloc dei si restul protectiilor o sa fiti aia care o sa urle cel mai tare. Ca pe langa cei defavorizați sunteti urmatorii beneficiari!
NOU
L-am ascultat de cateva ori. Omul avea si idei de bun simt exprimate cu elocinta dar traznea a partizanat agresiv maga incl aberatii despre avort, dreptul de a detine arme, imigranti, a.s.o. De multe ori era evidenta intentia de a-si coplesi, intimida, nu de a-si convinge interlocutorul, folosind si o doza consistenta de aroganta in mix.
Ce sa zic, FAFO at its finest!
‘America Care Pe Care’ ar trebui sa fie noul slogan trumpist.
Aici a adus ditai puterea mondiala acest imbecil si clica lui de sicofanti decerebrati fascistoizi.
NOU
Eu remarc doar cât de ușor poți lua o superputere pe persoană fizică, sub pretextul democrației. De la umflat averea personală și a familiei cu miliarde folosind pârghiile puterii, la doliu național decretat când îți întinde un lătrache copita. Și asta într-un stat ce se lăuda cu democrație solidă și sisteme de ținut în frâu ieșirile unor satrapi de conjunctură.
NOU
@JohnP
A fost lăsat în pace să își schimbe busola și nu a făcut-o. Banii și păpica, unde duce influencereala unde te crezi invincibil.
Trebuie să știi când să te retragi dacă ești acuzat că, din vina ta ai ajutat la ascensiunea unuia care nu avea ce căuta în biroul oval, respectiv metoda ta de făcut bani e să te iei cu niște puștani care poartă grija licenței sau masteratului la sfârșitul semestrului, fiindcă cei mai „copți” pe creier știu că ești un ticălos vizibil & provocator; el nici măcar terminându-și studiile.
Hai să îți spun pe propria asumare, strict a mea…
Dacă aș avea posibilitatea să îi omor pe urmașii de sânge & gânduri a securiștilor, gardienilor, torționarilor de la Poarta Albă, aș face-o (nu mai spun de urmașii șefilor lor, care s-au îmbogățit).
Dacă aș avea posibilitatea să îi omor pe urmașii turnătorului/turnătorilor, aș face-o.
@Max et restul
Asta cu familia e un pic amuzantă, în limita cinismului.
Adică, după ce că e acuzat (printre altele) că a contribuit la decăderea Americii, să îi inviți pe alții să se gândească la familia lui… OK, până să ceri asta altora, el de ce nu s-a gândit la familia lui, dacă pățește ceva strict din cauza daunelor despre care este acuzat (decăderea/diviziunea socială a SUA, ajutorul oferit unuia care nu merita să ajungă în biroul oval, argumente & concepții total demente menite să facă rău celor vulnerabili…)?
Înainte să le ceri altora să se gândească la familia sa, ține minte că susținea sabotajul & rănirea celor vulnerabili. Cumva, xenofilii apărători uită sau nu dispun mai mult decât temperatura camerei, la faptul că bolborosea niște chestii care ar fi fost afectați și ei cu ele!
Cum vine asta, a!?
NOU
Eu ma mai uitam la el pe youtube.
Imi placea ca le mai dadea in cap la aia cu palestina si niggarii…
NOU
Eu sunt pentru interzicerea purtatului de arme in public deoarece orice rahat mic de conflic poate degenera urat.A ca iti place vanatoare sau sa tragi la poligon ok, du-te si trage dar nu purta arma cand mergi la supermarket sau la proteste.
NOU
Potra nu e de acord cu tine!
NOU
Da, de acord, numai ca in situatia data nu a fost vorba de asa ceva. Pare sa fi fost un profesionist.
NOU
@RobertD – nu poți purta arma cand mergi la supermarket sau la proteste.
Legea nr. 295/2004 privind regimul armelor și al munițiilor:
“Este interzis portul armelor destinate autoapărării în următoarele situații:
– În locuri aglomerate, stadioane, săli de spectacole, adunări publice, precum și în alte locuri în care folosirea acestor arme este interzisă prin lege.”
NOU
@RobertD – aceeași lege zice și că:
“- În cazul în care arma scurtă (pistol) se află asupra persoanei, aceasta se păstrează obligatoriu ascunsă vederii, în toc, pe curea sau ham, fiind strict interzisă păstrarea ei în genți, borsete, poșete, sacoșe, etc.”
NOU
Se pare că a dispărut comentariul anterior.
Revin pentru RobertD: nu poți purta arma cand mergi la supermarket sau la proteste.
Legea 295/2004 privind regimul armelor și al munițiilor zice că:
“Este interzis portul armelor destinate autoapărării în următoarele situații:
– În locuri aglomerate, stadioane, săli de spectacole, adunări publice, precum și în alte locuri în care folosirea acestor arme este interzisă prin lege.”
NOU
Se pare că a dispărut comentariul anterior.
Revin pentru RobertD: nu poți purta arma cand mergi la supermarket sau la proteste.
Legea 295/2004 privind regimul armelor și al munițiilor zice că:
“Este interzis portul armelor destinate autoapărării în următoarele situații:
– În locuri aglomerate, stadioane, săli de spectacole, adunări publice, precum și în alte locuri în care folosirea acestor arme este interzisă prin lege.”
NOU
În ce țară trăiești RobertD?
NOU
Toti rahatii astia macho, cu putin in frunte…fi-mi-ar scarba…ne intorc in pesteri…efectiv explodez de furie
NOU
Ai inteles ce te-a dus capu
NOU
imi cer scuze, nelu o sa comenteze mai putin
NOU
Și eu îți cer scuze, Nea Nelu nu mai e
NOU
Nus’ce sa zic, dar mie mi s-a parut ca nenea Kirk era de o dreapta relativa cuminte fata de ce fauna mai au pe acolo (l-as pune intre centru dreapta si extrema dreapta)… avea niste pozitii dubioase, dar si multe pozitii foarte OK. Si mi se parea unul din oamenii care macar erau dispusi sa discute. Cred ca este extre de periculos acum ca se deschide cutia Pandorei, sanse in crestere sa se bumbaceasca tot mai tare in SUA.
Bonus: Cretinismul asta de atentat va da apa la moara dilimachilor din Romania, care, spre deosebire de SUA, sunt cei care practica violenta (verbala, fizica) mai abitir. Aici avem complet alta situatie decat in SUA, nu ca va conta asta pentru creierele netede votante de AUR.
NOU
Noi suntem mai aproape de ce se intampla in Nepal decat in USA.
NOU
ACUM se deschide cutia Pandorei? Vezi ca tot in America acum cateva luni au fost impuscati niste democrati, nu stiu ce functii aveau, parca o femeie a si murit. Sau acum cativa ani a fost atacat in propria casa sotul lui Pelosi.
NOU
Doi senatori împușcați mortal super recent, o școală luată cu asalt, niște copii morți, nimeni nu are păreri.
Un grifter de doi bani o încasează și brusc e ceva despre care să discutăm.
Aici suntem.
NOU
@Ioan, asta se cere…
NOU
Silviu pun pariu că țisapărutul tău e copiat pe ce ai citit/auzit de la alții din engleză.
Știi de ce? Pentru că am auzit fix același lucru de la alți părerologi de la ei, fix în engleză.
NOU
Concetateni… politicieni americani au mai fost impuscati/atacati (inclusiv Trump mai recent, deci nu e vorba doar de democrati), ce este socant aici este ca era o parte terta politicii. Asta este fundamental diferit. Plus simbolismul…
Orisicum, remarc faptul ca orice eveniment de genul scoate toti dilimachii din pestera, care incearca sa argumenteze ca violenta sau chiar uciderea unora este perfect justifiabila. In calitate de liberal de rit vechi scarbit de MAGA si de progresisti deopotriva, nu pot sa nu remarc, de pe margine, ca ne indreptam spre o mizerie tot mai mare.
NOU
Am spus o si o mai spun. America e un jeg de tara, overrated overall din toate punctele de vedere. N ai voie sa bei o bere la 20 de ani dar ai voie sa ti cumperi o pusca. Inclusiv marea democratia din america e o gluma cand presedintele americii isi gratiaza neamurile in ultima saptamana la casa alba, pe altii i a gratiat in avans. 100% asta o sa faca trump in la sfarsitul mandatului pt el si restul de apropiati. In continuare tara asta care e cat un continenent are un PR excelent, sunt copii care viseaza sa se duca sa studieze acolo. E plin de oameni adulti care ar emigra maine acolo, desi se moare de foame si in america, e PLIN de boschetari sau homeless cum le zic ei, taxele sunt la alt nivel,trebuie sa faci credit pentru o apendicita sau o nastere sau sa te duci la facultate. criminalitatea din america e la un nivel care nu o sa existe niciodata in romania sau alte tari europene.
Land of the free !!!!!
NOU
Mie imi place US of A. Unele state sunt sigure si family-oriented (mai ales alea mici din est: Maryland, New Jersey, Delaware etc). Homelessii sunt majoritatea pe fentanyl, ce ai vrea sa salveze? E plin de oameni care ar emigra maine acolo ca Europa e cam moarta economic.
NOU
trump nu va avea sfarsit de mandat, optimistule.
voi mai credeti ca ala va fi dat jos de pe tronul de aur din casa alba fara razboi civil ?
NOU
Deea, america lupta cu drogurile de 40 de ani. Ma asteptam sa rezolve problema asta….. la clasa 4a in scolie americane, ei nu fac simulari de incendiu sau cutremur, ei fac simulari ca vine un elev cu arma la scoala si trage la intamplare…. Eu zic ca nu e asa moarta europa economic, e bine. America are sanse mult mai mari sa se prabuseasca economic cu idiotu de trump la conducere
NOU
Bai Deea, iti citesc comentariile cu zambete pe figura, intotdeauna. De multe ori iti impartasesc ideea de ansamblu ca romania bad, alte tari good, desi sunt nuante si acolo…
Dar daca treci SUA (Sultanatul Unit American), sau unele state din SUA pe lista de tari “good” permite-mi sa iti dau nota 4 si sa te las corigenta.
Nu doar crima asta in plin centru universitar dar si tot ce spun si ceilalti legat de problemele de droguri, siguranta cetateanului, sistem educational de masa, sistem de sanatate si asigurari sociale, tara aia e cat se poate de bananiera, si sunt foarte blajin cand folosesc cuvantul, pentru ca risc sa jignesc alte tari care sunt categorisite ca fiind bananiere, dar nu sunt!
Dintre toate tarile pamantului, astea “marketate” ca fiind “the shit”, SUA e ultima tara din lume unde ar trebui sa emigrezi in Anul Domnului 2025. La ce atrocitati se intampla la americani, pana si in Honduras sau Guatemala par tari normale!
NOU
America a inceput declinul evident dupa 9/11.
Bush jr a impins-o cu salbaticie pe scari dupa ce se fragilizase vizibil in al doilea mandat Clinton.
Degeaba speranta in Obama: lipsit de un plan coerent, sovaielnic, influentabil. As adauga: si negru. Oricat de jegos suna asta tre’sa fim constienti ca doar PC a tinut acolo rasismul in frau.
Altfel America suferea deja de afectiuni dintre care unele fie nu erau tratate, altele erau tratate tarziu si in general gresit.
Toate serviciile publice s-au prabusit. Unele nu functionau grozav oricum. Competitivitatea a scazut pe toate planurile. Razboaiele au golit vistieria si calitatea vietii s-a prabusit odata cu puterea de cumparare si cresterea gradului de indatorare.
Locomotiva democratiei si inovatiei mondiale a intrat in pana de idei, si-a pierdut suflul si verva.
Acum isi acopera goliciunea si neputinta cu niste circ ieftin livrat de o mana de clovni zgomotosi si penibili. Azi, America sarbatoreste in sfarsit, dupa o lunga stagnare, o realizare notabila: pierderea imensului capital de credibilitate pe plan mondial si primul pas catre irelevanta.
Sad.
NOU
Da, antiamericanismul si -semitismul sunt „en vogue“. Cu cat mai neparlita tara, cu atât mai mulți oameni care explică ce este nasol în America. America care este un continent imens. Pe departe cea mai mare putere economică din lume… dacă țările europene cele mai bogate ar fi state din SUA ar fi cam prințe cele mai sărace. Și sorry numai un expl dintr-o țară europeană dezvoltată: în Germania, în Landkreis Görlitz nu au/ nu au avut până de curând ortopezi, pediatri. Deci în Europa se moare din n lipsă de medicamente (în Germania nu se găseau in August 2025 exact 550 de medicamente), lipsă de doctori sau precum în UK unde se face de expl triaj de vârstă). Cum o fi prin Albania, Bosnia, Lanzarote șamd cu sistemul medical?
Cu berea la 20 de ani ce să zic… insa ai voie sa mergi cu mașină la 16 ani.
Criminalitate… stai să-ți zic din Europa, Germania: 79 de atacuri cu cuțitul pe zi, 769 pe an (2023) de violuri colective, peste 13000 de violuri „normale“. Numai asa într-o țară dezvoltată din Europa care este pe jumătatea suprafeței Texasului și aprox numai 3,6% din suprafața SUA.
Și de grațieri șamd ca punct de reper al unei democrații… dacă așa zici tu, așa o fi. Mai bine să te aresteze dacă-i zici unuia care nu trebuie că-i prost, ca în Europa și UK.
Timpul democrațiilor liberale ca în ultima jumătate a secolului trecut este pe cale de moarte, politica va deveni mult mai autoritară… îți propun să citești cartea lui Philip Pilkington: The Collapse of Global Liberalism:
And the Emergence of the Post Liberal World Order
Btw.: am (avut) niște prieteni imbecili care nu se duc de frică în vacanță în America. Se duc însă în Kazahstan, Dubai, Vietnam, Cambodgia, Indonezia…
Sorry insa fie ești prost, fie habarnist.
NOU
AlexF, multumesc de insulta, daca era indreptata catre mine, esti un adevarat gentleman. Cand cifrele si argumentele nu sunt de ajuns, ii dam inainte cu maimutareala.
Revenind la ce spui, le luam pe rand, asa mai pe scurt:
se spune “de departe” nu “pe departe”, america are 9,5 milioane de km patrati, Europa undeva la 10,5 dracu stie, putem compara linistiti. comparatiile intre statele europene si cele americane desi au o oarecare relevanta cand vorbim de economie, nu scot in evidenta ce vorbeam mai devreme: criminalitate, droguri, siguranta cetateanului, sistem educational de masa, sistem de sanatate si asigurari sociale, america fiind in spate la toate. Dosr ca exemplu, toata europa, cu toate problemele ei, are ceva ce pentru americani este lucrarea diavolului: universal healthcare!
ca nivel de crime si asasinate, SUA este in toste clasamentele cea mai prost clasata fata de grupul de tari “civilizate” europene (sa nu includ aici japonia sau singapore ca picam in ridicol) si, culmea, sta mai rau ca tari precum pakistan egipt, kazahstan sau indonezia (mentionate chiar de tine!) – ridicol!
exonomia tarii, america nambăr uan – nu rezolva nici pe departe mass shootingurile sanatstea si educatia de masa. evident, criminalitatea a crescut mult in europa de vest, dar sub nici un fel de forma nu se pot compara ratele de criminalitate cu violenta din SUA cu cele din europa.
Pentru comparatia cu lipsa medicilor texrog sa revezi cuvintele magice: universal healthcare! Concluzia ta ca din lipsa de pediatri si ortopezi se moare in germania e bazata pe nimic concret, nu vad unde elegatura intre cele doua! A propos de germania, stii ca daca ai cancer si e operabil esti acoperit de asigursrea de sanatate, nu?
Iti dau si eu cifre, anual peste 400 de mii de persoane peste 12 ani sunt abuzate sexual in america – sursa RAINN – nation’s largest anti-sexual violence organization and operator of the National Sexual Assault Hotline
La final nu stiu ce sa zic cu cartile alea…avand in vedere ca nu prea ai inteles ce am argumentat eu sau altii, am dubii mari ca ai ramas cu ceva din cartile citite.
Chiar daca lucrarile de orice fel pe temele astea sunt binevenite si demne de luat in calcul, evidentele, statisticile si realitatea din teren primeaza intotdeauna la o astfel de radiografie. Esti in eroare totala vis-a-vis de america si orice antiamericanism actual este perfect justificabil!
NOU
Îți mulțumesc pentru lecția de gramatică – „de departe” versus „pe departe” – e reconfortant să știu că atunci când rămânem fără argumente, măcar avem DEX-ul la îndemână. Din păcate, restul analizei tale are cam aceeași valoare: o corectură la marginea caietului, în timp ce realitatea economică, politică și tehnologică o dictează… America.
Să le luăm și noi pe rând, ca să nu rămâi cu impresia că „ai câștigat” prin repetiție:
1. Suprafață și economie
Da, Europa are 10,5 milioane km², SUA doar 9,5. Dar uite paradoxul: PIB-ul SUA (peste 28 trilioane USD în 2025, IMF) e mai mare decât al întregii Uniuni Europene (aprox. 19 trilioane USD). Mai mică pe hartă, dar mai mare în cifre. Cum ar zice un copil: „cine-i șeful?”.
2. Criminalitate
Ai descoperit America: SUA are mai multe crime decât Elveția. Breaking news! Dar ce „omiti” este că SUA concentrează peste 40% din cele mai performante universități din lume (QS Rankings, Times Higher Education), 70% din marile companii tech (Apple, Microsoft, Nvidia, Google, Amazon) și inovația militară, medicală, spațială. În mod ironic, tocmai libertatea și diversitatea care generează aceste „probleme” sociale stau și la baza creativității care face din SUA exportator de civilizație.
3. Sănătate
Universal healthcare? Sună frumos pe hârtie. Îți dau un exemplu: în Germania, timpul mediu de așteptare la ortopedie non-urgentă depășește 6 luni. În SUA, dacă ai bani (iar americanii au), intri mâine la operație. Sistemul american produce constant cele mai multe brevete medicale, cele mai multe inovații în oncologie și cardiologie și atrage cei mai buni medici din lume. Dacă sistemul e „lucrarea diavolului”, atunci diavolul ăsta face minuni.
4. Educație
„Educația de masă” în Europa e frumoasă, dar tot studenții europeni visează să ajungă la Harvard, MIT sau Stanford, nu invers. SUA domină top 10 universități globale și exportă know-how. De aceea absolvenții americani conduc corporațiile unde europenii se angajează.
5. Siguranță și calitate a vieții
Da, sunt 400.000 de cazuri de abuz raportate anual în SUA (RAINN). Și cu toate astea, americanii au speranță de viață și venit pe cap de locuitor net superioare multor state europene. Îți amintești când în plină criză energetică, Europa stătea cu centrala închisă iar SUA vindea LNG și făcea profit record? Aia e diferența dintre un continent dependent și o națiune autosuficientă.
6. Perspective
În 2050, SUA va rămâne singura superputere democratică cu economie și demografie în creștere, în timp ce Europa îmbătrânește, își pierde industria (mutată în Asia și SUA) și devine muzeu turistic. Nu e „antiamericanism” aici, e doar frustrare că the American Dream încă funcționează, iar „European Dream” e doar un Erasmus și o bere ieftină în Lisabona.
E ușor să citezi cifre „negre” despre America. E mai greu să accepți că tocmai acea Americă imperfectă, violentă, contradictorie, produce inovația, cultura pop, tehnologia, universitățile, filmele, armele, medicamentele și start-up-urile care dau direcția lumii. Europa corectează gramatica și inovează dopurile de plastic. SUA scrie viitorul.
NOU
Aaaaa, și să nu crezi că sunt vreun anti-european frustrat. Nu. Fii-miu dă bacul anul viitor – la o școală privată, bineînțeles – pentru că educația în „listările lidere europene” e praf, cel puțin aici în Berlin. Știi cum e? Plătesc aproape 60% din venituri ca taxe și impozite și, pe lângă asta, trebuie să mai scot bani din buzunar doar ca să-i ofer copilului ceva normalitate.
Școala generală nr. 27 dintr-un orășel est-european din anii ’80 avea clădiri și dotări mai bune decât multe școli publice din Berlinul 2010–2025. Asta ca simplă paranteză despre „superioritatea” modelului european.
Și exact de asta mă preocup să aflu pe unde e viitorul: poate în Asia, poate în Singapore, poate în SUA. M-aș bucura pentru el dacă și-ar găsi drumul în afara acestui viitor shithole (poate islamizat) care, în ritmul actual, va deveni Europa în 20–30 de ani.
Și cei ca tine ar trebui să înțeleagă un lucru simplu: ca să poți îmbunătăți ceva, trebuie mai întâi să recunoști ce nu funcționează. Dacă îți îngropi capul în nisip și te prefaci că totul e minunat, nu vei vedea niciodată problemele reale și cu atât mai puțin vei găsi soluțiile necesare pentru a avansa civilizazoric.
NOU
Coae, shut the fuck up.
Probabil traiesti mai bine decat 85-90% dintre americani. Pentru ca traiesti in Europa.
Daca nu cunosti America din interior, traind acolo, doar tragi cu nesat din punga de aurolac a propagandei.
NOU
Bai AlexF, iti bagi pur si simplu degetele in urechi si lalai cat te tine gura ca America nambar oan, fara sa accepti realitatile deja prezentate. Faptul ca universitatile americane sunt top, cercetarea e avansata si toate cele nu au nici o legstura cu problemele omului de rand despre care vorbeam, pentru ca tu, ca om de rand, nu emigrezi in cacatul ala de tara pentru ultimele descoperiri in domeniul medicinei si nici pentru cele mai top universitati, ci in primul rand te uiti sa ai sistem de sanatate gratuit, concedii, crestere a copiilor, siguranta, fara arme, fara risc de crime, violuri si altele, unde, in ciuda topurilor pe care le ai amintit aici, america se claseaza mai prost decat pakistanul, indonezia si kazahastanul. Ce dracu, e asa de greu de inteles? Sunt convins ca nu e greu, dsr ignori evidenta si o tii pe-a ta! Cu orice fel de asteptare la medic in berlin sau pe unde stai, cu toate cutitele wi cu toti drogalaii pe langa care stai, orasul ala e parfum fata de cazaturile americane de acelasi nivel. Stii bine ca la nivel decorase, memphis tennessee e singurul oras din “lumea civilizata” care ein topul criminalitatii alaturi de san pedro sula sau port moresby! Ce dracu vorbim aici? Cum am zis, putem sa comparam orice, eu insumi sunt adeptul comparatiilor de orice fel, intre biciclete si euglene verzi, dar pe orice parte ai intoarce lucrurile, america, fix cum am spus in primul comentariu, este ultima tara din lista de tari “civilizate” unde ar trebui sa emigrezi!
Crede ma, eu insumi eram un fan si un admirator al americii, dsr situatia s a degradat atat de mult in clasamentul mondial si al meu incat tara aia nu mai face obiectul nici macar unei vizite! Chiar sa stii ca am inlocuit o posibila excursie americana cu mult mai rezonabilele kazahstan sau armenia.
NOU
Băi, prietene, înțeleg supărarea. Ai fost fan America, acum ești fan Kazahstan – și sincer, e un upgrade spectaculos: de la Manhattan la Astana, de la Broadway la yurtă cu WiFi.
Hai să revenim pe pământ:
1. Omul de rând în SUA
Omul de rând american are casă cu aer condiționat, două mașini și un income mediu pe gospodărie de peste 80.000 USD (U.S. Census Bureau, 2023). „Omul de rând” european stă cu chirie sufocantă la 1.200 EUR/lună, face cumpărături la Lidl și speră să prindă un loc la doctor înainte de pensie.
2. Siguranță
Da, Memphis are probleme. Știi ce altceva are? Beale Street, universități, echipe NBA, infrastructură. San Pedro Sula are doar carteluri. Comparația ta e la fel de relevantă ca „biciclete vs euglene verzi”.
3. Sănătate și concedii
Ai dreptate: în Europa ai „gratuitate” pe hârtie. În practică, plătești taxe de 50–60% și tot bagi bani la privat ca să ai servicii decente. În SUA plătești direct și primești servicii de top. Tocmai de aceea SUA are cea mai mare rată de supraviețuire în cazuri de cancer (OECD Health Data), cele mai multe medicamente inovatoare și cele mai performante spitale din lume.
4. De ce contează universitățile și cercetarea?
Pentru că de acolo vin medicamentele, tehnologiile și companiile care-ți fac ție viața mai ușoară în Europa. Iphone-ul, Netflix-ul, vaccinul mRNA, Google Maps – toate vin din „cocină”. Kazahstan și Armenia, unde ai preferat să mergi în vacanță, încă mai lucrează la trotinete electrice.
5. Percepție vs realitate
Că ție nu-ți mai place America e o dramă personală, nu o realitate globală. Realitatea e că SUA rămâne magnet pentru imigrație, pentru elitele din IT, medicină, finanțe și artă. Oamenii fug din Armenia și Kazahstan în America, nu invers.
America e imperfectă, dar rămâne centrul civilizației contemporane. Restul sunt doar destinații de excursie exotică pentru cei care și-au pierdut busola. Tu ai ales Kazahstanul. Ei bine, exact asta spune totul.
NOU
Eu maine m-as muta in America, dar nu ma vor ei. In rest, US of A raman nr. 1. Europenii sunt ahtiati si disperati sa plece acolo. Or avea ei motive.
NOU
Chiar, ceplm au Vietnamul, Kazahstan sau Uzbekistan?
NOU
N-au nimic. Sunt comuniști sau dictaturi sau ambele. Vorbeam despre niște deștepți care nu-și petrec concediul în SUA de frică ca vine Trump în persoană, îi arestează pe stradă și îi bagă la Guantanamo. In schimb in nu le-a fost frică sa se ducă în țările mai sus menționate. Mda… ai fost în Kazahstan? Uzbekistan? Eu am fost anul trecut în Almata și prin apropiere…. Interesant, muuuult mai mișto decât decandența din America.
NOU
Raidere, dintr-una intr-alta s a ajuns la situatia in care cu toate aberatiile care plaseaza america in clasamente sub KZ, UZ si celelalte, tot america e nambar oan!
Altfel, puii mei, mai bine un pliov cinstit si un lapte de iapa decat un par in cap sau o un glont in gat in land of the free.
Deea, ce drac ai facut? Nu ti au dat nici macar B1/B2?
NOU
N-au nimic. Sunt comuniști sau dictaturi sau ambele. Vorbeam despre niște deștepți care nu-și petrec concediul în SUA de frică ca vine Trump în persoană, îi arestează pe stradă și îi bagă la Guantanamo. In schimb in nu le-a fost frică sa se ducă în țările mai sus menționate. Mda… ai fost în Kazahstan? Uzbekistan? Eu am fost anul trecut în Almata și prin apropiere…. Interesant, muuuult mai mișto decât decandența din America.
Era vorba despre ipocrizie și perceperea distorsionată în general.
NOU
Ia zi iroade, ți-a trimis tăticul salariul? În ruble sau dolari?
NOU
E greu pentru uochiști și alți comuniști roz să priceapă cā democrația e cu două sensuri…
NOU
Pai stai, ca poate si pe asta l-a impuscat tot unul de-ai lui, ca pe Trump. Sau daca a nimerit pe bune inseamna ca e woke?
NOU
Ba acum m am uitat la poza lui, in calitatea mea de Guru va pot spune nistt chestii, desi n ar trebui, ca nu e pt pulime orice. Totu e scris de fapt si predestinat, asta e o oluxie cu liberu arbitru va spun sigur, in urma studiilor si a iluminarii mele. si oricum conform stiintei medicale fsciale chineze, linia nasului in conjunctura cu lobul urechilor indica o moarte timpurie. Apoi i am analizat astrograma, are sagetatorul ascendent, iar Rahu nordul nord al lunii e in casa ascendentului. si are legatura si cu eclipsa care a fost Saturn si cu Neptun in opozitie cu Venusul lui. Sa vedem cine l a impuscat daca l a impuscat o femeie. Si Rahu , Rahu daca nu te pui bine cu el te arde. Rahu nu e o planeta in sine, e o planeta fantoma
NOU
… și ăla de respira greu… era ta-su…
NOU
Anii ’70 striga din toti rarunchii, iar lumea se face ca nu vede. Asasinarea lui Martin Luther King si a lui RFK. Nixon se preface sa se comporta ca un nebun si promite ca incheie razboiul din Vietnam, dar defapt interesul lui este sa vanda cat mai multe arme. Asemanarea cu situatia actuala din America este izbitoare si e doar inceputul.
NOU
Singura diferență e ca America va avea soarta URSS tura asta, iar Europa se va reorienta spre est, spre Axa CRINK care va domina lumea pentru următorii 50-80 ani.
NOU
Nu as pune chiar egal intre Kirk si MLK
NOU
Jorjel repede să se urce el pe un cadavru…
NOU
Ca orice vierme…
NOU
Fulgerul ala din logo-ul American Comeback pare periculos de similar cu cel de la schutz schtaffel, cumva aliniat cu părerile controversate ale lui Kirk.
Nu stiu, situația asta cu armele in America e bazata pe o cutuma care are origini in alte realități sociale irelevante pentru societatea de acum. Mai este si problema grupurilor de infracțiune organizata, care, într-adevăr reprezintă un pericol de care trebuie sa te aperi pentru ca aia poarta arma oricum, iar poliția nu poate fi pretutindeni ca să poată apăra pe toata lumea.
Cea mai tare e aia cu daca guvernul e corupt, oamenii sa poata avea arme sa il rastoarne.
Da bro? Aia daca faci revolutie pun armata peste tine, in doua zile s-a rezolvat problema cu rasturnat guvernul.
Cum a zis un mare înțelept, libe by the sword, die by the gun.
NOU
Da cu ce s-a tras de a iesit sangele din el ca din robinet? Posibil sa fi tras din ceva semi automata gen AR-15 ca tot sunt la moda, ca a facut o gaura destul de urata. Ok, i-a nimerit o artera, dar ma indoiesc ca a tintit gatul, probabil tinta era capul. Vezi Adriane, asa se face…
NOU
Cred că ceva mai mare de 5,56 NATO, ceva de mare viteză cu glont cu softpoint (glonț de vânătoare probabil) și magnum sau semimagnum, în stilul 6.5mm Creedmoore sau 7mm Remington Magnum ce face șoc hidrostatic. Se vede și pe video la momentul impactului
Miroase a assasin … profesionist.
NOU
@GeorgeB se pare ca ar fi fost cu adevarat un om caracterizat drept: rece, calculat, tactic, practic un profesionist. Sau un vanator foarte bun, ca oricum la ei toti au arme, mai ales in statul ala.
NOU
S-a tras cu o arma bolt-in action, calibru .308 (echivalentul lui 7,62X51 mm NATO) deci posibil un Remington 700 sau asemanator (Savage 10/110, Wincchester Model 70LR, etc).
NOU
Ah, si apropo, nu cred ca a fost un profesionist. De ce? La distanta de cca 180 m de la care s-a tras, cam ar fi trebuit sa nimereasca capul, care banuiesc ca a fost tinta lui. Kirk era sa aiba norocul lui Trump, doar ca au lipsit cca 2cm. Cine dracu ia carotida ca tinta, sa fim seriosi. Cred ca omul era un pasionat al vanatorii, dar nu un lunetist profesionist. Parerea mea.
NOU
S-au găsit bani, droguri și Mauser 30-06.
NOU
@Balamuc
Am citit si eu acum stirile de la US of A, am văzut că asasinul e amator, e probabil un student, vânător, singur (foarte singur) a cărui față, amprentă palmară și urmă de pantof o are poliția. Poliția îl caută acuma dar, eu unul cred, că o să-l găsească greu pentru că acuma el se ocupă cu sinuciderea. Sau alunecă pe o coajă de banană în fața unui camion. Dar oricum … simt că va fi nasol pentru el. Vine și 13 septembrie și ghinonul atât așteaptă.
NOU
Erata: S-a gasit arma crimei. Este un Mauser 30-06, care este tot o arma de tipul bolt-in-action. Am grest cu putin, acesta foloseste munitie cal. .30-06 (sistem american) care la noi s-ar traduce prin ca. 7.68×63 mm, adica un “mic monstru” de glont. Pentru cei curiosi cum arata arma, las link: hotnews.ro/wp-content/uploads/2025/09/dreamstime_m_322870817.jpg.
NOU
E 30-06, adică 7,62×63. Folosește exact aceleași gloanțe cu .308 dar balistica lor e diferită.
Clar că a avut glonț de tip softpoint, de obicei cu ele se trage în state la white-tail deer, black-tail deer si alți cerbi (elk etc.). Utah e plin de mule deer (o subspecie de blacktail) și cred că muniție de 30-06 de vânătoare găsești acolo și la Wallmart, e un calibru foarte popular în state iar în Utah legile cu privire la puștile de vânătoare sunt foarte permisive. La softpoint glonțul se sparge în corpul cerbului și face o gaură cât o minge de tenis din cauza descării bruște a energiei cinetice. Moartea e instantanee.
NOU
@GeorgeB Nu te mai lua după wikipedia, că ăia scriu o grămadă de prostii în general. Amaricanii măsoară în inchi. Un inch are 25.4 mm. Dacă înmulțești cu 0.308 îți dă 7.82, iar dacă înmulțești cu 0.30 îți da 7.62. E simplu. Ca să te lămurești mai bine îți las un link cu un tabel care are echivalențele muniției americane cu cea europeană (în sistem metric): backfire.tv/caliber-mm-conversion-chart/
NOU
@GeorgeB Nu lua in seama ultimul comentariu. Am scris o prostie
NOU
când ultimul tău cuvânt e VIOLENCE.
NOU
Breaking News, cică l-au identificat pe trăgător:
Authorities describe the assassin as a highly skilled professional with above-average intelligence and a sharp awareness of his surroundings. Investigators note that he carefully selected his position, managed to stay concealed, and moved with remarkable silence. Unlike the reckless behavior often associated with contract killers—who sometimes reveal themselves with loud threats or aggressive outbursts, such as screaming “Motherfucker!” before pulling the trigger—this shooter executed the attack with cold precision, never uttering a word. While his exact identity remains unknown, mounting evidence is beginning to point toward an illegal immigrant named Gânj Emil, now emerging as the prime suspect in what police are calling the work of a “criminal mastermind.”
NOU
pune ba link sau sursa …
NOU
Ganj Emil :))))))))))))
The criminal mastermind who manage to flee from Romanian police
NOU
Bái, las-o :)) Deci eu, cel care am inventat, cel care am creat gluma, Lansatorul cum ar veni, sunt “Comentariu discutabil”, am mai multe dește roșii decât verzi.
Iar un comentator care doar e reiterat glumea mea, mai jos de gluma mea, are 16-1 scor verde-roșu…
Nu vi se pare spectaculos? Bine, dacă sunteți din ăia cu roșu sus și verde jos, nu vi se pare nimic, nici spectaculos nici altceva :)) este mai mult pentru mine întrebarea, așa, ca introspecție de seară.
De obicei nu mă uit la degetele astea puse de Cetin; mi se par prostești, nu sunt un indicator relevant ci mai degrabă derizoriu, o mâzgăleală pentru plebe, dar acum mi-a sărit în ochi așa prin comparație. Deci originalul este discutabil, cam de kkt așa, dar copia este genială :))
NOU
O copie la timpul ei…
NOU
adevarul.ro/politica/de-ce-nu-promulga-nicusor-dan-legea-care-combate-2471153.html
Ba ia uiteti ba, uite incep chiar sa il simpatizez pe Nicusor Dan. adica are dreptate frate, jidanii astia prea intind coarda. Adica d aia s a sucarit si YE in Anerica atunci. Nu zice nimeni, sunt legi s au dat legi, antisemitismul tre combatut dar astea deja sunt aberatii sunt suse jidovesti. vexler asta cred ca vrea el sa faca pe desteptu sa iasa in evidenta. Nu l inghit deloc pe jidanu. nnam nimic cu jidanii, am cunostinte jidani am
facut afaceri, nu sunt antisemit. da porcu asta e prea nesimtit. Adica are dreptate Nicusor Dan , nu jumai in Negutatorul din Venetia, in mai multe piese, si alta literatura. pai ce dracu e exagerat. hai sa achimbam cuktura si arta toata, ca si ala cu negrii cu huckeberry fin. ia da ti van pula mea. Bravo Nicusor Dan. deci pe Wexler asta nu il i ghit deloc. o javra. Sunt evrei ca lumea, era unu Zuckermann meloman l am cunoscut a murit de covid. era in varsta, scapase de la trenurile aiachwitzz . si multi. da sunt si javre ca vexler asta. Sau paparuda aia de Morgenstern asazisa actrita, n o inghit nici pe aia, o nulitate de actrita. fisa acu s a maritat cu un hodorog mai mare ca ma sa :))) sau alt impostor mihai calin asa zis actor si ala o nulitate, ala care se baga in urna legat la ochi la protv la suseanaua aia jifoveasca- stii si castigi. uite un jidan care mi e simpatic si valoros- Andi Moisescu. Bine ca a lasat o pe curva aia de nevasta Sa Steer.
NOU
Până și Wagner a scris debuișenii despre evrei, a scris un eseu despre influența evreilor în artă și muzică: Das Judenthum in der Musik
Publicat în 1850 sub pseudonimul… ia zi, mă, ce pseudonim a folosit? :))
NOU
Dani Corban:
a scris mai multe Wagner despre evrei nu doar eseul ala:))) Eseul ala , Das Judentum in der music, e o discutie mai ampla despre el nu o fac acuma, e despre da evreii si muzica, cum ii spune si titlu. Il gasesti pe net in engleza, in format pdf il am si eu, fizic nu l am gasit pana acum in nicio limba la noi.
Ref la Nicusor , da chiar m am schimbat parerea la 180 de grade despre el daca e sincer si nu e un joc de culise ceva. Adica Wexler ala e un nesimtit tupeist. Nicusor are cultura, daca a mentionat piesa lui Shakespeare Negutatorul din Venetia . Si asa e, pai cum adica, sunt si alte opere in literatura noastra in care se zicea jidan sau jidov pe vremuri, acuma ce facem le interzicem? e aberant.
NOU
Salutare Freigy, despre ăsta vorbești? youtu.be/C0_sN4QwgSA?feature=shared ăsta e și el meloman pe viața lui și autodidact și ia uite ce carieră are gajiul… ro.wikipedia.org/wiki/Hans_Zimmer … nu știu dacă e jidov dar după nume cam așa pare. 😛 Hans Cameră.
NOU
Corban:
Si ti mai recomand tot pe tema asta oarecum abordata de Wagner, tangential sa zicem, si cartea lui Otto Weininger – ,, Sex si Caracter” in care abordeaza si problema asta evreii in cultura etc, problema femeilor etc. Bine, in multe chestii nu are dreptate, e depasit, dar in altele da, a avut niste intuitii profunde, un intelect superior oricum as zice, si atentie evreu. jidan austriac. a avut o fire cam zbuciumata, un destin tragic, s a sinucis pe la 20 ani dupa ce a publicat cartea asta. Deci o gasesti in romana, cauta prin anticariate. Bine ca daca se promulga legea acestui dement Wexler poate nu se va mai gasi :))) un cretin. are tupeu, tupeu jidovesc. vede ca pulimea nu zice nimic, ce zice hai ma ca sa le bagam orice legi. Deci Nicusor Dan mi am schimbat parerea daca intr adevar respinge legea. Si javrele alea de la ccr aia cica sunt de acord cu legea asta, adica cu cenzura. numai nepalezii ne mai salveaza, sa se stringa si aici la noi si sa dea foc la parlament la tot :))
NOU
Vai, dar ce tânăr și drăguț era! Avea toată viața în față, era băiat bun, dădea bună dimineața pe stradă. S-a înhăitat cu oameni răi, că el era pâinea lu’ Dumnezeu.
Aia e, noi să fim sănătoși!
NOU
Si stiti ceva? Mai bine ca a iedit Nicusor Dan, mi am schimbat parerea, e un om bun cu toate minusurile sale, Simion un dobitoc care s a cacat pe el cand avea ditamai avantajul din ptimu tur. Si cred ca Simion mai mult s a sabotat pe CG. Si Nicusor nu e chiar asa pro-poponar cum cred multi, e un om cumpatat
NOU
Și dintr-odată rumânii își dau seama că ei de fapt sunt specialiști iscusiți în domeniul “viața și activitatea lu’ Cărc din State”.
NOU
Boss, marcheaza si tu cu NSFW chestiile astea, nu toti suntem fani sa vedem gore shit.
NOU
@Dragos: Vrei sa spui ca n-ai vazut niciodata poze de la articolele “Daily reminder”?
NOU
Ba da, si nici atunci nu mi-a convenit.
Sunt constient ca fiecare posteaza ce vrea pe blogul lui, dar unele chestii le consider exagerate.
Cel putin in cazul meu, faptul ca imi pui in fata niste clipuri sau imagini socante, nu ma va face sa imi schimb parerea despre un anume subiect.
NOU
NOU
Nu e nimic ASA socant. Defunctul Liveleak avea chestii mult mai gore shit.
Ii tasneste oleaca sangele, smiorc.
NOU
@Dragos Exemplu clasic de pizdificare, iertata fie-mi franceza. :))
NOU
E mort pe viață
NOU
Tot eu, mai am una: Charlie Kîrk e acum Charlie Spîrk.
NOU
M-am uitat de la videoclip de cel putin 15 ori, nici la porno nu insist atat.
Cum era expresia aia cu ”semeni vant culegi furtuna ” !?
NOU
Pe asta l-au impuscat, pe Baba Galea l-au prins ucrainienii prin Austria si l-au deflorat. Bobby D ce mai face, tot cu propaganda ruseasca? Eu as lasa-o mai moale, cel putin o vreme, pana se mai linistesc apele :)))
NOU
@deea
Nu e nimic ASA socant. Defunctul Liveleak avea chestii mult mai gore shit.
Ii tasneste oleaca sangele, smiorc.
esti cea mai proasta fiinta care acces la internet!
NOU
Imi da si mie cineva niste linkuri care sa imi arate ceva extremist la nenea asta? Da, era un propagandist MAGA, dar propagandisti sunt peste tot. Pana una alta, la violentele de ordin politic sunt campioni detașați democratii, cu 3 tentative de asasinat la Donnie Trump, blm, ICE riots, kirk etc.
Plus ca daca te uiti pe twitterul american, vezi ca justifica, mai cu perdea, influencerii si propagandistii democrati, moartea omului asta.
Ceva gen a meritat-o. Nu mai zic de reddit sau comentarii la postari despre intamplare, acolo e deja zoo.
MAGA face ce fac democrații de 20-25 de ani. Si se vede. S-a inceput cu cancel culture si discriminari pozitive si s-a ajuns la “hai sa dam foc la orade intregi pentru Fentanyl Floyd”.
MAGA e raspunsul la extremismul progresist. Inlaturand cauzele, inlaturi si efectele.
NOU
“MAGA face ce fac democrații de 20-25 de ani. MAGA e raspunsul la extremismul progresist.”
Ok. Stii cum ii vad eu pe astia? Incompetenti. Asta e cuvantul potrivit. Multa galagie, zgomot, beautiful si wonderful si zero rezultate.
NOU
Am citit pana la “la violentele de ordin politic sunt campioni detașați democratii”. Asa e , propagandisti MAGA sunt peste tot, chiar si aici pe blog.
NOU
@tony MAGA capitalizează nemulțumirea republicanilor nereprezentati de partidul republican din anii ’80 incoace, cam de cand neo-conservatorii (un fel de useristi prematuri) au pus mana pe GOP.
Donnie Tariffs e un grifter gen Becali combinat cu Mesia Georgescu, dar e acceptat de sistem ca un “release valve” inainte sa degenereze nemulțumirile ca in Nepal.
Daca era intr-adevar agent rus sau, doamne ferește, ofiter, era inchis sau mort din 2016.
Culmea e ca totu astia care se dau cu fundu de pamant cu cel “russian collusion” de 10 ani incoace, neprobat, nu vad deloc un Israeli collusion mult mai grav, vechi si dovedit/dovedibil.
Curios.
NOU
@radu demonstreaza contrariul. Unde e echivalentul MAGA pt BLM sau ANTIFA?
Ia citeste si celălalt comentariu al meu sa vezi cat tin la MAGA.
Prostii au pareri putine, fixe si trag concluzii rapide. Mereu.
NOU
Cum adica unde e echivalentul MAGA? Sau si tu esti cu placa ca aia care au incercat sa dea lovitura de stat din 6 ianuarie erau ANTIFA deghizati?
NOU
@Comisaru Moldovan
Ne dai vreo dovada ca atacatorul lui trump era democrat?
A fost amuzant acum ca il arestasera imediat pe un batranel pe care l-au catalogat imediat ca democrat si sponsor. Bine, ulterior s-a stabilit ca nu are nicio legatura, dar ramane pe retina magtarzilor
NOU
@radu esti si analfabet functional. E bine. Te-am intrebat ce ii face pe republicani niste agresori politici mai rai decat pe democrati, cu exemple.
E vreo organizatie de marimea, agresivitatea si dementa ANTIFA care sa fie sustinuta sau macar in asentimentul MAGA?
A facut MAGA vreo “mineriada” de tipul BLM 2020? Asta am vrut sa te intreb, ‘teligentule.
Legat de 6 ianuarie, ai niste pareri interesante chiar aici, pe blog.
Zi sincer, citesti CNN si NYT, sunt adevarul absolut pt tine si oricine deviaza de la narativul lor trebuie sa fie cu rusia, n-are cum altfel.
NOU
@punkreas care dintre ei? Routh era democrat clar, avortonul care era sa-l mierleasca era oarecum neclar, dar MAGA sigur nu avea cum sa fie, nu? Mai era unul prin 2016, nu mai stiu ce hram purta.
Dar char si sa nu fie democrat vreunul, “smash the fascists” si alte sloganuri DELOC extremiste stau la baza BLM-urilor, ICE riots si orice alta organizatie sau ideologie de stanga contemporana.
Iar fascisti sunt toti aia care li se opun, tot establishment-ul democrat a fost clar in 2020: esti rasist sau anti-rasist, nu exista cale de mijloc. Cu noi sau impotriva noastra. Esti pro LGBHDTV sau contra, nu exista sa nu ai nimic cu oamenii aia dar sa te deranjeze marsuri in pwla goala pe strada.
And so on.
Luigi Mangione era semi-zeu pentru Faiării americani cand l-a omorat pe Ceo-ul united health.
Violenta de ordin politic e absolut justificată, ba chiar incurajata cand convine establishment-ului. Keir starmer era pro blm riots, dar s-a transformat in Putin cand s-au apucat albii de proteste contra infracționalitatii imigranților. Sunt la puscarie indivizi care n-au facut nimic, dar au fost identificati video ca luand parte la protest. Atat.
NOU
Comisare, 6 of january. Atat. Cireasa de pe tort si exemplul suprem de ce magaiotii sunt malefici. Nu mai vorbim ca-s minoritari.
In rest toate miscarile astea de care zici si multe alte initiative “woke” cum va place voua sa ziceti fara sa intelegeti mai nimic, au avut la baza o ratiune de bun simt, sa indrepte niste nedreptati crase si sa protejeze o minoritate de abuzuri, chestie esentiala in orice societate civilizata.
Din pacate unchecked unele dintre initiative au deviat regretabil in radicalisme de kkt.
Maga in schimb nu propun nimic coerent sau de bun simt in loc ci cum sa ducem lucrurile in extrema cealalta pt ca… asa e bine. Si cum sa ne umplem buzunarele, vum sa facem bogatii mai bogati, cum sa ne pisam pe drepturile oamenilor ca sa ne iasa noua bine, cum sa punem incompetenti sugatori de ciorapi ai sefilor in pozitii de maxima importanta.
Cel mai incompetent democrat este o lumina rupta din soare fata de cel mai “competent” trumpist care l-a inlocuit. Omul este efectiv sef peste o armata de maimute nervoase care nu doar ca nu se pricep la nimic, nu inteleg nici macar realitatea in care se miscs. Unii si pentru ca daca ar scoate nasul din cwrwl sefului ar disparea in secunda doi.
Plm, nici orb daca ai fi nu ai putea sa nu vezi realitatea.
NOU
@Tom hai sa fim seriosi ca ambele tabere sunt aproape la fel de coerente, ce e coerent in gay si dei si blm, au umplut netu de insuportabili cu idei tampite si ca plan au/aveau tampirea altora pana ajung de acord cu ei, as prefera sa vad mai multe scene de astea de wild west in america dar sa fie mai entertaining sa aiba ambele tabere arme ca asa e un pic cam plictisitor
NOU
@Tom wow, ai spus “atat”, e clar cai dreptate. M-ai spart cu 6th of january.
Cu ce e mai rau 6th of january mai rau decat batut, jefuit albi, incendiat si distrus masini de albi doar pt ca sunt albi?
Macar MAGAtarzii “malefici” n-au facut victime spre deosebire de demoKKKratii tai buni.
Da, in medie, functionatii democrailor sunt mai profesioniști, dar si mai spalati pe creier. Judecatorul care a eliberat maimuta care a ucis-o pe Zarutska e democrat, e a nu stia cata oara cand se intampla treburi din astea fix din cauza ca ideologia bate profesia in cazul multor democrati.
Rachel Levine era profesionita, zici? Singurul motiv real pt care a fost ministru al sănătății era ca era transgender. Imagineaza-ti sa ai o ditai pandemie si sa alegi seful sănătății numai pt s-a scopit la timp.
Biden era dement cu acte de prim 2022-23 si tot l-au lasat sa candideze.
Pute a profesionalism si alta nu.
Hai, fugi la NYT si jimmy kimmel, sigur au mai postat ceva pentru tine.
NOU
parerea mea e ca majoritatea sunt bolnavi mintal degenerati care fac asa ceva. asta inseamna extremism , nu ce latra popo-marxistii. si pe Trump a vrut sa il mierleasca asa un dezaxat, doar ca Trump a avut are alt destin, are Saturn retrograd in conjuctie cu Neptun in casa a 2 a , plus Rahu e bine aspectat in Taur tot in casa a 5 a daca nu ma insel
NOU
Nea Mitica Medvedev zice ca ar fi o legatura cu Ucraina cu asasinatu asta. Mda… ceva e suspect, adica a lucrat prea curat tragatorul, a tintit la fix… e ceva ciudat. pare profesionist, de obicei tembelii dezaxati care fac asa ceva sunt prinsi imediat sau se sinucid. chiar si betivul ala care l a impuscat in ureche pe Trump l a prins imediat… De obicei astia ticniti lonely wolf care fac asa ceva sunt rupti in cur si de foame … mda, deci e ceva suspect, nea Mitica s ar putea sa aibe dreptate. adica cert e ca a fost lucratura profesionista, nu pare ceva amator
NOU
Pfoa, ma gandeam ca e ceva farsa cum a fost cu trump. Dar e cu efect artistic, trebuia sa apara ceva achievement ca la COD. Astia care urla cu dei si ce alte cacaturi de barbati feroce si plini de testosteron foarte masculin, o sa urle sa vina inapoi politically correctness. Prea multi vai de capu lor au impresia ca e taralaua lor. Eu nu sunt mandru de unele chestii din trecutu meu, dar ma uit uneori cat de repede as putea rezolva unele neintelegeri. Adica singura chestie naspa daca ii dai o palma unui prost e ca poate sa moara ca prostu, in rest ura si la gara! Si ca sa nu va faceti griji. Natura mea buna si frica de karma, indiferent de factorii exteriori, ma indruma tot spre o cale pasnica si armonioasa!
Dar totusi, la cat mai multi! Ca ei cred ca daca au prins valul asta de popularitate, chiar ii ia cineva in serios! Cum mai e si prostu ala de vance sau ala de la department of “war”, niste copii proaste de andrew tate! Sa se calareasca intre ei acolo pana le iese pe nas! Ca au prins gustul si logica si bunul simt au disparut.
Ps: aveti grija ca e ceva in aer. Aia prin asia si franta au cazut. Fraieru asta si-a aerisit caloriferu. Nu stii ce chestie minora poate rasturna situatia.
NOU
nu stii cand urmeaza un “turning point”
NOU
Un caramitru pe invers
NOU
E din categoria “Play stupid games, win stupid prizes”.
Pacat ca s-a ajuns la asemenea mizerii. Se omoara din nimic pt niste idei cretine.
Eu ce cred:
MAGA nu ar fi existat daca nu veneau liberali cu atatea idei cretine, MAGA e o alta stupizenie facuta ca si contrapondere la ideile liberale cretine si e la fel de toxica.
Lumea a uitat de bun simt si penibil.
NOU
Este exact un pendul: swing to the left, swing to the right. Din păcate, în loc să se amortizeze oscilația, se amplifică: woke urmat de maga, și până la urmă ori iese război civil și baie de sânge, ori “o tiranie strașnică, ca-n Rusia”. Sau poate de ce nu, prima urmată de a doua.
Eu la 55 1/2 de ani sunt deja bătrân, mă cam doare-n bască. Aș mai avea maxim 20 de ani de trăit okeish, și asta în cazul fericit când nu mă lasă vreun organ. N-am mari regrete dacă e să mă duc mai înainte, decât că poate nu apuc să iau pe câțiva cu mine, mă rog, chestii personale. ( Îi am pe listă, era cât pe ce să declanșez operațiunea când cu pandemia.)
NOU
Constipatia mea este ca ideile cretine au fost o creatie a maga pentru ca maga sa existe. Ceva ca sa tina prostii in discutii! Inginerie sociala cum s-ar zice. Pentru ca toti astia cu maga nu au viziune nu au nimic, e doar prostie promovata. Sunt idei la nivelul pensionarilor crestini. Numa idei contra care au doar valoare semantica, fara vreo substanta dincolo de retorica!
NOU
Teorie super mega conspiraționistă, bazată pe faptul daca lunetistul e prins sau nu.
Dacă nu e prins: lunetistul ar fi un agent rus care a efectuat mișcarea pentru destabiliza și diviza și mai mult SUA – și așa sunt pe muchie de cuțit de război civil.
SUA va trebui să “uite” puțin de politică externă, să nu se mai concentreze (haha de parcă s-ar fi de ceva timp) pe Ucraina sau de ce nu, ca tot au defilat cu tot armamentul, pe China și Taiwan.
Probabil după ce postez comentariul o sa fie prins
NOU
Dar de ce trebuie sa fie un agent rus?
Poate asasinatul asta sa fie ordonat de Trump. Chestia asta ii vine ca o manusa pentru ca poate da vina pe tabara cealalta, 2 la mana se poate arata ca un salvator si ca scoate trupele sa readuca ordinea si totodata sa mai ingroape un pic Epstein Files.
Totodata poate sa continue naratiunea deep state care vrea sa il elimine pe el si sa-l impiedice sa faca treaba. Nu au reusit cu el dar uite domne a inceput cu anturajul lui bla bla bla.
NOU
La chestia asta ma gandeam si eu az dimineata, poate fi mana unor profesionisti americi lasati la vatra din servicii armata aia tare de tot si platita cu niste bitcoini (prinde orbu scoate-i ochii!). Si poate urmatoarea miscare este o propunere “Lasa-mi Ucraina si ma descurc eu cu Europa ,le dau doua trei operatii hibride de vor cere pace singuri, si tu ia-ti Venezuela ca si asa Maduro ala e prea prost de nu-l mai suport. Toarsu Xi vrea Taiwan asa ca poti sa-i ceri si pe masa si pe tacsu ca-ti da orice numai sa nu te bagi”
NOU
Trump nu are nevoie de argumente în plus să dea vina pe ceilalți, căci au făcut destule și așa.
Ipoteza operațiunii sub steag fals rămâne o ipoteză de lucru, până îl prind. Nu neapărat trimis de ruși, căci America are suficient de mulți dușmani. Este genul de mutare cu cheltuieli mici și potențiale efecte uriașe. Nu-i ca și când au asasinat un președinte, ci pe un coae proeminent în ochii publicului, care avea gardă personală mai proastă și decât garda lui Trump, atunci când l-au împușcat în ureche.
NOU
Cica s-a gasit arma crimei. Avea inca 3 gloante si mesaje transgender si anti fasciste.
NOU
@Dan: Mașini de scris, dolari și droguri nu?
NOU
@Dan
La noi nu se traduce chiar corect dar „framing” este termenul corect, vizavi de ce ai scris.
NOU
wow! nu am vzt niciodata asa ceva.
NOU
Asa e cand mergi pe ieftineala si pui un bosorog care nu mai vede bine sa iti traga in ureche, te nimerește in gat, ghinion!
NOU
Cumpar aur, argint, bronz. Si cupru.
NOU
Fer, nu?
NOU
A zis că cumpără… 😛 nu cerșește…
NOU
In curand s ar putea sa ma vedeti cu Rolex la mana. Inca studiez oferte , dar s ar putea sa apas pe tragaci in curand. Va dati seama, om la 40 ani sta pe pensia lu masa mare si are Rolex la mana, unde pula mea s a mai pomenit asa ceva Cred ca nu exista in Europa , in lume ca mine. sunt in cartea recordurilor, tre sa fiu bagat in cartea recordurilor :)))
NOU
Să nu spui nimănui pe unde te plimbi, că poate rămâi fără mână. În Columbia și San Salvador îți taie mâna cu maceta din fuga motorului și pentru un Casio.
NOU
Am văzut Rolex-uri mișto cu 40 usd la Port Said…
NOU
Pe mine eram bun sa ma ia consilier cultural Nicusor Dan. Sau chiar ministru culturii sa ma puna. citeam acum ca s au adus 4 tablouri de Matisse la noi sa le expuna la o expozitie in Buc si cica traseul a fost pastrat secret, pazite cu super paza inarmata, iar aici la fel vor fi pazite cu paza armata si agenti deghizati in civil chiar. Si ma gandeam la noi, cum am dus coiful si alea inestimabile de patrimoniu si tezaur national si n sm pus macar 2 paznici d astia de la bgs, sa fi pus 2 paznici bosorogi de la BGS macar si nu cred ca le fura. Deci va dati seama in ce hal ammajuns sa fim condusi. curva Turcan nici acum nu e arestata sau cercetata, nimeni arestat.
NOU
… și găseai și Coifu …
NOU
Mob-uu se presupune din oficiu ca exista, ca e prost, periculos, si are forta bruta.
Daca te plangi ca te impusca cand te duci sa il infrunti ca un sfant cu peptu gol. Poate meriti glontu.
Se presupune tot din oficiu ca daca iti asumi calitatea de om liber in cuget si simtire. Te folosesti de asta in folosul tau. Sa sa eviti masele.
La multeani. Un 9/11 fericit va doresc.
youtu.be/kTlcdKLKDnE?feature=shared
NOU
vm.tiktok.com/ZNdbg5Vdg/
NOU
Karma.
What you wish is what you get.
NOU
youtu.be/pH8Xzti-GzA?feature=shared
NOU
wtf
NOU
Este ca nu ai vazut Rambo First Blood din 1982 ca sa intelegi.
youtu.be/oXngES_l_HQ?feature=shared
NOU
nush cati ani ai tu, dar eu le am vazut pe caseta video
NOU
asta-i rambo de pe temu, da in loc de rambo 1st blood e: radu 1st schizophrenia episode, asta nu ajunge la episodu 6 urmatoru e: radu flew over the cuckoo’s nest
NOU
Drapel in berna si distincție post mortem.penrru păcăliciul asta al lui trimp. Ma mit ca tacanel.nu i-a premiat pe actorii din fantastic 4, pentru ca au salvat pamantul.
NOU
Cred ca asta face lumin cat de cat.
republica.ro/de-ce-nu-simt-empatie-pentru-domnul-kirk
NOU
100% de acord.
NOU
Vezi că nenea CTP uită continuarea la citat..
NOU
Omucideri raportat la 100 000 i
Romania 11 omucideri
SUA 50 omucideri prin arma
Morti premature din diferite cauze. Raportat la 100 000
SUA – 200
Romania – 600
Daca ai avea aceleasi legi si numere la omucideri cu arme din America. Oricum ai sanse de 10 ori mai mari sa mori din altceva cat sa nu conteze.
NOU
Sunt mai multe moduri de a privi stiinta. Nominal, unde iti dau bine niste simboluri sau propozitii. Realist, unde crezi teoria. Si empiric unde verifici rezultatele. Ar mai fi si altele da oprim aici.
Empiric avem cifrele alea.
Ei zic ca armele-i ajuta la empowering indivizi contra stat totalitar. Asta ajuta la eliminat coruptia.
Aici o sa dai exemplu ca in Europa nu ai arme si ai morti premature scazute. Da nu e complet. Europa e sub protectorat American care e stat liberal netotalitar ca cetatenii au arme.
Daca pleaca americanu nu ai garantia ca europenii nu intra pe totalitarism si scade calitatea vietii.
Apoi mai poti da exemple sterile ca Japonia sau mai stiu eu ce state care si alea sunt sub protectorat si depind de piata muricana.
NOU
Bine. Avum rusia are morti premature 1 din o suta.
NOU
@Adrian
CTP a ajuns să copieze de la alții?
www.lgbtqnation.com/2025/09/no-i-wont-be-shedding-any-tears-for-charlie-kirk/
NOU
CTP e ala care lua partea Serbiei cand Serbia facea genocid in Albania si blama interventia NATO.
youtu.be/qLCAtIx143A?feature=shared
Daca el spune ca armele sunt rele, inseamna ca sunt bune.
Le era frica ca nu cumva sa elibereze NATO si Transilvania de Ruminia. Cum era normal sa o faca. Dar nici de acum nu e tarziu .
NOU
o, antonica, asta asteptam:))))))) have a nice path in life
NOU
@Dave
Continuarea citatului e o mizerie.
“It was all about empathy and sympathy. I can’t stand the word empathy, actually. I think empathy is a made-up, new age term that — it does a lot of damage. But, it is very effective when it comes to politics. Sympathy, I prefer more than empathy.”
Sympathy – feelings of pity and sorrow for someone else’s misfortune.
“Imi pare rau ca suferi ca ti-a murit copilul impuscat la scoala. Thoughts and prayers for your loss. Facem sacrificii pentru a avea arme.”
Empathy – the ability to understand and share the feelings of another.
“E ingrozitor sa iti moara copilul impuscat la scoala. Nu as vrea sa se intample asa ceva copilului meau sau al altuia. Hai sa interzicem armele”
NOU
Dacă mă întreba cineva, preferam să fie JD Vance în locul ăstuia.
Mă gândesc că Trump va trage foloasele maxime și în scurt timp dictaturile din America de Sud, Coreea de Nord samd vor fi mai frecventabile decât măreața Americă.
NOU
Esti f rea papusa, nu mi place, mi am schimbat parerea de tine, eu care te curtam. sa doresti moartea cuiva care nu ti a facut nimic, spune multe… Pai una ca tine ar fi in stare sa mi puna otrava in mancare :)))
NOU
youtu.be/IU4gSsGG5Wg?feature=shared
NOU
Am ocolit toata ziua sa nu vad scena mortii lui si am dat click pe ea crezand ca o sa fie un discurs la fel ca celalalt. Absolut oribil. NU vroiam sa o vad.
Despre articol, foarte foarte jos. Nu sunt de acord nici cu primele cuvinte, cu nimic. “era unul din propagandiștii lui Trump”.
De ce crezi ca nu isi reprezenta propriile pareri, de conservator.
“extremist de cea mai joasă speță”
Nu s-a bucurat niciodata de uciderea cuiva ca haita asta de sacali.
Evident, nu era de cea mai joasa speta, pentru ca ei sunt toti mai jos.
NOU
E amuzant cum toți ăștia din haita trumpistă își exprimă propriile păreri care-s ciudat de sincronizate cu ale unora mai din Est pe tema războiului din Ucraina sau, amuzant, a alegerilor anulate în România pe motiv de Curu’ Georgescu. Sau că UE e inamicul. Da-s 100% ale lor, cert nu latră propagandă în cor.
Nu te suspectez de prostie sau naivitate, așa că tragi singur concluzia.
A, cât despre stomacul gingaș la vederea sângelui de alb pur și conservator, poți vedea și niște capete înfipte în garduri, sau membre tăiate și aranjate artistic ca în Game of Thrones, opere ale sălbaticilor pe care lingăi slinoși ca defunctul îi încurajează amical. Zero empatie pentru panglicar, ceea ce e în acord, de altfel, cu opinia sa.
NOU
Wow! Ca n filme 🙂
NOU
Cică azi ne zice Muttley dacă suntem la gunoi sau lângă gunoi. Am scăpat de Fici ăia, acum vine Mottley. Cred că este ceva foarte important, nu? Dacă de la izbânda lui Nicușor și până acum doar cu asta s-au preocupat, trebuie să fie cel mai important pentru noi. Președinte, prim-ministru, guvern, toți experții nației mai taie o pensie, un profesor, un bucătar, să vedem ce-o zice Mottley, dă sau nu din codiță.
Că nu mai are cine munci în România peste maximum 10 ani contează mai puțin. Cică nu la asta se uită investitorii, se uită la codița lui Muttley :))
NOU
Mă uit pe la voturile comentariilor. Și văd că s-a umplut și blogul ăsta de panseluțe aiurite care nu pricep un text simplu.
Deci, ăsta zicea că dacă mai moare câte unul împușcat, asta e… și vin unii și întreabă pe aici de dublu standard. Si la ăsta dacă-i plângi de milă nu e dublu standard?! El zicea că e ok dacă mor oameni împușcați în numele amendamentului 2, dar dacă el moare împușcat ceilalți trebuie să plângă. Când el nu plângea și ridica din umeri.
Da, e aiurea ca ideile să fie contrazise cu gloanțe, nu e normal deloc, dar nu pot să empatizez cu cei care spun că e ok să mai moară oameni împușcați. Nu e normal. Nici moartea lui nu e normală, nu îmi doresc ca oamenii să poată fi executați pentru opiniile lor, chiar și tâmpite. Dar nu pot să plâng. Pot să plâng de halul în care se degradează planeta asta în mod accelerat.
NOU
Ba am si eu o intrebare pt femeile de pe acest blog, doamne si domnisoare nu cobteaza, chiar si mai batrane. Deci strict pt femei vreau sa imi raspunda, rog barbatii sa se abtina de la mistouri. E o intrebare strict pt femei. Si suna asa. Voi ca femei, ati iesi in oras la o cafea de exemplu cu mine, cu unu ca mine, tinand cont ca am si calitati dar tinand cont si ca imi da mamaie pensia? Deci sa zicem ca m ati place, dar imi da mamaie pensia, asta ar fi un impediment pt voi ca imi da mamaie pensia? Deci vreau o parere sincera de la voi femeile.
Multumesc anticipat
NOU
Da.
NOU
anukoi, tu ești babă? Credeam că ești moș.
NOU
Parcă era vorba că nu ne batem joc.
NOU
Sniperul a asteptat sa termine de vorbit si sa lase microfonul in jos, tocmai ca sa nu nimereasca microfonul. A tras in gat si nu in inima sau cap pentru a nu-l omorî pe loc. Sigur Agentul 47 a fost. A si disparut fara urmă. Am avut si eu prieteni din astia anti-vaccin, anti-avort, anti-animale de companie. Am un motan, si decat sa renunt la el, am renuntat la acei prieteni. Viata e mult mai frumoasa de atunci.
NOU
At the end of the day, extremistul dintre cei 2 a fost cel care-a apăsat pe trăgaci.
Altfel, karma is a biatch, soția si copii de fata (in contextul in care spusese ca execuțiile trebuie sa fie rapide si publice), nu pot sa zic decât “he got what he wished for” (sau pe românește cine zice ala e).
Totuși, ce tara bizara e tara asta a licuriciului de la care unii iau lumina.
NOU
Poate asta o fi tras (am văzut secvența mai completa, înainte de asta il întreabă de romanul preferat de Charles Dickens): www.instagram.com/reel/DOcE7kRjV_-/
NOU
Scuze, Arhi dar filmul asta e un fake ordinar! Cum plm sa se auda in multimea aia un foc de arma tras de la 200 m??? Macar il postati fara sonor…Dumby sunteti toti!
NOU
Atunci merită un Oscar pentru efecte speciale, că-i foarte realist. Și încă un Oscar pentru Kirk dacă apare spectaculos la trei zile după incident și începe să predice cu și mai mult aplomb.
NOU
Dacă își lua sticlă antiglonț la fiecare eveniment ca să nu o mierlească, avea șanse MARI să devină candidatul nominalizat al Partidului Republican la alegerile din 2028.
Nu cred că ar fi câștigat, pentru că 2028 nu-i ca 2024….dar cu Kirk candidat, GOP se ducea în opoziție pentru 1-2 mandate mai cu demnitate.
Și puteam să sper că o să vină și democrații cu un candidat care să fie tot un tânăr activist/influencer progresist milenial. Din momentul ăla, democrații ar fi demonstrat că epoca găștii „Obama/Clinton/Pelosi/Biden” s-a încheiat cu adevărat.
Cu Vance însă, mai mult ca sigur democrații vor propulsa vreun alt ramolit din fostele administrații Obama/Biden.Cu unul de culoare sau femeie clar nu o să mai încerce, cu Pete Buttigieg sau Ruben Gallego contra JD Vance…..practic s-ar lovi de unii singuri cu Tesla în ouă.
Dacă nu le iese cu resuscitarea lui Biden, o să încerce cu cineva care să fie ca el, un politician banal cu carieră îndelungată și zâmbet irezistibil. Și îi dau șanse mari lui Roy Cooper care chiar are freză de președinte și arată mai bine decât Bush….cred că pare și mai deștept. Sigur, ar fi și Andy Beshear ……Gavin Newsom și Cuomo sunt cam prea „pătați”.
NOU
au anuntat deja ca ei au incredere indefinita in kamala
NOU
La Biden nu mai vorbim de resuscitare, deja e de domeniul necromanției politice.
Dacă democrații se încăpățânează cu Kamala și nu s-au prins după două eșecuri că americanii mai bine votează un infractor decât o femeie pentru Casa Albă, or s-o fure și a treia oară. Din păcate pentru restul lumii mai civilizate.
NOU
pt gunoaiele care se distreaza/jubileaza la imaginile cu acest tip impuscat mortal:
in public erau copiii lui si sotia lui!
cretinilor!
NOU
foarte bine. domnul kirk a declarat public ca executiile trebuie transmise live si la ele trebuie sa participe copii, pentru educație. a avut placerea si onoarea de a-si educa propriii copii
NOU
Pare că după împușcătură inelul de pe inelar “se mută” pe degetul mic.