Există deja de ceva vreme pe agenda APIA o inițiativă care presupune, în egală măsură, legiferarea intrării în țară a vehiculelor și, de asemenea, a posesiei. Asta înseamnă o taxare la înmatriculare și, în același timp, un impozit care să catalizeze interesul consumatorului pentru mașinile mai noi, mai puțin poluante. Asta este propunerea pe care o veți regăsi în mai toate statele din Europa, unde parcul auto național are niște indicatori civilizați. Propunerea cuprinde, practic, un impozit mai mic pentru mașinile noi și un impozit mai mare pentru mașinile vechi. APIA recomandă, deci, nu de acum, ci de câțiva ani, folosirea unui sistem cumulativ de taxe care să legifereze în egală măsură intrarea vehiculelor în țară și, totodată, posesia lor”, a declarat Cristian Milea, membru în Consiliul director al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA), potrivit Agerpres.

Prin urmare, cei care au blocat RAR-urile în ultima lună, așteptând 1 februarie ca să își înmatriculeze mașinile e posibil să fi dat banii degeaba. Desigur, asta dacă nu cumva există un stoc de mașini ale băieților deștepți, mașini care vor fi înmatriculate fără a se plăti vreun timbru, după care, la o săptămână, intră o nouă taxă, pentru că trebuie, tovarăși, așa e taxarea peste tot.

Cu mâna pe inimă vă spun, dacă se introduce taxa auto din nou, toate mașinile mele, cât voi fi în viață și vom fi în UE, vor fi înmatriculate în bulgaria și voi face cel mai detaliat ghid pentru această acțiune.

Încă o promisiune îndeplinită.

Sursa

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.