A venit frigul, așa că mi-am făcut programare azi la băieții mei de la Tornado, să îmi pună Nokianurile de iarnă. Și să îmi deblocheze etrierele, că erau lemn, dar asta e deja altă discuție.

Am pus mai multe pe storyurile noului cont de Instagram, pe care l-am redeschis, pentru că am niște planuri cu noua temă la care lucrează Valentinu. Puteți da follow, dacă îmi place de voi, vă dau back. Îl vedeți acolo și pe Cristi, marele șef al celor de la service.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

38 comentarii Adaugă comentariu

  1. Chiar ardeam de nerabdare sa i vedem poza lui Cristi!

  2. #2

    Binențeles. Vorba aia: dacă-i musai, cu plăcere. Programat din timp și rezolvat în jumătate de oră.
    Niciodată n-am înțeles de ce unii conducători auto se fofilează, de parcă n-ar fi în interesul lor.

  3. #3

    Schimbat luni. În primul rand pentru ca am oroare de cozi.
    Si astea or sa fie enorme imediat ce da prima ploaie. Pentru mine care lucrez l-v de la 9 la 5 nu îmi rămâne decât un interval restrâns în care sa găsesc un service liber.

  4. #4

    Eu le-am schimbat acum 2 săptămâni, duminică pe 20. O singură mașină la coadă, a mers repede. M-am dus la Auto Smart, cei cu spălătoria din Sălăjan, că au program și duminica.

  5. #5

    Măi, dar nu mai pune nimeni mîna pe o cheie… Musai la atelier, că au crescut oase in burtă…

    • #6

      eu mi le-am schimbat singur. desi aveam notat cum trebuie puse, le-am pus invers pe o parte. mi-am dat seama abia cand am trecut pe partea cealalata. da-le jos, pune-le iar. febra musculara 3 zile 😀

  6. Încă nu. Plouă şi mi-e scîrbă s-o ridic pe cric pe vremea asta.

    • Pe cric? Păi, pe vremea mea o ridicam pe… dar, într-adevăr nu pe vremea asta.

  7. #9

    nokian?!?!
    baws pana si un sarac ca mine are michelin :p

  8. Le-am pus de vreo luna, de cand au dat primele temperaturi negative si prima zapada la munte. Umblu destul de mult prin drumetii si nu aveam chef sa ma prinda aiurea.

  9. #11

    Schimbat de acum doua saptamani. Tot cu Nokian (WR Snowproof noi). In vreo 25 de minute terminase treaba baiatul. Acum sa vedem cum se comporta pe zapada. Pe ploaie sunt multumit.

  10. Eu țin m+s pana la limita și pe urma schimb cu altele noi. Dacă unghiul de fuga este ok, țin 3 ani. Da, știu, sunt leneș

  11. #13

    N-am schimbat încă, deocamdată sunt in procesul de cumpărare . Mai demult făceam programare din timp pt ca știam ca se da omorul când își aduce lumea aminte ca trebuie schimbate . Acum ii cunosc pe băieții de la service mai bine, îmi fac ei loc în 1-2 zile după ce ii sun (mai ales ca uneori iau cauciucurile prin ei).

  12. #14

    io merg si vara cu cele de iarna

    • #15

      Si pe ploaie cum e? Totul bine?

    • #16

      @Zarax
      mai important in aderenta pe ploaie este pattern-ul de pe cauciuc, trebuie sa poata evacua cat mai mult din apa pe care o calca.
      daca ai un pattern bun pentru iarna trebuie facute astfel incat sa retina in santurile anvelopei cat mai multa zapada…cea ce se bate cap in cap cu ce am scris mai sus
      daca vrei ceva din amandoua trebuie sa ai pattern asimetric..in care ai best of both worlds

      sau cel mai simplui acum te uiti la eticheta lor unde au rating pentru drumuri ude 🙂

    • #17

      Lasă asta. Mă refer la aderenta la frânare pe carosabil umed, neîncărcat cu apa, peste 10 grade Celsius, la care toate cauciucurile de iarna incercate de mine sunt praf. Mori cu zile într-o situație din asta.

    • #18

      atunci nu prea ai ce sa-i faci, cauciucul devine prea moale cand e cald, nu poti sa le ai pe toate pentru ca altfel nici nu mai faceau anvelope de vara
      mi se pare riscul prea mare sa mergi cu cele de iarna pe timp de vara, chiar daca esti mai atent, uneori diferenta de 15-20% in distanta de franare poate sa fie diferenta intre viata si moarte

    • #19

      diferenta e de 5%, nu mai bate campii

    • #21

      nu, nu am inteles-o. e ok sa folosesti cauciucuri de iarna si vara. in rest, ce sa zic, bafta multa. sunt totusi curios de ceva. ai venit aici hotarat sa imi explici chestii, la un post fara legatura. ce te motiveaza sa corectezi oameni pe internet? ti-ai adus tu aminte de asta si ai zis ca e momentul? incerc sa inteleg ce mana in lupta pe astia ca tine.

    • #22

      ai inteles foarte bine dar se vede ca esti capos si ti-e greu sa recunosti cand gresesti, nu e prima data
      nu am venit sa-ti explic chestii dar TU ai spus ca bat campii si arunci cu cifre din burta, din cauza asta a trebuit sa-ti demonstrez ca tu esti cel care bate campii. Vad ca nu ai fost in stare sa-mi spui de unde ai acei 5%, poate ai facut tu teste comparative si nu stiu eu.
      si da, stiu ca nu esti obligat sau ca trebuie sa-mi dai explicatii dar asta demonstreaza ca nu ai cu ce sa ma contrazici.

    • #23

      intelegi ca esti prostul care isi cauta singur subiect si scandal pe internet?
      nu ai venit tu sa ma intrebi, in primul comentariu, chestii cu “ziceai ca blabla?? nu te contrazic pentru ca, efectiv, ma doare in pula de tine si nu esti decat un numar la mine pe site. mai ales ca e un subiect pe care ti l-ai deschis singur, ca sa iti dai tot tu dreptate, la final. atinge-te singur pe umar si zi-ti Ce tare sunt si mai du-te

  13. #24

    Pus joia trecută seara pe la ora 20. Am profitat de o vulcanizare non-stop de la noi din sat și m-am dus în timpul meu, lejer , fără aglomerație, am prins liber din prima. Nu am vrut să mă îmbulzesc când vine frigul. Și eu tot marca și modelul ăla de anvelope am. 😀

  14. #25

    @Cetin si dumneavoastra WR D4? 😀

  15. #26

    Le-am schimbat lun în Bi, să scap de cozi.
    De obicei le schimb în B, pentru că le țin la țară, însă anul acesta a trebuit să cumpăr anvelope de iarnă.

  16. #27

    Urmaresc un set Nokian pe 205/16, la 350 lei bucata, clasa A la aderenta si C la consum. Citesc ca-s mama lor la banii astia, fie polei sau zapada chiar au aderenta.

  17. #28

    Săptămâna viitoare la București sunt 20 grade. Numai bine i-am lăsat pe altii sa se înghesuie. Tot e ceva bun ca a inceput lumea sa inteleaga ca sunt importante cauciucurile de iarna.

    • #29

      Mai bine merg o zi doua trei cu ele la 20 de grade decat sa ma prinda odata o lapovita sau un polei surpriza.

  18. #30

    All season, un set pe an. #saracie

    • #31

      Un set pe an, as in “in fiecare an cumperi alt set de cauciucuri”? Fie sunt proaste cauciucurile, fie faci km cat un tirist O_O

  19. #32

    La noi prin zona Tela Viv – Hai Fa nu se poartă d’astea dă iarnă. Mai o ploicică așa, dar pe urmă iese soarele. Mdeci nu făcui nici un schimb. Sâc.

  20. #34

    mi-am pus ceva la dunga! couture!

  21. #35

    stiam ca folosesti anvelope de iarna si vara si ca nu mai folosesti vreodata nokian
    erai foarte convins de cele doua, ce te-a facut sa-ti schimbi pararea ?

    • #36

      Am mai aflat lucruri. lLe folosesc la fel, doar am schimbat anvelopele vechi

  22. #37

    Daca le-ai schimbat pe cele din 2016 inseamna ca uzura este mare din cauza utilizarii lor pe timp de vara. Eu le am pe cele de iarna din 2014 si uzura este minima dar le schimb la anul pentru ca nu e recomandat sa le ai mai mult de 5 ani