Ma uitam la clipul asta de la vali, cu aceasta fosta playbackizdã, care si-a atins targetul, a gasit un om de afaceri potent si acum derulează si ea business, cum se plange ea de trafic. Ce e cu traficul asta, unde se duc toti oamenii astia, e inacceptabil!!

Pentru ca, spre deosebire de tine, care ai treburi importante rau si de aia esti in trafic, life or death, ceilalti soferi sunt niste pacalici care au iesit doar la plimbare.

Serios, cand esti pe stradă cu masina, TU esti traficul si ai zero drepturi sa te plangi de oricine altcineva care este si el, ca si tine, or strada.

In rest, am inteles, Nicusor a avut de luptat vu hidra pesedista, are de reparat apa calda si restul dar au trecut deja 4 ani si traficul e mai bulit decat pe vremea preasfintei fătatoare din Voluntari. Poate ar fi cazul sa de ia niste măsuri reale, dure si brutale, impozitarea centrului, a accesului in Bucuresti cu masini non B sau IF, sistemul de dirijare inteligenta a traficului, ‘rții lor de semafoare si tot asa.

Hai, ca se poate, altfel din 2028 o avem iar pe Firea.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

52 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    cand firea a vrut sa faca taxareamasinilor mai mici de euro3 sau euro4 din bucuresti a dat inapoi ca nu a avut feedback bun pe facebook. era o masura f buna….si daca ar fi facut-o era singurul lucru bun facut de firea
    nicusor a facut un singur lucru bun in 4 ani, a inceput sa schimbe tevile de apa calda. atat…..

    21
    • #2

      Mai bine, sa se interzica toate masinile in afara de hibride si electrice. Se stie doar ca orice masina mai veche ca a mea e o rabla care polueaza si incurca traficul.

      33
    • #3

      ”feedback bun pe facebook” a avut doar cand dadea pomeni si joburi de taiat frunza la caini din bugetul primariei. fleacurile precum ridicarea executarii silite pe conturile primariei si schimbarea tevilor i le-a lasat neispravitului de nicusor dan.

      10
    • #4

      @Sans Hosen – in principiu, da! Orice masina mai veche polueaza mai mult iar diesel-urile ar trebui interzise in orase. Poate daca ITP-urile si-ar face treaba nu ar fi asa nasol cu masinile pe motorina…

      2
    • #5

      Proiectul de finantare prin fonduri europene a refacerii rețelei de termoficare a fost negociat in timpul administrației Firea si semnat in noiembrie 2020 de Nicusor Dan. De atunci, adica de 4 ani, Nicusor nu a mai negociat niciun contract nou de refacere a tevilor de termoficare. In acest ritm, cel mai probabil va avea nevoie de inca 40 de ani sa termine de reabilitat tot sistemul iar apoi s-o ia de la zero ca deja s-a invechit. Penibil !

      5
    • #6

      @Vlad, o masina mai veche polueaza mai mult ca una noua…daca e folosita in acelasi mod. Spre exemplu eu pot avea o masina veche pe care o folosesc din cand in cand (de exemplu in we sau concediu) in afara orasului si in rest sa merg cu bicicleta sau transportul in comun. Nu cred ca poluez mai mult decat cineva care isi muta posteriorul doar in masina si pentru 500m, chiar daca are mama standardului euro, plus start-stop pe care nu il foloseste si sta cu motorul pornit la semafor.
      Daca as fi obligat sa cheltui bani in plus pe o masina noua probabil as merge cu ea mai des ca sa imi scot banii.

      2
  2. Firea este pentru noi Trump doi.

    6
  3. #8

    Ia sa va uitați la 2-3 mașini una face ride-sharing sunt vreo 50 de mii in București din București și din țară veniți să facă bani pe principiul e os de ros, credeți ca ăla care a stabilit in legea taximetriei 4 mașini la mia de locuitori a fost prost? Luați fără număr acum plus trotinete,etc,din ăștia smart veniți cică pentru mobilitate gen să te ia capul să ți lași mașina acasă și eventual sa apelezi la ei.

    12
    • #10

      “credeți ca ăla care a stabilit in legea taximetriei 4 mașini la mia de locuitori a fost prost?” nu, a fost un labagiu mituit de cartelurile de taximetristi, care au vrut monopol sa tina preturile sus

      15
    • #11

      @Cosmin, la nivel national sunt 50k masini inregistrate pentru transport alternativ (las link mai jos). Din masinile astea in jur de 40% apartin soferilor care mai au si alt job. Nu am gasit pe fiecare judet/localitate numarul exact. In Buc nu cred ca sunt mai mult de 15k masini inregistrate si nu cred ca in orele de varf sunt mai mult de 4-5k masini in trafic. licente.arr.ro/alternativ

      4
  4. #12

    Ce ti-e si cu dealerii astia de masini… mai mincinosi decat pesedistii. Precis ca i-au spus, atunci cand i-au dat masina, ca soseaua e inclusa in pretul ala enorm.

    9
    • #13

      Nu trebuie sa le spuna nimeni si nu e vorba de pretul masinii. Acum cateva luni cautam sa parchez pe o straduta ingusta, mai laturalnica, evident plina de masini. Gasesc un loc si dau sa parchez lateral. Aud claxoane din spate: un mos cu o dacie din ’73 se agita in masina facand semne. Cobor geamul si il intreb care e problema. Coboara si el geamul si tipa sa nu opresc acolo, ca el se grabeste. Il ignor si fac manevra de parcare. Claxoane, tipete, circ. Pleaca intr-un final facand semne obscene si trezind tot cartierul. Ii retin numarul masinii. Ziua urmatoare in vad cazanul parcat pe bulevard, pe trecerea de pietoni. Acolo avea omul treaba, acolo a parcat. Conceptul de drum public e greu de explicat unora. De unde nu e nici monstrul zburator de spaghetti nu cere.

      17
    • Vai.

    • #15

      ”Ziua urmatoare in vad cazanul parcat pe bulevard, pe trecerea de pietoni.”

      si ai anuntat unde trebuie?

      5
    • #16

      Nu spun ca este vorba numai de pretul masinii.
      Fac zilnic cel putin 100 de km in Bucuresti. Crede-ma, in majoritatea cazurilor este vorba de pretul masinii. Cu cat e mai scumpa cu atat soferul e mai ghertoi.

      17
  5. Semineu fake, mai pe saracie asa..

    3
    • #18

      Ei, nu cunoști tu, e vorba de simbolistica Crăciuului, cînd stai la gura șemineului și mai bagi un lemn în ”sobă”… 😉
      După cum o ”pregătește” p-aia mică o vedem în curînd pe urmele junioarei lui Esca, la produs.

      5
    • #19

      bai, chiar ca, ce si-a prostituat aia copilul, smm

  6. #20

    Pai si familia traditionala romanesca unde e in videoclip?
    Numa mame si copii ? Unde e diversivitatea si incluziunea ? Of of /s

    11
  7. #21

    Asta a cantat cu corpul in toate trupele in care a fost și s-a măritat cu fostul impresar, practic ala care o scotea la produs. Acum își forțează relevanta in amintirea vremurilor cand era subiect de laba si in așteptarea vremurilor cand o sa fie o prezenta constanta la zilele comunei.

    6
  8. #22

    Sunt de acord partial cu asta cu “daca si tu esti acolo, esti parte din trafic”. Bine, nu in cazul maimutei asteia, care si-a gasit 6 drumuri aiurea, cand putea sa le comprime in maxim 2, dar uite exemplu. Imi iau concediu sa rezolv ceva in oras, in timpul zilei. Plec cu masina si constat ca strazile sunt pline de masini “civile”, adica nu taxi, distribuitori, transportatori etc.

    Bai, eu am iesit o data pe luna in intervalul asta orar, oare toti astia care sunt acum in ambuteiaj si-au luat si ei liber ca mine sau fac asta zi de zi? Sper din tot sufletul sa se taxeze mersul asta de-an-pulea prin oras. Nu sunt vreun bogat, dar prefer sa platesc cand am treaba cu masina. Si maimutoii care nu se dau jos din masina sa se gandeasca de 2 ori: ba, chiar trebuie sa iau masina sau iau si eu metroul?

    4
    • #23

      Ce idei proaste aveți unii dintre voi. Practic va doriți ca guvernul sa se bage în viata voastră, sa știe el unde și când mergi și dacă cumva e legitima deplasarea. Va e dor de comunism, de tichete pt achiziția unei mașini, de zile cu nr pare și impare?
      În loc sa realizați ca soluția reala la trafic este rezolvarea transportului în comun, indiferent de oraș, voi bateți câmpii.

      21
    • #24

      Nu sînt destule taxe în prețul combustibilului, mai vrei una? Aveți unii din voi așa un sado-masochism pecuniar…

      9
    • “În loc sa realizați ca soluția reala la trafic este rezolvarea transportului în comun, indiferent de oraș, voi bateți câmpii.”

      Nu e gresit ce spui, doar ca mare parte a rezolvatului tranportului in comun e sa faci transportul in regim propriu mai putin ofertant in raport cu cel public.

      Cu alte cuvinte, poate sa fie cel mai curat autobuz, cu aer conditionat, bauturi racoritoare si chec la fiecare intersectie, ca tot masina personala ni se pare varianta mai ok.

      E prea ieftin sa detii o masina. Si cand spun prea ieftin, ma refer la faptul ca taxele pe care le platim noi pentru masini nu acopera cheltuielile cu infrastructura pentru masini in orase. Oricat de valoros i se pare lui nea Gica impozitul ala de 300 de lei anual pe care il plateste pe logan, banii aia nu acopera costurile pe care le genereaza el orasului ca sa poata sa conduca/parcheze loganul in conditii cat de cat civilizate.

      4
    • #26

      Ionut, du-te tu in Londra sau Madrid cu masina prin centru si vezi cat te costa. rezolvarea transportului in comun nu exista daca nu se elibereaza strada, altfel schimbi doar locul unde stai in trafic. iar autobuzele nu pot plana, sa ajunga la timp, daca sunt prinse in coloana de 2 km de pe Magheru.

  9. #27

    “a gasit un om de afaceri potent”

    mă dezgusta complet vedetele de genul, dar cea de față e combinata cu barba-su de prin liceu.

    12
  10. #30

    Sa isi taxeze toate orasele accesul din exterior.
    Sa nu se faca nicio exceptie, nu ai nr de B, platesti, nu ai nr de BC, platesti, etc. De ce exceptie pentru Ilfov?
    Sa nu se mai accepte masini in zona considerata centrala
    Sa se mareasca nr de vehicule STB si sa se scada timpul de asteptare pentru metrou
    Sa se taxeze corect locurile de parcare, da chiar si alea de se vaita prostii ca “doar sunt trasate pe asfalt, unde pana acum parcau gratis”
    Sa se amendeze orice incalcare a legii circulatiei. Politisti in toate intersectiile, limita maxima de viteza 30 sau 40 km/h, fara “primii 10 km peste doar avertisment, etc”, orice fortare a unei intersectii, orice trecere pe rosu, orice agresivitate in trafic amendata la sange.
    Parcat neregulementar? Masina ridicata si dusa la cuca macaii, amenda procent din valoarea de piata a masinii + taxa de ridicare, deplasare, depozitare, etc.

    22
    • #31

      absolut de acord cu fiecare punct

    • #32

      Nu miliție, ci camere automate.

      2
    • Impozit de 2-3 ori mai mare pentru a 2 masina, 4-6 ori mai mare pentru a 3 masina si tot asa..

      8
    • #34

      Primul pas e sa demotiveze sa iei masina la orice chestie. Parcarea in centru de exemplu, 20 de lei pe ora. Cand lasi 100 de lei pe zi ca ai venit la birou cu masina, te mai gandesti.
      Daca parchezi ilegal amenda si saltare. Bonus, desi nu stiu daca e chiar ok, retinerea vehicului cateva zile, hai sa zicem 3. Trebuie sa pleci in concediu cu masina maine, parca nu iti vine sa o parchezi aiurea.

      7
    • #35

      m am dus in germania, un oras de pe langa Munchen si am parcat undeva central, langa ceva catedrala. ma uit din fuga la panou, vad 3.45 euro parcarea. ok, aia e, e normal, e centru. cand sa platesc, ma uit mai atent. atata era sfertul de ora.

    • #36

      tot in germania, zona de 30.kmph..nevasta-mea la volan, 34 kmph. poza, amenda acasa, 100 de eurasi rapizi

    • #37

      In Germania, land Hessen, prin 2019 amenzile de viteza cu depasiri de 4-6 km erau 10-15 eur. Am luat vreo 12..
      Una mare de 20 eur am luat pentru parcare pe loc cu plata (nu vazusem parcometrul).
      Aia mare am luat-o in Franta, 96km pe drum de 90, vreo 120 eur.

      1
    • #38

      Daca nu ai doua generatii in spate de bucurestean sa fii dat afara ! 😀 😀 😀

      3
  11. #39

    Eu uitasem de asta. Cu greu am recunoscut-o fara alunita aia pe fata.

    1
  12. #41

    In perioada asta bag niste proceduri la un genunche footot. Si tre sa fiu la 9 in zona dorobanti. Fix 5 km. Plecarea o fac din zona palatului parlamentului. Pa motoreta fac intre 10 si 15 min. Si-ntr-o zi zic, ba plm sa fiu cetatean model. Si ma duc la metrou. Io prost. Mapsu zicea ca fac 30 min. Babaieti pai am stat 15-20 min numa pa peron pana am reusit sa ma urc in tren. Era revolutie la unirii 2. Pana la romana eram lac de la caldura. In metrou era sauna. ‘mi-as poola-n natia lor de jeguri de la metrorex. Si ma gandeam ca daca juma din astia care freaca masinile, ar renunta si ar lua transportu public…..s-ar duce poolii si metrorexu si stbul. N-ar face efectiv fata.
    Alt exemplu. Fix alalteieri era urat afara, ploaie, am venit d-acas cu tramvaiu. Ai steaua lui. 8 km in aproape o ora, fara trafic.
    La intoarcere o ora juma, ca nuj ce kkt se petrecuse la unirii, cazuse un stalp ceva si tot ce era pa liniile astea era fotoot. Si tramvaiu full. Motoreta nene. 15 min pana acas. Gheata sa nu fie ca-n rest merge.
    Cat despre nicusor n-a facut in plm nimic pa partea de trafic. Semafoarele merg a-n-pulea, mergi din rosu-n rosu. Tramvaie si autobuze vai de ele. Metrou’ ce mai misca, da functie de ora si ăsta. Dimineata si seara e jihad.
    Io pun pariu ca daca transportu public ar fi cel putin ca la budapesta, mult mai multi l-ar folosi. Da’ la cum e acu nu poti decat sa te caci in el.

    24
    • #42

      Nu ai cum sa compari Bucurestiul cu Budapesta. Budapesta are o suprafata de vreo 2 ori mai mare…e o densitate mult mai mica a populatiei. In Bucuresti se rezolva traficul cand politia o sa isi faca treaba cativa ani. Asa toata lumea e pe principiul lasa ca gasesc eu un loc sa las masina.

      4
  13. #43

    Câte operații și-a făcut zâna?!

    4
  14. #48

    Traficul e mai nasol fata de acum 4 ani credca in toate orasele.
    In Iasi cel putin cu 30% in plus si beneficiem si de faptul ca primaria nu a facut absolut NIMIC pentru a fluidiza, dimpotriva – a umplut orasul de cocoase si ‘permite’ parcatul pe strazi care acum 5-10 ani nu se parca.
    Da e ok, mai pune niste gazon, panselute pentru turistul brailean, moldovean iar centurile si lucrarile de infrastructura mai mari i le lasam lui Bolojan, nu ne trebuie noua influente din astea pagane.

    1
  15. #49

    Dublare metrou si extindere in Bucuresti si Ilfov in toate directiile, inca 6 magistrale care sa le dubleze pe cele existente pe partea de tuneluri, inca 50 de statii.

    Interzicere trafic auto pe toate bulevardele si inlocuirea cu STB, fara taxi, uber si alte manele care se considera transport public.

    Abonamente parcare de 100 de euro pe luna pentru zonele marginase, 200 de euro pe luna pentru inelul central, fara exceptii.

    Astea toate pe rand, evident.

    Nice to have: mutarea vamilor de pe Timisoara si soseaua Chitila undeva langa viitorul A0, ca sa nu mai intre tirurile prin oras.

    Eliminarea subventiilor la STB si la termoficare, doar de aici vin 2 miliarde pe an.

    Nu-ti permiti sa platesti caldura si tramvaiul ? Mars in provincie.

    3
    • #50

      ”Nu-ti permiti sa platesti caldura si tramvaiul ? Mars in provincie.”

      crezi ca ”în provincie” se subventioneaza in halul din bucuresti? de multe ori nu se deconteaza nici naveta elevilor.

      4
    • #51

      Foarte bine, nici nu ar trebui. Fiecare sa se descurce, subventiile sunt o prostie comunistoida.

      5
  16. #52

    Moamă da așa urâtă e-n realitate, fără efectele alea?

    1

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.