Imagini precum cele de mai jos nu ar fi posibile în românia. Pentru că media de viteză a trenurilor românești e ceva de gen 30 kmph. Pentru că, nu-i așa, infrastructura care este și furturile care sunt și incompetența care există.

Nu mai vorbim despre vagoanele care nu au prize, sau dacă au prize, îți ard laptopul, sau nu au căldură, sau au prea multă căldură, sau au geamurile blocate pe timpul verii, fără aer condiționat sau sau sau. Irelevant.

Iar pentru că totul e atât de bine, CFR mărește prețurile la bilete cu 10%. Doar oferă niște servicii de calitate. Sau poate are o structură de salariați enormă și au nevoie să le mărească anual salariile.

Uitți-vă până la sfârșit. După care educați-vă copiii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

32 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Selectia naturala 🙂
    Legat de trenurile romanesti, parca e mai bine sa faci 4 ore pana la mare, sa transpiri si sa mori de miros decat sa mori intr-un tren care ajunge si la 300 kmh (vezi accidentul din Spania).

    • #2

      parca e mai bine sa faci 4 ore pana la mare, sa transpiri si sa mori de miros decat sa mori intr-un tren care ajunge si la 300 kmh (vezi accidentul din Spania).

      Really?

  2. #3

    in fiecare clipa ma gandeam ca o sa cada sub tren

  3. mi-a placut sfarsitul!

    • #5

      Cum pana mea sa-ti placa ca a murit un om?

    • #6

      Insensibil emotional, ca si mine de altfel. I’m a cold ass blood! As putea fi soldat in Irak oricand!

    • #7

      pe playstation mai ales…

    • #8

      Sau psihopat. Insensibilitatea emotionala e simptom al psihopatiei.:) Sau doar teribilist, ca si mie-mi placea la 17 ani sa desenez capuri de mort si sa ma uit pe rotten.com.

    • #9

      @y430076 sa vezi comentarii pe LL

    • #10

      Sindromul Asperger

  4. #11

    houli fac 😐

  5. #12

    Eu chiar am patit-o cu priza de la tren dupa ce am avut un drum Arad – Bucuresti. A patit-o incarcatorul meu de laptop care pur si simplu refuza sa mai incarce. Culmea culmilor e ca nu s-a ars imediat, ci la vreo 3 zile distanta, numai bine sa mai pateasca inca o cunostinta exact acelasi lucru. Cam mare coincidenta, nu?

    • #13

      Nu prea inteleg cum vine asta, ca nu s-a ars pe loc, ci la 3 zile distanta. Nu sunt fizician sau inginer, asa ca pentru moment te cred:))

    • #14

      pai probabil s-o topit in tren cava elemente si dupa inca 3 zile de folosire s-o topit de tot

  6. #15

    Haha, da, frumos. Oricum a rezistat destul de mult agatat acolo. Program complet, fluturari de glezne, zbantuiri, dansuri tribale si un final spectaculos.

  7. #16

    Si ce-o lovit pana la urma ca tot n-am inteles. Stalp nu era ca se auzea impactul mai tare. Cred ca a fost lovit de ramura unui copac. Daca s-a jucat prea mult cu moartea, a patit-o!

  8. #18

    Fckng Darwin awards 😐 …

  9. Au trecut de la saritul din tramvai la cel din tren :)) doar ca inca nu le-au crescut oOle 🙂

  10. #20

    pentru asta nu ai cum sa plangi

  11. #21

    Bai frate, noi nici macar nu visam cu ce viteza circula trenurile nu din Germania, ci din India. Sa-mi bag picioarele, e trist.

  12. #22

    A sarit cu bataie dubla si a aterizat in celalalt vagon. Altfel nu are sens.

  13. #23

    cand vad filmulete de genu asta ma gandesc cu bucurie ca exista o Selectie Naturala. acu asteptam si un semn de la doamne doamne.

  14. #24

    Dupa jegul de pe jos, trenul e in India. Dar nu disperati, dupa cum stim din povestea cu Bentley-ul, se circula si la noi cu trenul cu peste 100km/h.

  15. #26

    Ma asteptam ca sa ia un stalp in brate, dar finalul m-a dezamagit complet… Eu nu-i inteleg pe aia carora le pare rau ca “a murit un om”, ca nu e ca si cum el ar fi hranit iepuri orfani, iar un buldozer l-ar fi calcat din greseala, in timp ce mergea cu spatele. Daca se intampla in Romania, conductorul era de vina pentru accident, cum a spus si nea Mircea despre vatman, cand a intrat cu brutalitate in tramvai, iar nesimtitul de vatman nici macar n-a tras spre stanga, ca sa-l evite.

  16. #27

    Interesant cum am primit zilele astea doua titluri in feed unul dupa altul:
    1. viteza medie a trenurilor in romania este 40 kmh pentru ca NU SUNT BANI.
    2. 1 MILION jumate de RON alocati pentru renovarea a trei baserici.

    Nu mai am nimic de zis. Ma mut pe luna cu prima ocazie.

    • 55% din romani sunt de parere ca sfintirea masinilor e un lucru bun
      42% considera ca soarele se invarte in jurul pamantului
      etc

    • #29

      Cind pui baterie noua la masina trebuie sa o sfintesti separat?

  17. #30

    Chiar a căzut. Nu cred că a murit, însă niște oase tot și-a rupt…

  18. #32

    -Dialog cu mine-
    Play.
    “E clar, il loveste pe fraier.”
    “Acum il loveste.”
    “Acum.”
    “Acum!”
    “Clar il face praf.”
    “Gata, pana aici i-a fost.”
    “Sigur nu mai iese din tunel.”
    “Ia vezi ma, se tine chiar bine Michael Jackson asta. Poate scapa totusi.”
    “SNAP! Sucker! Normal ca nu scapa, orice filmulet taguit ‘liveleak’ se termina asa.”