Mama lui Jerome a murit acum ceva multa vreme, lasand in urma un apartament si in el, un abonament de 50 de lei la Romtelecom. Abonament pe care nu l-a inchis nimeni, a ramas sa mearga, din diverse motive, cum ar fi lenea. Desigur, apartamentul e inchis si nu locuieste nimeni acolo.
Prin urmare, mama lui Jerome, demult plecată in vesnicele plaiuri ale vanatoarei, primeste o instiintare de la Romtelecom cum ca, conform discutiei telefonice avute in data de x august 2014 si a optiunii avute de a modifica abonamentul avut, cu optiunea nustiucare, incepand cu 1 septembrie, abonamentul dansei se mareste cu suma de y lei.
Suna J. la Romtelecom si intreaba cine e cel care a vorbit cu maica-sa, pentru ca e un miracol dumnezeiesc ce se intampla si ar mai vrea sa mai afle unele vești din lumea de dincolo. Normal, nu a putut sa afle. Cu greu, a reziliat contractul, pentru ca in continuare, chiar si cu acte, romtelecom nu intelegea cum adica nimeni nu locuieste la adresa de ani de zile si nu are cum sa foloseasca acel abonamentul.
Prin urmare, a primit ultima factura, de inchidere.
Normal, cu abonamentul marit, conform discutiei telefonice.
Tadam!
NOU
Asteptam sa vedem daca in spatele schimbarilor magente vor fi si schimbari de abordare si solutionare a problemelor.
NOU
Poate se numeste altfel de azi sau maine, dar oamenii si infrastructura e tot cea veche.
NOU
Stai liniștit, își schimbă doar părul nu și năravul.
NOU
* stiu ca suna ca un cakt dar sper ca se intelege ideea 🙂
NOU
Nu am servicii oferite de ei, dar ma astept ca abordarea lor sa fie un pic altfel dupa contopirea asta 🙂
NOU
@ biaggio :))))
da, o sa fie mai lesinati de oboseala din cauza de contopire reusita.
NOU
Contopirea romano- greaca, sa iasa copil neamt.
NOU
la ce poti sa te astepti de la romtelcom
ei inca mai au abonamentul Surf Viteză download:2 Mbps
decat 50 lei/luna
NOU
Ca sa fim exacti !
” Iti multumim ca ai acceptat oferta noastra !
In urma acceptului tau telefonic din data de x.08.2014, ne face placere sa iti confirmam ca, incepand cu data de x.08.2014, beneficiezi de ….
La data acceptarii ai fost informat despre prevederi, planul tarifar, perioada minima, CONDITIILE SUSPENDARII PACHETULUI DE DE PREVEDERI, CUANTUMUL JUSTEI DESPAGUBIRI PENTRU INCETARE PREMATURA, etc, etc ”
In luna august 2014 de la respectivul post telefonic nu s-a efectuat si nici macar nu s-a raspuns la vreun apel !
Ca plateam 50 lei/luna fara sa folosesc acel post telefonic, sa zicem ca e treaba mea, lenea mea, dar sa-mi si mareasca abonamentul in urma discutiei avute cu mama, Dumnezeu s-o odihneasca ?!?
NOU
Si cata discutie s-ar parea ca a fost, daca “ai fost informat despre prevederi, planul tarifar, perioada minima, CONDITIILE SUSPENDARII PACHETULUI DE DE PREVEDERI, CUANTUMUL JUSTEI DESPAGUBIRI PENTRU INCETARE PREMATURA”. Ore intregi.
NOU
Ai dreptate !
Cand am fost sunat de la Romtelecom pentru discutia clasica ca – ” Nu renuntati la abonament, ca fiind client vechi, vreo cativa zeci de ani, va oferim bla, bla ” le-am raspuns ca pastrez abonamentul, ba chiar si in varianta mai scumpa, daca colegul/colega lor care a vorbit cu mama, mai ia legatura cu ea inca odata si ii transmite ca sunt bine sanatos si asa cum i-am promis am grija de restul familiei.
Deoarece doamna/domnisoara de la Romtelecom cu parere de rau mi-a spus ca nu-mi poate satisface cererea, am renuntat la abonament.
NOU
Pai ti-au marit taxa normal pentru ca era convorbirea dintre ei si mama ta…convorbire loooooong distance. Ar fi bine ca de acum firmele de telefonie sa sa-si afiseze pe langa listele de preturi pentru convorbirile locale sau internationale si pe cele interspatiale si paranormale
NOU
Dupa ce ca plateai abonamentul au mai avut si nesimtirea sa faca asta? Pai nu stiu cum e legea la noi dar ar trebui sa fie ca in America, sa-i dai acum in judecata ca ai lesinat si ti-au produs un puternic impact emotional cand au zis ca au vorbit cu mama ta si ca pur si simplu nu-ti poti reveni din acest soc, sa ceri despagubiri de 500.000 euro si sa primesti macar 100.000. Sa plateasca da-i in cacat daca sunt nesimtiti.
NOU
Bun, sa presupunem prin absurd ca ar fi vorbit cu cineva de la locatie. Cum isi poate da acceptul o alta persoana decat titularul contractului?
Mai ales cand poti dovedi cu acte ca proprietarul nu mai este in viata.
Romania…
NOU
Aia e. Daca suni sa intrebi ceva, te verifica si-n fund – CNP, adresa, data nasterii etc. Cand au ei treaba, nu mai e nevoie de verificare.
NOU
#NoJoke 😐
NOU
Este noua oferta rromtelecom: abonamentul “Spiritism”. Pentru doar 35 de euro pe lună ai minute nelimitat cu 3 rude moarte.
NOU
Să mai povestesc și eu cum am negociat și agreat verbal abonamente noi de internet/televiziune și telefonie pentru un apartament unde nu sunt nici proprietar nici rudă a proprietarului/deținătorul abonamentului inițial de telefonie ?
Ah, deținătorul e “deținătoare” de fapt și ultima oară când m-am verificat nu aveam vocea subțire.
Cu toate astea Romtelecom n-a verificat nici o secundă abonamentul respectiv cu proprietarul de drept.
NOU
La fel am si eu “contract” cu UPC, facut din telefon, fara termeni fara semnatura…
NOU
Este legal contractul verbal. Ideea e să FII proprietarul apartamentului sau deținătorul contractului pe care vrei să-l modifici. Nu să vin eu, un gigel necunoscut și să-ți pot modifica ție contractul.
NOU
iti dai seama ce glume seci poti sa le faci prietenilor, in felul asta?
NOU
Dăcât Liviu Dragnea ni le poate desluşi pe-astea.
NOU
Chiar daca e o gluma proasta, sunt sigur si ca mama lui Jerome o sa apară si ca a votat cu Ponta
NOU
Si totusi, una din doua : ori au schimbat fetitele grupul tinta de clienti, ori au avut datele de pe listele alegatorilor si acolo stim ca si raposatii, Dumnezeu sa-i odihneasca, au avut un cuvant de spus…
NOU
@Jerome: Eu in locul tau as fi mers si la OPC, pe langa inchiderea abonamentului.
NOU
Cuiva cui ii e lene sa inchida un abonament sa se deplaseeze la OPC ca sa rezolve exact ce?
Nush ce tot aveti voi balaurii de internet cu OPC-ul asta. Hop la OPC pentru fiecare cacat in parte.
NOU
oricum te ajuta OPC ca frectia la picior de lemn …:)
NOU
Mai pe mine m-au ajutat. Nu am avut probleme des dar din 3 plangeri 2 au rezolvat. Se poate, doar putina bunavointa.
jerome, imi pare rau pt situatia avuta dar eu nu as fi reziliat contractul (ca banuiesc ca ai platit ceva bani in plus nu?) fara sa fac si o plangere. But hey, that’s just me
NOU
Ce înseamnă nemții! Grecii nu ar fi fost capabili să ia legătura cu persoane care au terminat cu viața…
Dar uite aici minune de neamț altoit cu rămurică de român!
NOU
Romtelecom e firma aia la care atunci cand am vrut sa renunt, mi s-a comunicat ca trebuie sa fac o cerere, sa astept cateva zile, si daca e aprobata se rezolva. Si daca nu era aprobata? Muriti !
NOU
Tipul ăla ar trebui să primescă o primă.
E ceva să vinzi abonamente de telefonie morților.
E un fel de guru al vânzărilor.
NOU
@Jerome: daca inversezi Rom, iese Mortelecom. Ce e de mirare atunci ca vorbesc cu cei plecati intru Domnul?
NOU
Si daca are o fantoma in casa?
Arhi are o patzanie din asta. Ia zi-ne, Arhi.
NOU
vezi cum nu intelegi tu nimic de pe lumea asta? Romtelecom are linie directa cu lumea cealalta … doar sunt in domeniu, nu?
NOU
oamenii vor sa fie siguri ca odata reziliat un contract nu vei mai dori vreodata sa ai de-a face cu minunata companie in_prag_de_rebranduire
pe zi ce trece devine tot mai usor pentru o nou intrata pe piata
NOU
ce-a slabit Jerome..
NOU
Cel mai frumos comentariu pe care l-am citit pe arhiblog in ultimii 3 ani !
NOU
ahahahahahah`hahahahahahaha
NOU
se vede si de la ce: “meniu ceafa de porc”
NOU
rRomtelecom? Dupa cat show am avut cu ei, sa-i fut in aripa!!!
Story goes like this: luna mai, prima jumatate, vine agentul RTL la mine, bla bla, companie noua, oferta super, fibra in casa, TV inclusiv cu Discovery, pret ca la RDS. Pot sa incerc, nu imi place, renunt. OK, hai sa vedem si lup mancat de oaie, zic. Semnez contractul.
Echipamentele vin in ultima saptamana a lui mai, asa, pe sfarsit, mai exact vineri, seara.
Se instaleaza, sta echipa tehnica vreo 2-3 ore, cujeta ca-i tarziu, nu are ce face, nu s-a activat abonamentul, ei au facut ce se poate, spera sa se rezolve pana maine dimineata, daca nu, sun eu la 1931 si rezolv. Simplu, nu? Ei bine…
Sambata: nu merge nimic, eroare de DHCP. Sun la 1931, sunt plimbat prin vreo 3-4 pulifrici, ca desi eu selectasem ramura corespunzatoare, nu era bine. Explicat la fiecare ce si cum si la utimul surpriza: am scos echipamentele din priza? Au intrerupator, zic eu, opreste alimentarea, fizic, e ca si cum am scos din priza. Nu, ca trebuie sa le scoateti din priza pe toate _INCLUSIV TELEVIZORUL SI CALCULATORUL_ !!!
Zic: stai asa, daca scot televizorul si calculatorul din priza, o sa mearga si televiziunea si internetul? Pai da, ca se reseteaza… […]. Cer sa vorbesc cu altcineva, nu se poate, sa fac asta. Na, am facut si asta, ca doar nu era un capat de tara – ce surpriza, nu a mers!
Bine, va facem sesizare, bla bla, dar o sa vina cineva luni. Zic: este weekend, baietii care au instalat au spus ca este o problema de configurare din SWITCH-UL CENTRAL, e de la reteaua voastra, nu este de la mine, rog acolo redirectionati. Rapunsul: lasa ca stim noi mai bine. La asemenea replica, am inchis direct si l-am sunat pe agentul de vanzari.
I-am explicat si lui problema, a zis ca stie ca mai sunt probleme, ca cei de la 1931 sunt varza si o sa rezolve el. Intr-adevar, m-a sunat cineva de la tehnic, i-am spus ce si cum, a zis ca se rezolva si ma suna in 30 minute. Nu au fost 30, a fost o ora, dar nu s-a rezolvat. Ma mai suna peste alte 30 minute. A sunat dupa 2 ore, nu, nu s-a rezolvat. Bine, va sun diseara.
Duminica: a venit si duminica seara, nu am mai primit nici un telefon. L-am sunat pe agent, profund nemultumit, i-am spus ca-i bataie de joc si batjocura, RTL nu s-a schimbat deloc, am obosit, pe timpul meu, pe banii mei si pe barba mea sa ii sun eu si sa rezolv o problema care nici macar nu trebuia sa existe. A spus ca ma intelege, sa mai asteptam pana luni si daca nu se intampla nimic, asta este.
Luni: nu s-a intamplat nimic, a zis sa sun la 1931 ca sa fac cerere VERBALA de reziliere, i-am zis ca nu fac asa ceva, sa faca el daca este masochist, sa imi dea adrese de email. Mi-a dat adresa sefului lui, ca intre timp pe cele de office si rezilieri le-am gasit eu pe site.
Am trimis email de reziliere cu rugamintea clara de a fi contactat, prin email, sa mi se confirme rezilierea contractului.
Tot in acea secunda, am strans echipamentele lor, ambalat frumos si bagate in cutii.
Luna iunie, dupa 10 ale lunii, proaspat venit din concediu: Nici un raspuns de la RTL. Bagat reclamatie la ANPC, revenit dupa cateva zile, primit numarul de inregistrare de la ANPC. Dupa 10 zile, ma suna o doamna de la RTL, ca intelege, bla bla bla, da’ sa duc eu echipamentele la ei la magazin si sigur mi se reziliaza contractul. Mi-am facut timp, le-am dus la sfarsitul lunii, am zis ca gata, s-a remediat problema, bravo! Doar ca, intre timp, incepusem sa primesc facturi de la RTL…
Luna iulie: Am primit in prima parte a lunii raspuns, scris, de la ANPC, prin care mi se confirma ca datoria se va regla si nu voi mai primi facturi, ca am dreptate, am respectat termenii de reziliere, va fi bine. Intre timp, o noua factura. Doamna de la reclamatii RTL nu raspunde la numarul de pe care a sunat – ce surpriza – dar bine ca i-am retinut numele.
Luna august: O noua factura. Spre sfarsitul lunii, ma suna un pulifrici, ca el e de la RTL, cand am de gand sa platesc facturile restante??!? POFTIM, zic eu, ce face? Bai, voi sunteti cretini cu creierii capului??!? Eu am facut reclamatie la ANPC, am vorbit cu X de la voi, asta-i agentul care mi-a facut contractul, eu sunt in conflict cu voi, abonamentul meu nu trebuia sa mai existe si voi aveti nesimtirea sa imi cereti BANI? MIE?!? Eu nu am platit NICIODATA un serviciu de care nu am beneficiat, deci fii sigur ca nu platesc nimic.
Raspunsul tipului a fost EPIC: deci refuzati plata, am notat, voi da dosarul la firma de recuperat creante si va bag in centrala de rau platnici!
Deci, s-a retinut: eu, cu contract reziliat, reclamatie si raspuns favorabil de la ANPC, echipament predat, notificare pe email, totul facut ca la carte – eram bagat rau platnic si ma recuperau recuperatorii. Bine, zic, daca ma mai sunati inca odata, va injur de morti si de sfinti, rezolvati-va problemele interne nu ma stresati. Si le-am inchis.
Septembrie: Alta factura, suma si mai mare, crestea ca Fat-Frumos: intr-un an cat altii in 365 zile. Nu mai rezist, fac o NOUA reclamatie la ANPC si de aceasta data, prevazator, fac una si la ANCOM – sa fie, ca nu strica. Detaliez acolo tot ceea ce trebuie, astept.
Dupa 3 zile de la reclamatie – banuiesc totusi ca cei de la ANCOM s-au miscat foarte repede, primesc un EMAIL, de la doamna care m-a contactat si in trecut. In acel mail isi exprima profundele regrete pentru situatia si neplacerile cauzate, a fost, citez: “o regretabila eroare in sistemul nostru” si ca “problema a fost rezolvata, chiar daca veti mai primi o ultima factura si luna aceasta, va fi ultima si cu siguranta contul va fi reglat pe sold zero”.
Futu-i eroarea muma-sii, ce sistem, cu cine vorbesc ei aici? Cu siguranta au, ca sistem, un pui de SAP sau ceva similar si acolo, unde ai pus bifa, acolo ramane, nu este vorba de nici o eroare, decat umana. Dar nu eroare, ci intentionat au facut asta.
Bon, cu toate acestea, sper ca saga RTL s-a terminat, dupa 5 luni de la rezilierea contractului. Inca nu am primit raspunsul oficial de la ANPC si nici de la ANCOM, dar cu siguranta dupa ce le voi primi, le arhivez si le pastrez 5 ani, desi orice datorie catre o societate comerciala se prescrie dupa 3 ani, mai bine sa fiu sigur!
Sper sa nu mai primesc iar telefoane de la ei, ca iar ma dau la recuperari, sau facturi fara numar, ca, jur, nu le mai fac nici o reclamatie, nici o sesizare, ii dau direct in judecata.
Prin urmare, magenta rulz, nu-i asa??!
La anul voi renunta si la abonamentele Cosmote, pe care le-am prelungit, din pacate, in luna aprilie a acestui an – teapa mea – si cu aceasta voi termina definitiv si irevocabil tot ceea ce inseamna Romtelecom/Deutsche/T-Mobile sau cum mama lu’ dracu’ s-o mai numi teapa asta de companie.
Si cine ca mine face, ca mine sa pateasca! Stiu ca pare absurd, hilar si pe alocuri amuzant, dar este purul adevar. Din pacate! Frumoasa tara, rromanica…
NOU
Si taica-miu decedat in 78 inca apare pe listele electorale…..culmea! pe noul apartament cumparat de maica-mea prin 2002….iar la un apartament vin amenzi pentru neplata unor cursuri facute de o persoana care a locuit inaintea proprietarului care de fapt a vandut apartamentul….de acu 2 proprietari….
NOU
Asa e cand mori si iti uiti roamingul activat
NOU
Romtelecom are ceva legaturi cu viata de dupa moarte, nu stiu daca iad sau rai.
De 6-7 ani incearca sa recupereze 100 de lei de la saraca matusa-mea ce s-a stins acum aproape 9 ani. Varul meu a reziliat contractul dupa deces si nici nu mai are legatura cu locuinta respectiva. 🙂
Offtopic, UPC a facut cea mai funny faza din ultimii ani. Dupa ce au bagat pe gat posturile Look Tv cu Liga 1 a trebuit sa merg in persoana sa renunt la optiune (telefonic nu a functionat). La urmatoare factura apare pe langa abonament si taxa de 1 leu pentru ca am renuntat la optiunea cu Look TV. 🙂
NOU
O babuta pe aici a sunat la furnizorul de internet sa le spuna ca ea renunta la computer si sa anuleze contractul de internet ca nu mai are ce face cu el. Peste o luna primeste o factura noua pentru ca furnizorul de internet a trimis email prin care sa confirme cele discutate la telefon. Dar cum batrina nu mai avea computer nu a putut citi si comfirma ca vrea sa renunte la internet asa ca abonamentul a ramas.
NOU
Sper ca asocierea dintre mama decedata si mesajul central al pozei “Intotdeauna frageda” este pur intamplatoare
NOU
Vorbiti aiurea. E normal sa mareasca pretul abonamentului. Pana la urma e vorba de minute interlumi.
NOU
Am patit si eu ceva similar. I-am reclamat la ANCOM si intr-o saptamana s-a rezolvat. Niste escroci imputiti.
NOU
Chiar azi am văzut şi auzit, RomTelecom a fost cumpărat de Deutsche Telecom ! www.euronews.com/2014/09/12/telekomn-romania-turns-magenta/
NOU
Eu am scuipat in san cand am scapat de dracu si nu mai vreau sa aud de ei, mi-au golit buzunarele cu dial-up-ul lor de cacat in tinerete…. Rani vechi, care nu se mai vindeca….
NOU
Just for fun, in locul tau, Jerome, as cauta inregistratea convorbirii. Sigur exista si sigur ai dreptul sa o ceri. Nu de alta, dar afli cine e gigelul care a facut-o. 99% nu lucreaza la rtc, ci la o firma de outsoucing gen CGS. Oricum, ar fi distractiv sa te intalnesti cu persoana respectiva.
NOU
Poata sa se numeasca si cian ca de cand m-a pus pe drumuri si mi-am pierdut o pauza de masa ca sa-mi iau oferta cu Nokia E 52, stat la coada 30 de min ca sa aflu ca e doar cu un abonament nou la rromtelefon si ca scria cu litere mici in promo…fac pe ei si pe cosmote si pe rromtelefon. intre timp rds imi va storna 10 lei din factura urmatoare ca am reziliat telefonul si si am uitat sa duc cartela…doua luni. A, si imi da viteza dubla la net in aceeasi bani.
NOU
Lucrez in domeniu, RTC face asta de ani buni. Caz asemanator : suna o cucoana de la rtc o abonata batrana. Ii explica zeci de oferte, viteze de net si in discurs o intreaba si daca se numeste Elena Moineag, batrana raspunde cu da si s-a prelungit abonamentul.
Alt caz, clienta avea 4 mbps la net si suna pentru a micsora viteza , fiica ei plecase si nu mai folosea nimeni netul, operaroarea ii spune ” ok facem downgrate ca oricum in sat la dumneavoastra avem alocate doar viteze de 2 mbps”
Am sute de povesti de genul. In cazul prezentat de tine era simplu de reziliat si se stornau si facturile.
Trimitea mail cu o factura , copie certificat de deces, cerere reziliere si plangere catre opc iar in CC adauga si rtc-ul. Rezilieri@romtelecom.ro
NOU
Nu inteleg ce e anormal sa mearga abonamentul daca nu locuiesti intr-un apartament?! Faza cu vorbitul la telefon inteleg, dar faptul ca nu locuiesti undva nu ii face pe cei de la Romtelecom sa-ti anuleze abonamentul. in fine..
NOU
Alo, retardatii de la Romtelecom, putem trage si noi 1 kilometru de cablu in plus IN 2014 ?! Sau sa astept pana imbatranesc ?!
NOU
Ce cablu ca inca nu au dezvoltat peste tot FTTH. Mai ai de asteptat 🙂