Mi-am comandat chestii de la Marele Pescar. Câteva zeci de kkțișuri mici, dar multe poziții. Comanda dată după masa, m-au sunat de vreo 2 ori, pentru că nu mai aveau unele din produse. A doua zi comanda era trimisă.

Am vrut să scriu despre asta pentru că mi se pare un model de site cu comunitate, din toate punctele de vedere. Nu au înțeles ceva în comandă, sună. Li se pare lor că ai comandat ceva aiurea, te sună.

Și, ce e mai important, magazinul are super comunitate. De când mă plimb pe el, chiar am înțeles lucruri, din reviewurile lăsate de alți clienți la produse. Și asta e mare lucru. Oamenii comentează la articolele cumpărate, cu bune, cu rele, cu fotografii, fix ce ai vrea să se întâmple pe un site care face vânzare.

Nu am nicio legătură economică cu ei, sunt un simplu client, nu mă cunosc, nu știu cine sunt și nici nu cred că îi interesează. Am scris aasta pentru că, pe internet, se scrie doar dacă e ceva nasol despre un site sau un serviciu. Dacă e de bine, nimeni nu se mai deranjează.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    ‘Dacă e de bine, nimeni nu se mai deranjează.’ Pentru ca asta înseamnă normalitate.

  2. #3

    “nu știu cine sunt și nici nu cred că îi interesează”
    Norocosii! 😀

  3. #6

    Eu ii stiu de cativa ani si am interactionat cu ei, inclusiv cu patronul, de pe vremea cand aveau magazinul pe langa Unirii. Sunt ok oamenii, super-serviabili, fara sa fie agasanti.

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.