Acum vreo 2 luni, am comandat de pe amazon 2 jocuri de tenis. Am cumpărat de pe amazon.de, că pe co.uk nu aveau jocul dorit de mine. Problema a fost că fiecare joc era vândut de către alt reseller de acolo. Unul din jocuri a ajuns în 3 zile. Celălat nu a ajuns nici astăzi.
Problema mea este unde și cum spanac reclam că nu mi-a ajuns jocul? Nu înțeleg nimic din ce zic ăia pe .de, google translate nu merge pe paginile în care ești logat și astfel sunt cam într-o buclă stupidă. Și ce e mai trist este că Top Spin ăla, singurul care a ajuns, e o porcărie de joc, din punctul meu de vedere. Chiar, nu cumpără nimeni un top spin, că îl dau ieftin, 50 lei.
So, idei?
NOU
Stai linistit , ai sa primesti jocul negresit , astia de la amazon nu se joaca cu clientii !!
NOU
Verne » au trecut 2 luni, poate doar daca mi-l aduce un curier pe jos
NOU
Am patit si eu dar 2 luni vorba ta e cam mult , acum observi beneficiile paypalului ? Deja aveai banii in cont ca sa cumperi de la alt furnizor !!
NOU
mein konto/bestellungen/ si la comanda cu pricina in dreapta dai pe Lieferung Verfolgen(Track order) sau Verkaufer kontaktieren ca sa contactezi vanzatoru. Ma gandesc ca or intelege si engleza
NOU
Ciuri » nu am aia, ca la ei figureaza gata livrat. si nu are cine sa le spuna c anu :)) am dat aici mesaj, dar pula raspuns i.imgur.com/VoDx7.png
NOU
Pentru ca ai scris degeaba la feedback despre impachetare, acolo ii porcifici daca a ajuns produsul spart, gaurit etc.
Reclamatia pentru comanda nesosita e din Mein Konto, Bestellungen ma’sa ceva, selectezi comanda in cauza, produsul care nu a ajuns si din meniu drop down intrebarea “unde este comanda mea”.
NOU
Trebuie sa reclami la ei ca nu l-ai primit, am un prieten care a patit asta de cateva ori si de fiecare data i-au trimis produsul din nou. Asta se intampla la co.uk, dar nu vad de ce n-ar fi la fel si la .de.
NOU
catalin » e bine…
NOU
50 de lei pe un joc nasol? Multumim pentru review. 😀
NOU
Da asa-i ma indoiesc ca cineva tine cont de ce impartasesti in rubrica aia optionala. Bine sub casuta cu textu ii un link catre pagina cu relatii clienti si poate acolo poti trimite mai detaliat un mail chiar si in engleza. Te pot ajuta cu mare drag in limitele germanei mele of course.
NOU
Arhi -> Extensie la Chrome iti creaza un butonas sus pe care il apesi cand vrei traducere.
Il gasesti aici :
chrome.google.com/webstore/detail/aapbdbdomjkkjkaonfhkkikfgjllcleb
NOU
Gustav » foarte misto, multumesc
NOU
Chargeback?
NOU
Nu stiu cum este cartea de credit care o ai (asta in cazul in care ai platit cu asa ceva) dar la ce am eu, firma emitoare a cartii ia legatura cu magazinul pentru produse platite dar nelivrate.
NOU
In Amazon Mein Konto – Bestellungen poti vede cine este transportatorul. DHL sau UPS. Daca e vorba de UPS, ei sunt mai neseriosi. Tot ce iti ramane de facut este sa faci o plangere. Daca faci plangere in engleza poti sa astepti mult si bine pentru ca nu binevoiesc. Tradu cu google translate din engleza in germana dar compune fraze scurte de analfabeti. Din engleza potriveste topica mai bine. Daca nu te descurci, te ajut cu plangerea.
NOU
Părerea mea: găsește pe cineva care știe germană și dă-i o bere să-ți scrie scrisoarea de reclamația. Back to basics…
PS: Ai putea să-i și suni, probabil dai de cineva care vorbește engleza…
NOU
transportul cat costa pe amazon uk? am cumparat bascheti din state si am platit de m-am spart transportul +TVA in Romania
NOU
www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=11072981
NOU
eva » banuiesc ca nu ai vazut ca e vorba de amazon.de, nu?
NOU
i-am răspuns lui io, care a întrebat de amazon uk:)
NOU
@Arhi: Am un amic in Germania care imi intermediaza toate cumparaturile de acolo. Un serviciu din asta e perfect pentru site-uri care nu livreaza in Romania sau daca vrei sa iti iei ceva de pe ebay. Spaga lui e de 28E pe pachet trimis in Romania si merita toti banii. Da-mi un mail daca te intereseaza si iti zic cum dai de el.
NOU
Ti-l cumpar eu daca e pentru Wii, ce versiune e?
NOU
Consumatorul » 3, dar iti zic dinainte ca suge grav
NOU
Scrie reclamatia si da-mi pe mail si ti-o traduc daca vrei si te ajuta.
NOU
octi » am scris-o in engleza, am gasit loc unde sa reclami in limba lu secspir
NOU
Si eu comand destul de des dupa amazon.Ma gandesc ca probabil , produsul putea fi platit dar livrarea se face dupa o anumita perioada de timp(timp de pana la 3 luni).Sigur scria sub produs.EX: www.amazon.co.uk/Spirit-Ladies-White-Watch-ASPL05/dp/B004OR2A80/ref=wl_it_dp_o?ie=UTF8&coliid=I29NTITUFEJHY4&colid=1ELX1KQMWPMVP Zilele trecute tocmai ce am primit un mail cum ca un ceas comandat acum 4 saptamani “has been dispatched”,deci clar eu nu ma uitasem cand o sa fie livrat .
NOU
Ca regula generala iau doar chestii vandute de Amazon sau vandute de altul si livrate de Amazon, pentru ca de multe ori costurile de livrare facute de terti sunt prea mari fata de produs.
Foloseste Google Chrome, ce naiba! Nu stii ca iti traduce el direct? Eu asa ma descurc cu Amazon.DE.
Pentru viitor la fiecare livrare scrie cand estimeaza ei ca ajunge, daca nu ti-a sosit intr-o saptamana de la data estimata faci reclamatie la Amazon din rubrica de contact. Regula lor generala este sa te roage sd astepti o saptamana dupa data estimata de livrare, dupa care daca tot nu a ajuns sau retrimit produsul sau iti dau banii inapoi. Daca nici a doua trimitere nu ti-a ajuns, iti dau banii inapoi.
Si inainte sa zici ceva de posta romana, mie mi-au sosit colete de valor maricele (peste 100 de lire sau 100 de Euro) in timp ce rahaturi de cateva zeci s-au evaporat. Iar intr-unul din cazuri si acum e marcat la UPS, la 2 luni si ceva, ca a plecat din depozitul Amazon dar ca nu a ajuns la ei.
NOU
Se rezolva in 24 de ore. Eu sunt in Germania, dar momentan vorbesc ca un retard. Problema la mine era ca eu nu am numele scris jos la scara, insa aici se obsnuieste sa se lase coletele in scara (Hell, mi-au lasat anvelopele de iarna de 350 de euro in scara). Domnii de la DHL au considerat insa ca e bine sa l returneze. La momentul cand am scris reclamatia, pe site`ul DHL scria colet ajuns. Am trimis mail`ul meu analfabet la Amazon si in cateva ore mi au trimis un al doilea produs, fara intrebari si cu scuze ca nu a ajuns primul.
Fara grija se rezolva imediat.
NOU
Mie mi-au lasat TV de 50″ in fata casei. UPS. Dar noi nu avem tigani pe aici asa ca a fost ok.
NOU
Am intalnit multi care au cumandat pe amazon uk si nu le-au ajuns produsele. La ei in sistem figureaza ca produsul a ajuns in RO, dar ce s-a intamplat cu produsul dupa ce a intrat in posesia postei romane nu mai stie nimeni… poate doar vreun angajat “cu spirit antreprenorial”…
NOU
Poate ca l-au angajat pe Badea Cirtan ca sa ti-l aduca.
NOU
pt cacaturile astea foloseste Chrome, are translate automat care merge si cand esti logat. Practic iti trimite doar textele de tradus la serverele google.
NOU
e simplu din punctul meu de vedere. daca ai platit prin card faci reclamatie si cum nu este dovada de primire primesti banii inapoi. daca ai platit gen paypal moneybookers deschizi o disputa. aceasi povezte. primesti banii inapoi.
eu am patit-o cu ebay si no problems.
NOU
adrian » problema e ca eu as vrea jocul, nu mi-e de aia 6 euro
NOU
Am patit ceva asemanator acuma 2 luni. Am comandat un rucsac de laptop de pe amazon.de pe 3 decembrie. Pe 5 a plecat si data estimata a livrarii era 16 decembrie. Am fost de doua ori sa intreb la posta intre 16 dec si 15 ianuarie dar de fiecare data mi-au zis ca nu au nici un pachet pentru mine (nu m primit nici un aviz de la posta). Pe 16 ianuarie am intrat pe site si am “reclamat” (ales niste optiuni) ca nu mi-a venit pachetul. Dupa doua randuri de raspunsuri de la roboti, cam in 30 de min mi-a raspuns un “operator uman” care m-a rugat sa aleg intre “refund” si “replacement”. Am ales replacement si mi-a dat instructiuni detaliate despre ce sa fac in cazul in care apar totusi ambele pachete pana la urma. Pe 15 a plecat replacementul, pe 22 a ajuns avizul si m-am dus sa-l iau. La posta: Surpriza!!!!! Ajunsese si primul pachet de pe 12 decembrie!!!! Bine’nteles, cand am intrebat de aviz…pauza. In fine, am refuzat unul din pachete conform instructiunilor dar, alta tampenie, posta nu a putut sa-mi dea nici o hartie ca am refuzat pachetul si a trebuit sa fac o poza la pachet dupa ce am scris pe el ca il refuz si cei de la posta au pus stampila. Dupa registrul unde de asemenea am scris ca reufz nu au vrut sa-mi dea o copie.
Te sfatuiesc sa te duci sa intrebi la posta de pachet. Daca nu il au, intra cu Google Chrome pe amazon.de, si iti traduce automat orice pagina vrei tu incluziv toate optiunile.
Pentru orice alte informatii ma poti contacta pe email.
P.S. Rucsacul repectiv la cel mai ieftin magazin din Romania era cu 20E mai scump decat pretul Amazon+transportul.
NOU
Fiind selleri pe Amazon vad normal ca sa faci o plangere in primul rand lor ( celor de la Amazon ).
Seller-ul de unde este ? China ? Uk ? Cum a fost trimis ?
Situatia o vad destul de simpla, trebuia sa te duci la banca si sa explici ce s-a intamplat. Se face disputa pe plata facuta ( chargeback non-receipt ).
Eu jocurile ( si nu numai ) mi le cumpar TOT TIMPUL de pe ebay.co.uk sau ebay.com, nu ma deranjeaza daca sunt SH si le iau la un pret super. Tot timpul sunt “protejat” de PayPal in sensul ca pot disputa plata oricand. Imi pot alege ce seller vreau, toate bune si frumoase; pana acum n-am dat gres niciodata.
PS: Tot de pe ebay mi-am luat laptop, monitor pana la periuta de dinti 🙂
NOU
Mda, cumpar de pe amazon.de de mai bine de doi ani deja. O data am patit (era putin inainte de Craciun) sa nu ajunga pachetul. Facut reclamatie. E un mail tip, navighezi putin prin link-urile lor si afli unde sa postezi mesajul. Deci am facut asta la o luna de la lansarea comenzii pentru care nu venise pachetul. Ei bine, am optat pentru retrimitere, si al doilea a venit in 4 zile! Amazon.de mi-au facut o impresie foarte buna. Am omis sa spun: mail-ul catre ei l-am scris tot in germana, dar cred ca merge si engleza.
Trebuie sa stii nitica germana, dar te descurci si cu google translate. Da-da, faci de manuta copy-paste textul in germana. Hai, moaie-ti posmagii.. Mult succes!