Lunea trecută comand ceva de la Dedeman. Miercuri primesc mesaj de la DPD Curier că am fost căutat pentru livrare, dar nu am fost găsit acasă. ÎN CARANTINĂ, DA? Lunea asta mă sună ăla de la DPD, Salut, am un colet pentru tine.
Acum 2 zile, fac comandă de la Noriel, după niște jucarii. Acum 20 de minute, TOT ÎN CARANTINĂ, primesc același mesaj de la curierul DPD, că nu sunt acasă. ÎN FUCKING CARANTINĂ. Ciudat e că nu am avut până acum probleme cu DPD, prin urmare, cel mai probabil, au angajat un gunoi nou pe traseu. Acum, când scriu, am vorbit în call center, da, cu siguranță aveți adresă greșită. Am crezut că fac apoplexie, noi având comanda în fața ochilor, cu adresa completată corect. Întrebarea care a făcut-o pe Luna și mai creață a fost Sunteți sigură că adresa e în Pantelimon? Nu, fă, sunt în New York, dar am greșit codul poștal fmm.
Anyway. Tot acum 2 zile, fac comandă la Altex, de un căruț de vară pentru fiica cea mică. Comanda făcută undeva pe la ora asta. Ieri seară, după ai mult de 24 de ore, primesc mesaj Am preluat comanda ta. DUPĂ FUCKING 24 DE ORE. Azi dimineață, mesaj că au trimis comanda la curier. Deci, cel mai probabl o primesc săptămâna viitoare. Greșit, l-am primit acum, bravo lor.
Am comandat, tot marți, tot pe la prânz, niște fiole pentru dureri de dinți, de pe un site dedicat. Scria pe site MARE LIVRAREA ÎN 24 DE ORE! Cu semnul exclamării!
Am primit coletul azi, pe la 12. 24 de ore, da?
Și nu înțeleg ce mm se întâmplă? Sunt atât de aglomerați curierii? Comandă lumea în draci frigidere de la Ostahie? A trimis DPD curierii în vacanță de șomaj? Adică mintea mea spune că tocmai acum ar trebui ca magazinele să se miște ca niște ttirezi, pentru că acum se fac banii ăia buni.
Și totuși…
NOU
Pai normal ca sunt mai aglomerati toti comanda online acum.Si cam toate magazinele livreaza acasa.
NOU
Am făcut comanda la H&M. Confirmarea în peste 24 de ore, expedierea peste vreo 2 zile, a ajuns la mine după 9 zile. În mod normal făceam direct retur, dar chiar nu ma mai incap hainele =)))
LE: nu trebuia sa fie reply, din greșeală.
NOU
aoleu, corpul ala se duse dreaq??
NOU
Cetin, revine! =)) e temporary unavailable
NOU
Laurra, e o afecțiune temporară de vedere a bărbatului.
Dacă nu revine corpul cică afecțiunea e de lungă durată.
NOU
Nea Ilie, lasa bărbatul, da’ io nici asa mioapa cum sunt nu ma vad bine :))
NOU
Daca ai vedea match-ul adreselor din API-ul DPD nu ai mai ramane asa masca!
NOU
Confirm! E o varza totala!
NOU
Pai creier nu au? Te uiti pe colet, dai un telefon si intrebi destinatarul de sanatate. Daca eroarea e grava, iti ceri scuze si ii zici ca ajunge coletul in alta zi. Pana si aia de la Posta mai au tendinta sa trimita un sms ca ai de ridicat un colet, asta inainte sa ajunga fluturasul in cutia postala.
NOU
Da, sunt aglomerati toti curierii, mai putini aia ce au zona cu multe societati. Mie imi da DPD si Sameday constant status delayed delivery +1,2,3 days. imgur.com/NIjk5ZX
NOU
Eu nu m-as stresa, asta se intampla si in tari ce au atacat Bastilia. Eu cred ca firmele respective+colaboratorii lor au un procent de clienti la care le trimit din start mesajul, fara sa ii caute, au un procent asa, asumat, la care dau teapa. Asta e societatea moderna, superficiala, aia in care e cool sa comanzi totul online( acum, ca e virus, e situatie exceptionala), si e pe cale sa devina normalitate ca acele comenzi online sa nu fie livrate niciodata acasa. Si incet, incet, societatea accepta mizeria asta ca normalitate, la fel cum accepta sa fie spionata in numele antiterorismului sau in numele luptei antiepidemii, si de fapt, desi decretam ca am depasit evul mediu , sau regimuri absolutiste, de fapt tot vor exista unii care sa jupaneasca totul, si vor exista mase mari, amorfe.
NOU
Clasic romanesc….cand eram inainte de era guvidului 19…..comenzi putine…romanul ne e invatat cu internetul…lumea a 16 …nu stie plata cu cardul etc etc….in anul 1 dupa guvid 19…sectorul aceasta explodeaza ….dar iar nu e bine…prea multe comenzi…nu are cine sa organizeze sit-urile, oameni putini…excelul se blocheaza……Deci cum o dai tot nu e bine…..asa cum nu e bine de 2000 de ani in haznaua asta…
NOU
Punct … si de la capat …
NOU
Am trimis plic azi cu DPD, mi-a zis curierul ca a înnebunit lumea și ca are livrari mai mari decât de Black Friday. De obicei trece pe la mine cu un MCV acum a venit cu duba. Ceva se întâmplă, cumpăra lumea în prostie.
Și da am avut experiente bune cu DPD de asta I-am ales mai ales B2B.
NOU
Culmea e ca pt mine a fost exact invers, au venit coletele cu viteza luminii. Doua chestii pe care le-am comandat ieri , de pe platforme diferite, livrate de firme de curierat diferite, au ajuns azi. Idem sapt trecuta, la o alta comanda. Din astea nu mi s-au mai intamplat pana acum, sa imi ajunga ceva de pe o zi pe alta. Mai degraba de pe o saptamana de alta….
NOU
Sigur este fin cauza gunoiului nou angajat pentru zona ta.
Constatat si din propria experienta.
Apropo, ieri dimineata m-a sunat baiatul de la fan. M-a anuntat ca are coletul, dar, fiind foarte multe colete, posibil sa ajunga mai spre seara. A ajuns pe la ora 22 cu o duba mare, mort de oboseala (de obicei vine cu o dubita mica). Mi-a zis c-a innebunit lumea cu cumparaturile online. Nici de black friday nu livrau atat.
NOU
da, si fan se misca bine, si Cargus, la fel și dpd, in mod normal. plm
NOU
Baiatul de la Fan de pe zona mea ajunge in general in jur de ora 12; a ajuns joi la 16 si inca avea colete in microbus…zicea si el ca e combinatia Paste+carantina
NOU
Am dat comanda le emag pe la ora 18. A doua zi, la 7 dimineata, primisem mesaj ca produsele au ajuns in easybox. Cred ca s-au mirat si curierii cat de repede au livrat.
NOU
Updare: aveam de făcut un retur. Mă sună curierul la ora 19 că e în fața blocului și să cobor. Când vreodată ați mai văzut un curier la ora 19??
NOU
– IKEA, m-am ars. În live chat nu știu dacă se închide automat sau doar sunt nesimțiți ăia care-ți răspund și ți-l închid în nas. Am dat comandă pe 31, mi-a venit pe 6 (avea termen 4 zile – Urgent Cargus).
– Am dat comandă de la Farmacia Tei, termen 14 zile, a venit în 3 (nu mai știu curierul).
– Fashion Days a venit în 2 zile sau ziua următoare (comandă » retur » celălalt produs – Fan Curier).
– De la Emag trebuia să vină ieri, a venit azi (Sameday).
I don’t get it.
NOU
Aia de la IKEA sunt doar nesimțiți. Am vrut sa fac o comanda și nu-mi ieșeau mie ceva calcule, îmi dădea suma pe transport prea mare. Asa ca am intrat pe chat.
Primul mi-a zis ca probabil nu am calculat greutatea corect, nu are ce sa facă el și ma pune pe lista sa ma sune colegii de la vânzări. A trecut o săptămână și nu m-a sunat nimeni.
A doua oara mi-a răspuns o tanti, a zis din prima ca ea nu are ce face și mi-a închis. Deci plm, aia care ar trebui sa știe ce e de făcut și care e pusa acolo sa ma ajute îmi spune ca nu are ce face și închide. Fmm
Am făcut pana la urma comanda, am găsit eu care a fost problema. Comanda a ajuns când mi-a fost programata! Dar sistemul de informare a statusului e de căcat, nu îți spune nimic
NOU
La Farmacia Tei curierul este Bookurier.
Am comandat si eu ceva de la Tei cu termen de livrare 14-17 zile si a venit in 48 de ore.
NOU
@Liviu:
Da, la IKEA cu transportul e nesimtire mare.
Am comandat un birou si niste chestii mai mici, am vrut cu curier in tara. Desi erau in stoc in ambele magazine, nu se puteau comanda online, asa ca dupa o discutie la suport mi-au zis ca daca vreau sa fac comanda telefonica ma va suna cineva imediat.
Cand m-a sunat, mi-a zis ca transportul e 169 de lei. Intreb care e faza, zice ca greutatea depaseste 30kg. Ok, ma uit cat e biroul, pe site scrie ca e 29.9 kg. O rog sa scoata restul de obiecte, sa ramana doar biroul. Dureaza cateva minute, apoi revine si spune pretul total, care tot e mare. Intreb – cat e transportul? 169 de lei. Pai cum doamna, ca e sub 30kg. Pai da, insa dimensiunile sunt mari (160x80cm), si curierul ii taxeaza in plus. Mda, stiam ca ei livreaza, nu curierii. Bine ca Altex imi poate aduce frigider si masina de spalat cu 50 de lei, si IKEA cer 169 de lei pe o bucata de lemn de 2cm grosime.
Am lasat-o balta, am adus-o prin cineva care a mers la Bucuresti cu remorca.
NOU
Evomag: de obicei ajunge comanda de pe o zi pe alta sau in maxim 2 zile. De data asta a venit intr-o saptamana… Am dat comanda joi la pranz. A stat la ei in procesare pana marti. Curierul apoi s-a miscat onorabil si miercuri a ajuns la mine (Sameday).
NOU
Brasov, Cargus + Fan Courier.
Ambii cuieri de pe zona imi spun ca e mai rau ca de Black Friday…
Deci pana se termina izolarea luam ca termen de livrare 3zile de la ridicare.
Asta combinat cu timpul mediu de procesare al magazinelor ajuns acum la 3zile = ajunge pachetul in 6-7zile de la comanda 🙁
NOU
Sunt mai aglomerati ca de Black Friday
NOU
Am o strânsă legătură cu toți curierii de pe zona mea, intrucat trimit din 2009 colete cu mai toți, dar în special Fan/Someday/DPD/Cargus, la modul ca ieșim la bere împreună, etc.
DPD și Cargus sunt lejer depășiți, așa că am renunțat la ei temporar. Fan și Someday încă mișcă bine. Procentul de livrări în 48h este de 98.5% pe ultimele 30 de zile. 40-70 expediții zilnice. 30% din expediții sunt la țară (km suplimentari).
Da, este haos, e greu, dar băieții bagă ca migu. Fan-ul a plecat de dimineață cu 140 de livrări la ora 17:00 încă mai avea 20. Media lui pe ultimii ani este 70 pe zi. Să duci dublu decât media e greu..zilnic.. De 3 săptămâni..
Black Friday e limitat. Vârful are 2-3 zile, apoi mai durează încă 2 săptămâni de Xmas shopping care sunt mult mai jos decât vârful.
Acum este vârf ca de BF în fiecare zi. În plus, nimeni nu știe cât o să mai dureze.
Nimeni nu ar trebui să mai promită 24h,pentru că uneori nu e fizic posibil. Sunt zile când sunt atât de multe colete pe o zonă încât nu intră în duba curierului și rămân în depozit. Și da, curierii te știu după nume, if you know what I mean 😀
Aia cu “te-am cautat, nu te-am găsit” o dau când nu mai ajunge pe zona ta. Ei au de regulă 3-4 zone micuțe, în funcție de cum e făcut planningul, zona ta e prima sau ultima. Dacă e ultima, riști sa nu mai ajungă fizic la tine în ziua aia. Teoretic, mâine ar trebui să ajungă. Practic, e posibil ca și mâine să aibe o alta zona nelivrata de ieri. Așa că treci poimâine, etc.
Nici un curier nu putea să fie pregătit pentru ce se întâmplă. De BF mută niște oameni, angajează salahori, acum e mai complicat.
NOU
i know what you mean, chiar sper:))
NOU
bai, eu nu am nimic cu termenul. zi-mi in plm ca ajunge in 7 zile si decid daca e ok sau nu. dar nu imi zi 24 de ore, ca eu chiar ma astept la 24 de ore.
NOU
Pe de alta parte e bine ca au serviciu. Ar trebui sa primeasca niste bonusuri la salarii.
NOU
@Danyzus toti au aceeasi fraza “bai e mult de munca, dar bine macar ca muncim”. Nu ii tine nimeni cu forta acolo si crede-ma, castiga suficient de bine incat sa isi poata permite ca de maine sa renunte la job, sa stea 2 luni acasa si sa-si caute alt job in alta parte. Dar nu e nici unul tampit. Cel putin astia din gasca mea. Unul din ei livreaza pentru fan dinainte de 2009, ca atunci am venit eu in zona si el era deja de X ani acolo.
Nu au bonusuri pt ca nu s-au aprobat ore suplimentare, dar spaga curge, chiar si de la cei care platesc cu cardul.
NOU
Daca tot ai cunostiinte in zona de curierat….macar au un procent la numarul de colete livrate,sau salariul e fix ca deja au avantaje in natura gen masina de firma si telefon?tin minte prin 2011 marea corporatie fan courier in zona brasov luase la angajati masini noi gen fiat,dar varianta cheala,fara aer conditionat,ca e scumpe si la munte e aer curat si racoros
NOU
@Becaly au niste KPI-uri care sunt bonusate. KPI-uri includ: medie la livrari + medie la comenzi ridicate
Ce alt procent iti trebuie cand la fiecare livrare cash ai garantat, in medie 2-3 lei? Daca ai in medie 70 de livrari pe zi, zi ca jumate sunt cash (desi cred ca sunt mai multe, nush sigur, nu mi-a pasat – suntem in zona cu multe blocuri, sector 6, Bucuresti). Inseamna 35*3 lei, 22 zile lucratoare, 2310 lei cash direct in portmoneu. Plus bonuri, plus KPI-uri, plus salariu fix, etc. Cine nu face bani din curierat sigur are zona de kkt.
La altii se lucreaza in sistem freelancer. Vii cu masina ta, gazul tau, lucrezi orele pe care le vrei (la Cargus se sta pana la 20-21 pe zona), ai un KPI de ridicari obligatoriu, iar de livrat, livrezi cat vrei, primesti X lei pt fiecare colet/plic/frigider livrat. La un moment radeam pt ca am contract cu Fan-ul din 2006ish, iar preturile pe care le platesc per livrare sunt mai mici decat primeste, spre ex, livratorul de la DPD pt fiecare colet livrat. Daca as avea acelasi contract la DPD, atunci i-as fi costat bani 🙂
NOU
Ca sa revin on. Chestia asta cu “GARANTAT 24H” este extrasa direct din cartile de macheting. Fa promisiuni ca sa vinzi. Asta ne baga in cap in facultate. Doar ca in ziua de azi nu mai merge chiar asa.. Cum pot eu sa garantez un lucru care nu depinde de mine? Noi tratam problema in felul urmator: avem produse care se expediaza in intervalul 1 ora -> 12 zile lucratatoare.
Il anuntam pe client FIX ziua in care pleaca produsele prin curier si ii transmitem intervalul de 24-72 de ore. Intrebam clientul ce curier prefera, intrucat majoritatea nu sunt la prima comanda online, stiu cu cine lucreaza bine pe zona. Multi insista sa le dam o ora exacta, o zi exacta, dar pur si simplu prefer sa nu. Ne-am ars de sute de ori cu “ajunge maine, stati acasa”. Evident ca s-a pierdut pachetul si a ajuns dupa 6 zile. Cine crezi ca si-a luat pulile? Noi sau fan-ul?
NOU
Iti spun eu unde este problema pentru ca si noi ne lovim de ea.
Dpd a modificat ceva in campul de adresa, si adresa pe care o pui pe site, la ei pe awb poate aparea incompleta. Si noi avem multe cazuri asa. Ei practic mai printeaza in depozit alt awb pe care il pun peste cel original. Problema e ca noul awb are si adresa greșită.
NOU
Am trimis 700 de colete saptamana asta cu DPD , sunt la pamant. Am primit zeci de telefoane ca nu au livrat la timp, desi dau SMS ca livreaza, la telefon nu raspunde nimeni.
Si cei care imi ridica coletele ajung in fiecari zi la ora 19 sa le ia, sunt praf, cu masinile pline si pe locurile din fata. In conditiile in care pana acum la ora maxim 17 erau la mine in fiecare zi.
Deci da, sunt un pic(sper) depasiti de situatie.
NOU
Am zis-o si mai sus. Fan/Someday sunt singurii care misca mai mult decat decent zilele astea. Si TNT, ca de obicei. DPD/Cargus sunt ieftini, sunt ok pt august sau off-season, depinde ce vinzi. 700 de colete reprezinta 100% business? Daca da, imparte-le in mai multi clienti, ca o luati razna..
NOU
Am comandat vineri ceva de la Ikea. Nu am primit mail pentru confirmare. Ma gandesc ca se mai intampla. Ce sa zic.
Luni ma suna curierul si aduce comanda. Super! Ma pun sa montez ce am comandat si luni spre seara primesc sms si mail cu “comanda a fost preluata si este in drum spre tine”.
NOU
E clar: time travelling!
NOU
In alte parti e si mai naspa, in UK, Amazon nici pt Prime nu mai are termene de mai putin de 5 zile si nu inteleg de ce, lucrez pt Amazon si nivelul comenzilor in depozite, este mai mic decat in perioada sarbatorilor de iarna, au angajat oamenii, au crescut salariile, traficul pe strazi este extrem de redus chiar nu inteleg de ce sa intimpla asta! Nici chestia cu prioritatile nu functioneaza, daca vreau sa comand masti, tot in 5 zile ajung cu Prime! E adevarat si ca poate nu’s suficient de destept sa ma prind singur! 🙂
NOU
Sunt supra solicitați, aseară la 7 mi-a adus coletul cu mașina personală omul de la dpd. Au zis ca au Ft multe comenzi, black Friday level.
Problema la dpd ca după o anumita ora riști sa nu mai poți suna curierul ca intra centrala ca e în afara programului.
Am pățit sa nu poată sa livreze, sun ziua următoare și nici măcar nu l-a mai scos la livrat
NOU
Pai probabil ca se gandesc ca merge si asa. Sunt trei firme de curierat de toate, si toate sunt la fel, pentru ca si angajatii sunt platiti extrem de prost.
NOU
eMag ,ieri 8 aprilie orele 13 am comandat niște jocuri, am luat cu livrare premium..am dat 21 de lei versus 10 lei standard și pe la 19 aceeași zi era curierul Sameday la ușă. Fain, bilă albă.
NOU
Comanda de la pc garage luni dimineata, miercuri seara a plecat de la ei, azi a ajuns la mine (fan curier). 2 zile jumatate sa plece comanda din depozit cu toate produsele in stoc!
NOU
e de inteles ca sunt aglomerati, as sugera sa bage toti pe cat posibil un tarif legal si vizibil de Express delivery. Asa cine are nevoie de un produs repede, poate cere livrare expres, cine nu, asteapta pana vine.
NOU
Infrastructura pt asa ceva pur si simplu nu exista. Ar trebui sortate coletele de 2 ori : colete premium + colete standard. In zilele normale nu are exista incarcare mare pe curieri, deci cel mai probabil s-ar aduna toate coletele standard + premium la un loc si se vor livra la fel. Teoretic, Fan-ul are cateva servicii premium (red code – livrare dimineata devreme, livrare sambata, etc). Practic, functioneaza la fel de bine si livrarea standard. Spre exemplu, 80% din comenzile trimise vinerea, fara serviciul “livrare sambata” (care costa in plus), sunt livrate oricum sambata.
NOU
curierii sa stea acasa, toate dronele sa apeleze la mine!
asa sa ne ajute drona sfanta
NOU
Nu stiu ce oameni va aduc voua coletele, dar eu comand din Germania si pun doar numarul de la strada si numele, fara bloc sau alte detalii, iar baietasul de la Urgent Cargus, le aduce frumos la usa. Sa-i dea D-nezo sanatate!
NOU
Eu cred ca e un fenomen.
Majoritatea celor care lucrează de acasă, au aproape 1 luna de când o fac.
Fiind începutul lunii, au început sa între salariile. Au văzut ca in luna in care a trecut nu prea s-au dus banii pe altceva decât pe mâncare.. apa, ca au ceva provizii făcute.. așa ca a început o mica relaxare de shopping online. Cel puțin asta e cazul meu.
NOU
A.. și ar mai fi si cele 100k colete cu măști la 150 lei cutia, de la eMag.
NOU
Am prins 3:))
NOU
Sa ne ținem bine, ca vin din urma și Atexu’..
NOU
Si emag au ceva probleme. Pus comanda luni dupa-amiaza, plecat de la din depozit joi dupa-amiaza. 72 de ore doar sa ia un produs mic de pe raft, existent in stoc, si sa-l ambaleze.
Plm, nici astia nu mai sunt ce erau.
Ahh.. si transport gratuit doar peste 1500 lei. #opulenta
NOU
DPD fac asta relativ constant. Eu mai cumpăr pentru muncă diverse chestii și aproape de fiecare dată schema asta e :
Azi – SMS – veți fi căutat azi
Mâine – SMS – ați fost căutat ieri da’ n-ați răspuns (no shit, nici un apel pierdut)
Poimâine seară – vine colet fără nici o re-confirmare.
E o mizerie pe care o fac negrii care aduc coletele ori care se întâmplă relativ constant în lipsa unei organizări coerente.
Îi dau mesaj la fraier că a fost căutat. Ori sistemul trimite automat. Negru’ zice că clientul nu răspunde.
Fraierul sună eventual la centru că nu l-a căutat nimeni.
La telefon dă de o tută prefăcută dar dezinteresată de pb fraierului. Zice că o să transmită problema indicata mai departe bla bla
Negrul îți aduce a doua zi pachetul.
Tu uiți și-ți bagi mâna în buzunar să-i dai 3 lei la negru că poate tura viitoare nu mai face
Everybody’s happy.
Ar fi interesant cineva din DPD sa zică cum merge treaba.
NOU
Dupa o faza de genul, cand am primit mesaj de la dpd ca am fost cautat si nu am fost gasit, am sunat la ei sa intreb care e faza, si doamna de la telefon mi-a zis ca daca nu au fost livrate toate coletele pana la terminarea programului, destinatarii celor ramase primesc automat mesajul ca nu au fost gasiti, dar vor fi livrate a doua zi.
Era de acord ca nu e deloc clar mesajul asta, ar fi mai bine “coletul dvs. nu a putut fi livat din lipsa de timp bla bla”, dar nu avea ce face. I-am zis sa noteze asta ca sugestie/sesizare.
NOU
Salut! Experienta proasta cu livrarea IKEA si Pronatur. Trebuiau sa ajunga 22 de piese, curierul imi spune ca ei nu au decat 16. La live chat sustin ca e comanda mixta, si ca mai vine un curier cu restul de piese. Astept in intervalul promis, nimic. Acum astept sa raspunda la sesizare. Dar cel mai probabil cred ca am ramas fara produse, evident platite cu cardul dinainte+ livrarea cu 129 lei.
NOU
nu ramai fara. nu la ikea. e brambureala la livrări, dar sigur vor veni
NOU
Nu curierul (angajatul/soferul) este de vina pentru intarzieri ci FIRMA DE CURIERAT! Care firme de curierat trag pe aceeasi angajati (putini) ca pe hotii de cai, pe salarii de cacat, fara sa le treaca prin minte ca in loc de 10 curieri pe o zona sa angajeze 15 curieri!?
Poate sa se simta salariile pentru acesti angajati in plus in costul curieratului? Dar atunci sar clientii in sus ca e prea scump curierul!?
Pai cum e, vrem ieftin si bun? Adica romaneste? Romaneste avem si curieri…
Iar in alta ordine de idei, pe cei care comenteaza frenetic pe aici ca de ce nu se misca curierii cu viteza luminii, ii invit sa se angajeze curieri pentru vreo 6 luni de zile, sa vada cum e…
P.S: Nu, nu sunt si nici n-am fost vreodata curier, stau in casa bine merci in izolare. Dar nici dobitoc nu sunt! Si pot spune doar atat: numai ala care nu munceste are tupeul sa vocifereze ca de ce nu munceste celalalt. Pentru ca ala care munceste si stie ce-i munca, tace dracului din gura…
P.S2: valabil in orice domeniu si pentru orice meserie.
NOU
Florin, curierul e de vina cand imi da sms ca nu m-a gasit acasa.
NOU
Am comandat ceva de la CEL.ro luni dimineata. Miercuri seara m-au sunat sa imi spuna ca un produs e in stocul furnizorului si ca dureaza 4 zile sa il aduca.
Ca sa vezi, daca preluau comanda de luni, joi aveam produsele… Insa le-a luat 3 zile sa proceseze o comanda. Si se mai intreaba de ce dau faliment 🙂
NOU
Salve. Am o situatie cu un colet de pe un site din SUA, de pe la jumatatea lui ianuarie, poate stie cineva cum sa o descurc. DHL zice ca a expediat-o din SUA. USPS o arata “in transit”. La Posta Romana zice ca nu exista in sistem (pe tracking).
M-am conversat pe mail cu oamenii de la acel site, ei zic ca a) poate mai dureaza; b) poate a ajuns si e blocata la Posta noastra, in vama sau in alta parte, si sa iau legatura cu ei.
Intrebarea e cum draq sa iau legatura cu Posta, ca e cam aiurea sa intru in Posta si sa le cer sa rascoleasca tot, poate-poate o fi ceva cu numele meu pe acolo? Exista un mail, telefon, ceva pt expedierile internationale? Caci e nu am gasit. Danke
NOU
Să preia armata conducerea curieratelor, că le are cu disciplina și organizarea strategică.
NOU
Si emag se misca precum ochiul mortului..
Concret: comand un televizor pe 6 aprilie, la 23.55. Plata cu cardul.
Conform contului din aplicatia lor, pina pe 8 aprilie, nimic. Abia la 13.35 apare produs predat curierului.
Mizeria de sameday a livrat pe 9 aprilie, la 16.17.
De ce spun mizerie?
In ianuarie, am comandat un rahat de cutie de detergent. Deci nici voluminos, nici scump, nici fragil, nici pe ma-sa!
Stiti cit a ‘facut’ pina la easybox? 9 zile!!!
De pe 22 ian, pina pe 31 ian.
La fel, platit cu cardul.
Deci da, inclin sa cred ca au dreptate cei care spun ca plata cu cardul e in dezavantajul clientului, ca il lasa mai la coada..sa astepte..
Aa..si inca ceva..din cite am vazut, cind am bagat televizorul in cos si adresa si blabla, imi dadea un termen de livrare. Dupa ce l-am platit, s-a modificat termenul. Initial, era 7-8 (sau 8-9, nu-mi amintesc exact) aprilie, apoi s-a facut 9-10.
NOU
A..si inca ceva..am platit transport, pentru ca mai apoi, cind produsul nu ajunsese la mine, sa vad ca transportul e gratuit, conform aceleiasi aplicatii emag, pentru acelasi produs.
Valoarea lui: 1499.00 lei.
NOU
Am expediat un colet catre Calafat (Dolj). Nu se livreaza si primim urmatoarea informare de la Sameday:
“Dorim sa va transmitem, ca detinem informatii ca in zona de domiciliu a destinatarului se afla persoane susupecte de COVID 19 aflate in izolare sau carantina.
Urmare a celor comunicate mai sus, va aducem la cunostinta ca pentru asigurarea tuturor masurilor de protectie si responsabilitate, in contextul COVID 19, livrarea expedierii mentionate nu se va efectua, departamentul operational urmand a procesa returul acesteia catre dumneavoastra.
Facem tot posibilul sa protejam atat agentii nostri care sunt cei mai expusi, cat si pe celelalte persoane cu care interactioneaza, iar acolo unde exista suspiciuni incercam sa facem livrarea in conditii de siguranta.”
Sa inceapa abuzurile firmelor de curierat!!!
PS Am livrat fara probleme in Suceava in perioada asta de carantina a orasului.
NOU
Salut. Dpd guy aici. A innebunit lupu. Pe o ruta cu 100 – 110 stopuri avem acum 150+ . Adevarul urat este ca daca stai la bloc si nu ai raspuns in primele 10 secunde am plecat. Sau daca stiu ca imi va lua mai mult de 3 minute livrarea, la fel. Din simplul motiv ca sunt FOARTE MULTE iar timpul ramane acelasi. Daca esti porc si comanzi 10 pungi de mancare de caine, sa fii sigur ca nu le vei primi. Nu de alta, dar trebuie sa vin si maine la munca. Asa ca mai ganditi si la asta cand faceti comenzi.
NOU
dude, toată lumea înțelege și respectă munca. nu înțelege atunci când zici că nu m-ai găsit la adresa, eu stand în casa de o luna, cu familie cu tot