Pe 19 iunie, în familia FineStore s-au sărbătorit 8 ani de existență. 8 ani de când internetul are acces la băuturi de calitate, la prețuri corecte și cu servicii adiacente fără reproș.

Prin urmare, prietenii NOȘTRI de la FineStore ne-au pregătit o serie de surprize interesante care, desigur, pentru noi se concretizează în prețuri mici pentru produse mari. În ordinea numerelor de pe tricou:

Aveți un cupon de reducere de 15% pentru orice comandă. Cuponul este LMAFS8, este general și, de altfel, poate fi găsit și pe site, la liber pentru toți clienții, în perioada campaniei, adică 18.06.2022 – 22.06.2022.

S-au băgat peste 1000 de produse la preț redus

100 de premii în sticle de alcool, orice comandă plasată pe site în această perioadă, indiferent de valoarea ei, va intra în competiție și va putea câștiga

Bătrânul Arhi vă urează succes și nu uitați, dacă tot beți, beți ceva bun, calitativ, nu vă omorâți ficatul.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

16 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu era in plan sa cumpar 3 sticle de kamiki dar nu m-am putut abtine.

  2. #3

    Help me out, cine e cu romul. Pentru un bugent mediu:

    Kraken Black Spiced? www.finestore.ro/kraken-black-spiced-07l
    sau
    Beach House Gold spiced? www.finestore.ro/beach-house-gold-spiced-07l ???

    Ziceti repede, ca nu pot sa tin mult mana pe gura portofelului sa nu mai tipe la final de luna =))

    • #4

      beach house gold, kraken e prea dur ptr tine

    • #5

      Prea spiced? sau prea alcoolic? Sincer, mi-e de sot, i can handle rum very well =)))

      Inainte luam Oakheart, dar parca era mild.

    • #6

      prea spiced

  3. #7

    Sper sa nu fiu atat de ghinionist si sa castig apa plata…

  4. #9

    Mie ce mi-ați recomanda?

    • #10

      M-ați dezamăgit, băeți, incerc să fac animație și voi stați ca blegii 🙂

    • #11

      Un calvados, dar remarque ca n-au. Dezamagitor. La fel ca pluginul de comentarii al lu’ sefu’, care merge dupa ceasurile mayase. Adica nu.

    • #12

      ce plugin boss?

    • #13

      @sefu sau poate nu e plugin, nu stiu. Mi se-ntampla f des ca atunci cand pun comentariu nou (la articol) si clickuiesc “Trimite comentariu” sa se-ntample fix nimic. Merge doar sa raspund la un comentariu deja existent. Sunt pe Android, browserul e Brave.

    • #14

      pai ele se duc in moderare, toate, orice comentariu e aprobat manual de mine.

    • #15

      Mersik, Bonbon!
      În semn de mulțumire îți ofer acest ghazal de mare profunzime lirică

      music.youtube.com/watch?v=3A4W85Cf2IQ&feature=share

  5. #16

    Uite boss, sa te dai si maine inteligent cu benzina, iti las eu aici tot ce trebuie sa nu te mai chinui sa cauti tu.

    www.facebook.com/GabrielBiris/

    Plafonam pretul la motorina? Putina aritmetica nu strica…
    Hai sa vedem de unde si, mai ales, cine plateste:
    In primul rand, trebuie sa intelegem ca relevant nu este pretul la petrol (ca noi avem doar vreo 30% din necesar acoperit de petrol romanesc), ci pretul la motorina pe piete. Pretul la motorina este azi 1320 dolari/tona (www.bloomberg.com/energy), in crestere.
    Ca sa aflam cat este pretul pe litru, inmultim cu 0,845 (ca motorina e mai usoara), aflam pretul la 1000 l, impartim la 1000 si obtinem 1,115 $/l.
    Un dolar este astazi 4,6937 lei, deci pretul la motorina este 5,25 lei/l.
    La pretul asta adunam acciza de 1,73 lei/l si obtinem 6,98 lei/l.
    La asta adaugam TVA 19% si obtinem 8,30 lei/l.
    Atat costa motorina astazi pe bursa. La pompa este 9,2 lei/l, inclusiv TVA.
    Asta inseamna ca raman 0,90 lei din care, sa nu uitam 19% este TVA. Scadem TVA si obtinem 0,75 lei/l.
    Banii astia se impart pentru:
    – transport pana in port (scump, toate preturile au crescut, nici nu prea mai gasesti vapoare, ca multe in zona sunt ale Rusiei si sunt sub embargo);
    – descarcare si depozitare in port;
    – distributie/transport la pompa (care si el s-a scumpit foarte mult);
    – costuri finantare achizitii.
    – o marja oarecare de profit pentru companiile care fac trasportul naval/descarca si depoziteaza in port, distribuie si trasporta la pompa si pentru cei care detin benzinariile.
    Intrebarea mea catre cei care propovaduiesc plafonarea marjelor sau chiar a preturilor: DE UNDE?
    Sa recapitulam:
    – 5,25 lei/l costul motorinei. Aici chiar nu au ce sa faca politicienii nostri, asta e pretul pe pietele internationale, piete pe care statul nostru nu prea le poate influenta. Nu platesti, nu primesti!
    – 3,2 lei/l acciza si TVA. Aici teoretic statul poate actiona, practic ar fi un dezastru pentru buget, mai ales in contextul in care statul se imprumuta cu 9%. Orice leu taiat (si ar fi miliarde!) e un leu pe datorie;
    – 0,75 lei/l pentru costurile de transport, distributie, inclusiv salarii, plus marja pe lant. Pur si simplu, nu ai de unde sa tai aici, decat daca compensezi cu bani de la buget (tot pe datorie!), altfel bagi firmele in faliment si intri in alte belele… 75 BANI!!!
    Stiu, pentru politicieni “da bine” sa arate ca nu mai pot de grija cetatenilor, dar nu trebuie sa uitam de ce s-a ajuns aici. Din cauza politicilor publice dezastruase (helicopter money, deficite uriase, green deal, etc, etc) pe care tot politicienii le-au adoptat in ultimii ani…
    Ce pot ei face acum? Cel mai bine cred ca ar fi sa se abtina sa mai strice ceva, ca putem ajunge usor intr-o situatie mult mai grea decat aceea generata de preturile mari la combustibili: PENURIA!
    Later edit: am corectat, acciza nu e 1,52,lei, este 1,73 lei, imi scapase actualizarea cu rata inflatiei. Nu raman 90 bani ci doar 75 bani!!!