Pe locul 3 este reclama la Duracell, de o tâmpenie incredibilă, în care părinții caută repede baterii la telecomandă, pentru că se uită la tv cu copilul și e o emisiune cu animale care sunt aproape gata să se împerecheze. Iar asta e ceva îngrozitor de rușinos și împotriva firii, copilul este oripilat de ce vede, iar Duracell te protejează.

Pe locul 2, corul retardaților KissFM, colinda antivax, în care ne-am săturat de mască și Moș Crăciun e rugat să nu mai treacă pe la Bil Gheiț.

Iar pe locul 1, de la distanță, mizeria făcută de Delia Matache, la comanda lui Mihai Lala, managerul OK Medical, fost vânzător la Bingo, în care românii sunt învățați că dacă se testează la Ok Medical, pot să își ia limbile în gură cu necunoscuți la petreceri, pot să bea din paharul altuia, pot să se ia în brațe și pot arunca măștile alea devenite inutile. Mihai Lala este fan AUR, ca idee. Au luat atâta muie în comentarii pe youtube, încât le-au închis. Asta nu l-a împiedicat pe cocalarul manager să se certe pe fb cu toți care spuneau de rău de mizeria lui.