Scris de Mirabela

Buna Cetin,

Azi am trecut printr-o situatie hilara si am decis sa o impartasesc cu tine/cu comunitatea de pe blog.

Daca consideri textul de mai jos a fi material pentru un posibil articol, sunt deschisa la review, modificari, completari. Mentionez ca nu am mai scris nicaieri pana acum , asa ca am impletit toata ziua la cel de mai jos . Subiectul textului s-a intamplat vineri dimineata.

Intampin o situatie cu o firma de curierat ( Fan Curier- daca nu e ok ca am specificat, poti sterge ) care m-a pus pe ganduri.

Am plasat mai multe comenzi de Black Friday -emag si fashion days – ( la fel, poti sterge if not ok ) toata ziua de vineri iar livrarea am specificat a se realiza la adresa de acasa, prin curier.
Mentionez ca inainte de a plasa comenzile stiam ca voi fi plecata din localitate in weekend, urmand a reveni marti, drept pentru care am gandit un pic metoda de livrare.

Ridicarea din centrele Fan Curier ( companiei de curierat) am considerat-o cea mai rapida desi nu am folosit-o niciodata ( cat timp poate sta coletul in sediu pana la a fi ridicat?), livrarea la easybox depinde de cate lockere sunt libere si pentru ridicarea coletului ai la dispozitie 12-18 ore.

Eu am ales livrarea cu curierul, in ideea ca poate dura cel mai mult si am timp sa ma intorc la adresa iar daca nu ajung, pot cere amanare livrare din aplicatie.
Azi dimineata primesc mesajele standard de informare a faptului ca vor fi livrate coletele, cu 2 companii diferite de curierat.

Pentru AWBurile emise de Sameday nu exista optiuni de livrare, ori le primesti ori anulezi comanda (conform link SMS). Aici am rezolvat usor, l-am sunat direct pe curier si i-am explicat ca revin la adresa marti, sa puna o nota la livrare si sa ma caute atunci. El a zis ok, ms.

Pentru AWBurile emise de Fan Curier exista mai multe optiuni ce pot fi folosite in ziua livrarii . Eu am ales „Amanare livrare” cu data dorita de mine pentru toate cele 7 AWBuri aferente unei singure comenzi. Done deal, continui weekendul .

Showul a inceput in momentul in care curierul de la Fan a decis sa ma sune si sa ma intrebe daca nu poate prelua altcineva coletele. Zic nu, sunt plecata din localitate. Cu tot cu vecinii la care mai apelam. Reveniti marti, asa cum am specificat pe site.

„Pai doamna, coletele se intorc la comerciant si veti primi banii inapoi.Am vazut optiunea dumneavoastra, nu se poate realiza , mai ales in perioada aceasta aglomerata. Aveti prea multe colete, linkul nu trebuia sa va lase sa bifati asta, daca era 1 colet putea astepta pana marti dar pentru atatea, nu, sub nici o forma nu le depozitam.Plus ca trebuie sa dau explicatii pentru ele”.

L-am intrebat daca le poate lasa in sediul de curierat cel mai apropiat de adresa sau care e procedura pentru aceasta speta. A zis ca nu s-a mai confruntat cu asa ceva (sa nu fie omul la adresa sau cum?) si ca va suna la management sa intrebe dar sa nu ma bazez pe asta si sa caut totusi un vecin la care sa livreze. Ne-am spus la revedere insa eu nu am inteles nimic. Deci imi vin sau nu coletele marti ? E procedura standard intoarcerea lor la comerciant?

Eu doresc produsele insa nu inteleg de ce nu mi se ia in considerare optiunea de amanare livrare ( sau de ce nu exista din start data preferentiala de livrare ). Banuiala mea este ca nelivrarea lor ii afecteaza targetul si intr-adevar, trebuie sa dea explicatii. Insa in cazul meu , eu am initiat optiunea direct pe linkul AWBului, nu vad de ce atatea discutii.

Pana aflu rezolvarea acestei situatii, imi puteti spune daca exista o urma de adevar in ceea ce mi-a comunicat livratorul?

Mirabela / Ariadna din comentarii