Scris de Mirabela

Buna Cetin,

Azi am trecut printr-o situatie hilara si am decis sa o impartasesc cu tine/cu comunitatea de pe blog.

Daca consideri textul de mai jos a fi material pentru un posibil articol, sunt deschisa la review, modificari, completari. Mentionez ca nu am mai scris nicaieri pana acum , asa ca am impletit toata ziua la cel de mai jos . Subiectul textului s-a intamplat vineri dimineata.

Intampin o situatie cu o firma de curierat ( Fan Curier- daca nu e ok ca am specificat, poti sterge ) care m-a pus pe ganduri.

Am plasat mai multe comenzi de Black Friday -emag si fashion days – ( la fel, poti sterge if not ok ) toata ziua de vineri iar livrarea am specificat a se realiza la adresa de acasa, prin curier.
Mentionez ca inainte de a plasa comenzile stiam ca voi fi plecata din localitate in weekend, urmand a reveni marti, drept pentru care am gandit un pic metoda de livrare.

Ridicarea din centrele Fan Curier ( companiei de curierat) am considerat-o cea mai rapida desi nu am folosit-o niciodata ( cat timp poate sta coletul in sediu pana la a fi ridicat?), livrarea la easybox depinde de cate lockere sunt libere si pentru ridicarea coletului ai la dispozitie 12-18 ore.

Eu am ales livrarea cu curierul, in ideea ca poate dura cel mai mult si am timp sa ma intorc la adresa iar daca nu ajung, pot cere amanare livrare din aplicatie.
Azi dimineata primesc mesajele standard de informare a faptului ca vor fi livrate coletele, cu 2 companii diferite de curierat.

Pentru AWBurile emise de Sameday nu exista optiuni de livrare, ori le primesti ori anulezi comanda (conform link SMS). Aici am rezolvat usor, l-am sunat direct pe curier si i-am explicat ca revin la adresa marti, sa puna o nota la livrare si sa ma caute atunci. El a zis ok, ms.

Pentru AWBurile emise de Fan Curier exista mai multe optiuni ce pot fi folosite in ziua livrarii . Eu am ales “Amanare livrare” cu data dorita de mine pentru toate cele 7 AWBuri aferente unei singure comenzi. Done deal, continui weekendul .

Showul a inceput in momentul in care curierul de la Fan a decis sa ma sune si sa ma intrebe daca nu poate prelua altcineva coletele. Zic nu, sunt plecata din localitate. Cu tot cu vecinii la care mai apelam. Reveniti marti, asa cum am specificat pe site.

“Pai doamna, coletele se intorc la comerciant si veti primi banii inapoi.Am vazut optiunea dumneavoastra, nu se poate realiza , mai ales in perioada aceasta aglomerata. Aveti prea multe colete, linkul nu trebuia sa va lase sa bifati asta, daca era 1 colet putea astepta pana marti dar pentru atatea, nu, sub nici o forma nu le depozitam.Plus ca trebuie sa dau explicatii pentru ele”.

L-am intrebat daca le poate lasa in sediul de curierat cel mai apropiat de adresa sau care e procedura pentru aceasta speta. A zis ca nu s-a mai confruntat cu asa ceva (sa nu fie omul la adresa sau cum?) si ca va suna la management sa intrebe dar sa nu ma bazez pe asta si sa caut totusi un vecin la care sa livreze. Ne-am spus la revedere insa eu nu am inteles nimic. Deci imi vin sau nu coletele marti ? E procedura standard intoarcerea lor la comerciant?

Eu doresc produsele insa nu inteleg de ce nu mi se ia in considerare optiunea de amanare livrare ( sau de ce nu exista din start data preferentiala de livrare ). Banuiala mea este ca nelivrarea lor ii afecteaza targetul si intr-adevar, trebuie sa dea explicatii. Insa in cazul meu , eu am initiat optiunea direct pe linkul AWBului, nu vad de ce atatea discutii.

Pana aflu rezolvarea acestei situatii, imi puteti spune daca exista o urma de adevar in ceea ce mi-a comunicat livratorul?

Mirabela / Ariadna din comentarii

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

45 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Cred ca ai dat de un curier zelos, cum am mai găsit și eu, de n-au vrut sa preia televizorul la retur ca nu avea ambalaj original, avea cutie de la alt televizor – o mare idioțenie.

    Opțiunea de livrare preferențiala este o gluma proasta pentru care plătești în plus degeaba. Am plătit pe emag sa mi se livreze peste 2 zile ca urma sa plec în weekend, m-au sunat sambata sa ma întrebe dacă sunt la adresa, ca ei au uscătorul în dubă. Noroc ca mi se anulasera planurile și am putut sa preiau coletul. 🙂

    Totuși, treaba cu lăsatul la sediu am facut-o des când erau obiecte care nu încăpeau în easybox și nu eram acasă și nu mi-a zis nimeni niciodată ca nu depozitează. E posibil sa fie dat peste cap tot procesul fix din cauza numărului mare de comenzi. Sunt disperați sa livreze tot și repede, la easyboxuri au concurs cu iPhone moka dacă ridici în maxim 2h de la primirea sms-ului de livrare, doar doar sa se elibereze lockerele.

  2. #2

    Trebuia sa-i spui sa le tina acasa la el. 🙂 Dupa aia il invitai la o cafea duminica, venea cu coletele si toata lumea era fericita. 😀 Lasand gluma la o parte ar trebui sa existe si posibilitatea sa indici/schimbi data de livrare. Cumpar frigiderul, il platesc si mi-l trimiti peste 2 saptamani. Sa nu fie termene extra lungi dar o sapt sau doua nu moare magazinul sa-l tina in depozit.

    • #3

      Cred ca nu prea vor sa faca asta cu livrare peste o saptamana pentru ca exista riscul ca un client sa se razgandeasca.

  3. Eu am primit banii inapoi pentru o comanda d-asta cu livrare programata, pentru ca, in 2021, livrare programata inseamna sa vina curierul la ce ora si in ce zi vrea el. Am platit 3 livrari programate ( desi au fost aduse de acelasi curier… ) pentru ora 19, stiind ca pana la ora aceea nu voi fi acasa. La ora 17:30 ma suna curierul ca el e in fata blocului. Zic: ” Pai cum, ca e abia 17:30? ” Zice: ” aaa..pai da, dar na…stiti…e vineri…” Zic: ” Va cred…dar sunt efectiv in alta localitate ” S-a targuit cu mine la telefon pana m-a facut sa ma intorc, m-a asteptat jumtate de ora, si livrarea s-a efectuat la ora 18. Sigur, am dat mail la emag si mi-au dat banii inapoi pe 2 livrari programate, dar tot mi se pare o practica de 2 lei

  4. #5

    Din momentul in care ai plasat o comanda stai acasa, nu mai pleci niciunde. Nu iti iei concediu, nu iesi din oras, nu mergi la cumparaturi, nu te imbolnavesti, stai acasa si astepti sa vina. Poate sa vina azi, poate sa vina peste o saptamana, nimeni nu stie, timpul e relativ, dar sa nu cumva sa te sune curierul si tu sa-i spui ca ai iesit 2 minute sa duci gunoiul pentru ca e sfarsitul lumii.

    • #6

      mie imi place ca fancurier trimite si SMS: livrarea se face intre orele 9-17, ne pare rau, nu se poate altfel.

    • #7

      Eu tocmai asta fac. Imi pregatesc punga de gunoi la usa si cand ma suna curierul cobor sa arunc gunoiul, ca oricum parcheaza langa ghena si vin toti clientii sa-si ia comenzile (exceptandu-le pe cele voluminoase). Daca tot lucrez de acasa, o pauza, un urcat pe scari e binevenit, ca altfel ma pierd cu orele in munca in fata monitorului.

  5. #8

    Cand n-am fost acasa, le-am zis sa le duca in depozit la ei si-am mers eu sa le ridic. Fan courier.
    Probabil e futai mare in perioada asta cu blecfraideiu si-s dati peste cap si ei.
    Si apropo de curieri, saptamana trecuta, luni, dau comanda la altex: 1 cablu hdmi, un cablu coaxial, un detergent rufe, un detergent vase, un bax apa.
    Toate faceau vreo 135 lei. Imi dau email a doua zi ca produsele in valoare de x lei au fost predate curierului. Dupa juma de ora iar mail ca produsele de y lei au fost predate curierului. Si ultimu mail cu ce mai ramasese peste alta juma de ora. Io zic: plm n-or fi prosti sa le aduca in 3 transe. Miercuri suna telefonu: sint gigi cu comanda. Zic ok, acasa sint. Peste 5 min telefonu: sint marcu cu comanda. Zic ok acasa sint. In 10 min urca gigi cu prima transa. Cat am stat cu gigi, apare si marcu cu alta treime de comanda. Ha ha hi hi la vrajeala cu gigi. Intreb de ultima transa, nici nu apuc sa pun semnu intrebarii, se deschide usa la lift si apare si dorel cu un bax de apa in brate. Si uite asa o comanda de 2 lei, a fost sparta in 3, iar eu aveam la usa 3 curieri. Unu cu 2 cabluri, unu cu 2 detergentii si unu cu apa. Ceva de cascadorii rasului. Radeau si ei. Inteleg ca marfa vine din depozite diferite, dar totusi.
    Cand au plecat am iesit pe balcon: erau dubele astora aliniate frumos una langa alta. M-am simtit boier. 3 dube tati. Toate la mine. 2 cabluri, 2 detergenti si apa. Meserie sau ce?
    Acu stau cu frica ca am dat o comanda la emag cu vreo 21 produse. Multe dar ieftine. Pana in 4 mil toate. Oare in cate transe or veni?

    1
    • #9

      Sigur si-au facut niste calcule si este mai rentabil sa il trimita pe Dorel direct la tine cu baxul de apa in brate, decat sa il trimita pe acelasi Dorel si pe Gigi la depozitul de unde a luat Marcu cablurile si apoi Marcu sa astepte pana se pregateste un colet mare care sa ajunga la tine.
      Daca transportul intre depozite se face cu masini proprii, este posibil sa ai un cost destul de mare pentru achizitie si exploatare. Iar costul asta este constant, nu doar in perioada aglomerata de Black Friday.

  6. #10

    2015: huo, Emag, mi-am primit comanda in 3 saptamani dupa black friday, curierii is de cacat, nu se poate asa ceva.

    2021: huo, Emag, a fost black friday si voiam si eu livrarea peste 4 zile si nesimtitii n-au vrut sa amane, au insistat sa livreze mai repede si nu mi-au pastrat mie personal cele 7! colete, intr-un interval de timp in care toata tara, toti curierii si toate depozitele de logistica sunt intinse la maxim.

    you can’t make this shit up :))))

    • #11

      Aia voiam sa subliniez si eu, cu unii romani nicicum nu e bine, ca vin greu comenzile, e de cacat, ca vin prea repede comenzile iarasi e de cacat, ca fan curier sau altii o sa isi faca depozite suplimentare pentru toti ametitii care isi comanda cate 10 colete de BF si pleaca de la adresa a doua zi in concediu. Daca ar fi depus un minim efort de documentare de pe pag. lor ar fi aflat urmatoarele:

      “Cu excepția trimiterilor poștale care fac obiectul serviciilor Express și Livrare specială, în cazul imposibilității de predare a trimiterilor poștale către destinatar (sau persoana autorizată), FAN Courier Express va înștiința destinatarul printr-un aviz care să anunțe sosirea trimiterii poștale și va pastra, la punctul de contact, în vederea predării, trimiterea poștală care nu a putut fi predată acestuia, pentru o perioada de 5 zile calendaristice de la data avizării sau 7 zile calendaristice de la avizare în cazul livrării la anumite puncte de contact sau lockere, conform avizului primit de destinatar.”
      Daca bifa livrarea cu ridicare de la sediul fan curier avea timp de 7 zile stocarea lor in depozit si putea sa mearga dupa ele si sa isi faca si concediul ala.
      Dar e mai usor sa te dai cu curul de pamant “becali style = banii mei fac ce vreau eu” in loc sa planuiesti putin lucrurile in avans.

    • #12

      @Anton. aca citeai tot articolul e imposibil sa nu te fi lovit de paragraful asta:
      Pentru AWBurile emise de Fan Curier exista mai multe optiuni ce pot fi folosite in ziua livrarii . Eu am ales „Amanare livrare” cu data dorita de mine pentru toate cele 7 AWBuri aferente unei singure comenzi. Done deal, continui weekendul .

    • #13

      Sarpele: Daca stiai sau citeai conditiile de pe site-ul lor si nu ce a aberat cea care a scris povestea au si Fan Curier acelasi tip de livrare ca si Sameday cu notificare prin SMS cand se preia coletul de la expeditor, asa e paragraful de pe site-ul lor(nu pun link, il gasesti exact la fel scris pe site-ul curierului)

      “fan-courier-implementeaza-notificarea-sms-link
      În momentul ridicării expediţiei de către curier sau agenţia expeditoare, sistemul va transmite automat către destinatar un SMS* care va conţine PIN-ul şi un link, care îi oferă acestuia o modalitate mai simplă şi foarte eficientă de a urmări statusul livrării şi de a modifica anumite caracteristici, fără a mai fi necesare intervenţiile prin intermediul telefonului sau a email-ului:

      Amânare dată livrare
      Redirecţionare în aceeaşi localitate, cu livrare door-to-door
      Redirecţionare cu livrare în sediul FAN Courier
      Refuz primire
      În funcţie de opţiunile alese, sistemul actualizează automat informaţiile şi notifică sediile noastre destinatare astfel încât opţiunile clienţilor să fie procesate conform aşteptărilor (înştiinţare curieri, reţinere, redirecţionare expediţie, retur, etc).

      De asemenea, prin accesarea link-ului se obţin informaţii despre:

      Statusul expediţiei (AWB tracking),
      Data estimată de livrare,
      Datele expeditorului (nume, adresă şi număr de telefon),
      Datele destinatarului (nume, adresă, oraş, judeţ),
      Taxe transport + ramburs (daca este cazul),
      Conţinut,
      Restituire,
      Adresele sediilor noastre, afişate pe hartă în funcţie de adresa clientului destinatar.
      Acorzi feedback privind conduita curierilor.
      *SMS-ul se va transmite doar către destinatarii persoane fizice cu un număr de telefon valid introdus în sistem”

      TL:DR poti solicita amanarea livrarii doar dupa ce curierul a preluat coletul de la expeditor si tu ca destinatar primesti un SMS cu link) si datele de AWB caz in care poti face amanarea aia.
      Nu exista niciunde pe site-ul fan curier sa specifici de la inceput cand faci self AWB o data anume de livrare, poti face modificarea asta doar dupa ce primesti notificarea aia cu link prin SMS.
      Acuma eu cred ca autoarea era putin confuza, combinatia dintre atatea site-uri de curieri, atatea colete si magazine, BF, si concediu a dat-o peste cap si probabil a crezut ca a bifat si treaba asta( a modificat data de livrare dupa ce a primit sms si link deoarece nu scrie explicit ca a facut-o dupa ce a primit SMS-ul ala de la ei) dar cand colo surpriza.

  7. #14

    De ar exista vreun soft sa faca planificarea livrarilor curierilor pe intervale orare..

  8. #17

    Nu am mai comandat ceva cu livrare prin curier, de ceva vreme. Pe considerentul ca sunt niste jeguri, TOTI si clientul nu conteaza. Si nici nu am da gand sa imi fac programul, pe banii mei, dupa cum vrea domnu’ curier. Cel mult, daca comand, comand EXCLUSIV cu plata la livrare ca sa devina “atenti”, toti, de la furnizor pana la curier nu sa stau eu prin telefoane cu call-center sau sa fug eu dupa banii/produsul meu.
    Acum doua saptamani ma pune dracu’ sa comand ceva, 6 produse, un pachet (plic) de sub 500g. Cu PLATA LA LIVRARE, cum ziceam mai sus. Toate bune, se misca bine omul de la CARGUS, ma cauta, dau de mine (era o eroare la nr. de tel) se livreaza, platesc CASH, un tip decent la curier pentru extra-efort. Desfac pachetul si constat ca unul dintre cele 6 produse are o problema. Fac poza, mail la furnizor, super OK, isi cer scuze, isi iau angajamentul ca imi livreaza alt produs, astept. Dar ma iau cu altele si “uit” de pachet. Dupa vreo 3 zile imi aduc aminte si sar pe telefoane – furnizorul zice ca de la ei a plecat, CARGUS zice ca s-a livrat de doua zile. Le spun ca nu m-a cautat nimeni, incep sa sap pe la receptia cladirii unde lucrez, dupa vreo 2 ore, cu ajutorul celor de la adm cladirii unde lucrez gasesc pachetul “aruncat” intr-un maldar de hartii, daca nu-l cautam in ziua aia probail ca ajungea la gunoi.
    Sun iar la CARGUS, imi zic ca pe AWB apare “receptionat de dna X”. X nu exista, nu e nicio persoana cu numele asta in cladire. Ma lamuresc ca, fiind fara bani/valoare, pe curier l-a durut in pwla, nu a dat telefon, a auncat coletul sa scape de el in receptia cladirii, a inventat un nume, a falsificat o semnatura si si-a “facut” treaba. Cand am inceput sa-i iau la shtanga pe jegurile de la CARGUS, mi-au zis sa depun o sesizare pa mail/la sediu, m-au pus pe hold si mi-au dat flit, nu a amai raspuns nimeni. CARGUS, plm, companie privata, durere-n pwla.
    MORALA: cumperi cu PLATA LA LIVRARE + DESCHIDERE COLET/VERIFICARE PRODUS, sau ti-o sugi. Inevitabil. Pe banii tai.
    Alta, de vineri 12.11.2021: uit de mizeria vietii cu BF si ma pune dracu’ sa comand 2 produse de curatenie (sunt ceva mai specializate si nu se prea gasesc in orice supermarket) pe eMag, livrare cu ZERO costuri prin genius la un EasyBox langa munca, totul OK. Confirmare ca se livreaza incepand de luni 15.11.2021, zic OK, bine asa, ca luni tot sunt la birou. Dupa cateva ore, vine alta notificare, livrare incepand cu 26.11.2021 … WTF! Deci Geniu/EasyBox, livrare dupa 14 FUCKING zile. Noroc – DIN NOU – ca am bifat PLATA LA LIVRARE … asa ma bate un gand sa NU ridic coletul, macar paguba sa le fie.
    MORALA: Muriti ba! Si furnizorii si curierii si tot ce este “bunsiness” in tara asta de kkt!

    • #18

      Ai uitat de BF? Faptul ca scria mare pe site-ul emag ca e BF, in aplicatie, pe bloguri, la stiri, in ziare nu ti-a dat de inteles ca e BF? Si acum e vina emagului ca tu ai uitat de cel mai aglomerat moment al anului pentru ei si pentru curieri?

    • #19

      @Skyler, ai uitat de Genius? Serviciul ala pentru care platesti suplimentar pentru ca iti ofera printre altele si livrare a doua zi?
      Nu am vazut nicaieri in prezentare sa fie vreun disclaimer cum ca in cazul in care compania are multe comenzi ii doare in fund de clientii Genius si livrarea poate sa fie si peste 1-2 saptamani. Desi, repet, platesti pentru livrare a doua zi.

    • #20

      genius nu e valabil de black friday, scrie MARE

    • #21

      @Skyler – am “uitat’ in sensul in care, de obicei, imi iau masuri de precautie tocmai ca sa EVIT orice “cumparatura” in perioada asta din motive (evidente) de PERICOL sa-si bata pwla de clilenti ca de dovleac un porc ordinar gen Ostahie sau altii ca el.
      Revenind, de data asta, m-a furat peisajul si am dat comanda ca un gushter nascut ieri. Bine, nici produsele astea nu erau “in target-ul” BF, am zis duca-se, ce poa’ sa mearga rau si ce tzeapa pot sa iau la un produs de 30 RON.
      Cand am confirmat comanda estimarea livrarii era la 3 zile. La cateva ore dupa ce am confirmat, supriza!, s-au facut 14 zile.
      Lesson learned: de acum se va adauga la regulile privind comenzile on-line si asta cu “a se evita momentele cand bizonul corporatist se inghesuie la TZEAPA de BF fix ca pensionarul la tigai”.

    • #22

      Mie trebuie sa imi vina un plic pe curier cu niste documente care nu au nicio legatura cu BF si imi e frica sa nu il piarda astia in tot haosul din depozite pentru ca am avut ghinionul sa am nevoie de serviciul de curierat tocmai in perioada asta, cum zici tu, cand s-au inghesuit la cumparaturi ca pensionarii la tigai.

    • #23

      @Arhi, scuze, vad ca intradevar scrie asa cum spui tu.
      Nu imi aduc aminte sa fi vazut asta in perioada in care se promova intensiv Genius, dar nici nu pot sa bag mana in foc ca m-am uitat cu atentie.

      Oricum, per total, daca imi vin toate comenzile pana la sfarsitul saptamanii, eu sunt multumit.

    • #24

      @Andrei, citește mai atent termenii și condițiile

  9. #25

    Eu am alta nelamurire legata de livrari. Comenzile de la emag, data vineri, nu au ajuns toate(stiu ca mai au timp). 2 au ajuns 6 nu. toate vandute de emag, toate la easybox. Ieri am dat o comanda la un partener emag, azi am ridicat comanda, nu era mai ok sa prioritizeze livrarile produselor lor..? prnt.sc/1zrppsc

    • #26

      ar fi ilegal sa le prioritizeze

    • #27

      Ce am observat din cele 7-8 comenzi care s-au dat la mine in casa, este ca toti au prioritizat livrarile cu plata ramburs. Am primit deja 3 comenzi cu plata ramburs, iar din cele platite online cu cardul nu am primit decat o jumatate de comanda. Si un SMS de la Sameday de ieri ca urmeaza sa primesc o comanda, dar care nu a ajuns nici astazi. Ce-i drept, in SMS-ul de la Emag scrie ca o voi primi in intervalul 16-17.11.2021, deci ei au estimat mai bine decat curierul.

    • #28

      Le prioritizeaza pe ale partenerilor, ca aia platesc pentru livrare. Tu ai luat genius, platesti oricum, ti-au zis ca le aduc pana pe 26, ia si asteapta.
      La fel si la mine, mi-a ajuns comanda de la un partener tocmai de la Cluuuj si cel mai mic produs cumparat de la emag, toate celelalte nici n-au plecat din depozit.

    • Comenzile de BF si comenzile date dupa BF au statut diferit. Daca comandai acelasi produs vineri si sambata aveai sanse mai mari sa iti ajunga primul cel comandat sambata.

    • #30

      Nu cred că prioritizează ceva. Curierul vine la locker cu o dubă plină si scanează toate coletele într-o ordine aleatoare. Avea așa de multe încât unele erau pe jos, unele le scana de două ori, n-are nicio treabă de unde vine coletul sau dacă e cu plata la locker, nu are timp de așa ceva. Când scanează coletul dacă e loc se deschide ceva, dacă nu îți apare în tracking “Locker ocupat. Așteaptă realimentare” și gata. Dacă te uiți în tracking poți să afli de câte ori ți-a scanat coletul și la ce oră.

      Au îmbunătățit mult sistemul, acum poți primi mai multe colete din mai multe comenzi în același locker. Încă nu am primit în același locker mai multe colete din mai multe comenzi la comercianți diferiți, tare-s curios dacă se poate.

    • #31

      Mie îmi pare ca se prioritizeaza livrările prin curier în detrimentul celor din easybox. Cele prin curier ne-au venit încă din weekend+una la easybox obscur. Încă 3 la easybox mai vizibil încă nu au fost predate curierului, deci bănui ca nu de plin totuși. Poate da mai bine la TAT sa scape intai de astea, decât sa își puna speranța că se deplasează oamenii în timp util la easybox.

  10. #32

    Eu mi-am facut trei reguli simple la comenzile online:
    1. plata la livrare
    2. livrare in easybox
    3. daca totusi nu merge 2 (adica nu gasesc nicaieri produsul cu livrare in easybox), am grija sa las ceva curierului
    In aproape 2 ani de pandemie am avut un singur colet cu ceva peripetii (a trebuit sa merg la sediul curierului – FanCourier – sa il ridic)

  11. #33

    Am și eu una (recentă) cu Fan Courier: trimit vineri o scrisoare (cu confimare de primire) către o instituție publică (minister). Verific marți awb-ul: nelivrat, imposibilitate acces în incintă.
    Sun la instituție: cum adică nu primiți curierul, sunteți instituție publică! Mă lămurește doamna la telefon: Covid, orice curier se prezintă la poarta D, ofițerul de serviciu anunță registratura, vine cineva, preia, semnează, gata.
    Sun la Fan: cum adică nu a avut acces în incintă? Era ușa închisă, doamnă! Normal, zic, e ditamai ministerul, au o intrare specială pentru corespondență. Nu e treaba noastră să încercăm la toate ușile. A fost la una, era închisă, asta e.
    Am retrimis cu bătrâna Poștă Română și, ghici ce, s-a livrat.
    Morala: never ever Fan Courier.

  12. #34

    Pai daca Link e de vina sa fie penalizat zic, gen 10% din salariu pe 3 luni. Ce nume domne, parintii lui sunt sigur mari fani Matrix!

  13. #35

    @Arhi: Spuneai ca Genius nu e valabil de BF. Eu nu am vazut sa scrie undeva, dar nu te contrazic. Cred ca mi-a scapat aspectul asta (poate ca ar fi trebuit promovat/anuntat mai bine).
    Dar..E firesc sa platesti transport la o comanda de 2000 lei, de exemplu? Pe mine m-au taxat, 5 lei/comanda, indiferent de valoarea ei.
    Platit ramburs, e adevarat, insa nu cred ca acesta e motivul, deoarece in sumarul comenzii apare ‘taxa transport’, nu ‘taxa ramburs/procesare/whatever’.
    Daca stii care e adevarul, merci!

    • #36

      menutule, nu sunt angajat emag, nu stiu si nici nu prea ma intereseaza. detaliul cu genius si bf il gasesti la prima cautare google.

    • #37

      🙂 Ai deptate. Era(m) pe subiect si am zis sa intreb..
      Poate stie altcineva?!..

    • #38

      Eu am platit 200 lei transport la o comanda de 3300 lei. E adevarat ca era si voluminos si destul de greu.

  14. #39

    pe 12 am plasat comanda pe emag, estimare livrare până pe 26 şi pe 14, duminica, mă sună fancurieru că în cinci minute este în faţa blocului că m-am şi speriat. Plata cu cardu, că tot zicea cineva că-i “prioritizează” pe cei cu plata ramburs. Mbine, eu nu locuiesc în bucureşti sau ceva metropolă clujeană:)

  15. #40

    Cu un telefon la “managementul” (depozitul din zona ta) curierului rezolvai mai multe decat cu un articol pe net. In cel mai rau caz, o (mica) amenintare cu ANPC facea minuni tinand cont de faptul ca ai bifat acea optiune. Ba chiar iti tineau coletul si 2 saptamani. Eu am patit asta si am amanat pe o perioada nedeterminata tinand cont ca am fost internat in spital si nu vroiam sa fie predat sarbatoritei. In cele din urma, mi l-au tinut 3 saptamani, mai ales ca deja era platit. Cand i-am sunat sa intreb daca pot merge dupa el a doua zi mi-au spus ca, daca nu e prea tarziu, mi-l aduce curierul a 2a zi. Si, totusi, spre surprinderea mea a sosit in aceasi zi.

  16. #41

    eu am patit sa nu raspund la telefon si mi-a trimis sms ca mi-a lasat coletul la magazinul mega image din bloc :))
    am coborat seara si mai erau vreo 5 colete lasate.

  17. #42

    Toti o dati cu plata ramburs adica cash. Sunt si situatii cand se fura Monumental pe bune, la firmele de livrat mancare, daca plata este cash pt. ca nu implica nici un fel de raspundere . La foodpanda este o debandada totala la acest capitol legat de plata cash. Livratorii fura la rupere cand e vorba de comenzi cash. Aplicatia le si permite sa vada desfasuratorul comenzilor si astfel apar o gramada de comenzi cu dedicatie , finalizate usor, COMANDA ANULATA.. Mancarea ramane la livrator, dar de cele mai multe ori in combinatia asta, clientul nestiut si ”preten” cu livratorul ii lasa contavaloarea comenziii sa aiba bani de benzina acestuia. iti dai seama ce combinatii sunt la nivelele superioare. La cate mii de livratori sunt, paguba este imensa. De asta foodpanda e pe minus rau de tot de ani de zile. Nu e posibil sa fii pe minus chiar din 2013 cand ai intrat pe piata. De asta i-a cumparat si Glovo. Le ia cota de piata castigata la suprapret, dupa aia ii inchide ca nu mai are nevoie de ei.

  18. #43

    Viața grea de livrator. E greu să te pui în pielea lor. Trebuie să îți faci și planul, să mai ajungi și acasă… eventual și un pic… de gheșeft. Cred că în principal problemele de livrare sunt datorate problemelor de soft ale firmelor cu care lucrează și al target-ului pe care trebuie să îl îndeplinească. De aici și problemele…

  19. Am amanat si eu o livrare la Fan curier. Era programata pentru vineri si am vrut sa o amanam pentru luni.
    Vineri or 7:30-08:00: primim sms, comanda vine azi, poti modifica de pe site data livrarii/
    Dupa 5 incercari (le-a picat site-ul) am reusit sa reprogramez pentru luni. Pupaturi, urale, mesaje afisate pe site cu confirmarea ca daaa, livram cand vrei tu, multimim etc

    Vineri ora 13:00- suna telefonul “buna ziuaaaaa curierul sunt, am ajuns”.

    Amanasem livrarea? Da.
    Primise notificare? “Nu stiu, nu m-a anuntat nimeni, eu ce fac??”
    Noroc ca intre timp ne intorceam spre casa si omul ne-a asteptat 10 minute pana am ajuns.
    Nici macar nu era BF, pur si simplu ii doare undeva de clienti