Eu am un număr de telefon foarte sexy, cunoscuții îl știu și țin de el cu dinții, pentru că am același număr, cu derivație de 1, împărțit la toată familia, neveste plus copii.
Când am plecat brambura în cel mai lung concediu prin peninsula iberică, mi-am luat o cartelă locală, pentru internet și astfel, la momentul schimbării, am reușit să îmi pierd simul cu numărul meu iubit. Aflat atunci la Digi în ogradă, laolaltă cu celelalte abonamente. (recomand, am vreo 6, mă costă 2.7 euro, ceva de gen, 50GB de net și telefonie nelimitată) Mi-a căzut, pur și simplu, din portofel.

Bun, ce soluție să am? Să mă întorc 4000 de km ca să iau cartela de la chioșc RDS, evident, rizibil. M-am agitat puțin, mi-am adus aminte că la Yoxo au portarea direct din aplicați și au și e-sim, deci nu mai am nevoie de cartela fizică de undeva. Zis și făcut, descarc aplicația, inițiez portarea, a durat vreo 2 săptămâni dar, într-un final, mi-am recuperat numărul.

Acum vreo lună mă informează fiul că el nu are net pe telefon. Eram pe undeva pe ceva coclauri. Iau, butonez, spanac, nimic, nu mergea. Hai să mutăm simul în telefonul meu, poate e de la telefon. Nu era, uitase să își activeze roamingul, dar, cu această ocazie, am reușit să șterg profilul de e-sim de pe telefonul meu. Am zis no biggie, este e-sim, cu siguranță trebuie să îi dau reinstall și aia e.

Asta se întâmpla într-o joi. până vineri m-am lămurit eu că nu am de unde să dau reinstall sau ceva, așa că am pus o întrebare în helpul din aplicația Yoxo. Știți când mi-au răspuns cei de la helpul acestei aplicații atât de active și tinerești, care vrea să se miște rapid? Miercuri. Efectiv miercuri am aflat că trebuie să mă duc într-un magazin Orange, dacă vreau să reinstalez esimul. Deci da? e-sim, portare făcută în aplicație, dacă vrei să schimbi telefonul, te duci frumos într-o agenție, să ți-l reinstaleze ei.

Și așa am aflat că, între timp, și Vodafone are e-sim. Și face portare online, semnat contract online, activare online. Același preț ca și la Yoxo, doar că abonament RED. Vă zic, nimeni de la yoxo nu a încercat să mă întrebe de sănătate, bă fraere, de ce pleci sau ceva? M-au informat sec că mi-au suspendat numărul, atunci când s-a realizat portarea și că mi-l mai țin 30 de zile. Tehnic, o minciună, numărul meu deja funcționa în altă rețea, SMS-ul trimis de ei a fost primit în Vodafone.

Anyway, voiam să scriu de mult de asta, dar am uitat. Mi-am adus aminte de ei pentru că mi-au trimis un spam, despre cum să îmi văd amprenta de carbon pe terra.
Pentru cei care își vor aduce aminte că au și ei o butelie și că iată ce probleme au avut ei cu compania X,Y sau Z, Yoxo a funcționat foarte bine, internetul a mers foarte bine, toată relația a fost una absolut ok. Dar nu ai cum să răspunzi la help după 5 zile, frățică, puteam să fiu mort și îngropat în perioada aia.