Trebuie să recunosc, sunt cel mai nasol pasager de dreapta pentru o femeie. Din păcate, experiența m-a învățat că șoferițele sunt praf la volan, în general, cu unele mici excepții. Nu știu dacă hormonal sau nu au glanda condusului, dar când ajungi să apreciezi că o femeie conduce cu viteză suficientă, înfipt, nu se pierde în intersecții și știe unde vrea să meargă, înseamnă că experiențele cu celelalte colege de gen sunt triste.
Așa că nevastă-mea, deși conducând bine, nici măcar nu acceptă să stau în dreapta. De ce nu accelerezi? Gata, suficient cu acceleratul, na, acum te-ai dus în curul ăluia și trebuie să frânezi, DE CÂTE ORI ȚI-AM ZIS CĂ TREBUIE SĂ MERGI FLUID ȘI FRÂNA SĂ FIE ULTIMUL REPER LA CARE APELEZI, presează-l pe ăla să te lase, dă-l în mă-sa, că nu e strada lui, bagă-te acum, ȚI-AM ZIS ACUM, DE CE NU TE-AI BĂGAT?
Și tot așa, cu variații multiple, așa încât când am fost o dată la brăila, am ajuns cu 2 mașini, pentru că ea a zis că nu conduce dacă sunt eu în dreapta.
Femeile voastre cum sunt la volan?
NOU
Ai întrebat într-un articol anterior despre frici.
Mno, asta e kriptonita lu’ RAIDER.
NOU
ahahahahhahahahha
NOU
E mai bine cu motocicleta, nu stai in dreapta, iar pasagerul din spate nu prea se aude ce spune cand poartă cască de protecție.
D-aia a zis și nevastă-mea “ori motoru’ ori eu”.
Și-acum doar ciulesc urechile și zâmbesc când aud o accelerație in depărtare. Iar ea se uită la mine încruntată, dar mulțumită.
NOU
Neveste mi ca pasager pe motor i a venit cheful să facă A ul.
Și a luat A ul și a primit un Drifter de 1500 unde nu voi fi niciodată pasager fiindcă are șaua solo.
NOU
@Raider
Asta cu A-ul a venit strict de la sine putere sau…insuflata?
Ca e interesant cu pasager de fiecare data…dar…
Eu m-am gandit s-o duc p’a mea la o tura domestica de enduro, sa aiba trotineta ei de 125 sub fund, ca poate-poate ii vin idei…
NOU
Mi a stat pasager 5 ani și după ce a văzut juma de Europă din spate i a venit ideea (acu 3 ani) să fie regina asfaltului mai ales că a văzut o grămadă de gagici pe naked uri si speed uri, au fost discuții de gen “păi asta poate, eu nu pot?” Normal că am ridicat din umeri știind că conduce ca un păstârnac.
I a pus capac o poloneză MISHTO DE TOT pe un GS1200. O minionă bună rău, blondă, ochi albaștri …arăta aia ca scoasă din revistă, își alimenta motorul într o benzinărie. De abia ajungea la pământ de pe șaua măgarului da’ a plecat de acolo lejereanu.
După o săptămâna, a mea era în poligon.
Mno cum să ți zic…. are Drifter de 1500 acuma, stă motorul în garaj de 2 ani deja…. și am făcut eu 200 de kilometri cu el fiindcă motociclista familiei tremură ca o frunză doar când se gândește că ar trebui să iasă în trafic.
Nu s misogin da’ o chestie e clară: cruiserele grele nu s pentru femei.
Am avut o Virago și cred că nu trebuia s o vând ca să și facă prințesa practica pe ea.
Da’ am aplecat urechea la “pot, vreau, reușesc”.
Nu sh din ce e făcută nevastă ta dar ideea cu 125 ul e o idee tare bună. Dar nu uita o chestie: o să ai un motor în plus de care să te ocupi TU.
Revizii, mecanic, baterii, redresor iarna, spălat, lustruit, ales echipament ca să nu cumpere toate tâmpeniile, ales cască, instruit serios, “poartă protecții”, “lasă dracu mănușile fără degete”, “știu că i cald cu kevlar” și așa mai departe.
Alege înțelept 😀 altfel o să ai un bibelou pe 2 roți și pasager în continuare.
NOU
Conduce atat de bine ca la o saptamana dupa ce a luat permisul dormeam in dreapta la drum lung sau ii ziceam sa nu mai faca salom printre masini in oras. Am incredere in ea ca in mine cel putin la volan.
NOU
In general românii sunt foarte proști șoferi pentru că nu văd mai departe de botul mașinii și nu au capacitatea de a gândi și analiza situația din trafic. De asta avem cei mai mulți morți în accidente. Și din cauza lipsei șoselelor dar mai mult din prostia șoferilor. Nu vedeți că în România sunt cei mai mulți șoferi călcați de tren? De ce oare? Pentru ca parbrizul e degeaba.
NOU
Așa este! Și au si cea mai mică puță si cel mai mic IQ! Altceva?
NOU
Care-i faza cu parbrizul?
NOU
Aparent numai non-românii știu.
NOU
@IonT: e degeaba, ce o fi asa de greu de inteles… Dooooooh…..
NOU
Poate ca pe alte planete se fabrica parbriz din ala jmeker, care te protejeaza de impactul cu trenuri, cu asteroizi, supernove, din astea… #planetabebului
NOU
E evidenta treaba cu parbrizul… romanului ii place vantul in plete cand conduce, asa ca scoate capul pe geam, ii intra insecte in ochi si face accident!
NOU
Posibil! Dacă ar face ce spui tu nu ar mai goni ca nebunii (cauza principala a accidentelor în România), nu ar bloca intersecțiile, nu ar parca aiurea etc.
Dar mulți se gândesc doar la ei, să ajungă ei unde au nevoie. De aceea laitmotivul șoselelor noastre este: ”iar au ieșit toții boii la plimbare și eu, care am teabă cu adevărat, nu ajung la timp!”.
Mă întreb, dintre toți fanii autostrăzilor de la noi, câți înțeleg cu adevărat utilitatea lor și câți au impresia că pe autostradă mergi ca la curse, apeși până la fund accelerația orice ar fi. Ca pe autobahn, nu?
NOU
@basil, cred ca peste 90% inteleg scopul autostrazilor, adica acela de a ajunge rapid acolo unde ai nevoie.
NOU
De fapt, românii i-au avut drept șoferi la cârma țării pe un cizmar și tovarășa lui. Nu e de mirare că 90% dintre români sunt foarte proști. 10% sunt ăia care fac treabă în vest.
NOU
“Gata, suficient cu acceleratul, na, acum te-ai dus în curul ăluia și trebuie să frânezi, DE CÂTE ORI ȚI-AM ZIS CĂ TREBUIE SĂ MERGI FLUID ȘI FRÂNA SĂ FIE ULTIMUL REPER LA CARE APELEZI, presează-l pe ăla să te lase, dă-l în mă-sa, că nu e strada lui, bagă-te acum, ȚI-AM ZIS ACUM, DE CE NU TE-AI BĂGAT?”
Sa auzi discutia asta in miez de noapte, din dormitorul apartamentului vecin.
NOU
Până sa aibă Fiatul 500, soția a avut o Fiesta, în doi ani semăna cu un Clio. Putea să zică că vrea Clio.
NOU
i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/018/467/1355331549061.jpg
NOU
Uite așa:
– merge de rupe, mereu prea repede, schimbă benzile de pomană, numai ca să nu meargă în spatele unei mașini negre. Sau albe. Sau gri… De fapt nu contează ce fel de mașină
– pune semnalizatorul și schimbă direct, nu se uită peste umăr…
– spre deosebire de celălalt șofer extraordinar de bun, atent, sigur, etc. din familie, nu a făcut niciodată un accident.
NOU
Am avut 10 ani un Logan. A condus. A condus slăbuț spre mulțumitor. Când a venit vremea să schimbăm mașina ne-am sfădit ca chiorii 6 luni; eu voiam o mașină rulată, ea, nu și nu, mașină nouă. Ca bărbat în casă ce sunt, am cedat și am cumpărat mașina nouă dorită de dânsa. Ghici ce? Nu a condus deloc. În 8 luni de când am schimbat mașina nu a condus deloc. Nu sunt sâcâitor, nu sunt nasol ca pasager pe locul din dreapta, mai mult, mi-ar plăcea să facem amândoi drumurile lungi, să conducem cu schimbul. Nu. Așa a hotărât EA că nu mai vrea să conducă. Uf!
NOU
condoleante, i feel you
NOU
Genial… pur si simplu genial
@cetin: poate scrii un articol la un moment dat despre cum gandesc femeile, ar fi ultra interesant :))
NOU
@Vlad
Nu are internetul suficient spatiu de stocare pentru un articol de genul asta
NOU
Avantaju de a sta la porumb, dacavrei draga sa te duci undeva uite acolo sunt cheile – de la masina ta- evident. Ca mai avem si alte treburi nu sa fim soferi toata ziua, ma rog asta pe vremea cand nu exista mizeria de virus ca acuma stam si sharuim un birou. Mai spal eu masinile ca ocupatie/motiv sa iesi din casa… din astea…
NOU
Poate te coboara de cateva ori noaptea din masina. In mijlocul padurii, din mers.
NOU
N-are permis, conduc doar eu. I-am dat o singura data un scuter pe mâna și mi l-a adus înapoi doar cu o roată.
Asta este, mă sacrific sa fiu singurul șofer din casă.
NOU
vai…:)))))
NOU
Măcar mașina are 4 roți, are de unde să piardă o roată!:))))))))))))
NOU
citisem initial “doar O roata” :)))
NOU
Aud zilele trecute in spatele meu cum dadea sa moara o anvelopa dezumflata, strivita si rostogolita de janta. La volan o domnisoara, facea manevre sa iasa din parcare. Am oprit-o si i-am spus ca are pana totala pe dreapta fata si sa nu mai clinteasca masina, ca taie cauciucul. A, da? Nici nu am observat. Si apoi si-a continuat drumul…
NOU
ahahahahahahahaha aoleu
NOU
Discuție înainte de plecatul la piață.
– Dă-mi mașina ta că e mai mare.
– Păi de ce ți-ai luat mașină micuță?
– Eu sunt femeie…
A clipt des și-a plecat.
Vine înapoi cu mașina învăluită în mister, cu un țăcănit groaznic și-un nor de fum.
– Ce-ai făcut?
– I-am pus motorină.
– Păi asta e pe benzină, femeie…
– M-am gândit să consumăm mai puțin.
NOU
Cand conduce ea, am intotdeauna reflexul sa apas frana aceea imaginara de pe partea dreapta, plus conduce asa aproape de marginea drumului ca am senzatia ca acusi acusi o ia in decor.
NOU
Aia cu marginea ti se pare tie, ca esti obisnuit sa vezi din stanga si acum te-ai mutat in dreapta.
Opreste o data masina cand ti se pare ca ea conduce prea pe margine, apoi in aceeasi pozitie urca-te tu la volan. O sa vezi ca e ok.
NOU
Am mers o singura data Constanta – Bucuresti. Nici nu stiam ca sunt atat de credincios, la cate rugaciuni am spus, alaturi de juraminte de pocainta si renuntare la cele lumesti.
NOU
Bag de seamă că domnul meu e un sfânt. E perfect relaxat în dreapta.
NOU
Resemnat.
NOU
Huehuehue. Tu trebuie sa stii, doar ai fost acolo.
Oh, wait.
NOU
*medicat
NOU
E frumos să trollezi băieței pentru că sunt foarte previzibili și mușcă rapid.
Mulțumesc, domnilor!
NOU
**sedat
NOU
*insurat
NOU
*decedat (daca tot vorbim de “locul mortului”…)
NOU
@Maddame, mai suntem destui care stam relaxati in dreapta
NOU
Sunt invidioasa, Maddame.
Al meu era exact ca Cetin, era ca o nevasta sacaitoare si enervanta, care comenteaza la fiecare respiratie pe care o fac, cu volanul in mana.
In ultima vreme s-a mai potolit, ori s-a invatat cu mine, ori il doare gura de cat trancane, ba chiar ma complimenteaza cand ajungem la destinatie (“ahhh, dar sa stii ca ai condus foarte bine, scuza-ma, asa sunt eu mai panicos”) dar aceeasi problema avem si noi: ma cert cu el si ii spun ca nu mai vreau sa conduc cu el in dreapta.
Detest sa ma sacaie, pentru ca, chiar ajung sa fac greseli, nu ma mai pot concentra: “da’ de ce faci asa? da’ de ce faci aia? da’ de ce nu faci invers? da’ groapa aia nu ai vazut-o? da’ cu groapa cealalta ce ai avut? da’ de ce nu stai pe prima banda? dar de ce nu stai pe a doua banda, daca vezi ca prima are gropi?”. Adica, la un moment dat, nici eu nu mai stiam ce fac.
“De ce”-urile alea ma scot din minti, drept urmare, am inceput sa il pisalogesc si eu la cap, atunci cand conduce.
Nu prea ii place si vad ca incepe sa dea roade. De la o vreme e mai tacut, ba chiar sta cu nasul in telefon si tace minute in sir :)))))
Pacat ca nu m-am gandit mai devreme la asta, mai ales ca eu sunt mare fana a platitului cu aceeasi moneda.
NOU
Binișor spre mizerabil.
NOU
Conduce ma bine decât mine, dar nu când sunt eu în dreapta, am fost “guraliv” de câteva ori și acu’ se agită foarte tare dacă sunt în mașină. Problema este că atunci când e ea în dreapta are câte ceva de comentat, nu foarte des, dar destul cât să fie enervantă. De aceea, pentru liniștea mea, uneori călătorește pe bancheta din spate (când suntem amândoi, doar eu conduc).
NOU
Doar eu conduc, sotia e ingrozita de vede in trafic si mai ales ca am scapat din niste accidente iminente deoarece conduc aren’t, preventiv etc avem multi soferi foarte prosti in Romania si trist e ca nu cei incepatori…praf
NOU
Mediocru.
Are permisul de vreo 8 ani, dar o inteleg saraca, in 90% din cazuri conduc eu, si eu conduc ca un zeu.
Cand conduce ea, nu sunt prin zona.
Specific, si am observat asta la multe femei, conduce foarte aproape de linia de demarcatie si supraturat.
Nu, supraturat nu e ok, iar dumele cu acumularea de calamina la diesel sunt fix dume, motorul nu trebuie fortat iar vitezele se schimba cand ajungi la 2000 rpm, exceptand a 5-a/6-a cand maaaxim te poti duce catre 2800-3000.
NOU
@Dragoș: probabil că Fordul Fiesta 1.4 TDCI n-auzise de duma asta cu calamina și s-a înfundat. Noroc c-am reușit să rezolv problema ieftin.
Asta pentru că fosta nevastă schimba vitezele la 2000 RPM “ca să nu consume”.
Am acum un 750d care-l folosesc doar în modul sport, iar benzinarul de 1.4 turbo cutie manuală îl schimb la 3000 RPM. Și ambele merg de rup.
NOU
Eu am diesel ea are benzina aspirata fara turbo fix din motivele de mai sus expuse, da in sens invers. Dupa ce am schimbat cateva injectoare plus eger-uri si o turbina si scos moloz din admisie, am concluzionat ca dieselu nue de domnisoare/doamne care nu sar de 2000.
A mea vede frecvent 4000+ te invit sa ii vezi admisia…
NOU
Mergi tu cu 2800 de ture la 140 km/h!:)))))))
În fine, eu am condus doar pe benzină, dar mă îndoiesc să fie diferențe de chiar 1000 rpm între benzină și motorină la aceeași viteză, bineînțeles, mai contează și dimensiunea motorului, dar eu am totuși 1,8, nu vreun pârlit de 1,2 sa zici că de-aia merge mai turată
NOU
De ce as merge cu 140 km/h ? Ca sa ajung cu 5 minute mai repede intr-un loc, riscandu-mi viata ?
Nici pe autostrada nu merg cu 140 decat extrem de rar.
NOU
Diferentele pot fi chiar mai mari si nu depind neaparat de dimensiunea motorului. Tipul de cutie sau etajarea sunt decisive aici. Mai mult, ai in vedere si faptul ca plaja de turatii pentru un motor diesel se termina pe la 4500rpm, in timp de unul pe benzina poate urca lejer spre 6000-6500rpm.
NOU
Și unele benzinare japoneze chiar și mai mult de 6000 rpm, dar Dragos e atotștiutor, ce ne chinuim noi să-i explicam chestii …
NOU
Nu conduc cu sotul in dreapta, ca sigur ajungem certati la destinatie. Sunt mega stresata cand e in masina si comenteaza non stop.
NOU
si te mai cheama si ca pe nevasta mea:))))
NOU
A mea e sofer de limuzina. La consum ma refer. 14 litri la suta in oras, luna de luna cu o Corsa de 1.4? Io de-abia treceam de 10 litri. Plus o imaginatie extrem de bogata in alegerea rutei intre punctul A si punctul B. In rest ok, cred, nu i-am fost pasager…
NOU
Da, bine, cred ca toate sunt la fel. La i10 avea un consum de cam 10/100 in oras (si i10 avea doar 1000 cm), chiar peste 10, facea plinul mai des decat mine, la i20 sa zic ca e ceva mai bine (asta are si start/stop).
NOU
Minivanul actual are un consum de 13,5 la suta pe autostrada, 17 litri lejer in oras, fmml de motoare de 3.8 litri. Ei cred ca-i cumpar o Tesla daca imi iau casa la vara si am unde sa o incarc.
NOU
Bai, are masina ei, am lasat-o sa faca Bucuresti Sinaia si Bucuresti Constanta de nu stiu cate ori singura, s-a descurcat bine spre foarte bine.
La inceput eram exact ca tine, chiar m-a dat jos din masina odata (bine s-a oprit mai incolo si a vrut sa ma ia, am trantit portiera de am zis ca se desmembreaza toata masina – un hyundai i10 la vremea aia – si am zis (urlat) ca ma intorc pe jos acasa, ca sa mearga cum si unde vrea ea).
Acum de cele mai multe ori cand merg in dreapta ei sunt prea beat ca sa mai zic ceva. Mai comentez din cand in cand, dar mai soft.
Overall, it will drive….
NOU
Dar pentru noi nu vine un articol despre cum ne simțim în dreapta? Am făcut bătătură în calcaiul drept și o gaura în podeaua mașinii după un drum de Iași cu ceata ploaie și aglomerație. Și mașina proaspăt cumpărată. După aia m-am dus singura cu mașina.
NOU
Nu, ca cica noi, muierile, trebuie sa avem incredere in ei, by default, draga. Ca ei, cand vad lumina zilei la maternitate, deja in dreapta au un volan si in stanga permisul. La 18 ani fac scoala asa, de formalitate.
media.giphy.com/media/sbwjM9VRh0mLm/giphy.gif
NOU
Băt of cors!
NOU
In cazul meu, cand vrea, conduce cel putin la fel de bine. Problema e ca am comentat putin la inceput, acum ceva ani. Si chestia asta s-a propagat pana in ziua de azi, cand inca mai are momente, mult mai rare, cand face chestii inexplicabile doar pentru ca sunt eu in dreapta. Desi eu, in afara putinelor momente cand pune frana excesiv, tac malc.
Altfel, da, cand sta dumneaei pe scaunul din dreapta, nu ezita sa dea indicatii. Ce ma irita e insa cand pune frana, ea fiind pasager. In principal pentru ca nu inteleg reactia. Am fost si eu in situatii limita ca pasager, dar primul instinct a fost sa strig la sofer sa puna frana, sa traga dreapta sau orice altceva. Nu sa apas niste pedale care nu exista.
NOU
Apăsarea frânei invizibile e tocmai o reprimare a urletului care ti-ar ieși pe gura – care de altfel te poate pune într-o situație periculoasa :)). Pentru ca din dreapta mai vezi și pericole care nu sunt, ai senzația ca șoferul n-a văzut tramvaiul, ca nu frânează destul de repede, când de fapt el vede și frânează, un urlet din ala îl poate baga în șanț, ca are senzația ca ai văzut ceva ce el nu vede. Asa ca taci și împingi în ele. :))
NOU
Da, nu înțeleg reacția aia nici eu. Și a mea face la fel, se ține de toate suporturile alea pe acolo. Eu n-am nicio greață când conduce ea.
NOU
Laura, cred ca iti faci mult prea multe ganduri referitor la ce ar putea sa se intample daca semnalezi verbal ceva ce tu consideri un potential pericol si mult prea putine despre cat de enervant poate sa fie cand ii arati soferului ca simti permanent nevoia sa pui frana in locul lui.
NOU
Așa e și soacră-mea, când conduce singură și n-o vede nimeni, e cea mai tare. Cum e câte unu’ cu ea în mașină, șoc și groază.
NOU
@Stefan, cred ca depinde de la om la om. Când eram în vreo 8 luni și urmă să nasc, al meu a rămas fără permis. Deși în mod normal el e calm și nu zice nimic când conduc, perioada în care nu avea permis și îl duceam de colo colo a fost pur și simplu terorist. E drept ca pe vremea aia tot creierul meu se scursese în burta sau ceva, ca eram destul de haotica. Odată a urlat “VEZI CA VINE”, de era sa trag de volan în altul de lângă mine. Se referea la o trotineta care avea loc căcălău maria ta sa treacă, pe care o și văzusem, dar lui i s-a părut pericol iminent. As fi preferat sa pună o frână în legea lui acolo ca oricum nu îl băgam în seama.
NOU
Dupa 20 de ani de caznicie, pot spune ca nevestele nu pot conduce asa de bine pentru ca folosesc o parte insemnata din creier ca sa tina minte toate remarcile (neinsemnate?) pe care noi le facem din ziua 1 si pana murim in loc sa o ocupe cu sofatul …
Asta e, fiecare cu prioritatile lui …
NOU
Sunt relaxat când conduce. Conduce destul de prudent, e atentă. Ea, în schimb, parcă stă pe ace. Mereu mă freacă la mandolină când stă în dreapta, pentru că eu conduc mai sportiv.
NOU
o las pe ea sa conduca, e cel mai ok
in dreapta daca sta, well.. nu vrei sa stii :))
cu fostele era invers, doamne cat de prost puteau sa conduca, si acum ma intreb ce-a fost in capul meu atunci…
NOU
O doamna pe care o cunosc a fost numita cosmonaut de un tip pe care l-a dus o data cu masina.
(Nu eu, ca n-am permis si nici nu ma gandesc.)
NOU
Real lol. O s-o pesedesc pe asta.
NOU
a mea e un pui de Schumacher. ma mai iau palpitatiile cand stau in dreapta dar stiu ca nu ne-ar pune viata in pericol inutil.
NOU
Va pune viata in pericol cu un scop? Ala de a ajunge cu 5 minute mai devreme la bariera?
NOU
Dorm linistit in dreapta cand sunt obosit si avem drum lung de facut, nu am nici o problema cu asta, e o soferita destul de buna, nu ii e frica sa conduca, are probleme uneori numai cand parcheaza cu dimensiunile masini(asta de aici), acasa nu are
NOU
toate au o problema cu dimensiunile
NOU
Eu intotdeauna o sa sustin ca instructorul meu auto a fost ceva neam de zane si eu am facut a fae pact sau ceva.
Sunt o persoana destul de agitata, insa la sofat nu stiu ce a facut omu ala cum m-a luat a stiut exact ce sa faca de m-a linistit. Absolut toti apropiatii mei nu inteleg de ce in rest sunt haos dar la volan conduc ca o batranica pana la piata. Eu cred ca s-a combinat cu frica mea reala de doua tone de fier colizand, cu raul de masina avut constant toata copilaria de la condusul impulsiv, cu frane. Oricum, nu am nicio plangere, pentru ca toata lumea e surprinsa de calmul inexistent in rest. Mi se pare ca daca pleci de la premisa ca toti din jurul tau sunt curajosi cu carnet, eviti o groaza de accidente. Sa se duca ei in fata sa se claxoneze si sa se sicaneze, trec si eu cand s-au calmat.
NOU
A mea e mai bun șofer decât mine. De când am luat Kodiaqul prefera însă să stea în dreapta, pentru că cică la așa mașina merita sa aibă șofer.
NOU
Glanda e lipsa la unele doamne. A mea nu a văzut un stâlp in parcarea de la mall și a reușit să șteargă toată laterala plus să smulgă oglinda.
Așa va vă anunț următoarele: vând vw polo cu apucături de buldozer!
NOU
Nu bate nu troncane mici zgarieturi.
NOU
a condus o o batranica pana la piață
NOU
E ca noua. Arată mai bine ca inainte de micile zgârieturi :))
NOU
@Flavius: da’ de masina nu zici nimic?
NOU
@Nea_zapada, arata bine si masina, A iesit la fond de ten….adica polish :))
NOU
A mea consoarta a luat permisul în 2018 la 41 de ani doar asa sa își demonstreze ca poate. De atunci a condus doar de vreo trei patru ori și o singura data singura. Nu ii place la volan prefera sa se joace pe telefon.
Am observat și ca are probleme în a vizualiza traseul din perspectiva unui șofer. De pilda (în Bucuresti) de la Mihai Sebastian pana la Unirea ai drum drept pe linia lui 32. A mers de jdemii de ori ca pasager pe drumul asta. Dar ca șofer parca avea memoria ștearsă, pe unde ma duc, pe unde o iau.
NOU
Confirm, orientarea in spatiu nu e punctul lor forte, inca sunt surprins ca stie sa se intoarca acasa.
Si ea.
NOU
Asta cu orientarea în spațiu e cam așa: lăsați orice doamnă în orice mall 10 minute singură și va ști exact unde sunt toate magazinele care o interesează, indiferent cât de alambicat sunt puse.
Nu e handicap, e lipsă de interes la drum.
NOU
Malls that I’d Like to Follow.
NOU
taica-miu a frecat-o pe maica-mea sa-si ia carnet, cand erau ei tineri.
El, strategic, sa conduca femeia cand bea el.
A functionat vreo 2-3 luni.
Nu a mai condus maica-mea de atunci NICIODATA.
Adica ea a luat carnet prin ’87. SI a avut masini pe numele ei, dar nu a mai pus mana pe volan, desi, barbac-su de taica-miu a murit in 98.
Si surorile mele conduc mai bine ca mine. Eu fiind doar Ralph.
Femeile conduc. Aaaaa, …si sa revenim, doamne, Duamne.
Cica era o femeie la un stop, si conducea fluid.
NOU
Fosta mea soție, nu era șoferiță de raliu, dar conducea relaxat și relaxant. O singură dată mi-am furat-o, când stând în dreapta și plictisit fiind, mă jucam cu radioul. L-am pus din greșeală pe volum maxim și mi-am luat un bitch-slap. Literally.
Dar ia să stai tu în dreapta când conduce o chinezoaică. În plus, era atât de pitică, încât privea prin gaura de la volan. Dacă îmi băgai nuca întreagă în cur, o făceam fărâme.
NOU
Eu nu suport sa stau in dreapta. Nu are importanta genul soferului. Mai mereu am instinctul de a pune frana sau de a da indicatii. Si e foarte enervant sa fii genul ala de persoana.
Ori conduc, ori stau in spate.
NOU
exact la fel si eu. ma admir eu insumi cat de cretin enervant sunt. dau indicatii si in Uber…
NOU
Daca stau in spate imi vine rau, mai ales la drum lung.
NOU
indicatii: acum, stai, acum, ah, stai, baga mare acum
NOU
Nevasta conduce bine, parcheaza ok (mai lucram la aia 20cm) si pot sta in dreapta – chiar si mai rau, dormi.
Facem roadtrips de cate 1500km/zi. Majoritatea timpului conduc doar eu. Chiar imi place. Insa sunt momente in care “cad” si atunci facem schimb si dorm 30 min. Mai nasol e cand nu vrea sa ma lase inapoi ….
Face cam 30000km an.
NOU
nu am inteles niciodata dc ai face asta? 1500km/zi? banuiesc ca partial romanica partial bulgarica grecia etc, zona danubiono-pontica, daca esti din alta galaxie scuzele de rigoare.
De 2 ori in tinerete am bagat bucuresti -Thessalonik sau mai jos nici nu mai stiu, ceva ge nenu 1000+, nu era granita pe vremea aia spre Thassos. Bai nene eram rupt ca doar eu era soferu si plecam in vacanta.
Never again. Un 500-700 merge, mai mult nu i vad rostu pe zi
NOU
nu comentez cand stau in dreapta, termenul corect e “dictez” ce trebuie facut. sunt atat de enervant ca ma obosesc singur. ca atare stau mai mult in spate si doar la drumuri scurte, gen dupa o bere/vin/chestii prin oras. la drum lung conduc intotdeauna eu, doamna sta in spate si citeste pt copil si mine din cartea momentului respectiv. altfel cand conduc cu familia in masina sunt practic singur pt ca cele doo speciale dorm de sparg. avantajul imens este ca nu au probleme pe drumuri cu multe curbe gen paraul rece-rucar. e vis sa poti lua virajele cum vrea muschii tai fara comentarii de la pasageri.
NOU
Domnul meu prefera sa conduca mai degraba avindu-ma in dreapta, decit singur.
Eu mai gresesc uneori in trafic, mai ales cind sint preocupata de alte chestii. Cum fac unii sa conduca pentru a se relaxa , nu pricep. Imi asum, cer scuze. Pentru mine e important sa ajung la destinatie fara daune si intr-un timp rezonabil, nu cel mai repede posibil si nici dind lectii altora. Nici macar nu injur cind vad timpenii in trafic. Ma irita doar cind unii se tin prea aproape si fac loc mereu sa ma poata depasi.
Daca pestisorul de aur mi-ar spune ” iti pot oferi perfectiunea, insa numai intr-un singur domeniu”, as alege sa fiu perfecta acasa, cu cei dragi. Inainte de a avea familie a existat o perioada in care voiam sa fiu perfecta la munca. Insa niciodata nu mi-a trecut prin cap sa incerc sa fiu un as in a-mi cara oasele din punctul A in punctul B.
Inafara de curierat, la ce ar folosi skill-ul asta?
NOU
Nu am idee cum conduce nevastă-mea, încă nu a dat peste mine.
NOU
Ba, eu am fost BOU, nu faceti ca mine, sotia mea a luat permisul acum 2 ani jumate, cand m-am urcat in dreapta nu mi-a tacut gura si am tipat ca esti prea aproape ca lovesti masinile din dreapta ca nu ai distanta suficienta… etc. Ce credeti ca s-a intamplat dupa??? exact, nu s-a mai urcat cu mine in dreapta neam, deloc, si uite asa la bere la gratare la pretini in vizita stau si beau cola si-o sug la rece.
NOU
Era un articol vechi, dar bun, pe internet numit The Lost Art Of Drinking And Driving.
NOU
Aprob pozitiv cele spuse în articol. Deși îmi place foarte mult să conduc, merg aproape zilnic câte 30-40 km, mă descurc decent, zic eu, evit pe cât posibil să îl am pe al meu în dreapta. Nu se poate abține din comentat, iar eu, știindu-l lângă mine, sunt mai stresată și conduc mai prost decât de obicei, ceea ce duce la și mai mult comentat din partea lui. E un cerc vicios. În plus, lui nu îi place să conducă la fel de mult ca mie, ar prefera să conduc eu, dar s-o fac așa cum îmi spune el. Ceea ce nu este posibil. Deci nu, nici eu nu accept să fiu la volan cu el în mașină. 🙂
NOU
Aoleu, era să uit!…
A venit una să mă ia de acasă, la date; avea curaj, căci era pe stop, judecând după cum era de agitată. (Să nu mai vb de pad-ul cu care mi-a înfundat buda de la parter…)
Plecăm, și să moară mămica ei dacă a ratat vreo bordură, când făcea dreapta! În plus, conducea un junghi de Hyundai acșient – ca pe la Huși, de unde o scăpase mumă-sa in lume – și între două semne de stop, accelera și frâna de jurai că acum își pierde tablele.
La restaurant eram deja galben-vânat, ca externat de la morgă, ne-am așezat, am rugat-o să comande ea cât m-am dus la toaletă, și am ieșit prin ușa din spate, ducă-se în pustiu!
Am mers o oră până acasă, dar întâi m-am oprit și i-am șters contactul din telefon, ban pe email, fb, chat, alea…
NOU
Stai, inca mai exista scroafe care arunca absorbantele in toaleta? Geeez… astea merita facute de ras in piata publica.
De fapt, despre ce vorbesc, acum vreo 2 ani a fost mare scandal in bloc, ca niste vaci aruncau absorbantele in veceu si refulase la subsol. Bineinteles ca am fost si eu luata la ochi, cand s-a tinut adunarea de la parter, dar le-a taiat-o al meu: “eu nu locuiesc cu taranci venite de la curu’ vacii, femeia mea e crescuta la oras, stie sa foloseasca un cos de gunoi” .
Priceless :)))).