Mai știți că vă întrebam de parbriz de Volvo? Am găsit în comentarii recomandări drăguțe, oameni săritori, chestii. Și, în urma sugestiilor, am redus aria de căutări la 2. Pilkington și ceva magazin care vindea Saint Gobain. Prin urmare, le-am dat mail amândurora, solicitându-le o ofertă de preț pentru caracteristicile mașinii mele.

Știți câți mi-au răspuns?
Exact, niciunul :mrgreen:

Asta așa, pentru că tot vorbim de profesionalism, business etc. Până și poliția română răspunde la mailuri, numai afacerile românești, nu.

V-am povestit de prietenul meu Radu care s-a dus în șlapi în showroom la Ford, să își cumpere Kuga atunci, pe loc, și nu l-a băgat nimeni în seamă? Pentru că na, era în șlapi, nu merita efortul.

Well…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

44 comentarii Adaugă comentariu

  1. Deci Volvo vine și clienților care vin în șlapi?

    • #2

      Daca te duci in slapi, macar sa ai bun simt si descalti de papuci la intrarea in showroom…

  2. #3

    Sa vezi cum e sa scrii la Vodafone, la account manager, sa te plangi de un serviciu care nu functioneaza si el sa o dea de gard doua saptamani. Ca nu a vazut mailul, ca de fapt nu e treaba lui, ca tehnicul trebuia sa raspunda.

    • #4

      ma amuza maxim astia care inca se plang de vodafone

      portati-va fratilor

  3. #5

    Știai de experienta lui Radu și totuși ai trimis emailul purtând slapi, cine e vinovat?

  4. #6

    Ce nu înțeleg eu e de unde ştiau ei că tu erai în şlapi când ai scris mailul?

  5. #7

    funny funny.

  6. #8

    De ce nu-ți montezi Nordglass?

  7. Când v-am zis eu că ak47 e soluția la unele probleme.

    Ax

    • #10

      Daaa…ak47, bazooka, f32, si altealea, deparca ce se intampla acum in lume este atat de diluat si steril, incat simti ca treaba ta e sa mai incingi putin lucrurile… ia- ti pastilele la program, tine funia unsa, and let the rest go by

  8. #11

    Chestia aia din bord parca booteaza in MS-DOS.
    Va apuca nostalgia numai cand cititi, ha?!

  9. #12

    bord de s40… mai putin computerul/gps-ul din “centru”

    model 2011-2012

  10. Sunt la cafea, mă pregătesc să plec la ambasadă pentru pașaport. Oare mă primesc dacă mă duc în șlapi? Revin cu impresii. Rămâneți pe frecvența Radio Tătaru’.
    Fără mișto chiar vreau să văd cum o să fie, prin septembrie (erau sărbători aici) a fost nașpa. Țipete, oameni dați afară, chestii. Poate pot să filmez. O zi bună.

    • – nu am putut să filmez – interdicție de folosire a telefonului mobil în incintă.
      – merge și în șlapi *
      – personalul de la ambasada/consulat a fost chiar ok – destul de amabili, câțiva chiar vorbesc limbi străine (inclusiv a țării unde e ambasada care e, între noi fie vorba, foarte-foarte grea), una din doamne ieșea și întreba dacă totul e bine, împărțea formulare și avea dialog cu oricine avea întrebări;
      – acuma aștept 45 de zile.

  11. #15

    Same here! De cele mai multe ori prefer să dau un mail către adresa de pe site… Evident că mi se răspunde foarte rar. Ultima dată am trimis un mail ălora de la WatchShop să îi întreb cât ar costa revizia unui ceas automatic. Se pare că nu îi interesează banii mei…

  12. Dacă vorbești de Saint Gobain Glass România, atunci trebuie să știi că firma nu produce parbrize in fabrica din țară. Dacă ziceai că vrei să cumperi vreo 2000 tone de geam float… atunci cred că te căuta cineva.

  13. am citit articolul de atunci dar nu am avut timp sa raspund. eu am schimbat un parbriz si geam lateral la AGER. au pe stoc foarte multe modele si schimbatul dureaza foarte putin. foarte de treaba oamenii. ii gasesti pe Oltenitei aproape de Eroii revolutiei, in curba care duce spre Sincai. cred ca nu le merge site-ul dar cauta pe google AGER Service.

    • #25

      Ca o paranteza, am vazut ca ai scris de timp, ia in calcul minim 3 ore de stat acolo. Cam o ora montajul si vreo doua perioada de uscare a masticului.
      Spun asta pt ca acum o saptamana am schimbat si eu parbrizul, in Pitesti. Nordglass – marca

    • da, cam 3 ore. m-am referit “putin” in sensul ca nu o lasi cu zilele.

    • #27

      Confirm faptul ca cei de la AGER sunt OK.
      Am schimbat parbrizul la Mazda acum cativa ani, la service-ul dealer-ului. A durat 10 zile pentru ca, dupa ce au scos parbrizul vechi de pe masina, au realizat ca nu comandasera decat jumatate din garnitura. Asa ca m-au plimbat cu vorba 9 zile pana cand a venit si celalata garnitura. Bonus, oglinda lipita de ei a cazut dupa 2 saptamani.
      La AGER am schimbat recent, din nou, parbrizul. A durat cateva ore (dureaza lipirea, dupa cum zice si Baxt), la un cost cu vreo 40% mai mic decat la dealer. Lasi masina acolo si vii dupa ea cand te suna.

      PS Nu-i cauta pe Oltenitei 🙂 Sunt pe Serban-Voda…

    • #28

      un nr de telefon ceva?

    • dimineata nu le mergea site-ul. si-a revenit acum: www.autoglas.ro/

  14. Picat timoneria la masina (Peugeot 308). Trimis mail la reprezentanta cu cerere de oferta, timp de 2 zile nici un raspuns. Dupa ce i-am sunat, mi-au trimis o oferta cu un pret astronomic, am zis sa mai cer cateva oferte. Prin urmare am mai trimis 6 mailuri la reprezentate auto sau service-uri mari. Am primit un singur raspuns, si ala tot astronomic. Pana la urma am reparato la service-ul de cartier, la jumatate de pret.

  15. #31

    @cetin ai mail pe noreply 🙂

  16. #32

    Dar fuyao ai încercat? Sunt produse si in romania si oferă o calitate extraordinara la preturi foarte mici. Mai nou mărcile premiul vin echipate cu fuyao. Eu am găsit niste baieti care mi-au montat parbrizul in aceeasi zi la domiciliu si prețul a fost fff mic.

  17. #36

    Si pe Dragnea trebuia sa-l voteze cineva de a luat 40% din voturi. Si uite asa testezi sa vezi care-i sunt votantii de fapt..

  18. #37

    Sunt doua chestii la comunicarea prin email:
    1. rata de conversie este foarte, foarte mica, omul trimite email la N firme
    2. pentru ca din alea N firme ii raspunde cineva, omul nu o sa se planga aproape niciodata ca nu i s-a raspuns prin email, deci sefii nici nu stiu ca angajatii nu raspunde la email.

    Ofer pe OLX un serviciu de pe 3 conturi – 3 prezentari diferite, 3 tarife diferite (iti dau ciorba mai ieftin da’ iti iau banii pe smantana si ardei). Statistica e cam in felul urmator:
    – la telefon ratez 1-2 din 10 clienti cu care vorbesc
    – prin email deabia prind 1 din 10 si ala de multe ori e mai “special” =))

    De obicei “omul cu mesaje” trimite la multi (ori la toti) si imposibil in aia multi sa nu fie ciobanasi care strica piata si nu-si dau seama ca la tariful practicat de ei nu au viitor, pentru ca omul cu mesaje de cele mai multe ori ia pretul minim. Sunt in general oameni care fie nu au bani, fie nu sunt hotarati, fie nu stiu sigur daca au nevoie de serviciul tau.

    Cam o treime din aia care dau mesaj au un stil de retardo-fragmentat, te intreaba 10.000 de detalii inutile in 10.000 de mesaje, de’ trebuie sa stai toata ziua cu ei pe chat. Eu raspund doar la primul mesaj, dupa care “sunati-ma ca sunt foarte ocupat si la revedere”.

    Nu o luati ca pe o scuza, e cealalta versiune a povestii. Si poate un sfat, daca aveti nevoie de un serviciu urgent mai bine sunati.

    Va multumim pentru raspunsul oferit. Dupa cum stiti, pentru un proiect de o asemenea anvergura, procesul de selectie al unei agentii din cele peste 2150 existente doar in Romania (exceptand freelancerii), devine extrem de complicat, in special in conditiile in care intram pentru prima data in contact cu acest domeniu.

    Federatia de Fotbal Valah Romania FTW!

    • #38

      am si sunat la pilkington. inclusiv pe numarul lor special *9900. stii ce mi au zis? nimic, pentru ca nu raspunde nimeni. acum de al dracului si nu cumpar de la ei.

    • #39

      *Completari – nu e nici o federatie romana, nu sunt atestati de nici un minister, e un ONG ceva al unui primar dintr-o comuna uitata de lume. Din instinct am raspuns rapid, dupa raspunsul imbecil am inceput sa ma interesez.

      Proiectul de mare anvergura era un site de prezentare. LOL.

    • #40

      @Arhi: Cancer. Pe oamenii care nu raspund la telefon nu ii inteleg, trebuie lasati sa intre cu spume in faliment. Si mie mi se intampla sa fiu la volan, pe bicicleta, cu un client, etc si sa nu pot raspunde (sau nu aud telefonul) dar eu sun inapoi si daca nu mi se raspunde dau un mesaj in care ma prezint.

      Exceptie fac aia care “au uitat” sa-mi achite factura vreo 6 luni, pe aia ii bag direct in blacklist, n-am ce discuta cu oameni de nimic. Once you go black, you never go back!

    • #41

      mai ales ca ai cica numar scurt, draga doamne, sa ajuti peonul amarat care te suna. fuck off

    • #42

      Am sunat și eu la diferite instituții alte statului. La toate se întâmplă următorul fenomen: sună telefonul până se închide singur, apoi sună ocupat, apoi iar sună, se termină, iar sună ocupat. Asta timp de o oră în continuu. (Primărie, Prefectură, ITM etc.)

  19. #43

    Scuze de offtopic: il vad pe Dragnea Necromancer cu Tariceanu Permis-Autoeanu la TV, buson la buson, semnand protocoale? Tare!

  20. #44

    Multe băşini pe aici…….