M-am uitat vineri la cam toate magazinele online care contează și am verificat uptime-ul.
Mulți dintre voi știu că, cu mai mulți ani în urmă, problema cea mai mare era că nu se găseau soluții pentru ca magazinele să rămână în picioare. Intrau 2 milioane de români deodată pe emag și băgau refresh și aia era, cădea totul.

Însă în ultimii ani, lucrurile s-au îmbunătățit incredibil. S-a schimbat echipa sau s-a rodat totul cum trebuie, totul merge la fix, zici că suntem pe amazon și nu altceva. Ca să nu mai vorbim că vin comenzile ceas, de a doua zi erau deja pline canalele social media de mesaje cu Uuuuu, mi-a venit pachetul de black friday.

Nice, uite, se poate și bine, nu doar rău.

Bine, mă uit pe Amazon cum îmi updatează pe email toate detaliile în timp real, cum mă anunță că au făcut ei ceva și produsul îmi va ajunge mai devreme (oricum, cu siguranță ajunge mai devreme și față de data anunțată), cum îmi iau banii în funcție de momentul pregătirii produsului, ca să nu mă trezesc cu banii luați și mesaj cu Produsul nu mai e pe stoc, vă dăm banii înapoi în 30 de zile, și îmi dau seama că încă suntem o piață mică, mică, mică și mai avem mult de lucru.