Într-un final, am reușit, săptămâna trecută, să îmi schimb parbrizul la Volvo. Știu, sunt o mahalagioaică cusurgioaică, aia e, până mă decid să fac ceva, trece baba cu colacii.

A fost cumva la alegere între Pilkington și Saint Gobain, iar varianta câștigătoare a fost Pilkington, pe bază de instinct. Am fost la Pilkington de la autogara Filaret, cu programare cu 2 zile în avans, am lăsat mașina acolo 4 ore, m-a costat 750 de lei parbrizul și 80 de lei un set nou de ștergătoare.

Serviciul impecabil, fără vorbă lungă, prietenii, chestii gen Cine l-a pus pe ăsta, șefu, că a fost un cârpaci, etc. Recomand cu căldură, oamenii sunt învățați doar să își plângă nemulțumirile pe internet, nimeni nu mai recomandă ceva atunci când a fost mulțumit de serviciu.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

51 comentarii Adaugă comentariu

  1. Si eu trebuie sa imi schimb parbrizul, dar cand ma gandesc ca vine iarna cu ale sale pietricele…

    1
    • #2

      lasa masina acasa, e mai bine asa. o sa-ti ceara si benzina.

      1
  2. #3

    Trist dacă trebuie să plătești parbrizul, asigurările nu plătesc nimic?

  3. #5

    tot acolo am schimbat si eu, oamenii ok, dar parbrizul… calitate execrabila, daca il vedeam de la inceput sigur nu il luam. sa vezi aberatii optice pe la margini, te ia cu ameteala cand conduci 🙁
    chiar nu recomand pilkington. serviceul da, a fost ok

    • #6

      la mine e perfect. esti sigur ca e pilkington? toata lumea zice ca sunt cele mai bune

    • #7

      da, sigur pilkington 🙁 pus in acelasi service 🙁
      poate sunt eu mai ghinionist, asta e. daca vrei ne intalanim si iti arat sa vezi ce glont ti-a trecut pe langa ureche 🙂

    • #8

      pai si de ce nu te-ai dus inapoi?

    • #9

      era intr-o sambata, si am stat jumate de zi dupa el sa se lipeasca si trebuia sa plec din bucuresti 🙁
      pana la urma, cred ca ma puteam duce si luni, cred, dar deh, fraier

    • #10

      brrrr, nu m-am gandit niciodata ca as putea avea probleme::))))

    • #11

      nici eu, e primul parbriz schimbat in viata mea, si nu am stiut sa ma uit la el inainte de montaj. eh, cat traim invatam

    • #12

      alo, NICI NU AM FOST ACOLO! am lasat cheia si am plecat:)))) pfiu

    • #13

      ei, eu nu mai am incredere in serviceuri de mult, stau ca maniacul langa masina. plus ca trebuia sa plec, ti-am zis 🙂
      a, si bineinteles ca parbrizul meu fusese uitat in depozit, nu era acolo, am mai pierdut o ora sa il aduca. dar, per ansamblu ei au fost ok

    • Daca aveti incalzire pe parbrizul din fata sa nu cumva sa-l schimbati primavara cum am facut eu. Numai toamna am observat ca defapt incalzirea fix pe partea soferului nu functionaza. Deci aveti grija sa verificati dupa schimbare daca totul este ok. Lucrarea a fost facuta la Pilkington Mures

  4. #15

    Nu recomanzi si unde sa iti pui folie? 🙂

    • #16

      stai, ca mai am sa imi schimb farurile.

    • Nu merg polisate ?

    • #18

      Polish si folie

    • #19

      nu, ca sunt, nu stiu de ce, faruri de anglia, adica invers.

    • #20

      Haha tare asta, uite o chestie la care nu ma gandisem ca aia cu volan pe dreapta au si farurile masinii configurate sa bata invers pentru marginea drumului pe dreapta si masini din contrasens pe stanga. Dar ai cautat daca nu ai alte solutii in afara de schimbare pt modelul tau? Gen poate au switch mecanic pe far pentru stanga/dreapta (am vazut mai de mult la un bmw mai scump intr-un service dar abia acum m-am prins la ce folosea) ca sa nu apelezi la solutii de blocare fascicul lumina pt farul de contrasens (google cica exista si d’astea).

      On topic: si eu am schimbat parbriz la ei pe casco, au facut ei tot, constatare, dosar (cu Generali, poate au si cu altii), m-au sunat pt programare cand au primit aprobarea, lasat masina cateva ore si gata, rapid si eficient.

    • #21

      au pe dracu, de la mecanic am aflat ca sunt invers si ca pot sa le arunc

    • #22

      Sigur sunt farurile originale? 🙂

    • #23

      Sunt cu xenon? Dacă da, am auzit că au avut probleme cu stocurile pentru faruri la V50 și unele reprezentanțe au acceptat faruri de care au fost așa că cel mai probabil au fost schimbate.
      Nu cred că Volvo ar fi pus vreodată faruri de aiurea din fabrică doar pentru că nu puteau onora comenzile din cauza stocurilor.

  5. #24

    Ti-ai recuperat cruciulițele din celălalt?

  6. #25

    Pilkington… I see what u did there :))

  7. Mie mi-a căzut ceva pe parbriz, din clădirea lângă care eram parcat. Am schimbat pe Casco la Pilkington , totul foarte ok. Multe acte de completat, dar bănuiesc că asta e peste tot. Programare și instalare în câteva ore.

  8. #29

    Pffft, pai daca nu s-a prins ca ala de dinainte a fost carpaci, inseamna ca el insusi e un carpaci.

    Nici macar mecanicii nu mai sunt ce-au fost odata!

  9. #30

    80 lei stergatoarele?

  10. #32

    nu stiu nimic despre parbrize, dar Karl Pilkington e tata lor

    • #33

      Singurul care a făcut referire! Bravo tata! Popcorn și an idiot abroad!

  11. #34

    Am povestit vreodată cum am pus parbrizul la o Dacie din 1980?

    Era prin 2000 și un pic, aveam o Dacie veche fără parbriz. M-am dus la un chioșc de-ăsta de tablă, undeva pe la Răzoare, am cumpărat un parbriz și mi-au explicat băieții ăia cum se montează, înfășori chederul cu o sfoară și tragi până ajunge pe poziție, părea ușor așa, din vorbe. Zis și făcut – odată ajuns acasă am încercat în toate felurile, pur și simplu nu se putea, parbrizul ăla părea mai bombat decât mașina. Așa era Dacia, piesele de schimb nu se potriveau întotdeauna, cine a avut Dacie știe. De exemplu electromotorul nu a încăput nicicum, a trebui demontat și montat in-place, gata montat nu aveam cum să-l bag acolo. Era un pic mai mare decât ăla original.

    Am mers înapoi la ăia, le-am povestit problema, cică să vin cu mașina și-l montează ei. Mașina nu avea RCA, și-mi era cam târșă s-o conduc așa, fără parbriz, cam bătea la ochi, creșteau șansele să mă oprească careva, așa ca am dus-o tractată. Într-o dimineață. La oră de vârf. La Răzoare. A durat aproximativ 90 de minute să trec intersecția, am provocat un frumos concert de claxoane, mai ales când s-a rupt șufa. Am izbutit până la urmă, am ajuns la chioșc, s-au chinuit băieții ăia de vreo 3 ori să-l monteze, nu se potrivea și pace.

    Până la urmă ăla mai expert și-a dat seama care era problema: chederul model nou nu se potrivea pe Dacia model vechi. Cică cu un cheder model vechi ar fi mers, dar de unde să iei așa ceva? Ăl mai bătrân dintre ei știa el un loc unde ar putea să găsească unul: s-a dus în balta din spatele chioșcului și a pescuit câteva, până l-a găsit pe cel căutat. Era diferit, într-adevăr. Ăsta nou era dintr-o bucată și circular, ăla vechi era ca un soi de panglică cu inimă separată. Mă uitam destul de neîncrezător la ce făceau ăștia cu cauciucul respectiv, dar spre totala mea mirare, l-au montat din prima, și chiar stătea foarte bine. De altfel, cu parbrizul ăla montat de ei am mers ani de zile, până am dus mașina aia la Remat.

    Profesioniști adevărați. Recomand.

  12. #35

    Fix Pilkington de la autogara Filaret mi-am schimbat si eu parbrizul in regim de urgenta acum vreo patru sau cinci ani. Pe 22 decembrie, ma trezesc dimineata sa plec la tara spre ai mei, numa ca’ mi-am gasit dimineata parbrizul spart (a aruncat careva cu ceva de la balcon, nu detaliez). Iau dovada de la politie, ma duc la Pilkington, platesc o taxa de urgenta (!) ca sa iau totusi masina in aceeasi zi.
    Ziua urmatoare pe lumina, am vazut ce de valuri valuri are geamul… Plin de valuri! Abia in ianuarie am ajuns inapoi in Bucuresti. Din punctul lor de vedere m-am plans prea tarziu, trebuia sa zic atunci, cand am plecat de pe poarta lor, daca eram nemultumit.
    De obicei mi se intampla lucruri buni si am parte de servicii decente. Well, pe la Pilkington eu nu mai trec.

  13. #36

    Montat parbriz la Pilkington Iași acum vreo 2 luni. Tot la fel: lăsat cheia și va sunam noi când e gata. Foarte mulțumit și de parbriz și de băieții de acolo: in 2 ore m-au sunat sa iau masina

  14. Am două parbrize schimbate la Pilkington până acum. Primul la Polo după ce-am luat o piatră pe A1 și s-a dus instant crăpătura pe toată lungimea și al doilea mai acum vreo 3 săptămâni la Ford după ce-am luat o piatră pe A1 și am fost leneș și nu m-am dus să repar steluța rezultată iar într-un final s-a dus crăpătura pe toată lungimea.
    Ambele schimbat rapid, decent, fără vorbă lungă și sunt ultra mulțumit. Oamenii schimbă cu parbriz Pilkington sau altceva variantă mai ieftină, ceva subproducător, suspectez că ăia care se plâng de vălurele și probleme au ales varianta aia. Eu n-am ales-o 😉
    Pe Ford m-a costat aproximativ 1000 lei parbrizul, Saint Gobain-ul original de la Ford mă costa 2400.

  15. #46

    eu am schimbat vreo doua parbrize (masini diferite) la Ager, la Cutitul de argint
    aveau si original si “compatibil” mai ieftin, am pus original, fara probleme
    pret decent, stiu ca am trecut pe la Pilkington filaret sa intreb si m-a darmat pretul, cred ca era spre dublu fata de ceilalti

  16. Pilkington Solenza blue tint, 120 de lei cu montaj.
    Pilkington Ibiza alb, 270 de lei cu montaj.

    N au ape, aberatii sau defecte, nimic de comentat la aspectul asta, service uri din Cluj, respectiv Bistrița. Problema e la sticlă, nu se compara cu originalul.
    Sfat: nu folosiți racleta iarna, sub nici o forma. Nu folosiți stergatoarele daca nu aveti lichid sub ele. Sticla se zgarie mai usor decat originala, pur si simplu de la praf.
    La socuri gen griblura, rezista, la Solenza a reziatat chiar si la un pietroi maricel.

  17. am si eu o intrebare pentru cei care se plang de valurele pe parbriz, voi nu a-ti vazut cand a fost instalat ?

  18. Prin state e 100-120$ parbriz simplu, si in 30 de minute e gata instalat, 300$ e parbriz cu senzori si vine instalatorul la tine in parcare sa il schimbe, toata operatiunea dureaza mai putin de 40 de minute.

  19. #50

    Mie mi s-au aparut scumpi(au punct de lucru şi lângă Piteşti) . Au cerut 800 lei. L-am rezolvat cu 485 în altă parte..era chiar şi mai ieftin dar fără încălzire

  20. #51

    Oooo, _un idiot in jurul lumii_.Uitasem de el. 🙂