Primarul sectorului 1 vrea să dărâme Gara de Nord. Ca să facă mall. Atât. Trist e că oamenii chiar stau să discute oportunitatea, deși e vizibil din satelit că e un ultim mare furt imobiliar.
Primarul sectorului 1 vrea să dărâme Gara de Nord. Ca să facă mall. Atât. Trist e că oamenii chiar stau să discute oportunitatea, deși e vizibil din satelit că e un ultim mare furt imobiliar.
NOU
Și ăla de la sectorul 3 tot încearcă de câțiva ani să desființeze Gara Titan împreună cu linia până la prima haltă și anexele ei. Terenul în chestiune e cam vreo 2 km lungime, dacă nu mai bine, și vreo 20-50 metri lățime, în funcție de loc.
NOU
Ultima teapa PSD de zile mari e nepublicarea in Monitorul Oficial prelungirea mandatului pentru Ciuca… daca nu se publica pana pe 31 decembrie, PSD va pune mana si pe armata.
NOU
sa înțeleg ca acum ca e publicata, putem avea vreo surpriza din partea armatei?
NOU
nu e vorba de oportunitatea unui mall, cat de inutilitatea garii acolo unde e. Pur si simplu is niste sine de tren, in oras, care nu ajuta cu nimic. Evident, un mall acolo ar face ceva minunat. Ar bloca de tot si zona aia 😀
NOU
in toate tarile, inclusiv în stockholm, btw, garile sunt cat mai central, pentru a asigura acces rapid ptr workeri si turisti. romanii vor sa fie gara in Chitila sa nu încurce. pentru ca taxi, ce plm.
NOU
De la gara, de exemplu, corporatistul mutat in “suburbii” (la tara in Ilfov) ar putea ajunge in 5 minute cu autobuzul sau in 10-15 min pe jos la jobul lui bine platit din cladirile alea multe si sticloase care se fac in zona Orhideea.
Sigur ca pentru asta ar trebui sa aiba si tren civilizat de la el de la tara pana in Bucuresti, dar vorbim si noi la nivel teoretic, ca primarul in cauza.
NOU
In principiu ai dreptate. E nevoie de o gara centrala.
Unde gresedti. Gara de nord este fix ceea ce zice. Deserveste zona de nord. Doar ca din centru. Nu este un nod infrastructural. Si nici nu are cum sa fie.
Nu ai nici un tren spre alta zona decat nord
Metrourile sunt la misto in gara
Trenurile vai pula lor si numa spre nord.
Park and ride?
Gara, ai vazut cu arata alea din afara.
Deci, despre ce vorbim?
NOU
vorbim despre lucruri despre care habar nu ai. gara e legata de toate celelalte gari din bucuresti, in gara se deverseaza in fiecare dimineata mii de oameni dinspre Ploiesti, la munca sau scoli. faptul ca e lasata in paragina si nu se face nimic e doar o alta strategie de marketing oe termen lung, ca sa poata fi daramata in timp ce unii aplauda ca focile dada, ce bine. e ultimul comentariu pe tema asta
NOU
Cum e legata de aia din obor? Ca din ce stiu tot spre nord merge. Ca si la Constanța, camd faceam o ora pana la iesire… Epic fuck.
Eu ziceam de faptul ca nu este o gara centrala. Este chiar o gara de nord.
Despre ideea cu imobiliare/mall, ramane cum am zis de la inceput. E o idee geniala, mai ales ca in zona stau multi rapidisti si vreau sa ii vad cum sufera.
NOU
cu sine e legata.
NOU
În curbă șinele trosnesc.
NOU
Asa e, în toate orașele din vestul Europei gările sunt aproape de centru pentru că acolo chiar merg trenurile. In schimb, la noi, de ce sa ții 20 de șine pentru 3 trenuri cu 2 vagoane care abia circula cu 40km/h
NOU
Foarte buna ideea. Am inteles ca schema e sa mute toate sinele si trenurile de pe ele sub pamant, sa faca tuneluri. Costurile sunt minime pt ca oricum e tunelul ala din drumul taberei si pentru directia cealalta e tunelul care vine din bucegi asa ca nu trebuie investitie noua. E treaba de ingineri, iar astia au specialisti adevarati.
NOU
Super interesantă soluția. Singura problema e cum se face joncțiunea dintre autostrada suspendată și tunelurile astea.
NOU
In toate tarile cu apa calda, inclusiv unele așa zis estice sau centrale cel puțin 1 mall gigantic este cu gara inclusa și cat mai central posibil pentru ca…rațiune. Ar fi fain sa facă așa ceva, fără să fure insa
NOU
Bai, e adevarat ca in toate tarile cu apa calda gasesti in gari niste magazine, ceva restaurante, cafenele & shit, da’ pula mea, nu-s chiar mall-uri in gara…
NOU
@sabotor: In Amsterdam in gara este Victoria’s Secret. Si Jack & Jones. Si plm altele, nu-s cu moda. Au si un pian care chiar functioneaza si cine vrea poate pune de-un minirecital. Au cafenele, restaurante si magazin alimentar. Si-o parcare de biciclete imensa. Si statie de tramvai in fata garii. Si statie de metrou sub gara. Si statie de autobuze si taxi in spatele garii, la etaj. Pietonala/biciclete in spatele garii la parter. Toate astea fara sa afecteze constructia originala (au sapat sub, au adaugat cu simt artistic in spate etc) pentru ca in toata Europa garile centrale sunt monumente istorice, de-aia nu toate sunt foarte mari.
Dar in Bucuresti se poate face lejer un mall peste gara, doar ca n-ar fi tunu’ atit de mare.
NOU
@Archer
sa inteleg ca un magazin “Victoria’s Secret” e standardul dupa care definim ce e un mall?
Dupa cum am scris, cateva magazine nu inseamna ca gara aia e mall…
NOU
Exemplu mai bun era Utrecht. Acolo chiar e mall (Hoog Catharijne).
NOU
Parcă nu poti să iei trenul din mol.
NOU
Un mall pare banal, eu am in gand o gradina zoologica, un port sau pista de Formula 3.
NOU
Când mi-au construit mall în Rm. Vâlcea nu mai văzusem așa ceva. Primul mall din Oltenia – aveam vreo 11-12 ani. Și am văzut că se ridică în centru o sferă gigantică din sticlă. Am tot trăit cu speranța că ne construiesc un acvariu gigantic, să admiri peștii spadă și delfinii din toate cartierele muncitorești vâlcene. Am sperat până l-au umplut cu țoale și televizoare. Și acum cred că era o idee mult mai bună să facă acvariu.
NOU
Tot pe la vârsta aia am început să fiu fizic atras de femei. Adică să am erecții. Doar că nu știam cum arată o femeie dezbrăcată; nu aveam internet, reviste, iar la tv rulau doar erotice, nu porno. Și îmi imaginam că femeile au tot ca mine, un fel de penis, dar mai subțire și mai delicat. Mă simțeam fizic atras de femei, știam că trebuie să fie un contact, o frecare între organul meu și al lor. În lipsă de informații, îmi imaginam contactul sexual dintre mine și o femeie făcându-se prin cele două penisuri. Penisul meu bărbătesc și penisul ei femeiesc, mai subțire și delicat, ciocnindu-se cap în cap.
NOU
Maithun?
NOU
@Dani Corban
www.urbandictionary.com/define.php?term=docking&page=4
NOU
Daca ar fi ultima, ar fi bine. 🙂
NOU
Tot Bucurestiul ala ar trebui daramat, dezinfectat si facut mall in loc…
NOU
Pfuai. Iti dai seama ce turism ar atrage? “cel mai mare mall din lume”
NOU
Pe mine m-a distrat partea cu “facem gara monument istoric după aia”. Da’ cine papuci l-a oprit să o facă monument istoric încă de pe acum?
NOU
Cred ca ar trebui sa mai faca inca o catedrala – Catedrala de Nord, cu peronul pe partea dreapta 😉
NOU
Prima teapa din nesfarsitul sir ale celor ce vor veni.
NOU
V-as propune sa lasam chestiile astea minore, copilaresti deoparte si sa ne concentram pe probleme serioase. Nu e ok sa creem polemici din lucruri minore, o gara. Din punctul meu de vedere, o gara ar trebui sa fie in afara tarii si pana in oras transportul sa se faca cu taxiul sau microbuzul.
Insa altceva vroiam sa spun. Daca creem polemici si tensiuni, nu facem decat sa deranjam partidul care e la guvernare si practic nu-i lasam sa se concentreze pe problemele cu adevarat importante, de exemplu familia traditionala.
Mai sunt 2 zile si preluam presedentia UE. Cu asa ceva nu e de glumit. Nu ne jucam aici, asta trebuie sa intelegeti! Soarta Uniunii Europene e in mainile noastre. Trebuie sa o lasam pe doamna Dancila sa isi faca treaba si sa nu o incurcam cu chestii nesemnificative. E sansa noastra sa ajutam si celelate tari sa aiba crestere economica. Am incredere ca doamna prim ministru, care nu degeaba a fost aleasa de catre publicatia Sputnik personalitatea anului, ca isi va folosi experienta si va ajuta Europa sa progreseze si ca doamna Merkel va profita de ocazie si va invata ceva de la doamna Dancila. Sa ii tinem pumniinsinsa ii uram succes. La multi ani!
NOU
Gara de Nord e perfecta, doar ca trebuie regandita si modernizata, chiar daca ar fi sa apara si un mall acolo. Ma gandesc ceva in stilul garii Keleti din Budapesta sau poate Gara Centrala din Varsovia. Sau cel mai bine gara din Antwerp, e tot un fel de monument istoric la suprafata. Solutii sunt, adica sa fie si mall si gara si orice, doar ca trebuie adus un arhitect bun si bagat bani.
NOU
ula, ei vor sa SCOATA cateva sute de milioane otr partid si tu vrei sa bage. UNDE TE TREZESTI??
NOU
@animaloo:
mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Itineraries?DepartureDate=31.12.2018&DepartureStationName=Bucure%C8%99ti+Nord&ArrivalStationName=Bucure%C8%99ti+Obor&MinutesInDay=0&TryToPost=true
Exemple de trenuri dinspre Buc Nord spre Buc Obor.
Nu ne-am folosi creierul nici de-al dracului… e mai simplu sa vorbim fara sa utilizam organul cenusiu.
NOU
Nu ai cum sa darami un monument de referinta cum este Gara de Nord. Pur si simplu este imposibil.
E ca si cum la Paris s-ar darama turnul Eiffel ca sa se faca mol