Știați că există o explicație științifică pentru agresivitatea gibonilor din trafic?
Subconștientul realizează că ești practic tot timpul în pericol și atunci, la cel mai mic semn, se exteriorizează agresiv, ca pe câmpul de luptă, în încercarea de a apăra viața corpului ce îl generează.

În altă ordine de idei, ador finalitățile acestea, mai ales când e vorba de acești blânzi motocicliști, despre care nu trebuie să generalizăm cum că majoritatea ar fi niște gunoaie ce poluează șoselele.
Acum ce mai zici, mai ești plin de șmecherie?
Caught on camera!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

106 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Arhi, in general motociclistii merg agresiv si chiar ca-ti vine sa dai peste ei.
    In acest exemplu, insa motorul avea dreptate.
    In orice tara civilizata, desigur Romania excepted, NU MERGI PE BANDA 2-A !
    Depasesti si apoi treci pe banda 1, indiferent de viteza pana cand mai trebuie sa faci o alta depasire.

    • #2

      isi pierde dreptatea atunci cand incepe sa corijeze el traficul. diferenta dintre contraventie si infractiune

    • #3

      soferul nu cumva corija circulatia intrand cu intentie in motociclist?Asta e infractiune

    • #4

      Aici da, s-a crezut prea smecher.
      Hai ca mi-am amintit de unul de genul asta, adevarat cu masina.
      Eram in Budapesta, cautam hotelul, gps, normal ca mergeam mai incet, insa pe banda a doua pe un drum cu 3 benzi.
      Un ungur ma depaseste si se pise pe mine (adica pune stergatoarele cu apa).
      In acel moment las naibii hotelul, gps-ul, traseul normal, ma duc dupa el, il prind dupa 1 km si ma pis pe fata lui (adica te pui exact in fata lui, in asa fel incat atunci cand dai stergatoarele, apa sa-i sara pe parbriz)
      Poate e copilaresc, insa trebuie sa recunosc ca m-am simtit bine toata ziua 🙂

  2. #5

    Cel mai probabil stătea în curul ăstuia cu mașina de foarte mult timp și, văzând că nu se bagă pe prima bandă, a decis să-l depășească șmecherește prin dreapta. Nimic foarte grav până atunci, dar gesturile ce le-a făcut după aceea dovedește că nu era decât un cocalar infect și că și-a meritat din plin căzătura aia – care pesemne a fost destul de gravă că nu s-a mai ridicat în picioare :))))

  3. #7

    Deci:
    -Cacatul vomitat si avortat care filmeaza trebuie dat jos si batut cu levierul pentru ca habar nu are sa conduca si nu intra pe banda 1 dupa efectuarea depasirilor
    -Cacatul vomitat si avortat care filmeaza trebuie bagat la parnaie pt tentativa de omor. Accidentele cu intentie intra la tentative de omor sau dupa caz la omor calificat (tocmai e un baiat arestat pe tema asta la Constanta)
    -Indiferent ce facea motociclistul si cat de nemernic era nu se justifica accidentarea lui cu intentie mai ales cand se stie ca la viteza aia o cazatura de pe motocicleta e fatala in 99% din cazuri.
    Ce a facut soferul nu se cheama educare ci razbunare si da, razbunarea e arma prostului.

    • #8

      de ce tentativa de omor? motociclistul a franat brutal in fata lui. tentativa de ce? a, ca asta vrei tu sa fie, e altceva

    • #9

      tentativă de omor? adică tu dacă mergi cu 200 la oră pe autostrăzile din Germania, te depășește unul cu motorul și frâneză imediat după violent, este vina ta că l-ai lovit? ce logică beton :))))

    • #10

      accidentare cu intenție…. sunt 100% sigur că ești femeie și că nu ai permis.

    • #11

      nu pot vedea filmul de la munca, dar daca e asa cum zice Arhi (si sunt sigur ca e asa), cata minte sa ai sa pui frana cu motorul in fata unei masini?
      Adica 200- 300 de kile vs 1-1.5 tone. 2 roti vs 4, fier versus echipament, aibag vs ciment. Eu zic sa se incadreze la tentativa de sinucidere calificata cu circumstante agravante si port nejustificat de oua.

    • #12

      Daca te uiti mai atent, vezi cum bikerul accelereaza si apo franeaza brusc in fata masinii. Cine este de fapt c…tul vomitat si avortat ?

    • #13

      Cred ca v-ati uitat la alt film. In prima faza motociclistul pune frana si soferul da sa intre in el, motociclistul se intoarce ii face semn si probabil il injura si accelereaza, moment in care soferul nu il lasa in plata Domnului ci accelereaza si intra in motociclist. prima ora motociclistul a franat intentionat, a doua oara, cand s-a intamplat si impactul, soferul a accelerat pana a dat in motociclist.
      Sunt barbat, nu sunt motociclist si am permis fara incidente de 15 ani cu drumuri de mii de km in strainatate si cu vreo 200.000 de km la activ, dar dobitocii ca soferul din film, care stau zeci de km pe banda 2 cand banda 1 e libera si intra cu intentie in oameni merita batuti in dinti

    • #14

      @Sgt. Pepper
      sau motociclist cu aceeasi mentalitate.

    • #15

      @silviu, cacatul vomitat e ala care poate evita un accident si nu o face doar pt ca vrea sa dovedeasca ceva si sa educe prostii din trafic. Cand omori un om sau il distrugi fizic doar sa demonstrezi ca ai dreptate esti un cacat vomitat, indiferent daca ai dreptate sau nu.

    • #16

      @also known as
      Motocicleta franeaza mult mai repede decat o masina.
      Daca te uiti mai atent, ala din masina incearca sa-l evite de vreo 2 ori pe retardat – se baga cat mai in stanga sa nu-l loveasca pe imbecil. A 3-a oara nu i-a mai iesit.

    • #17

      Lucifer, soferul nu a avut nici un interes sa il evite pe motociclist. Posibil chiar sa fi accelerat putin cand l-a vazut ca franeaza. 🙂
      Fii atent ce face imediat dupa ce coboara. Isi analizeaza meticulos masina, sa vada daca si-a crapat cumva masca. De-abi pe urma se indreapta agale spre motociclistul prabusit sute de metri mai departe.

    • #18

      In a doua faza, eu vad ca motorul are stopul de frana aprins si ca motociclistul se uita in oglinda estimand distanta la care se apropie masina. A estimat prost.

    • #19

      Ma voi va uitati la film sau nu? Secunda ~58 motociclistul incetineste si se baga spre mijlocul benzii, soferul franeaza si aproape ca intra in parapet pentru a evita. Secunda 1:05 bec rosu la motociclist (adica FRANA!) mentinut pana fix inainte de impact.
      Ce pana mea era sa faca soferul ala? Sa intre in parapet pentru un cretin? Parca imi pare rau ca nu l-a lovit mai rau.

    • #20

      De ce sa intre in parapet? Tot timpul prima banda a fost libera. Chiar si dupa accident. Nimeni pe prima banda. Dar nu..singura solutie era sa intre in parapet, normal.

    • #21

      este fix invers, idiotul ala cu motorul trebuia transat si lasat la marinat.

    • #22

      @Dani Corban – corect, prima banda e libera, dar nu poti cere unui sofer caruia ii franezi in fata sa evite, reactia majoritatii soferilor e sa franeze.

      @Sabotor – ma faci sa rad cand spui ca motocicleta franeaza mai repede decat o masina. In realitate o motocicleta franeaza mult mai prost decat o masina. Cum sa franeze mai repede? Singura chestie e ca soferul reactioneaza, in medie, la 1-1,5s de cand vede becul rosu. Asta e viata.

    • #23

      @Jordan
      Inainte sa te pui pe ras, te-as ruga sa te intrebi cum e posibil ca o chestie de 200 + 80 Kg sa franeze mai repede decat o chestie de o 1500 de km. Si nu baga in discutie suprafata de contact a pneurilor, ca desi masina are o suprafata de contact mai mare, aia nu-i atat de mare incat sa compenseze o greutate de 6 ori mai mare.

      Ce-i drept, distanta de franare a motocicletei depinde ENORM de mult de experienta motociclistului. Un incepator nu va reusi sa franeze eficient pentru ca nu stie cum sa combine frana de fata cu cea de pe roata din spate. Sau incearca doar frana de pe spate, de frica.

    • #24

      Un vehicul mai greu are nevoie de o distanta mai mare pentru franare. Pentru ca asupra lui actioneaza o forta de inertie mai mare. Iar forta de frecare nu depinde de marimea suprafetei de contact, ci de natura suprafetei. Asta oricum e antologica: “cum e posibil ca o chestie de 200 + 80 Kg sa franeze mai repede decat o chestie de 1500 de km (kilometri)” :)))) Umorul involuntar e cel mai bun.

    • #25

      @sabotor, Dani Corban – teoretic aveti dreptate, practic puneti problema gresit. Motociclistii nu pot frana din prima tare pentru ca nah, se rastoarna. Greu de tinut echilibrul la decelerare maxima. Comparativ, automobilul poate fi franat oriunde, oricand, oricat de puternic – rareori pierzi controlul volanului din frana, plus ca nu trebuie sa franeze atat de mult ca sa poata lua curba. Nu e vorba doar de suprafata de contact, e vorba de faptul ca am patru cauciucuri vs doua si ca cele patru imi asigura stabilitate incomparabil mai mare.

      Motocicletele franeaza mai prost si trebuie sa franeze mai mult, chestie evidenta pentru oricine a mers vreodata pe Valea Oltului in spatele unui motociclist. A se vedea, pentru explicatii suplimentare, asta:

      www.youtube.com/watch?v=_UDXcotDqDs

    • #26

      @Dani Corban
      evident, m-am incurcat – voiam sa intreb cum isi inchipuie cineva ca o motocicleta franeaza mai prost decat o masina.

      Conteaza putin si suprafata de contact – o suprafata de contact mai mare inseamna ca si aderenta e mai mare, ceea ce insemna ca si forta aplicata pe discul de frana poate fi mai mare fara a se bloca roata.

    • #27

      @Jerome
      pai stai, vorbim acum de masini supersport, sau? Eu ma gandeam la masinile si motocicletele ce le intalnim uzual pe sosea. Spre deosebire de masini, motocicletele de pe sosea sunt mai apropiate de modelele de competitie.

      Iar in clipul ala si Clarkson zice unde-i problema motocicletei – in curbe n-are aderenta suficienta, deci viteaza cu care negociaza curba e mai mica.

  4. #28

    A plecat de la premisa ca soferul automobilului nu e psihopat. O data in viata apuci sa faci greseala asta 😀

    • #29

      pare destul de relaxat…:))

    • #30

      Incredibil de relaxat. Plm, accidentezi grav pe cineva. Indiferent ca a fost vina lui, ca a meritat sau nu. Te duci intr-o suflare sa vezi daca mai traieste, daca poti sa il ajuti. Asta isi analiza masina :)) Sigur, sigur nu e cu toate tiglele pe casa.

  5. #31

    foarte tare articolul, bravo

  6. #33

    Salutare,

    Motociclist fiind pot spune ca motociclistul si-a meritat-o cu varf si indesat si ca basca, a scapat si ieftin.
    1. Ok, soferul ar fi trebuit sa se replieze pe banda 1 dupa depasiri. Totusi, se poate remarca faptul ca decat sa tot slalomeze banda 1 banda 2, ca depasea relativ constant a preferat sa stea pe banda 2. Oricum, nu se misca nici soferul deloc incet.
    2. Nu stim de cat timp statea motociclistul in spate (nu am vazut cu sonor, poate spune ceva), totusi, indiferent de cat timp statea in spate, nu trebuia sa faca figuri de acest gen. Ii arata semnul international al prieteniei in trecere si cu asta-basta.
    3. Cand ai motor nu faci figuri cu pusul franei in fata pentru ca patesti fix asta. Daca ai masina nu musti din asfalt daca ala se uita dupa fluturasi. La motor e insa periculos.
    4. Legal, daca au legi similare, motociclistul a franat brusc fara motiv, nu a pastrat distanta regulamentara inainte de revenirea pe pe banda si a depasit prin dreapta. Sa fi fost sofer, cu filmarea in mana o declaratie de genul “A venit brusc prin dreapta, mi-a taiat fata, l-am evitat in prima faza, apoi, in mod nejustificat a franat brusc si nu am apucat sa il mai feresc”.

    • #34

      La punctul 4…cand vezi un pieton ca trece strada prin loc nepermis, il calci si apoi te duci la politie cu filmarea sa le arati ca ai dreptate si el e un nemernic, sau il eviti si astfel salvezi o viata, chiar daca legea e de partea ta?!

    • #35

      Daca pot sa il evit, normal ca nu imi place sa sterg creieri de pe parbriz, dar cand un idiot imi pune frana in fata eu avand de ales intre parapet la 100 la ora si idiot, intotdeauna voi alege idiotul. E vorba de instinctul de conservare.

    • #36

      @jumulici, nu exista doar varianta parapetului, exista si banda 1…lata de 2,5 metri si langa ea o banda de urgenta, dar probabil ca soferul jurase pe rosu sa nu intre pe banda 1 nici mort.

    • #37

      @also known as: stii ca tu esti unul din motivele articolului, nu? Si ca din cauza celor ca tine exista imaginea asta proasta despre motociclisti/taximetristi/papucari/dubari.

    • #38

      Sa clarificam ceva: toti vedem ca motociclistul ala imbecil franeaza FARA A AVEA CEVA IN FATA? Ca daca da, mue. Multa si deasa. Asta este, e cretin, a platit.

      Re chestia cu banda 1, pe bune ca, la frana brutala la viteza a unui motociclist aflat la 10m in fata ta (maxim 10m, probabil mai aproape de 5m) toti apucati sa reveniti pe banda 1? In conditiile in care Schumi apasa frana la 0.7s de cand vede stimulul vizual? WTF?

  7. #39

    Dupa vizionarea filmului. Motociclistul a depasit moment in care asta cu masina s-a bagat in fundul lui, motociclistul l-a atentionat a accelerat a franat scurt apoi a fost accidentat de masina. Vinovat soferul.

    • #40

      clar. becul rosu de frana de pe motor aprins tot timpul era just for fun. plin de specialisti

    • #41

      Vinovat in mod clar e motociclistul. Nu are rost sa mai analizam partea de vina. Dar nici soferul nu e cel mai stralucit bec din candelabru. Sunt momente in care daca vezi un nebun, faci tot posibilul sa il eviti. Daca iti prinzi mintea cu el, esti cel putin la fel de nebun.

    • #42

      eu nu vad bec rosu aprins.

    • #43

      inseamna ca esti daltonist

    • #44

      ??? Sunt motociclist. WTF? Motociclistul inainte de a fi lovit a franat in fata masinii. Motocliclistul e de vina. A fost prea smecher.

  8. #45

    astia care tot o dati cu banda 1 – cred ca nu prea le aveti cu condusul, parerea mea. omul e intr-o depasire continua, merge cu viteza, e normal sa stea pe banda a 2a. probabil ca motociclistul, obisnuit ca orice cocalar prost care crede ca soseaua e doar a lui si a lu’ ma-sa, a tot dat flashuri, numai ca auto fiind in depasire nu avea unde sa se dea pe banda 1. si pina la urma, astepti sa isi termine omul depasirile si dup-aia depasesti si tu. dar el nuuu… zeul corectitudinii pe sosea tre’ sa dea lectii la lume. idiot prost.

    • #46

      Am si eu o intrebare: cat poate dura o depasire continua? Cu alte cuvinte, depasesc masina 1, vad masina 2 pe banda 1 la 1km distanta, ce fac? Intru ca vine cineva mai tare din spate sau, mergand pe ideea ca nu e soseaua lui, ci soseaua mea, stau in depasire continua tot km?

    • #47

      dureaza cit vrea conducatorul auto, nu cit vrea ala din spate.

    • #48

      Asta e o mue trista, daca vine cineva din spate care merge mai tare te dai naibii la o parte si il lasi sa treaca. Indiferent ca tu ai 180 si ala 250, sau tu 150 si ala 190. Ce mama naibii, depasirea e trecerea de un autoturism, nu trecerea de primul pana ajungi la urmatorul si apoi la urmatorul etc etc. Deci nu, nu dureaza cat vrea cel care depaseste, sau daca dureaza, pregateste frigiderul, ca am ceva carne pentru tine…

    • #49

      Pe autostrada nu depasesti. Mai uitati-va pe la regulament. Doar schimbi banda. Ai obligatia de a nu ocupa nejustificat benzile de viteza mare daca cele de viteza mai redusa sunt libere.
      Respectand regula asta, poti sa mergi pe unde vrei tu.
      E de bun simt ca venind tare pe banda a doua sa casti dracu ochii la ala din fata, si sa il lasi sa-si termine si el manevrele de devansare a altor autovehicule care circula cu viteza mai mica decat a lui. Nu toti avem bombe de masini, si nu toti mergem cu 150 la ora pe autostrazi. Da no, toti suntem zmei si vrem sa ni se faca loc, ce plm nu se da fraierul ala ca loganu din fata si ce cauta pe banda a doua, cand prima e libera.
      Si in filmulet, motociclistul e vinovat. A incercat sa se dea zmeu, nu i-a iesit. Cine zice altceva, ori e subiectiv implicat, ori nu se uita la filmul care trebuie, ori nu mi-as dori sa ma intalnesc cu ei in trafic, la ce cunostinte beton de reguli de circulatie au. E evident cine ce a facut.
      O alta regula de bun simt si de conservare spune ca nu te pui cu unu cu mult mai mare ca tine…indiferent de ce stii tu sa faci, tot in pamant ajungi cu mufa. No, iata o alta demonstratie.

  9. #50

    Referitor la ce ai scris in primul paragraf , se aplica perfect la postul cu reactia biciclistului care refuleaza in contact cu taxi-ul. Toti tipau atunci ca prea a exagerat, omu a vazut moartea cu ochii in cateva secunde, normal sa se manifeste asa.
    Pentru unii cu deficiente de vedere :
    Motociclistul depaseste prin dreapta, se baga in fata masinii si pune frana. Soferul se da in stanga sa il evite. Motociclistul ii arata ceva dupa care accelereaza brutal, isi ia distanta, se da mai pe centrul benzii ( blocand astfel posibilitatea de evitare ) si pune frana brusc ( o masina nu poate accelera atat de brutal la viteza aia ) , ala din masina nu da vreun semn de frana sau de evitare ( aici are un pic de vina si el) .
    Dupa cateva secunde masina franeaza, moment in care motociclistul o ia din loc.
    Cel mai probabil ala cu motorul a vrut sa il faca sa franeze brusc pe sofer dupa care el sa ii dea blana insa ..fail .

    • #51

      Dani are dreptate.
      Uneori daca intervenim rapid, putem salva vieti.
      Sfatul meu este ca daca Doamne fereste aveti un accident si motociclistul respira greu sau nu poate respira, imediat sa-i faceti o Traheostomie.
      E extrem de simplu si aveti nevoie numai de un briceag si carcasa goala a unui pix.

  10. #52

    Si in mersul lui vijelios spre victima, normal ca se duce cu mana-n fund. Trusa aia de prim ajutor carata obligatoriu in masina este acolo ca sa NU o folosim 🙂

    • #53

      legea spune ca lasi victima in pace, nu oferi tu nici un prim ajutor, pentru ca o poti omori

    • #54

      te caci pe trusa de prim ajutor. Ai deschis una sa vezi ce contine? In afara de garou care poate fi util in caz de pierdere de sange la membre (care poate sa fie inlocuit cu o curea, strampi, elastic de chiloti), nimic de acolo nu salveaza vieti. E o sticla de spirt, tifon, seringa.

    • #55

      cum asa? trusa nu te transforma obligatoriu in doctor?

    • #56

      Da, Lucifer. Chiar le-am folosit pe manechine 🙂 Singurele chestii utile sunt garoul si trompa aia mica si alba. Apa oxigenata, spirt, pansamente si alte sticlute ce mai ai pe acolo sunt fudulie. Daca victima e inconstienta, ii bagi trompa in gura, pozitionata intre limba si cerul gurii. Ai sanse sa ii salvezi viata. Altfel isi inghite limba si moare asfixiata. Daca si-a sectionat vreo artera, obligatoriu ii pui garou. Preferabil furtunasul din cauciuc aflat in trusa. Nu pierzi timp sa confectionezi unul din chiloti.. E posibil in 2-3 minute sa piarda suficient sange pentru a fi mort. Posibil sa ai in trusa si un creion mic si o bucata de hartie. Notezi pe hartie minutul la care ai aplicat garoul si lipesti hartia pe garou. Trebuie eliberat la interval de timp constant, altfel tesuturile ramase neirigate mor..Astea sunt chestii pe care le faci tu, cel care acorzi primul ajutor. Degeaba vine salvarea peste 15 minute cand e deja asfixiat si fara sange. Inca o chestie pe care o poti face e sa ii asculti inima. Daca nu mai bate, ii faci masaj cardiac in continuu, pana la venirea ambulantei. Indiferent daca are coastele facute zob sau ai impresia ca a murit. Daca nu ii mai bate inima, oricum e mort. Mai rau de atat nu ai ce sa ii faci. Masaj cardiac fara pauza, pana vine ambulanta. Chiar daca vine peste o ora, obosesti de te gasesc dracii si esti convins ca victima a murit. Ai obligatia asta morala, nu legala. Prin masajul cardiac inima devine un fel de pompa actionata manual. Tesuturile inca mai primesc sange. Nu suficient, dar are o sansa in plus.

    • #57

      arhi, nu misti victima. e o mica mare diferenta. ti-a explicat corban mai jos cam ce trebuie sa-i faci.

    • #58

      dude, citeste codul rutier. cam atat.

  11. #59

    Astia care spuneti ca soferul a accelerat sa intre in motociclist, la ce film va uitati? Cascati putin ochii la stalpii de pe marginea drumului, si se observa cum soferul incetineste cand motociclistul i se baga in fata.
    Apoi mentine o viteza cat de cat constanta in timp ce motociclistul pare ca vine peste el din cauza franarii violente.
    Donatorul si-a cautat-o cu lumanarea.

  12. #60

    Motociclistul e vinovat 90%. 10% din vina e a celui cu auto: daca vezi nebun in trafic faci tot posibilul sa-l eviti.

  13. #62

    intalnire in trafic intre bargau si piticu

    • #63

      Ce tareeeeeee!!!!!!!!pot sa-i dau like lu taticu!!!!

    • #64

      sunt un tip gaunos cu comentarii banale

    • #65

      Ba, unde-s butoanele de like si dislike ca parca aci erau???!!!ori eram la zoso si visam ca-s la arhi…..piracetamu si feteasca…

  14. #66

    faza cu motocilismul: de obicei cand conduci o motocicleta intalnesti tot feluri de kkt-uri in trafic , dar orice smecherie faci (fie mers cu viteza extrema, fie ca mergi intr-o roata, sau franezi ostentativ) o faci pe pielea ta

  15. #67

    Plm, nu sunt motociclist… insa ca sofer, pot spune ca am depasit multi cretini prin dreapta pe autostrada… Nu-mi aduc aminte sa le fi facut semne, etc… pur si simplu am trecut de ei, in mare viteza ca sa nu aiba timp sa le vina idei… Si dus am fost…
    De ce kkt n-o fi facut la fel si motociclistul lu’ pestele sarat – nu stiu…
    Cine e mai cretin in final? Soferul ca nu trecea pe banda 1 sau el care s-a crezut dumnezeu ?
    Cui plm ii pasa in final, daca presupunem ( in extremis) ca ar fi murit, daca avea dreptate sau nu? De ce plm nu se judeca lucrurile in termenii astia? Probabil ca foarte multe accidente nu s-ar intampla daca s-ar gandi asa…

  16. de vina este motociclistul a franat ca blegu,oricum si a luat pedeapsa…….

  17. #69

    Salutare!
    Mai comentez pe arhiblog din când în când cu toate că îl citesc zilnic.

    Eu. Brasov-Predeal. 204 km/h. 8 minute. www.youtube.com/watch?v=kaickkYg088

    Uitaţi-vă la video la minutul 02:45. Unul cu maşina vira la stanga pe linia continuă, eu fiind obligat să-l depăşesc pe dreapta pe o porţiune foarte îngustă dintr-o parcare…

    Cine era de vină? Ăla cu maşina, right? :))

    • #70

      Care linie continua mafrend ?

    • #71

      la 204km/h sa fii tu sanatos daca te astepti sa te vada cineva

    • #72

      prietene te superi daca iti spun ca esti doar un idiot?

    • #73

      @adrian Skydiving

      Ái plecat din benzinarie si ai incalcat o gramada de reguli de circulatie (depasire pe dreapta, depasire pe linie continua, etc) pana la min 1:30. Esti prost? Crezi ca am rabdarea sa ma uit pana la 02:45, sa vad inca un donator de organe asa cum cu siguranta vei deveni intr-o zi daca nu inveti ca regulile de circulatie au un sens?
      Chiar mai consideri ca ai un drept de apel cand declari sus si tare cat de repede ai mers tu?

      Prietene, nu esti doar prost, esti si criminal in devenire. (cand vei deveni donator de organe e posibil sa mai rapesti si pe altcineva 🙁 )

    • #74

      Dude,
      1. NU DEPASESTI NICIODATA PE DREAPTA. Mai ales cand esti pe motor. Mai ales cand in dreapta nu ai nici macar o banda de urgenta.
      2. la 204 km/h faci 56 m/s. In 4 secunde esti la 200 de metri, un punct mic, insesizabil. Pentru a vedea imbecili ca tine ar trebui sa ne uitam NUMAI in retrovizor.
      3. Daca se lasa cu accident (bine ca nu s-a intamplat) tu nu aveai ce sa cauti in dreapta masinii. Te loveai de dacia aia break rosie care nu prea incalca legea.

      In rest, ce crezi ca se intampla cu tine daca n-ai fi avut norocul ala sa ai petecul ala de asfalt in plus? Si tine cont ca o faza dinasta nu-i musai sa se intample ca face unul stanga pe linia continua (desi eu n-am vazut linie continua acolo, dar sa zicem); poate e doar unul ce franeaza pentru ca vrea sa vireze dreapta/stanga; sau franeaza pentru ca-i sare un caine in fata, etc.

      Tu practic te plangi acum ca veneai cu 200 km/h si erau niste unii in fata ta ce franau/mergeau incet.

    • #75

      Go ahead. Nu pun la suflet. Nici n-am zic că nu sunt vinovat că am încălcat unele reguli. lol. Ştiu ce fac că doar nu degeaba am peste 80 000 km pe motor, plus alte 50 000 km pe maşină. Atât pe şosea, cât şi pe circuit. 😉
      Viteza e meh. Fac şi paraşutism. 388 km/h în freefall. Dacă viteza este lângă tine tot timpul, aşa cum este lângă mine, înveţi să îţi formezi nişte reflexe al naibii de bune.
      Nu mă plâng de nimic. Doar v-am arătat nişte serpentine.

      Şi în încheiere. Dau o tură în alergare cam o dată pe lună pe şosea NUMAI în locuri unde ştiu drumul şi cu ochii închişi. În rest, circuitul de la unguri sau greci e amicul meu. 🙂

    • #76

      rezuma-te la circuit si lasa soseaua.desi sustii ca ai reflexe(eu nu te cred) moartea nu tine cont de ele.e bine ca ma sunt si din astia ca tinecarora nu le pasa de viata lor. R.I.P

    • #77

      Dau o lada de bere cui trimite filmuletul la politie. Sper sa te si lege, nu doar sa iti dea amenda. Tu esti motivul pentru care MOTOCICLISTII trebuie sa plece capul cand se vorbeste despre bun simt in trafic.

    • #78

      nu e dovada in fata instantei, nici macar amenda nu ii pot da

    • #79

      @bit, ia-o uşor. Nu vrem să îţi plesnească vena cavă şi să mori inaintea mea, nu-i aşa?

      Arhi, corect. N-ai văzut pixelul albastru? lol.

    • #80

      Hai siktir!

    • #81

      Te pup, pa pa!

    • #82

      Ești doar un cretin impotent căruia i se scoală pula doar la 200 la oră. Nu mai bine îți pui ștreangul de cât ca să mori singur, nu să iei după tine și alți oameni? Desigur, atunci când o să te sleiești de vreun stâlp sau ceva de genu´, amicii tăi vor tura hardughiile la maxim și vor vărsa lacrimi cristaline în timp ce dau interviuri cu ¨Dar vai, ce om bun era¨, ¨Dar vai, nu merita să moară așa tânăr¨… Cum zicea cineva mai sus, dute-n plm pe circuit și lasă fanatismele astea penibile de pe șosele. Gândește-te la viețile altora, nu la impotența ta, pentru asta există viagra. Sictir.

    • #83

      Câtă refulare avem aici, domnule Pepper! Aştept intens şi partea a doua a scrierii.
      Nimeni nu va tura niciun motor la înmormântare, deoarece eu nu-s cu creştinităţile astea. Voi fi incinerat. lol. Acum stau să-mi pierd timpul să explic.
      Ţi-am zis că mă dau pe circuit mai mult şi că ocazional ies pe şosea. Uite aici postul.

      “Go ahead. Nu pun la suflet. Nici n-am zic că nu sunt vinovat că am încălcat unele reguli. lol. Ştiu ce fac că doar nu degeaba am peste 80 000 km pe motor, plus alte 50 000 km pe maşină. Atât pe şosea, cât şi pe circuit. 😉
      Viteza e meh. Fac şi paraşutism. 388 km/h în freefall. Dacă viteza este lângă tine tot timpul, aşa cum este lângă mine, înveţi să îţi formezi nişte reflexe al naibii de bune.
      Nu mă plâng de nimic. Doar v-am arătat nişte serpentine.

      Şi în încheiere. Dau o tură în alergare cam o dată pe lună pe şosea NUMAI în locuri unde ştiu drumul şi cu ochii închişi. În rest, circuitul de la unguri sau greci e amicul meu. 🙂

      Acum pana mea. N-am de unde să ştiu dacă sunt bun sau rău că astea sunt valori definite de fiecare în parte.

      Mă gândesc şi la viaţa mea şi la a voastră. E o vorbă. Niciodată să nu te intinzi mai mult decât poţi să duci. Îmi cunosc limitele.

      Pentru liniştea ta, te rog să te uiţi la data videoului. E din 2011. Acum mai mult fac skydiving pentru a-mi lua doza de adrenalină. Cursele ilegale le-am cam lăsat în urmă.

      Oamenii se mai şi maturizează. Poate data viitoare înveţi şi tu să scrii mai frumos şi să laşi sictirismele acasă!

    • #84

      @Adrian Skydiving
      Daca te-ai fi maturizat ti-ar fi rusine de tampeniile facute in urma cu 2 ani, nu te-ai lauda cu ele.

      Just sayin’

    • #85

      Tie ti se par mari cifrele astea? 80.000 km pe motor si 50.000 pe masina? 🙂
      Pe masina cel putin, sunt km pe care-i face unul ca mine intr-un an :).

      Tu in cati ani i-ai facut?

      Tu crezi ca Brasov – Predeal in 8 minute e esenta condusului ? :d

    • #86

      @Sabotor: Tocmai că nu mă laud. Mă minunez şi eu de prostiile pe care le făceam.

      @Geretus: Kilometrii aceia sunt făcuţi aproape în full speed. 70% fiind pe circuit. Ştiu multe despre countersteering, target fixation etc. Nu zic că am mulţi sau puţini km la activ, zic doar că eram şi sunt stăpân pe ceea ce fac, altfel nu aş fi făcut-o în primul rând.

      Dar, cum am spus mai sus, timpul trece, omul se maturizează şi îşi caută alte hobbyuri mai safe atât pentru el, cât şi pentru ceilalţi, dar care îi satisfac nevoia de adrenalină. Paraşutism, speedflying.

  18. #87

    @also known as: probabil ti-a mai spus cineva, n-am stat sa citesc toate comentariile, dar esti chior sau tampit.

    • #88

      taci măh, el e șofer, are cinșpe ani de șoferie :)))))))))))))))

  19. #89

    Trista atitudinea ta Arhi: “ador finalitățile acestea”.

    Ok motociclistul ala e un dobitoc. Hai sa-l omoram. Dar poate avea un motor puternic si dupa ce ii zbura lu ala cu un pumn oglinda se facea nevazut.

    Apoi veneam eu, linisit, in banca mea, incepator si dobitocul de la volan se urca peste mine, ca toti motociclisti sunt la fel si sa-i omoram pe toti.

  20. Doi prosti: soferul pentru ca si-a pus mintea cu motociclistul cand putea frumusel sa incetineasca putin si sa se replieze pe banda 1. Motociclistul ca s-a gandit el sa-i puna o frana in bot la viteza aia.
    Ieri dupa-amiaza, eu pe A1 venind spre Bucuresti, pe banda 1. Un nene iese service space si i se termina banda de accelerare (adica avea niste marcaje, nu era ca si cum ar fi intrat in gard). Si s-a gandit ca e frumos sa se suie calare pe mine. Ce ar fi trebuit sa fac? Sa ma pun in fata lui si sa-i dau frane in bot?! Sa ma tin dupa el cu flash-uri? M-am ferit si mi-am vazut de drum.

  21. Tot timpul sunt 3 versiuni ale unei povesti – a mea, a ta si pe urma adevarul – Ma lasa rece cand vad 2 prosti intr-o filmare – unul pe motor, celalat in masina. Orgoliul asta…

  22. #94

    Eu nu inteleg ce s-a gandit soferul de a vrut sa il depaseasca si nici de ce s-a oprit motociclistul si nu s-a dus in treaba lui…

  23. #95

    Go ahead. Nu pun la suflet. Nici n-am zic că nu sunt vinovat că am încălcat unele reguli. lol. Ştiu ce fac că doar nu degeaba am peste 80 000 km pe motor, plus alte 50 000 km pe maşină. Atât pe şosea, cât şi pe circuit. 😉
    Viteza e meh. Fac şi paraşutism. 388 km/h în freefall. Dacă viteza este lângă tine tot timpul, aşa cum este lângă mine, înveţi să îţi formezi nişte reflexe al naibii de bune.
    Nu mă plâng de nimic. Doar v-am arătat nişte serpentine.

    Şi în încheiere. Dau o tură în alergare cam o dată pe lună pe şosea NUMAI în locuri unde ştiu drumul şi cu ochii închişi. În rest, circuitul de la unguri sau greci e amicul meu. 🙂

    • #96

      “Blondă sexy, 1.80, sâni uriași, strâmtă și apetisantă, nu vreau nimic, doar mă laud…” -citat din scrierile lui Arhi :))

    • #97

      felicitari, dar practica viteza pe tarlaua ta si mai lasa-ne cu figurile.
      Hai maturizeaza-te. nu mai esti nici smecher nici cool ci doar un tip la criza varstei mijlocii aplaudat de altii ca tine.

    • #98

      Mike, a dat răspunsul cel mai bun. 🙂
      Încet, încet o las şi eu mai moale. Tocmai de aia m-am reorientat către alte sporturi care au viteza, dar sunt mai safe atât pentru mine, cât şi pentru ceilaţi.

    • #99

      Arhi, de ce îmi intră fiecare post în moderare? 😀
      PS: Mai sus scrisesem “Mike, a dat răspunsul cel mai bun.” Virgula aia n-are ce căuta acolo. E ori “Mike, ai dat răspunsul cel mai bun!”, ori “Mike a dat răspunsul cel mai bun.”

      Numai bine!

  24. #100

    Dau o bere, chiar doua, celui care stie cum s-a terminat povestea.
    Motociclistul a scapat ?
    A avut ceva fracturi ?
    S-a ridicat de jos si s-a luat la bataie cu soferul ?
    L-a calcat basculanta care venea din spate ?

    • #101

      S-a intpâmplat cam așa:
      1. Motociclistul a scăpat.
      2. A avut ceva fracturi.
      3. S-a ridicat de jos și s-a luat la bataie cu șoferul.
      4. Nu l-a calcat basculanta care venea din spate

      Astept berea 🙂

    • #103

      da, stiu, de cand se ocupa mihaltianu de site, a devenit un obicei

  25. #104

    Eu vad trei cocalari:
    – soferul, pentru ca sta doar pentru banda 2;
    – motociclistul, pentru ca franeaza in fata unei masini intentionat cu singurul scop de a da o lectie;
    – arhi, pentru “ador finalitățile acestea”

  26. #105

    si coafura rezista

  27. #106

    Varianta car-on-tir fara finalizare! 😀
    www.trafictube.ro/alt-idioti/