Uitaţi-vă cu câtă ură îl loveşte, din scurt, ca în subsol la circă, să simtă dar să nu se vadă. Ăsta e preşedintele vostru, bă.
Da, ştiu, are cojones, de aia. Mi-e milă de voi…Aş vrea să mă gândesc cum ar reacţiona oricare din cei ce au copii, văzându-şi copilul lovit cu pumnul în gură. De preşedintele rromâniei…

LE: Imi pare rau, nu voi permite postacilor de partid sa denatureze discutia de la TRAIAN BASESCU LOVESTE UN COPIL CU PUMNUL IN GURA la clasicele subiecte PSD fura, sunteti de vina, ati votat si altele. Asa ca, sa ne auzim cu bine, sterg TOT.

LE2: Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu gaşca lucrativă de la PSD. Nu confundaţi antipatia mea faţă de băsescu cu o simpatie faţă de jegul de partid reprezentat de voi.


Via Ionuţ Puerava

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

281 comentarii Adaugă comentariu

  1. sincer sa fiu cred ca plodu ala a zis ceva urât şi de aia l-a lovit, nu vezi cum rânjeşte tot timpu’ ?

  2. #2

    I-a zis “tati” 😀

    Gata, e terminat.

  3. #3

    si scuza unde este?

  4. #4

    Nu, totusi copilul n-a zis nimic, “tati” se aude din alta parte, de la un copil mai mic, se pare.

  5. #5

    ceva urat oricum a zis, dar din punct de vedere legal e interzis sa lovesti si un om, daramite sa ii futi un pumn in gura unui copil

  6. Poftim?!? chiar l-a lovit sau nu vad bine?
    fututi mortii matii de handicapat chior . doamne ce nervi mi-am facut !!
    daca era badpitzi pe aici mi-ar fi zis sa nu ma enervez ca face rau la ten…mi-o zici tu arhi ca sa ma detensionez? ca imi pocneste vena de la tampla stanga.

  7. omule, vezi ca nu se-ncarca css-u.

  8. #8

    In alta parte era dupa gratii.

  9. Un presedinte gaozar (sczuzati limbajul).
    Stiti ce o sa zica Traian Basescu daca iese iar presedinte?
    “Multumesc ca ma-ti ales din nou gauzarilor”(nu e replica mea)

  10. #10

    cred ca este un trucaj ordinar ; mana este acoperita de corpul femeii si nu poti stii in niciun fel daca a fost PUMN !!! in plus poate fi sesizata cu usurinta lipsa unor cadre ceea ce a dus la senzatia ca este vorba de o miscare violenta . va asigur ca lucrez in domeniul filmarilor de miscare si stiu ce spun : un trucaj ordinar !!!

  11. copilul era retard…a zis ” eu il votez pe iliescu”…saracu habar nu avea ca iliescu nu candideaza…in fine numai conteaza…sper totusi ca basescu sa fi fost beat cel putin, desi nici asta nu scuza sa lovesti un copil cu pumnul in gura…chiar daca nu e al tau

  12. #12

    din cate se vede e un fel de palma ,era miting tambalau etc,daca eu as fi fost in locul lui probabil as fi facut la fel …
    Basescu nu e un sfant ,celebra M..E ,nu e un element determinant ca sa il aleg pe Geoana si sa se frece patriciu pe burta …

  13. #13

    Este o manipulare grosolana,era sigur un copil prost crescut si sigur si eu i-as fi dat o palma la astfel de needucati.

  14. #14

    Doamne fereste!!!!!!!! pana si lui Hitler ii placeau copiii! daca mai castiga basescu, asta va fi tratamentul standard pentru noi toti!

  15. Sa ma cac in chelia lui de chior

  16. #16

    ajutati antenele sa evite falimentul, votati

  17. #17

    Abia acum inteleg de ce are fiica-sa buzele asa umflate. Ocazional si ochii. S-a lamurit enigma….
    Iar daca e trucaj, e cam prea bine realizat. Pacat.

  18. Il pocneam si eu sa-mi fi spus “Muie chelule!”. 100%!

  19. #19

    Am gasit relatarea lui Patriciu, care zice ca era de fata. Copilul a strigat din greseala “Traiasca Iliescu”. Dupa ce-l pocneste se aude si un aaaaaaaa de surpriza al copilului.

  20. #20

    Oricum ar fi eu una tot nu-l vreau pe Geoana !!! si pe niciunul din clica lui . Imi pare rau doar ca n-am puterea sa-i extermin pe toti . Primul pe lista ar fi Ilici , desigur .Urmat indeaproape de Bombonel .

    Base’ asta e badaran ( a fost marinar, ce dracu’ !!! nu gentilom la curtea regala ) , e curvar ( cam asa sunt toti barbatii 🙂 ) , e betiv ( ca tot romanu’ ) , NU e un geniu absolut, NU e un politician de exceptie , nu e….nu e …etc . etc
    Da’ sa-mi bag picioarele daca nu dintre toate rapandulele alea de pe scena politica romneasca tot pe el l-as prefera . pt cateva motive , esentiale insa.
    Asta daca nu cumva ati reusit sa-l clonati pe Tepes sau pe Stefan cel Mare ……

  21. Da-o dracu de jigodie de copil. Pun pariu ca o merita. Presedintele nostru e foarte bun.

  22. Asa si? Nu destul il bate tasu acasa? Fii serios, zici ca l-a omorat, I-a dat o palma peste muie, daca a vorbit aiurea ce sa ii faci. Zici ca l-a omorat cu bataia. Ce dramatizati atat, sau sunteti anti-basescu? Pe mine mai mult ma scot din sarite milogelile femeii aleia, ca are nustu ce acasa si ca sangereaza, decat ca i-a dat copilului aluia o palma peste bot.

    CE PUMN IN GURA? I-a dat cu dosu palmei una peste gura, ca tinea mana intinsa sa ia ceva, si doar a indreptat-o spre el. Mama ce l-a batut. De ce nu ati pus “TRAIAN BASESCU LOVIND CU BESTIALITATE UN COPIL SARMAN SI AMARAT ” ?

    Acum astept sa vad declaratia dentistului la care a fost copilul dupa.

  23. #24

    m-am uitat mai bine era palma deschisa(deci nu putea fi pumn) iar dupa “agresiune” copilul radea deci a fost cel mult o palma stearsa

    big fass…

  24. Un om cu bun simt n-ar fi facut una ca asta. A, e vorba de Basescu? Atunci nici nu ma mir…
    Ce-ar fi sa-si ceara scuze Base pentru gest si sa se retraga din cursa pentru presedentie. 😀

  25. #26

    da clar, o palma asa e acceptabila, doar vine de la presedinte

  26. arhi … this is low.

    • #28

      sunt de acord, nici un om nu ar trebui sa faca asa ceva. a, sau e low din partea mea ca am publicat. da, stiu, trebuia sa nu spun nimic, pentru ca are si el defecte, ca tot omul

  27. Remarc momentul in care filmul a fost aruncat pe piata. Foarte bun. Cineva l-a tinut mult timp la sertar.

    Ontopic: gest urat, dar nu a fost dat la “rupere”. Din cate vad, copilul rade dupa aia.

  28. #30

    Arhi, cu tot respectu, care ura? Daca scotea cureaua si`i dadea cu catarama in cap ce mai era? …ai cam exagerat asa putin

  29. #31

    da sefu, un pumn in gura dat unui copil strain e total acceptabil, doar nu l-a omorat. i-a dat cu dragoste parinteasca

  30. #32

    Mai chiar pumn nu e, e un dos de mana 🙂 Oricum, urat gest din partea lui

  31. #33

    de ce cautati motivul de ce i-a dat cu palma ? nici daca o futea pe masa nu trebuia sa dea in el ! am frate de 7 ani si cand am vazut cum il loveste parca l-am vazut pe fratimiu….m-a secat.in orice tara civilizata se intampla asta,deja basescu avea 5 ani de puscarie pana acu.

  32. Ironie: Basescu e presedintele pe care il meritam dar de care nu avem nevoie acum.

  33. #35

    Nu mai incercati sa il acoperiti pe gaozarul asta de presedinte.
    A dus tara de rapa, ne-a vandut pe toti. Primiti destui bani pentru a-i acoperi marlaniile infecte?
    Un lucru bun nu au facut pentru tara asta.
    Binenteles ca orice ar aparea despre el, vor exista oamenii lui care au grija sa dezminta tot. Sper sa va dati seama de faptul ca gresiti, cat nu e prea tarziu.

  34. @luca: amin.

  35. #37

    la cati bani are patriciu, sa faca un trucaj asa de penal. ma asteptam la ceva efecte speciale. si tocmai acum dupa 5 ani?

  36. calm! calm! nu uita cum e treaba cu prezumtia de nevinovatie. 😉
    asteapta si explicatia lui Basescu … si dupa aia poti da verdictul.

  37. Gestul este sub orice critica si nu-i inteleg pe cei care ii gasesc scuze pentru ca ar fi fost doar o palma usoara, nu i-a scos dintii, a fost un bobarnac, ce mai ! Hai s-o luam asa : nu e campanie, filmul asta e pe youtube si prezinta un profesor care loveste un copil, intr-o tabara. Sa vedeti atunci ce-ati fi sarit de cur in sus toti si cat de huliganic vi s-ar fi parut gestul. Pe ce lume traiti, oameni buni ?! N-aveti copii ?

  38. e campanie electorala, se ataca unii pe altii cu diverse materiale care sa il injosesca pe celalat, pacat ca o fac si in blogosfera iar unii chiar accepta asta

  39. I-a zis ca voteaza cu Iliescu. Va spun o chestie. Se zice ca acel sarman copil e handicapat. Hmm… Si mai grav.

  40. #42

    nu vreau sa joc rolul de avocatul deavolului, dar …
    de jumate de ora cicleaza clipu respectiv la realitatea, nimeni nu observa blugii albastrii din spatele lui base, ce apar imediat inaintea loviturii intre corp si mana lui basescu. ce picioare de 2 metri are ala?

  41. deci eu nu aud nimic:))

  42. Vad ca eu sunt sursa … placerea a fost de partea mea, dar am uitat sa specific ceva, adica am primit-o ca raspuns pe twitter

    Ala nu-i un copil, e Boc! :))

  43. Intradevar, l-a omorat cu dosul palmei. Ca i-a fost meritata, ca nu, ca e trucaj… al boalii politicieni, cum se inhaita cainii… trazni`ar sai trazneasca!

  44. da ma ca unde da presedintele, creste!

  45. @ionut : you just make my day :))

  46. arhi, cum ai gasit filmarea? n-o fi Base prea destept, dar nici asa de prost sa pocneasca un copil peste bot, la un miting electoral, cu zeci de camere in jur, si mai ales dupa episodul Supermarket : “tiganca imputita”. Parerea mea!

  47. #50

    las ca vine zoso si ne zice ca e facatura si ca ce bun e Basescu si sa-l votam

  48. aa deci “tiganca imputita” e “to be continued” de la filmarea asta…aham. interesant.

  49. #52

    e facatura toata ziua, dupa 5 ani si in plina campanie a aparut? fi-ti seriosi. de o ora e clipul pe realitatea, deja…

  50. WTF?????cum a putut sa faca asta????

  51. #54

    cu pumnul:))

  52. Cel care n-a dat niciodata nici macar un sut in cur unui plod impertinent si nesimtit, sa arunce prima piatra.
    Pana atunci nu va mai cacati pe voi atata ca i-a dat base o palma unui plod care manca cacat.

    PS: Nu, nici nu m-a platit basescu sa-l spal si nici nu votez cu el. Si nici cu geoana. Dar nu mai faceti atatea spume la gura pentru o chestie pe care ar face-o oricare dintre voi cu prima ocazie.

  53. zym tu taci ca mi-ai facut pielea de gaina cu filmuletul ala de la “deci wtf?”

  54. si restul filmarii la cine e ? vreau sa vad sange, dinti scuipati

  55. #59

    probabil v-ati nascut adulti nu stiti ce traznai fac copii ,pe mine ma alergau sa ma corecteze juma de bloc, noroc ca nu m-au prins 😛

    dar probabil in zilele urmatoare o sa aflam poze cat de mult a suferit sarmanul dracusor ,de ce nu a candidat patriciu acest model de moralitate ? 😀

  56. nu e de mirare ca a fost facuta publica chiar acum? nu ii tin parte a lui Basescu dar e prea de tot, ciolanul a devenit prea mare ca sa fie scapat si se lupta pana la ultima suflare. RUSINE POLITICIENILOR ROMANI

  57. #61

    Sigur a fost ceva aranjat, sunt sigura ca si femeia a primit niste bani pentru a-l atrage pe presedinte la marginea scenei, apoi si-a continuat rolul aurolacul.

  58. dude
    ai remarcat ca toţi susţinătorii băsescieni, ca argument, îi acuză pe ceilalţi că sunt susţinători de geoană
    de parcă nu poţi să-l înjuri p-ăsta fără să-l iubeşti pe celălalt

    iar ca părinte, şi un bobârnac dacă îi dădea copilului meu, …. luam bătaie de la spp, dar tot îi futeam una chiorului

  59. #63

    @Felicia: tu suferi de “sunt de rahat si am nevoie de un idol prin care sa exist si eu putin” 🙂

  60. #64

    mah, inteleg sa nu-ti placa Basescu, dar sa te cobori atat de mult incat sa urli ca nesimtitii aia de la realitatea ca l-a lovit cu pumnul in gura, cu bestialitate mi se pare nu numai penibil dar si foarte injositor!
    copilul ala rade! e teribil de amuzat de reactia lui Basescu!
    dar nuu, i-a rupt gura! ce sa mai! trebuie sa urlam conra lui base!

    getsul cere explicatii, dar nu mai urlati ca disperatii ca L-A LOVIT CU PUMNUL! DOAAMNEE! CU CATA URA L-A LOVIT!

    injositor mah!
    sa-ti fie rusine!

  61. Pentru cei care sustin ca e trucaj: baietii v-au dat intai varianta “hai sa ne prefacem ca am filmat cu telefonul si se vede prost” ca tocmai sa lase pitpalacii sa se agite. Ceea ce au si obtinut. Acum 10 min. au dat si varianta “full HD” ca sa nu mai existe vreo umbra de indoiala.
    Felicitari, asta e presedintele pe care-l meritam.
    Si sa nu uitam, de la “m|_|ie” la “tiganca imputita”, normal ca nu era un pas mare pana la “corectii” fizice.

  62. @icegrim : no rlly?

  63. #67

    ai bre putina rabdare, prea te-ai inflamat

    stai sa mai vedem ce a fost

    prea se potriveste pe stereotip

  64. #68

    ARHI, de unde ai facut rost de filmul asta asa de repede?
    De ce ai pus un asa titlu “Traian Băsescu lovind un copil cu pumnul în gură “?
    Nu era mai simplu sa scrii: “Traian Basesc loveste un copil” ?

  65. I-a dat una copilului ca i-a spus Traiasca Iliescu. A injurat si femei. Mai merita un mandat.

  66. #70

    @micu`TZU: pana la a face scenarii in care ii dadea una copilului tau ar trebuie sa te intrebi ce cauti cu el la un miting electoral si cum l-ai educat din moment ce se agita airea pe acolo.

    Eu am vazut initial filmuletul de pe Antena 3 si am ramas tare neplacut surprins. Deja ma intrebam daca sa-l mai votez pe Base. Dupa ce am vazut si varianta completa in care se vede ca nu a patit mare lucru copilul si speculatiile legate de trucaje, cred ca o sa dau o mana de ajutor Antenelor. Vreau ca Ciutacu sa fie chemat in continuare la post de fiecare data cand trage Basescu o basina. Eventual s-o si miroasa ca s-o poata analiza mai bine.

    • #71

      ai dreptate cristian, copilul nu avea ce cauta in dreptul mainii lui basescu, de fapt nu a fost lovit foarte tare si desigur, e un trucaj. a da, nu mai e trucaj, ca a aparut si varianta originala HD :))
      va meritati soarta ba…

  67. M-am mai uitat si eu… sigur e un trucaj!

    E un trucaj ca omul asta e presedintele Romaniei!

    Si au uitat sa ii spuneti si lu Base ca e un trucaj. Ca deocamdata a zis ca “probabil ca m-a injurat”. Nu a zis nici “trucaj” nici “manipulare”.

    Noroc ca pe 6 decembrie cica se termina cu trucajele…

    Voi realizati ca filmul asta face deja inconjorul lumii?

    Cum naiba mai avem pretentia ca suntem in Europa? Suntem in mijlocul Africii, nu in Europa!

    P.S.1. Mesajele cu “trucaj” “facatura” “manipulare” sunt plecate toate din Modrogan. Este celula de reactie rapida. Au reactionat atat de rapid incat nici Basescu nu a stiut… saracu’ a apucat sa recunoasca ca e adevarat…

    P.S.2. Vezi ca sunt 2 clipuri. Al doilea este cel in care el vorbeste despre copii si cani, doar ca e mult mai dur!

    P.S.3. A castigat dreapta! Dreapta lui Basescu!

  68. #73

    doamne ce tara de cacat sa moara mama,nu e nimic aiurea ca se loveste copilul.se discuta pe televizor (una la realitatea) ca ´´se uita admirativ la presedinte dupaia´´,basescu zice ca poate m-a injurat,poate a facut ceva….NUMAI MIE MI SE PARE AIUREA GESTUL IN SINE SA LOVESTI UN COPILLLLLLLLL?? DE CAND E NORMAL SA LOVESTI COPILUL CAND NU E CUMINTE ? la ce trebuie sa ma gandesc eu daca a facut ceva copilul ? eu i-am pusit jeep-ul lui tata si mi-a zis decat de mama,nu m-a atins.TATA !!! care credeti pe bune ca vai ce are ´´e o palma,sa ma pis pe voi.arhi sa ma scuzi ca am injurat,dar m-a luat capul de nervi.

  69. #74

    imi pare rau sa vad atatia retardati care dupa asemenea gest gasesc vina copilului shi saracutzul presedinte a fost cat se poate de corect =)) poate chiar indulgent nu credetzi ?.facei umbra pamantului degeaba oamenilor . ma mir ca mai are sustinatori basescu dar trebuie sa existe shi de astia altfel ar fii o lume prea buna :)))

  70. #75

    E trist ca pana si dupa un asemenea filmulet, care ni-l arata pe micul dictator in toata splendoarea lui, individu asta fara pic de bun simt, si c-un tupeu incredibil, tot va aduna vreo 35-40% din voturile romanilor. Si p’orma ne mai miram ca e de cacat in tara asta.

  71. #76

    @micutzu : eu am frate omule si m-am aprins,nu stiu ce faceam daca acolo era fratimiu…dar vad ca nu nimic aiurea sa lovesti un copil.ca na…poate a facut el ceva ! mortii vostrii de jegosi comunistii pulii mele.vobiti de democratie dar ii cautati scuze lu jegu asta.
    nu ma aprind ca e basescu,ma aprind pentru ca un adult loveste un copil.si pe strada daca vad ma bag.vreau sa vad ce face uniunea pizdii europeana in cazu asta.
    arhi,inca o data imi cer scuze pentru injuraturi…dar si tu ca om care presupun ca iti doresti un copil,cat de cat ma intelegi.

  72. #77

    hai bah nu vedeti ideea

    copiii musulmani ii boteaza, iar pe cei crestini ii plesneste – 🙂

  73. dece rade copilu’? i-o fi placut! parerea mea.

  74. #79

    luca, sunt convins ca cei care comenteaza nu au copii si li se pare absolut normal sa bati copilul altuia, doar na, ce cauta el la o manifestare?? un cersetor nenorocit sau poate aurolac. iar daca e asa, normal ca trebuia batut, sa isi stie locul. al dracului tigan imputit

  75. #80

    Slab Arhi, slab…
    Incepi sa semeni cu antenele si irealitatea. succes in “campanie”.

    • #81

      asa e, e irelevant ca presedintele rromaniei da cu pumnul intr-un copil, e de fapt o campanie murdara impotriva celui ce si-a iubit copilul atat de mult incat l-a facut europarlamentar

  76. #82

    @arhi Terminator 3 e un documentar si actorii aia au murit pe bune nu ? Dar daca e zice Patriciu ca e adevarat si culmea coincidentei a aparut exact in prima zi din turul 2 (si-a rupt din timpul pretios) nu ne mai punem intrebari e ca Basescu e diavolul.
    @ nina Se schimba culoarea fetei copilului desi unghiul lui fata de Basescu nu se schimba. Asta la luat la frame cu frame. Mai mult culoarea fetei copilului se albeste cand da capul pe spate intr-un singur frame fara tranzitie. Dar daca zice Patriciu ca e o coincidenta cu prima zi de campanie si ca 4 ani nu a reusit sa puna mana pe caseta (nu a avut bani sau nu auzise de ) inseamna ca e adevarata ( si Terminator 3 e un documentar). Noroc ca nu credem tot ce vedem pe net si ca analizam totul rational.Tot asa se repeta istoria cu media care voteaza prin intermediul celor slab de inger.

  77. #83

    blade, uite-te pe realitatea, ca intre timp a aparut si varianta HD:))))) doamne, ce perfect v-a dat-o, v-a lasat sa va cacati pe voi cu unghiuri, lumina, alea si dupa aia buf, luati d-aci:))) perfect, perfect

  78. #84

    @Cristian
    deci dacă mă duc cu copilul undeva, cei prezenţi acolo au dreptul să mi-l educe?
    poate nu am reuşit eu şi mă ajută?
    chiar la un miting electoral?!?!?!?! care, apropos, e interzis minorilor?

  79. #85

    Imi pare rau ca iei parte la toata mizeria asta. Nu sunt singur daca o faci intentionat sau ai fost prins in dezinformarea care duduie in zilele astea.

    • #86

      adi, e dezinformare ca un adult loveste un copil? si ca intamplator acel adult e presedintele rromaniei? ca nu inteleg exact

  80. #87

    1. Nu are absolut nici o importanta cat de tare a fost lovitura; nu conteaza daca este un copil sanatos sau cu dizabilitati; nu are absolut nici o relevanta ce reactie a avut copilul inainte sau dupa incident. Putea sa-l si pupe pe Basescu. Reactia pustiului nu anuleaza gestul minunatului presedinte, la vremea aceea candidat.
    2. Nu stiu cati din cei care sustin ca acel copil ride au chiar ei copii acasa sau au avut macar ocazia sa studieze cat de putin reactiile unui copil speriat/socat/nelamurit/panicat.
    Un copil speriat de un gest, indreptat asupra lui sau nu, facut de un individ mai puternic decat el reactioneaza exact asa cum a reactionat copilul din imagini. Nu ride, nu plange, nu risposteaza verbal sau fizic instantaneu, ci “ingheata”. Ala nu e ris, ci rinjet speriat.
    3. Traian Basescu a confirmat intr-un fel sau altul veridicitatea inregistrarii in direct la Realitatea, prin reactia gresita pe care a avut-o cand a vazut imaginile. A apucat sa scoata pe gura acel “sa vedem ce s-a intamplat. probabil ca m-a injurat, a injurat femeia. maine dau o declaratie… bla bla bla” . Orice va spune la noapte sau maine… nu prea mai poate drege busuiocul.

  81. #88

    Mda… sunteti incorigibili, la fel ca si presedintele inca in functie… oare va puteti folosi macar jumatate din capacitatea totalul de 7% din capacitatea creierului? cei care il prefera pe basescu sunt intocmai ca el si se ragasesc in copmortamentul lui; pe mine nu m-a cucerit discursul lui ca pe majoritatea asta care sigur pe strada ar face la fel, ar folosi violenta fie verbala, fie factuala… acum am inteles si eu de ec a iesit presedinte si am senzatia ca va iesi din nou: sunteti destui ca el; pacat ca trebuie sa-l suportam si noi cei care gandim inainte de a face un gest de orice natura ar fi acela. Seara buna si intr-adevar este presedintele pe care il MERITA o anumita CATEGORIE DIN POPOR

  82. #89

    Ba vitelor, daca e facatura, oare n-o dadeau atunci cand presedintele era suspendat si s-a facut referendum?

    Apropo, ghiciti cine era pe scena cu Basescu in seara respectiva?! Tam-tam-tam.. unul din marii moguli ai tarii, mister Patriciu. Iar in perioada respectiva Baselul era ridica in slavi pe Realitate. Asadar, cat timp mogulii i-au servit propriile interese, acestia erau ok.

  83. #90

    Daca maine pun un clip in care Geoana leviteaza, il iei de bun?

  84. #91

    ce alegere aveti?

    prostanac vs marinar

    dar defapt e

    demagog vs demagog

    drept urmare, nu prea ai cu cine sa votezi, partidele politice sunt la fel, difera niste initiale, niste nume si figurile alea “intelectuale”, dar in rest sunt toti la fel.

  85. #92

    hm… interesting… si totusi nu ma face sa nu votez cu basescu
    sper ca in urma acestei declaratii sa nu puste vreo vena lu’ arhi, zetu & co… :))))

  86. #93

    @antiorice: nici macar figurile nu difera, ci trec dintr-o barca in alta.
    nu cred ca din 90 incoace am mai avut o situatie atat de imposibila. ma intreb cum va fi peste alti 5 ani…

    • #95

      Bogdan, iti repet si tie, a aparut varianta HD si merge pe repeat pe irealitatea, care nu mai e banuita de trucaj , ca nu are cum. mai uite-te la stiri, ca au aparut declaratii ale tipei de la camera deputatilor si altii. gata, scriptul cu trucajul s-a rasuflat. v-au facut ca pe bebelusi:))))

  87. se poate sa se retraga din cursa si sa-l lase pe crin in locul lui in turul 2 ?

  88. #97

    fratilor!!!spuneti de unde pot sa dau filmuletul cu calitate mai buna jos si va arat ca intr-o zi,nu sunt profesionist,cu un program pe care il am il fac pe Geoana sa il pupe pe Antonescu pe gura.Asa ca…

  89. Hai ma, ca nu ii fute un pumn in gura… Copilul rade dupa incident. Asta nu scuza gestul, dar ma intreb ce o fi zis/facut copilul de la deranjat asa tare 😀

  90. #99

    iar se cearta lumea, iar astia ne pregatesc cate un sut in coaie per capita

    Visurat spune tare bine. cine n-a dat un spitz in fund unui drac de copchil impertinent sa ridice primul piatra

    ARHI, ii faci campanie lui Base, pus la bufetul satesc, clipul asta nu atrage decat aplauze admirative/asta daca e adevarat

    daca se dovedeste ca-i fals, atunci se intorce de zece ori in folosul dictatorului

    ai rabdare bre, ca deja au aparut martorii oculari 😉

  91. #100

    arhi da au cam aparut cyber-activistii portocalii in forta pe la tine aicea .
    e cumva jos siteu evz si s-au refugiat aici ?

  92. #101

    Nu zic ca nu e posibil sa fie adevarat, dar, avand in vedere ca ii dai intr-una cu varianta HD, inseamna ca deja te pregatesti de sfarsitul lumii?
    www.trailerspy.com/trailer/4423/2012-Trailer-HD
    😀

  93. #102

    frate Arhi, vad ca o dai in HD-uri imi explici relevanta ?
    Observatie: cam multe “:))))” per minut.

  94. @Pentru toti cei care au zis ca e normal sa dai o palma sau un sut in fund unui copil – eu sunt tata de copil si zic ca da, poate, prin absurd ii mai dai o palma la fund(nu peste fata) unui copil insaaa acela trebuie sa fie copilul tau. Nu bati un copil pe strada indiferent ce iti zice. Inseamna ca IQ-ul tau e comparabil cu al copilului insa cultura si badarania te fac un rahat cu ochi…

  95. Nu stiu cum e in subsol la circa, dar pot sa spun ca asa se dadea cu pumnul in discoteca pe vremea cand eram la liceu. Te uiti in alta parte, dar il pastrezi pe celalalt in campul vizual, te intorci brusc si lovesti impins.

    Nu stiu cum mai e acum, dar pe vremea mea asa se spunea: lovesti primul ca sa-l lasi masca, nu te incrunti, nu te certi etc.

    E miscare de bataus cu reflex si tupeu. Aproape de invidiat 🙂 (dc e real)

  96. Isolda >>>> inseamna ca si tu esti la fel ca el…asta inseamna sa fi roman…romanul care peste noapte s-a transformat politician plin ce nirosul imbaxit al spelucilor si mirosind a vodca de slaba calitate, care nu stie sa faca altceva decat sa mearga la munca, sa vina acasa sa-si f..ta mevasta ori sa-i traga o mama de bataie…ca na…avem de unde invata…ori sa stea putred de beat in cine stie ce santuri…poi…asta vreti mai neam de …nu vreau sa folosesc termenul…sa fiti si sa ramaneti?!? Poi marlanul ala loveste un copil! Sa inteleg ca asa iti cresti si tu copii?!? Asa ai fost crescut?!? Poi asta inseamna sa fi barbat?!? Lovind un copil?!? R U S I N EEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

  97. Arhi, sincer, ti se pare relevant?

    • #107

      extrem de relevant, pentru caracterul infect al taticului lui eba

  98. #108

    Cititi cu atentie toate comentariile, de la primul, pana la ultimul. Asta e motivul pentru care Romania suge la modul grav. Nu indivizii aia care ne conduc sunt de vina. Ei nu sunt decat oglinda societatii.

    Apropo, unele din raspunsurile unora mi-au adus aminte de www.avionaru.ro/2009/01/16/principii-de-barbat/

  99. toti stim cine e Basescu, filmuletul e un cliseu, parerea mea.

  100. Mi se pare cel puţin penibil să te numeşti adult cu pretenţia de a avea capul pe umeri şi să crezi că filmuleţul acesta e adevărat. Au existat atâtea momente în care putea fi scos la iveală, încât e de-a dreptul uimitor că există persoane care chiar cred în autenticitatea acestui clip.

    Acum chiar cred că nu ar trebui permis tuturor să voteze fără să fi trecut un serios test de inteligenţă.

  101. #111

    vai ce prost am fost recunosc si lam votat pe basescu sper sa se duca in iad nenorocitul

  102. #112

    “15. Sa ma cac in chelia lui de chior”

    idem !

    PS: trucaj nu e ca se vede bine haina din spatele copilului cand acesta se da inapoi.

  103. ba, voi toti astia care spuneti ca ce mare branza ca i-a tras o scatoalca, scrie la lege ca nu e voie sa altoiesti pe altcineva. PUNCT. Si cu atat mai mult, ca persoana publica nu faci asa ceva.

  104. #114

    Scurt, la obiect si cu tinta. Ca un adevarat securist :)))

  105. Ma mir ca nu a ramas pustiul cu dintii in palma. Basescu fail!

  106. #116

    ma dar cum plm au aparut 70 de comentatori fara site care il apara cu ardoare pe chior ? si de ce ii cautati scuze , daca el insusi a recunoscut ?

    a alunecat , voia sa il stearga de scuipat ca avea pe obraz si alte scuze de astea lame ?

    aplaudaci prosti , voi ia-ti suge-o pt un post de consilier …

    sorry de limbaj , dar vad ca la voi nu exista limita de penibil sau de cat puteti minti .

  107. #117

    @arhi Mda daca e HD nu poate fi trucat logic ca in HD nu exista editare video in lumea lui Arhi (si 300 e un documentar si actorii aia au murit pe bine).

  108. #119

    Mircea Geoana si gasca lui de hoti numai stie ce sa faca, ca sa puna mana pe tara si sa jefuiasca ce a mai ramas.

    copilul ala nu este educat, radea de disperarea acelei femei care plangea iar Basescu a vrut sa-i atraga atentia.

    tot atata circ, pentru nimic…. rusine presei din romania.

  109. #120

    Eu zic ca i-a dat cu un viezure in ureche. Nu se vede nici pumnul nici ca i-a dat fix in gura. Deci si afirmatia mea e la fel de legitima ca a ta.

  110. #121

    @micu`TZU: nu am zis ca e interzis, ci doar nerecomandat. Ce sa caute un copil la un miting electoral cand el va vota abia peste cativa ani? Sa vina ca sa-si ia portia de sacoase, mici, bere si alte pomeni electorale? Pai nici n-o sa le primeasca pentru ca nu le iroseste nimeni pe cineva care nu are drept de vot.
    Dupa cum am spus si mai devreme palma aceea nu e un gest frumos, dar daca acel copil n-a fost educat cum trebuie (de catre parinti), atunci poate ca trebuie sa-l educe altcineva. Apropo, vad ca sunt o groaza de oameni care spun ca doar parintii si poate nici aia nu ar trebui sa-si bata copiii. Sunt tare curios ce ar face acele persoane daca ar fi in locul unor profesori care sunt amenintati cu bataia de catre elevi. Doar au fost cateva cazuri si la televizor. Nu imi place violenta, dar zau ca unii o merita uneori.

    @Arhi: nu am zis ca acel copil nu avea ce cauta in dreptul mainii lui Basescu, eu am zis ca nu avea ce cauta la un miting electoral. Hai sa nu rastalmacim spusele.

    Fratilor, dati odata link-ul catre varianta FullHD BlueRay-RIP 1080p ca m-am saturat s-o tot pomenti fara sa spuneti unde e. De asemenea nu ar strica si putin mai mult context.

  111. #122

    @cristian : burn in hell dude . ce plm treaba are prost educatia unui copil (care e copil , nu are discernamantul sefului statului ) , cu faza ca primeste un pumn in gura de la cel mai intelept din stat ? tu esti prost ? l-au angajat parintii copilului pe basescu sa ii faca educatia copilului ? gandeste-te ca poate si tu vei avea copii si voi veni eu ca prim-ministru si il voi calca in picioare ca vezi tu , nu da buna ziua la trecatori .

  112. ai ma, las-o dracu ca asta-i trucaj 100% marca psd, cum explici ca a iesit exact acum la iveala? oricum ,bun articol(destule commenturi,si-a atins tinta).
    ah…. nu simpatizez in nici un caz pe “gaozaru” asta, dar bate la ochi fazele de genu asta, poate maine apare si vreo filmare cu Geoana.

  113. Filmare HD in 2004?! Bun, daca in primul caz, cu clipul prost, ma gandeam ca filma cineva cu telefonul sau cu vreo camera de asta obisnuita si probabil s-o fi gandit ca scoate ceva bani pe ea daca o da acum. Insa daca filmarea e profesionala apare intrebarea: de ce a aparut asa tarziu?

    Patriciu zice ca e din 2004 de la alegerile locale si ca el era pe scena si l-a vazut personal pe Basescu. Localele au fost in iunie, prezidentialele in noiembrie. Mi se pare ca trecuse destul timp intre cele doua evenimente pentru ca cei care acum se arata intrigati de gestul lui Basescu sa spuna ceva.

    Apoi, este oare posibil ca nicio persoana din cele care erau acolo sa nu fi vazut? Iar daca au vazut, este plauzibil ca nimeni timp de 5 ani sa nu fi spus nimic? Patriciu a fost arestat, de Basescu zice el. Lavinia Sandru a fost facuta trasesista de Basescu. Arhi, daca tu erai in locul celor doi, Sandru si Patriciu, si pateai chestiile astea din partea lui Basescu si stiai despre acesta ca a lovit un copil, n-ai fi spus nimic 5 ani? Macar intr-o iesire nervoasa, cum a facut Boureanu cu Dinescu, si tot cred ca iti scapa informatia.

    • #125

      dragos, stii cum a fost adus mazare in PSD? crede-ma, cand deja viata e putin fata de ce poti pierde, poti sa iti tii gura usor de tot. a aparut tarziu pentru ca asta e asul din maneca impotriva lui basescu. dar totul e irelevant in fata gestului. sau si tu il aprobi, ca deh, fiecare copil are nevoie de o corectie, nu?

  114. copilul nu a ras…e doar reactia de soc

  115. #127

    Frate i-a aplicat basescu un gyaku zuki de l-a rupt pe ala. Oare a trait dupa?

  116. #128

    In continuare sustin ca Arhi s-a tacanit de tot. Mai omule, atata patima impotriva lui Base, pe bune, incepi sa ma plictisesti! Cred ca ti-ar prinde tare bine o campanie, preferabilin staf-ul PSD, ca sa vezi de fapt catre cine ne indrepti alegerile

  117. #129

    Arhi, nu stiu de ce te obosesti sa le mai raspunzi unora. Au capul prea adanc infipt in fundul lui Basescu pentru a mai observa si altceva decat gustul cacatului preamaritului presedinte.

  118. Arhi, intarzierea aceasta ar fi putut fi lejer explicata asa: “pentru ca asta e asul din maneca impotriva lui basescu”. Insa acolo sunt mult mai multi martori si mi se pare exagerat sa crezi ca toti puteau fi adunati undeva si sa se puna de acord ca nu spun nimic pana in prima zi de campanie pentru turul 2 al alegerilor de peste 5 ani.

  119. #131

    @dragos B

    a iesit acum la iveala ca cei interesati de basescu s-au saturat de el. In 2004 aveau perspectiva astuia ca presedinte si i-au ocultat si ascuns toate porcariile. Acum ca baiatul aluneca e normal sa il lovesca cand ii e mai drag. Sunteti prosti cu totii si virgini. Nu stiti pe ce lume traiti? Asa se intampla peste tot la fel si in US. – ies toate cand e nevoie. Asta e jocul acolo sus! ce naiba.
    Basescu a fost puternic ca a fost presedinte – cand nu mai e e pielea pulii. in loc sa fie mogul a vrut presedinte. Nashpa pentru el. Cred ca regreta alegerea!

  120. tu vorbesti serios cu ura?!? ca eu chiar n-o vad. ce vad eu este ca el face un gest usor violent, dupa care amandoi rad.

  121. #133

    Inca putin si incep sa cred ca era mai indicat sa-i zica “mai animalule!” :-))

    @Tracker: tu ai citit tot ce am scris? Repet: gestul nu e cel mai frumos, dar s-ar putea sa fi fost meritat. La fel cum, vorba lui Meekuu, si parbizarii merita doua peste mecla cand se baga in seama la intersectie. Si poate imi zici si mie ce se poate face cu parbrizarii si elevii aia recalcitranti. Sunt tare curios ce solutie pasnica o sa propui.

  122. #134

    instant classic
    pe de alta parte e doar un golan patetic.
    sau asta va ramine din el.
    acum sau peste 5 ani, nici macar nu mai conteaza asta

  123. @cristi (126): cel mai tare comentariu, de departe!

  124. #136

    @zamolxis

    daca iti aduci copilul ii fut una intr-un gest usor violent si apoi pe film vedem daca rade sau incepe sa planga – mimica e asemanatoare in prima instanta.
    apropo are cineva probleme sa-si vada copilul plesnit de altul ? vad ca nu!

  125. Hai las-o’n spanac arhi. Nici mie nu imi place omul, dar daca ar fi langa tine un pusti care (sa presupunem) ti-ar spune ceva de mama/sora/morti/raniti etc. i-ai phute una in gura de i-ar sari 2 incisivi si un premolar. Stiu ca nu e frumos, ca presedinte, sa faci asta. Nici Zidane nu trebuia sa-i dea un cap in gura italianului. Sa nu facem totusi pe fecioara Maria de-acuma si sa ne minunam ca l-a omorat pe bietul copil nevinovat care mai si rade dupa!!! (ceea ce demonstreaza ca nu l-a lovit nici tare, nici fara motiv)

  126. #138

    @cristian : aici nu discutam problemele lumii , ci doar integritatea si gesturile celui care o sa ne fie lider si o sa ne reprezinte imaginea in lume . parbrizarul o sa moara de foame si se drogheaza cu var . basescu o sa traiasca mai bine decat tot neamul nostru la un loc si o sa isi puna toate neamurile in afaceri banoase(a scuze a facut deja asta) . si intrebarea e : daca actioneaza la fel , cu ce e mai bun basescu decat un aurolac ? raspunsul ? cu nimic .

  127. @dan in clip nu se vede ca base ii da una-n gura, dar nu e exclus. daca tu insa ai fantezii cu sex oral cu copii, cel mai bine te duci intr-o tara asiatica precum tailanda. ar fi contraindicat sa-i futi una-n gura copilului meu, pentru ca 1. te-as ucide, cu tot cu badigarzi cu tot si 2. nu am copii de care sa stiu.

    arhi, tu ai lucrat in domeniu, as avea sanse cu 1.? 🙂

  128. #140

    aminteste-ti de constantinescu si cerneala din nas. ai toate sansele, ofcors

  129. O fi pinalti se vede clar cum copilul il injura pe basescu de Iliescu si acesta ii aplica un dos in muian.

    Bine dreacului ca nu arbitreaza ziaristii sau politicienii meciurile de fotbal ca nu mai jucau astia fotbal :))) …

    OZN: e trucaj, mana lui basescu e decupata si copilul sare in photoshop, iar ala intoarce capu in 3d studiomax fara licenta, asta in timp ce basescu se ridica in maya :)))…daca urmariti pixeli se o secunda anume dintr-un minut anume veti vedea ca apare a 26 imagine in care scrie Antonescu presedinte!!!

    Declaratiile lui Vadim: “Cu mana aia trucata in photoshop m-a furat si pe mine, il bag in puscarie pe acest mafiot, domnule!”

  130. @arhi: am bagat un google la chestia asta dar n-am gasit nimic, numai referinte la “episodul cu cerneala”. despre ce-i vorba?

  131. #143

    mda…nu a dat Base, a fost mana/pumnul lui Dumnezeu!

  132. pumnul a fost dat cu piciorul lu’ maradona si mana lu’ dumniezo!

  133. #146

    da tu esti sigur ca asa este ?

    vorba ta ca sa te citez : Ploua cu cacat !

    unde, cind si in ce cantitate .. ramane de vazut

  134. #147

    S-a si gasit gigel sa ma insulte, sa ma jigneasca, desi eu nu am jignit si nu am insultat pe nimeni. Gigel nu ma cunoaste, dar ii e usor sa ma umple de rahat de la distanta urii sale fata de celalalt. Asta e argumentul meu si strigatul ratiunii. Toata aceasta campanie si de o parte si de alta, este o campanie a urii fata de celalalt, de defaimare a oamenilor si mai rau, a institutiilor statului. Nu am vazut un singu slogan, un singur clip, un singur afis in care candidatii sa dea mana, sa zambeasca, sa propuna ceva constructiv. Toti arunca cu rahat in ceilalti, toti sunt incrancenati, incruntati, la fel ca si poporul indemnat sa-i voteze. Ma deranjeaza ca un om cu experienta in media, ca Arhi, face jocul unor manipulatori media. Nu ma intereseaza optiunile lui politice, ma intereseaza gradul de obiectivism pe care il poate sustine. Toti urlam, uitam ca exercitiul democatic inseamna respectul pentru optiunile celuilalt. Nu ma deranjeaza contraargumentele, ma deranjeaza cand acele contrargumente sunt sustinute cu bata si glasului celui mai puternic. Un experiment inceput in 2004, de manipulare a voturilor prin denigrarea puternica celuilalt, a fost adus la gradul de stiinta in 2009; pentru ca da, eram acolo, si jur ca nu voi vota cu PSD nici daca maine Putin se erijeaza in resedinte al Romaniei. Ni se cere sa uitam, pentru ca e usor sa uitam, ce a fost mai vechi de un singur an. Ni se cere sa uram, pentru ca e usor sa urasti, e usor sa trezesti in omul simplu si apasat de greutati toate acele sentimente negative care sa duca la o decizie irationala, bazata pe impulsul de moment. Nis e cere sa dnigram, pentru ca e usor sa vedem paiul din ochiul altuia. Ni se cere sa uitam ca suntem oameni, preocupati de viitorul lor si al copiilor sai, pentru ca e mai usor sa arati cu degetul, sa distrugi decat sa faci ceva util, constructiv. Si de o parte si de alta este aceeasi nebunie a celor care nu stiu ce inseamna exercitiu democratic, dar va rog, voi cei care puteti fi impartiali, stati stramb si judecati drept si fiti rationali si impartiali pana la capat. Pentru ca asa nebunie nu am vazut din ’90, cand se incendiau sedii de partide si ne bateau minerii pe strada. Si oare sa fie coincidenta faptul ca aceeasi arhitecti ai viitorului asteapta acum sa preia fraiele puterii?

  135. #148

    @zamolxis – sa ma corectez ! poate nu copilului tau , dar lu ma-ta sigur. Mai ai si alte interpretari ale textului meu ca sa le rectific.
    deci puiu ala mic putea fi copilul tau – eh dar in acest tu il lingi in cur pe basescu-
    adio gunoi!

  136. #149

    Comentarii peste comentarii nu le-am citit pe toate cert e ca unii sunt pro altii contra plm nu ma intereseaza kkturile politice. Ideea e ca unu zicea mai sus ca daca a zis muie cheliosule l-ar fi pocnit. Da’ ce pula mea credeai ma ca in campanie electoarala o sa auzi numai de bine asteapta-te sa ti se umple frigiderul de carne asta in cazul in care a zis copilul ceva. Din ce vad io, sincer nu m-am uitat exagerat de atent, Base ar fi vrut sa dea noroc cu cineva ca femeia aia il cam jena cu problemele ei si ciutanul n-a vrut sa dea noroc si basescu s-a gandit sa ii dea o palma daca tot nu da noroc. PAI MAI DU-TE-N MORTII MA-TI BASESCULE CA DE AIA NU TE-AM VOTAT NICI IN TRECUT NICI LA ULTIMELE ALEGERI SI NICI LA URMATOARELE NU O SA TE VOTEZ. DE CE? CA ESTI O SCARBA DE OM CARE NU MERITI SA CONDUCI O TARA BAGA-MI-AS PULA IN FAMILIA MA-TI DE CARNAT. LA PRIMA REVOLUTIE IES CU DRAG IN STRADA SA TE VAD CA PE CEAUSESCU, CAINE CE ESTI SI CHIAR DACA NU O SA MAI FII PRESEDINTE DACA VA FI REVOLUTIE IMI DORESC SA TE HAITUIASCA ALTII SA TE OMOARE CA PE ORICE CIORDITOR DE RAND FUT-US MORTII MA-TI! Scuze de limbaj Cetin dar chiar nu am putut sa ma abtin. 😐

  137. #150

    Filmul e trucat.
    Si se prea poate sa fie trucat de chiar oamenii lui Basescu, apoi ”strecurat” lui Patriciu (cartite sunt in ambele staff-uri).

    Pe cat pariem ca-n zilele urmatoare apare clipul original si Geoana, ”dovedit” a fi orchestrat o asa campanie murdara, se poate duce sa faca niste gogosi?

    Hai sa vedem 😀

    PS: felul in care atata lume a luat de bun filmuletul, fara macar sa se gandeasca la semnificatia momentului in care a aparut, denota multe chestii 😀

    PPS: nu, nu votez cu Basescu. Nici cu Geoana. Sa dea naiba daca stiu daca macar votez.

  138. #151

    gestu e tembel, in mod cert … dar mi se pare cel putin la fel de marsav ca a fost facut public 5 ani mai tarziu …

  139. #152

    @Arhi: no offence… excluzand politica, daca a aparut varianta HD ce? Aia nu poate fi trucata? E ca si cum ai zice ca ai trucat o imagine 320×240 si nu poti truca una de 3200×2400… ffs, cu un soft de 3000$ dintr-o cutie de chibrituri iti fac nave interstelare, planete si ce mai vrei tu :). In After Effects daca vrei poti sa-i pui si lightsaber in mana lui Base si iti garantez ca daca e profesionist ala care face treaba o sa jurati ca Baselu’ e Darth Sidious.

    On topic, astea sunt chestiile care ma scarbesc in Romania. In viata mea nu am vazut un om politic roman sa poata sa-si priveasca adversarul de sus si sa spele cu el pe jos folosind doar o dictie perfecta, fraze logice, si cunostinta de cauza… toti sunt Dumnezei, toti sunt cei mai buni, restul e prosti(dezacordul e intentionat). Bataia claselor politice mi se pare un soi de scaldat in noroi. Lor le place ca sunt porci, dar restul romanilor primesc pete de noroi pe costumele lor cu care se duc la munca sa-si castige banii pentru un trai decent. Bataia cu noroi, stilul “sa moara capra vecinului”, stilul “daca ma duc in iad ma duc cu tine de gat”, stilul “fug de responsabilitate dar vreau sa traiesc mai bine”, etc… Trist.

  140. #153

    „Vă confirm că eu sunt cel din imagini. Este o chestiune din trecut care nu m-a afectat nici atunci, nici acum. Aveam 10 ani, iniţial d-l preşedinte mă luase pe scenă şi am vrut să spun ceva legat de Iliescu şi Năstase şi probabil de emoţii am spus că Iliescu şi Băsescu nu sunt buni sau ceva de genul, apoi d-l preşedinte m-a dat jos de pe scenă. S-a enervat că spusesem o prostie şi când m-am dus lângă dânsul voiam să-mi cer scuze, dar m-a împins. Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat”.

  141. @dan ai uitat un semn al intrebarii, cred.
    Acum, nu vad ce treaba ai cu maica-mea. Ai dat pe langa cu copilu’, si-mi iei fameglia la rand?

    Chestia cu maica-mea e c-a murit cu mai multi ani in urma, dar am impresia ca asta n-ar fi un impediment pentru tine. Probabil ca e genul de chestie care-ti creaza placere si dependenta. Probabil cel mai indicat este s-o tii in familia proprie, reduci sansele s-ajung la zdup. N-ai si tu strabunici, ca tot omul?

    Lasand la o parte familiile, daca ai o problema cu mine, ma poti contacta pe blog, am si adresa postala. Daca-mi lasi numarul de telefon, promit sa te sun cand ajung in Ro, ne intalnim, si-ti ofer primul pumn gratis, dupa care te taxez. Am sa-mi desenez un X mare, rosu, pe mutra ca sa-ti cresc sansele sa nu dai pe langa. Cu rujul nevestei. Tale.

    luv always.

  142. #155

    Am de vanzare un clip cu marinarul sodomizand o capra neagra (specie protejata deci de doua ori mai grava fapta) in timp ce boc o tine de coarne sa nu sara. Clipul dovedeste clar ca e trimisul satanei pe pamant.
    2000 de euro +tva daca e cu factura, daca nu doar 2000 versiunea full hd sau 3000 versiunea 3d in care basescu striga inchideti-va mobilele gaozarilor inainte sa-si dea drumul, pentru difuzat in cinematografe.

  143. #156

    Am vizionat filmul de multe ori. Nu cred ca e un fals! Basescu chiar a lovit acel copil. Apropos, sa truchezi e foarte usor (chiar si HD – total neimportant).

    Mi se pare ca acel copil a facut un gest obscen (degetul mijlociu rdicat). Reatia lui base a fost normala (fireasca) mai ales atunci cind o disperata iti striga in urechi ca va fi evacuata si un pusti iti arata degetul lui mijlociu. si eu as fi facut la fel – pe cuvint!!! nu cred ca as fi in stare sa-i explic parinteste, pustiului, ca nu-i frumos ce face, ca femeia e disperata si nu-i frumos ce face etc. Si intentia nu e sa-l omori – pur si simplu nu poti sa te abti sa nu-l pocnesti. In astfel de momente te apuca si pe tine disperarea… oricit de mitocan ai fi 🙂

    PS1: copilul nu vorbea (tipa) inainte sa fie lovit (nici vorba de: Traiasca Iliescu!!!)
    PS2: tot ce am scris e valabil doar daca am vazut bine gestul imbecil al copilului.
    PS3: sint antiBASESCU si antiEBA
    PS4: sa ma ia dracu ca, de data asta, ii dau drepatate lui base!!!
    PS5: nasoala tara…

  144. Io una nu gasesc ca vreun rau ar fi mai rau decat sa iasa PSD 🙂

  145. Este trist sa vezi un blogger “de top” cu asa o reactie de minte ingusta. Povestea e cusuta cu ata alba, este evident. Este peste puterea mea de intelegere cum de pot sa isi dea atatia cu parerea aiurea…dar ma bucur intr-un fel ca vad si eu live efectele manipularii media.
    ce e mai rau e ca sunt oameni care chiar sunt influentati de texte de-astea de pe bloguri fara sa fie in stare sa gandeasca singuri.

    si nu, nu il sustin pe basescu, nici pe geoana.

  146. #159

    Pai daca l-a lovit intr-advar CU PUMNUL IN GURA de ce rade?

  147. #160

    bai oameni buni… zic asta, desi nu sunt pro basescu … dar voi nu vedeti ca e un fake total ? urmariti blitzul (cand copilul se trage inapoi… nu cumva este blitzuit si este in acceasi pozitie in care a fost cateva momente inainte?) urmariti mana lui basescu! urmariti cand isi intoarce privirea catre femeia accea… este un montaj de toata jena. nu pot sa imi dau seama cum a pus presa botul la asa ceva… dar cred ca stiu, e o manevra tot din partea lor:) dar nu au oameni suficient de profesionisti ca sa realizeze ceva de calitate 😉

  148. #161

    Nu cred ca e adevarat.

    Tind sa cred ca un SPP-ist l-a tras de geaca in spate pe pusti. De altfel se vede ca pustiul rade dupa ce e tras in spate. Anyway. Intrebarea mea este de ce filmarea se opreste fix acolo? Ca sa ne induca in eroare cumva? De ce n-au mai filmat dupa aia copilul? Nu mult. 2-3 secunde erau de ajuns. Cred ca e fake.

  149. #162

    Sa ma cac in el de trilulilu ca-mi merge ca flota lui Base, noroc ca l-am gasit pe youtube. Sa revenim. Ce porcarie! :)) Unii dintre voi, cei de pe aici, veti reprezenta viitorul tarii. Trist, tare trist. Mai bine ii dati foc, macar ne incalzim. Pot sa intreb si eu asa cati dintre voi ati terminat facultatea de psihologie? Sau ati batut atat de multi copii, incat ati capatat experienta necesara pentru a va pronunta ferm si-n turma, ca reactia lui e una normala… Nu sustin ca-i fake dar nici adevarat, intotdeauna adevarul e undeva la mijloc. 😉 Dar cat de cretini pot sa fie unii, sa argumenteze ca-i o reactie la soc? Ce v-as soca si cu ceva, asa sa vad daca radeti sau nu. Normala, pentru un om bolnav si nu de orice, doar unii rad la violenta. Inainte minteau mai frumos, cu promisiuni electorale, acum doar se cearta pe intaietatea la furt. :)) Hai sa mergem toti la vot si sa votam ambii candidati. Stiti la ce ma refer. Sa ne anulam votul, dar sa nu fie fraudat. Ce s-ar intampla atunci? Presedinte ales cu 100 de voturi? Ar fi singura solutie fara o noua “revolutie”. Utopica idee, asa-i? 😀

  150. bah. tu esti normal?
    se vede ca nu mai ai munca. faci din tzantzar un alt animal putin cunoscut. ( aici intru deja in subtitrari de alea mistoc)
    tu chiar crezi ceea ce afirmi? normal ca raspunzi ca da si cu un comentariu de 3 , sau doua parale. ai inebunit la cap?
    stii prea bine ca cele mai vandute tablouri in 2100 vor astea cu basescu….stergand tablouri …….aha ….si facand-o pe Mike Tyson

  151. #164

    io nu ma bag ca nu ma intereseaza dar.. daca e hd ce? nu poate fi trucat? bai oameni buni…

  152. #165

    Arhi, sper ca nu incadrezi si postul asta la cele pe care zici ca le stergi, ale postacilor politici.
    Insa imi place cum toate televiziunile, presa scrisa si online, toate au facut din asta CEA MAI MARE PROBLEMA a Romaniei in aceasta clipa. Daca e adevarat si nu montat filmuletul, atunci musiu Patriciu are si el cel putin o parte din vina; de ce din 2004 nu a zis nimic? Daca il uraste asa de tare pe Basescu, de ce 5 ani a tacut din gura? Pe mine tocmai o astfel de ura m-ar fi facut sa merg a doua zi la politie, la presa si sa dau filmuletul. In nici un caz nu as fi asteptat 5 ani si o NOUA campanie pentru a face lumina.

  153. oricum nu mai are franta de ce muri de foame acu

  154. M-am screlozat. Am citit toate comentariile pana la ultimul. WTF

  155. Atentie! Avem noi informatii despre capcaunul Basescu . sirb.net/2009/balarii/basescu-a-mancat-un-bebelus/#comments

  156. #169

    fake

  157. daca e reala filmarea si nu falsificata, mi se pare ciudat cum de basescu si`a iesit asa din fire, in fatza atator oameni si a camerelor de filmat. la cate tampenii a auzit, ar trebui sa fie imun la orice, nu sa loveasca un copil care a zis ceva din teribilism.
    nu iau de buna autenticitatea filmarii. nimeni nu`si pune problema de ce a aparut exact acuma, inainte de turul 2? de ce nu s`a difuzat inainte, fapta s`a consumat acum 5 ani de zile.

  158. #171

    l-a lovit asa de tare incat abia dupa 5 ani si-a revenit bietul copil. noroc ca si-a revenit exact la timp pentru turul 2 ca sa isi dea seama naivii de alegatori ce monstru de presedinte au. banuiesc ca base isi trace energia bind in fiecare dimineata sange proaspat de copil bine batut inainte ca sa elibereze adrenalina. dupa care se clateste cu 2 sticle de Chivas regal de 12 ani, ca sa fie de o seama cu pustiul din clip. sic!

  159. #172

    Nu-s postac de partid si te citesc de multa vreme.

    Te pricepi cumva la video editare si procesare de imagine? Cunosti capabilitatile tehnologice?

    Un film are in jur de 25 de cadre pe secunda, fiecare cadru este o imagine statica.

    Acea lovitura dureaza cam 5-6 cadre. Adica o zi de munca.

  160. Banuiesc ca ati vazut “Wag the Dog”. Acum se intampla acelasi lucru, dar pe dos. Eu zic sa tineti ochii pe “inamici” in urmatoarea saptamana 😉

    Un postac de partid

  161. #174

    @arhi:
    voteaza tu cu geoana, ca sa ai medici care au intrat in rezidentiat pe “interviu” (a se citi “spaga”) in loc de examen grila ca pana acum. astept cu nerabdare sa ai nevoie de ajutor de la vreunul dintre ei vreodata, si sa spui dup-aia cat de prost pregatiti sunt si cum cer bani ca sa iti puna un bandaj pe o zgaiba.
    cat despre filmulet, m-am uitat la el de o gramada de ori si sincer mi se pare ca e atat de bine facut, atat de clar si lipsit de orice posibilitate de interpretare, incat absolut oricine poate sa inteleaga din el absolut orice vrea. (da, sunt ironic)
    numai bine in viata, si nu trebuie sa te simti obligat sa imi raspunzi la comment, o sa revin pe blogul tau mai incolo asa, cam dupa alegeri.

  162. Si asta e un exemplu bun de “ Cum sa faci 176 de comentarii la un articol” 😆

  163. #176

    @Ndrey: adaugire: “…in 12 hours or less.” 😀

  164. Salut,

    În secolul trecut, 1996 mai exact, pe când lucram la Tele7abc şi îmi produceam propria emisiune, mi-am tras un promo.

    Acel promo era cu un OZN care plana peste o câmpie cu oi. Şi mi-a ieşit atât de autentic şi atât de discret şi de rapid (montaj eu şi cu o editoare de imagini, Monica), încât câteva zile toată lumea din televiziunea m-a frecat cu întrebarea unde l-am filmat frate.

    Încă puţin şi devenea subiect la Telejurnal !!!

    asta aşa, ca să mai meditezi un pic la filmul în care Băsescu “loveşte un copil”. Şi da, eu am făcut un OZN să planeze peste câmpie în 1996, cu mijloace rudimentare – cu casete U-matic şi Beta analogic, cu grup de montaj cu o singură sursă şi fără goange digitale ca acum – îţi imaginezi ce lucruri minunate se pot face cu tehnologia de azi şi cu un scenarist bine motivat?

  165. #179

    Pai ba, baieti, daca e asa usor sa truchezi, cum ziceti, ia faceti voi un filmulet cu Geoana, sa vedem si noi cum iese!

  166. a ajuns filmuletul asta ditamai viralu, a inebunit lumea :)) Basescu aplica un K.O. :))

  167. #181

    e o facatura. Si pe langa asta copilul dupa ce a fost lovit radea.

  168. @Arhi cum zicea si DFT.. in ziua de azi se poate face orice cu photoshop, cu alte programe de modificare filme si cu un pic de imaginatie.. daca e HD inseamna ca nu poate fi modificata? de ce esti naiv? rusii de ce pot modifica orice joc si orice altceva? de ce apar chiar si inainte de aparitia oficiala pe torrente? intreaba pe cineva care se pricepe.. doi la mana, in ianuarie 2004 a fost prima transmisiune HD din Europa, data prin satelit.. nici nu existau camere HD pe vremea aceea, pe la sfarsitul lui 2005 s-au anuntat (en.wikipedia.org/wiki/High-definition_television).. nu conteaza asta, doar ti-am dovedit ca nu e adevarat ce spui..

    doi la mana, se vede clar ca e modificat.. nu vreau sa-i iau apararea lu Basescu.. nici eu nu-l suport, dar daca s-a ajuns la asa ceva inseamna ca Geoana e chiar disperat.. daca tot vor sa-l ****.. sa-l **** cu imagini reale si cu argumente clare nu cu filmuletele de doi bani..

    de ce a aparut doar acuma? sa fim seriosi, unul tot se scapa din 2004.. de ce a aparut pe realitatea? te-ai intrebat? cred ca stii raspunsul..

    trei la mana, Baselu nu se risca de fata cu toata lumea.. ai sa vezi imagini clare in urmatoarele zile..

    p.s. pentru cativa comentatori care nu stiu sa gandeasca singuri.. de ce mai traiti?

  169. #183

    Filmuletul se adreseaza celor nehotarati in privinta alegerii din turul al doilea. Ei vor merge la vot convinsi ca presedintele este fie un badaran agresor de copii, fie victima unui complot mediatic miselesc. Am vazut atatea lucruri in ultimii ani incat pot sa-i judec si pe Base, si pe Geoana, si pe Crin, si pe altii fara sa stiu daca filmul este sau nu real. Va sfatuiesc sa va ganditi la asta cand mergeti la turul doi.

  170. #184

    Basescu e un bandit ordinar
    Filmuletul asta e o mizerie ordinara, aruncata de banditii comunisti de la PSD. Ce plm tot marsati pe idea ca Basescu a lovit un copil? Altii omoara oameni pe trecerea de pietoni si nu patesc nimic.
    Filmuletul asta mi-a intarit convingerea ca nu ma voi duce la vot mult timp de acum inainte. Sincer decat sa votez un ticalos precum Basescu(implicit Blaga, Udrea, Cocos, etc) sau Geoana( implicit Vanghelie , Radu Mazare sau imbecilul de Iliescu), mai bine ma duc, caut un baros si-mi fut una singur in coaie.
    Respecte.

  171. #185

    In afara faptului ca Arhi este total convins ca Baselu, l-a facut KO pe ala micu’, daca circulati cu metroul puteti vedea lovituri dinastea mortale in 80% din cazuri, cand apare cate un aurolac prea insistent, serios! 🙂 Restul…au spus ceilalti in celelalte ~183 de comentarii.

  172. #186

    zoso.ro/2009/11/presedintele-poporului.html
    calinionescu1.wordpress.com/

    crezi ca merita sa iti pierzi din cititori pentru trucaje mizerabile de gen

    • #187

      prietene, mizeria aia de explicatie e buna ptr copii retardati, care cred. eu am propriile mele cunostinte de video, nu am nevoie sa mi se arate cu sagetele ce ar trebui sa vad.

  173. #188

    Pe langa editare video si deneseuri la ce te mai pricepi? 😀

  174. #189

    … zise ala care a pus botu la glumita lui Badea cu laptopul. Si uite asa, cu manipulare din toate partile, o sa avem din nou comunistii la putere… te credeam mai destept.

  175. Arhi, am nişte nelămuriri.

    În primul rând, de ce eşti atât de pornit împotriva celor care-l votează pe Băsescu? Aşa cum tu ai dreptul să-l urăşti/să nu mergi la vot, alţii au dreptul să-l voteze. Pe el sau pe, să spunem, Remus Cernea. Sau pe Potârcă. De ce e necesar să jigneşti?

    În al doilea rând, dincolo de discuţiile din ciclul „a fost sau n-a fost trucaj”: nu-l loveşte cu pumnul. A fost o palmă. Apoi, mâna lui Băsescu atinge obrazul puştiului. Ştiu că, probabil, ţie nu-ţi pasă. Problema este că pe blogul tau intră mulţi oameni pentru care tu eşti „formator de opinie”. Da, ai cititori care au nevoie să-ţi citească blogul ca să aibă şi ei o părere. Ce faci? Îi dezinformezi?

    În al treilea rând, nu-nţeleg de ce permiţi să se posteze comentarii care conţin cuvântul „chior”. Mi se pare de căcat să te iei de un om pentru că are un defect fizic. Cum ar fi dac-ai avea tu un copil cu un astfel de defect şi colegii şi-ar bate joc de el din cauza asta? Întreb si eu, pentru ca ştiu că promovai bunul simţ la un moment dat.

  176. #191

    Arhi,e o chestie atat de incerta toata situatia asta incat poate ar fi trebuit sa nu te hazardezi in anumite afirmatii impins doar de ura pentru base si lipsit de logica.oricum e totul un cacat,incearca sa gandesti bine chestia inainte sa te murdaresti pana la cot.toata admiratia mea pentru tine dar de data asta…..ce vei zice daca vor veni experti care sa demonstreze ca e facatura?de fapt,ce veti zice toti cei care dati aici cu bata-n balta?rezultatul va fi un cacalau de voturi in plus pentru marinar,iar psd isi sapa singuri groapa

  177. si cum zice Teo si ti-am zis si eu la faza cu “mlm” … fiecare gandeste cum crede.. de aia avem creier sa gandim nu sa ne convinga altii..

    nu trebuie tu sa-i convingi pe oameni de anumite chestii.. asta e o greseala..

  178. Am un frate de vârsta puştiului ăluia. Dacă ar fi fost frati-miu şi eram acolo, mă vedeaţi la ştiri. Omu’ care l-a dat jos de pe scenă pe Traian Băsescu şi i-a rupt căpăţâna. Chit că mă bătea SPP-ul după aia. Merita.

  179. #194

    Reactia lui Basescu la vizionarea inregistrarii dovedeste ca filmul este cat se poate de real! Lucru de altfel confirmat si de alte persoane, inclusiv din anturajul lui (vezi Roberta Anastase – asta patesti cand te invarti printre idioti). “Poate m-o fi injurat” este raspunsul unuia care, nu numai ca a lovit copii la viata lui, dar i se pare si firesc sa faca asta in anumite circumstante. Deja nu mai conteaza daca filmul a fost sau nu trucat. Raspunsul “presedintelui” spune tot. Clar si raspicat: “Daca ma injura un copil ii fut una in bot!”.

  180. @aditzah: daca fratele meu ar fi participat la o astfel de adunare electorala, l-as fi batut eu cu mana mea.

  181. #196

    Doi dintre cei ce au fost acolo au spus ca asta nu s-a intamplat si filmuletul este trucat..
    De ce s-ar baga pentru Base` unu de la Forta Civica?

  182. :)) dă-ţi seama că la vârsta aia, n-ar fi fost tocmai vina lui dacă se afla acolo. Că doar nu zicea “Tati, dă-o-n morţii ei de zoo, hai la Băse”.

  183. #198

    ”handicapat chior”, a zis o comentatoare. Subscriu la ceea ce spune Teo: cum de-ai permis sa apara asa-ceva? Cum de n-ai avertizat-o macar? Altora le-ai raspuns, deci ce-ar trebui sa intelegem? Ca esti de acord cu acest apelativ?
    Aspectul fizic n-ar trebui sa intre niciodata in discutie, oricat de antipatica ne-ar fi persoana…
    Tocmai ma gandeam la Stephen Hawking. Cei care nu-l au la inima ar trebui sa se refere la el cu nush ce apelative?

    Si sa nu-mi spui ca e fortata comparatia, pentru ca nu e. Vorbim strict de aspect fizic.
    Daca-l lovea George Clooney pe copilul ala nu mai era ”handicapatul chior”, cred.

    Lamentabil.
    Dar nah, asa se mai cern unele chestii… asa iese la iveala omul din fiecare… and so on.

  184. #199

    sclavule, dc cenzurezi comentariile? dc nu esti impartial? sau acu mureai de foame ca happyfishu sa pisat p tine si tre sa manance si tu ceva…ma dezgusti…nu il sustin pe basescu in nici un fel, mie scarba de toti la fel, dar mai scarba mie de curve.

  185. #200

    nu stiu daca e facatura sau nu… dar nimeni nu se gandeste un pic la situatie… au adus o mie de criminalisti si alte mii de specialistii lu’ peste sa studieze comportamentul lui Base… nu am votat cu Base si nici nu am sa votez…Dar de ce nimeni nu studiaza comportamentul copilului… Va adresez o intrebare si va rog sa observati si comportamentul copilului ( isi ia un dos de palma de la Base si ce face ? rade… hmmm deci tata ii mai da din cand in cand una deci e obisnuit… copilul se pare ca stie ce-i ala un dos de palma… daca era copilul altuia probabil ramanea consternat si incepea sa planga… nu sa rada ca un idiot- ceea ce si sunt parintii acelui copil)

    Intrebarea este… Ce cauta copilul ala acolo? se dadeau bomboane sau jucarii gratuit? La ce ora avea loc mitingul ala? Copilul ala la ora aia nu avea altceva de facut ? Ce parinti isi duc copii sa-l vada pe X in campania electorala…

    Base a pierdut cateva mii de voturi… dar nici Geoana nu sta prea bine daca e ajutat la modul asta.

    P.S. NU votez cu nici unul !

  186. @victor, e blog-ul lui, poa sa fie impartial, subiectiv, obiectiv cum vrea putza lui.

    on-topic: Ideea e ca daca vine un pusti la tine “date ba-n pula mea de gras urat si blablablabla cu blalbALB SI CU ..” I-ai da si tu o scatoalca sa se duca inapoi la scoala..

  187. #202

    Admit posibilitatea ca ar fi trucaj, dar:
    -a fost gasit copilul care a relatat ca a fost plesnit
    -de ce Basescu nu negat vehement inca din secunda 1 , ci s-a exprimat de genul “o fi facut copilul ceva”?
    -mai exista si episodul cu “tiganca imputita”.
    E drept ca nu avea ce cauta la o adunare electorala un copil de zece ani ( atat are fiu-meu),dar nu exista nici un fel de scuza pentru un bou (care este presedinte !!!) sa pocneasca un astfel de pusti.
    Chiar daca etica si morala sunt paralele cu el macar pentru ca se stia lumina reflectoarelor ar fi trebuit sa se abtina.
    In ceea ce ma priveste nu am fost la vot si n-o sa merg, nu am nici o treaba nici cu Basescu, despre Crin practic nici nu am auzit pana in campania electorala, iar ideea unui presedinte&guvern PSD imi da fiori.

  188. #203

    Eram in campania din 2004, la un miting al lui Basescu. Am vazut cu ochii mei cum s-a uitat cu privirea aia ciudata la o mâță. Cu siguranta, daca nu era presa acolo, ar fi tras`o ingrozitor de coada!!!
    Dar asta nu`i nimic!
    Dupa nici 30 de minute, acelasi Basescu a ucis cu sange rece doua bucati tantari din specia Nematocera, despre care probabil a crezut ca sunt platiti de PSD. Pe primul l`a pocnit cu sete si am crezut ca pe cel de-al doilea il va cruta. Dar, nu! L`a ucis cu aceeasi abominabila sete.
    Mai mult: Basescu a ucis un peste pe care apoi, ca sa nu fie acuzat de crima, l-a mancat. Fara cadavru nu exista crima, nu?
    Daca adunam toate vietuitoarele ucise de Basescu, ajungem foarte usor la acuzatia de genocid.
    Realitatea Tv, ma sunati? Va rog. Am declaratii de la rudele tantarilor, fratele pestisorului,si o matusa a matzei. Cado!

    hymerion.wordpress.com/2009/11/27/am-vazut-cu-ochii-mei-basescu-e-un-criminal-realitatea-tv-hai-va-rog-ma-sunati/

  189. Greu de spus, oricum este un fapt deosebit de grav !
    Totusi ma intreb unde o fi stat acest filmulet timp de 5 ani!
    Nu cred ca ar fi stat atata timp, fara sa-l scoata nimeni de atunci.
    Confuzia este mare pentru ca nici presedintele nu a fost ferm in a spune ca nu ar fi facut asa ceva..
    Ma rog, totul este foarte intortocheat, si ce este mai rau, este ca in loc sa se desfasoare o campanie intre doi potentiali presedinti, avem parte de mocirla.
    Domnul Crin Antonescu spunea de o noua viziune de guvernare, cred ca ar trebui sa se inceapa cu o noua viziune de a face campanie electorala. Sa stim si noi pe cine votam, care o mai merge la vot !

  190. Deci daca filmul asta e trucaj eu ma impusc ,
    Se poate observa si reactiile oamenilor, linga copil este un barbat care pare uimit de fapta presedintelui ,mai sus se poate vedea un tip care inregistreaza si el cu o camera , care este atras de reactia copilul si se vede ft bine ca isi indreapta atentia catre acea zona (fapt ce explica ca s-a intamplat ceva acolo [ asta e o reacti umana ]) si cred ca i-a dat cu pumnu mai mult din inertie de aia copilul a ras si nu a “plins” , banuiesc ca merita si eu pe chipul baiatului nu am vazut sa fi zis ceva de iliescu …

  191. #206

    “@ARHI a scris pe 27 November 2009

    prietene, mizeria aia de explicatie e buna ptr copii retardati, care cred. eu am propriile mele cunostinte de video, nu am nevoie sa mi se arate cu sagetele ce ar trebui sa vad.”

    iti multumesc tie si celor care sustin titlul acestui post, voi imi insultati inteligenta …

    ps: odata tu nu erai otv … delete

  192. #207

    Ok lasam copilul si.a luat.o si.a luat.o da ce naiba era cu femeia aia?

  193. Din cate am inteles era chiar mama copilului, care cerea ajutor !

  194. #209

    era NFHHHHH* femeia.
    a luat-o lumea razna arhi,ma jur.nu se mai poate discuta pe un film,trebuie sa deviem ca domne inamicii politici.ce pula mea stim noi de politica si de jocurile din spate ? ah,eu nu stiu…voi stiti.sunteti buni sa va cacati pe voi ca aia de la top gear ne-au facut tigani,dar cand vedeti asa ceva o datzi in politica,ozn-uri,yeti.sunteti vai mama voastra.am citit nu stiu pe unde un comment de genu ´´cum unu plecat la munca in italia poate sa vorbeasca asa bine?´´(cu referire la copil) asta e tragic basitilor,nu au plecat numai hotii din tara,ci si oamenii normali.ca nu trebuie sa fii geniu sa vb. elevat,normal.eu unu cel putin am convingerile mele ,valorile mele,vb ce stiu…nu preiau si eu texte gen ´´mogulii´´ doar sa par inteligent.si daca pic de prost,pic pentru ca asta am in cap.daca recit din carte(de la tv) nu ma face mai destept…dar,ce stiu eu…sunt plecat in spania.incultu´de mine.
    am vazut prima reactiu alu basescu,la realitatea…´´poate a facut ceva,sau a injurat femeia´´,deci daca o injura era normal sa-l plezneasca?
    daca fratele meu la scoala face ceva merita batut?daca fura trandafiri din curtea cuiva,trebuie batut? bai rahatilor,ma repet,vorbiti de democratie dar tot gandire de comunisti aveti.va meritati soarta.
    stiu ca unii o sa zica ´´luca asta e de-al lor de comenteaza asa´´,ma pis pe paranoia voastra.ma doare pula cine iese,nu mai am de gand sa calc in tara aia de cacat nici in vizita.nu sunt melancolic,vai plaiurile unde m-am nascut……hai,la revedere.
    arhi,inca o data…scuze de injuraturi,fara ele nu imi iesea comentariul :))
    *= nefututa de ha ha haaaa.(caciulita la a)

  195. A dat, nu a dat?
    E trucaj, nu e trucaj?
    Bleah.
    Intrebarea este: ”inghitim , fara obligati” sau nu!

  196. #211

    @ mi-e rusine ca sunt roman

    Din moment ce gramatica limbii romane iti este straina si nu reusesti sa scrii nici macar o fraza coerenta , mi se pare normal SA-TI FIE RUSINE CA ESTI ROMAN !!!

    Incearca sa citesti macar o carte din scoarta-n scoarta si , poate, vei intelege apoi mesajul meu .

    In plus, e important ca data viitoare sa nu-ti mai uiti pastilele altfel …risti sa faci spume la gura .

  197. @Arhi. (pt comentul tau nr 74): de ce nu au venit de la inceput cu acest format HD? (“varianta originala HD” adica s-a filmat asa? in HD? sincer nu stiu cum se realizeaza acest HD) de ce s-a venit cu varianta asta inainte sa se atace veridicitatea filmuletului?

  198. Traiesc in tara in care apocalipsa e aproape……apocalipsa e simoninul unei guvernari Psd.dar noi ne scremem privind o filmare care e vadit dovedita a fi un trucaj si ne dam oameni importanti!poate acu ar trebui sa deschidem ochii si sa intelegem ca politica e mai multe decat o stire destinate Cancanului si ziarului Libertatea.inca o data se face o caracterizare a poporului roman care nu vede mai departe de conditia lui limitata!

  199. #214

    ROMANII SUNT REZULTATUL GENTEI PERVERSE LATINE + TOATE SCURSURILE PROVENITE DIN LUPTELE CU TURCII , stiu ca nu e istoric ce zic dar astia suntem, deci zice BASINESCU cand ii prezinta un jurnalist imaginile cu pumnul in gura dat copilului (ca e cretin, ca e incult, ca e prost, ca e prost crescut, ca l-a injurat, ca a scuipat, ca spus ceva tampit – NU CONTEAZA !!! e copil si majoritatea asa sunt) EL ZICE “A SPUS CEVA PROST” ADICA EL ADMITE CA E UN CARNAT CARE ALTOIESTE ORICE COPIL MAI PROST … …….. ORICUM MI-E MILA DE ROMANIA SI SA NU VA MAI AUD CA NU AVEM BANI, CA SUNTEM PROST PLATITI, CA NU SUNTEM RESPECTATI, CA SUNTEM JEGURI…. TACETI SI INGHITITI, SCUZATI-MI LIMBAJUL. ARHI TE ROG SA LASI COMENTARIUL, ITI MULTUMESC

  200. #215

    Este clar ca a avut intentia sa il loveasca. Un asa comportament nu trebuie tolerat, dak era copilul meu ii rupeam gura lu’ Marinelu. Problema cea mai mare e ca iar a ajuns ca de fiecare data in turul 2 cu 2 ticalosi fiecare cu interese si cu niste jegosi si demagogi in spate. Votul de blam sau chair absenta de la o era si este cea mai buna solutie, dar nu este destul si si promovarea absenteismului. O alta problema care apare este faptul ca la tara prezenta la vot este peste 85% si cum 45% din populatia tarii sta la tara e cam naspa, noi stand acasa si lasandu-i pe oamenii de la tara si pe cetatenii de varsta a 3 sa decida cine ne va fute inca 5 ani.

  201. Cum puteti fi asa naivi oameni buni? Hai sa zicem ca e reala treaba… In clip se vede un om in partea opusa cu o camera de filmat. De ce nu apare si filmarea aia? Unghiul este mult mai bun. Si hai sa fim seriosi… Cel putin inca 10 camere de filmat erau indreptate spre Basescu in acel moment. Nimeni nu a observat? nu mai exista alta filmare decat asta? In plus de asta copilul a zis ca a fost impins nu lovit. Ce se intampla cu voi oameni buni? Ati crescut izolati de lumea asta? nu puteti gandi decat daca va zice unul sau altul cum sa ganditi? Daca e asa atunci poate intradevar ar trebui sa vina din nou comunistii la putere sa va zica ce si cum sa credeti, Incredibil!

  202. #217

    sefu, esti spalat pe creier? eu am o filmare in care apare ala lovind un copil si tu imi ceri dovezi? nu crezi ca ar trebui sa iti regandesti putin scala valorilor

  203. Bai omule, sau sa ma adresez si cu “sefu”, ca vad faptul ca aici se ridica nivelul discutiilor pe blog, si eu am vazut filmul asta desfacut cadru cu cadru si e un fals ingrozitor. Nu o zic eu ci o spun mai multi experti dintre care cativa regizori, oameni de leviziune, etc. Tu stai aici si dai in niste oameni avand ca baza doar niste firmituri pe care le arunca televiziunile astea ingrozitoare. Intradevar poate sunt spalat pe creier pentru ca eu nu pot sa-l vad pe Patriciu si pe Vantu cum discuta ei despre ceea ce s-a intamplat. Sau poate voi sunteti pentru ca se pare ca deja ati uitat ca Vantu a lasat o multime de oameni pe drumuri, Patriciu a cumparat cu pret de nimic Petromidia iar voi imi spuneti ca e mai bine sa votam cu Iliescu. Casete cu oameni batuti la mineriada nu ai? Cu Iliescu care ii felicita pe mineri dupa 3 zile de batai in Bucuresti pentru spiritul civic nu ai? Sau alea nu mai conteaza dat fiind ca a trecut ceva timp? Asa e din pacate suntem un popor cu memoria de maxim 1 an. Poate ca ar trebui sa o lasati mai moale ca e destul de jenant sa va asociati public cu niste comunisti odiosi.

  204. @Arhi: ma repet, de ce nu au adus de la inceput filmarea in HD? aia de care se zice ca e clara si netrucata?

    • #220

      ca sa ii lase sa isi faca numarul cu filmarea trucata, dupa care au venit cu originalul si le-au dat peste bot. de aia.
      vlad, esti patetic. si daca nu esti platit pentru ce scrii, esti si mai patetic. discutia era daca un om poate lovi un copil. nu-i asa ca poate, doar e basescu si copilul era un nemernic

  205. Domnu’ Vlad, nu vad unde e asocierea..cand se si spune..ca nu ii convine de niciunu’ de candideaza. Din partea mea eu i-as impusca pe amandoi..si pe toti…gestul pare real…- deh, nu-s mare expert in editare video – si chiar de nu ar fi…daca ai fi vazut interviul cu “minunatul” la realitatea…deci direct…dupa cum vorbi marinerul…gestul l-a facut… care-or fi motivele…sincer..nu conteaza…ca presedinte trebuie sa ai o anumita conduita si moralitate- macar de ochii lumii – pe care baselu’ nu o avu niciodata….
    aa…nu tin bre cu celalat pretindent la maretul scaun al romanicii…amintesc, ca poate unii citesc doar ce el convine…
    si reamintesc..i-as aduna pe toti..si le-as da foc…
    hai sa ne auzim cu bine dupa 6 decembrie…de dupa granita…cu pasaportul ferches…

  206. Bai omule chiar asa naiv esti?”ca sa ii lase sa isi faca numarul cu filmarea trucata, dupa care au venit cu originalul si le-au dat peste bot. de aia”. Mi se pare ca totusi ai o varsta si ar fi trebuit sa treci prin niste experiente in viata. Oricare ar fi adevarul cum poti spune asa ceva? Si chiar nu sunt platit de nimeni. Sunt un simplu student din Cluj care ar vrea sa poata sa scrie chestiile astea si sa zicem peste vreo 4 ani fara sa-i fie frica de repercursiuni.

  207. @Arhi: pai daca originalul e in HD, nu cumva s-a modificat filmarea ca sa le dea apa la moara celor ce au zis ca e trucata?

  208. Foarte bine dennis. exact la ce ma refeream si eu:).

  209. @Arhi: daca s-a modificat pt a da apa la moara, care e certitudinea ca originalul nu e si el modificat?

  210. #226

    da, ma bucur ca aveti aceleasi puncte de reper. va uneste iubirea. unde e filmarea modificata? e doar la calitate web, nu tv.

  211. Hai sa abordam problema din alt unghi… Exista cel putin 3 declaratii, printre care si a copilului care zic ca nu a fost lovit. Este un barbat care se afla in stanga copilului si care a zis ca nu s-a intamplat asa ceva. Este femeia care din nou a zis ca nu s-a intamplat. Chiar copilul a zis ca nu l-a lovit ci la impins doar. Ce altceva mai discutam aici? Discutia asta atinge limitele incredibilului…

  212. #228

    Bogdan Constantin Istrăţoiu: “Mamă, m-a bătut Traian Băsescu!”
    Copilul lovit de şeful statului a fost ameninţat cu moartea

    cotidianul.ro/

    ia mai informeaza-te tu, ca te vad asa, cunoscator

  213. vlad…naivitatea mi-am pierdut-o cand am luat bataie de la mineri…in 90….cred ca nu ai citit cum trebuie ce-am scris…
    bun…vazusi interviul cu “minunatul”?…

  214. Eu am luat informatiile de altundeva si anume de la “Gandul” unde copilul zice altceva. Dragos nu am zis despre tine ca esti naiv. Eu cu Arhi nu ma prea inteleg. Si imi pare foarte rau daca ai asemenea amintiri. Am vazut si interviul si nu stiu exact cum ar fi reactionat oricare dintre noi in situatia asta. Probabil chiar nu o fi vazut la o distanta de 10 metri pe un monitor ce se intampla acolo. Nu zic ca Basescu e salvarea nationala. Zic doar ca daca ajunge PSD la guvernare ne intoarcem cu zeci de ani in urma. Nu stiu daca voi mai tineti minte cum era presa in timpul guvernarii PSD. Toata lumea tacea. Nu vreau asta

  215. @Arhi: astept pdv la comentariul 226

  216. k…continui la lustruit pasaportul…ca ceva asemanator bondook saints….nu cred ca voi vedea in romanica…. si ..lasand la o parte…ideea postului… oricum ar fi..vom avea o mare adunare nationala….si eu zic ca asta va durea cel mai tare… pana acum rar m-am inselat….sper sa ma insel..acum…

  217. #233

    dennis, tu nu citesti sau cum? ce s-a modificat? s-a dat la vizionare clipul cu calitate web, compresat. daca nu intelegi termenii, intreaba.

  218. @Arhi: eu asta am facut de la inceput. am cerut detalii. eu inteleg ca ai multe comentarii si poate iti mai scapa cate unul, in acest caz, al meu, dar trebuie sa faci fata

    • #235

      dennis, e posibil, imi cer scuze, chiar e destul de greu sa raspund la toate

  219. @Arhi: te inteleg. nu e nimic. ideea e urmatoarea, ca sa nu creada cineva ca sunt de ceva culoare politica, eu chiar nu inteleg de ce nu s-a venit cu originalul de la inceput (iar aia cu apa la moara pro-trucaj pt mine personal nu tine) si cel mai important asa cum a scris Maddy, de ce nu s-a venit cu filmuletul inainte de turul 1. am inteles ca filmuletul e pus la dispozitie de o tv care apartine unui PNL-ist. daca filmuletul venea inainte de turul 1, cu siguranta Crin era in turul 2, posibil cu geoana. crezi ca PNL nu ar fi vrut asta?

  220. @Arhi: uite la ce ma refer cu treaba legata de veridicitatea informatiei

    “”Vă confirm că eu sunt cel din imagini. (…) Aveam 10 ani. Iniţial domnul preşedinte mă luase pe scenă şi am vrut să spun ceva legat de Iliescu şi Năstase. Probabil, de emoţii am spus că Iliescu şi Băsescu nu sunt buni sau ceva de genul. Apoi domnul preşedinte m-a dat jos de pe scena. S-a enervat că spusesem o prostie şi când m-am dus lângă dânsul vroiam să-mi cer scuze, dar m-a împins. Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat”

    asta e de aici: observatorulph.ro/section-table/1-latest-news/1950-copilul-agresat-de-traian-basescu-domnul-presedinte-s-a-enervat-ca-spusesem-o-prostie.html

    zi si tu, pe cine sau ce sa crezi?

  221. #238

    – În mod clar, în ce au constat ameninţările? Asupra dumneavoastră s-au făcut presiuni?

    Cecilia Gheorghe: ,,Când am vorbit cu sora mea azi, la telefon, mi-a spus: «Mă tem pentru viaţa copilului meu!» şi mi-a mai spus că azi nici nu l-a mai lăsat să se ducă la şcoală, cu toate că avea de dat trei examene. Îi este frică să nu dea, «din întâmplare», o maşină peste el. În ce priveşte persoana mea, da, şi eu am primit azi dimineaţă, pe la 8.30, un telefon. Era de pe un număr neafişat şi o voce masculină m-a avertizat să nu cumva să mai ies pe post şi să-mi văd de treaba mea dacă vreau să mai fiu în siguranţă.

    cotidianul.ro/copilul_lovit_de_seful_statului_a_fost_amenintat_cu_moartea-104293.html

  222. off Arhi…de ce in lumea asta se raspunde la intrebare aratand ceva ce nu are legatura cu ce zice/intreaba cineva, in acest caz subsemnatul.

    tu ai scris ca basescu i-a dat un pumn in gura baiatului. in presa prahoveana apare declaratia baiatului care spune ca a fost impins. eu la asta ma refeream cand am zis de veridicitatea informatiilor aparute.

    treaba aia cu “afara ploua” sa o lasam prezidentiabililor basescu si geoana

  223. #240

    da dennis, iar eu ti-am aratat declaratia matusii care spune ca stia de lovitura de atunci, declaratia mamei ca se teme pentru viata lor pentru ca au fost amenintati cu moartea. tu ce concluzii tragi de aici?

  224. Arhi: matusa stia dar nu a crezut. baiatul spune ca a fost impins. lumea zice ca base i-a dat un pumn

    doamne in ce lume traim

  225. Ce zici acum prietene? Nu stiu daca te-ai informat dar se pare ca au iesit oficial expertii adusi de PDL si au zis ca intradevar este o facatura. Mai mult Geoana a zis ca nu se baga in treburi de astea iar Antonescu a zis ca numai mintea bolnava a lui Basescu ar putea sa gandeasca faptul ca caseta poate avea legatura cu ei(sursa: INFO PRO). Mi se pare ca cei doi accepta aceasta expertiza. cine gandeste penibil acum dragul meu? Pe viitor incearca sa fii un pic mai cumpatat. Daca vretimai multe detalii se afla pe blog la mine.

  226. #243

    vaaaaaaaaaaaaai, au iesit expertii pedele?? inseamna ca e adevarat, atunci. retractez toooooooot

  227. #244

    doamne, doar ELODIA lipseste din telenovela asta !!!!!

  228. Bai omule tu nu intelegi? Geoana si Antonescu aproape ca recunosc ca e facatura. uita-te si la linkul de pe blogul meu. Ala zice clar ca nu l-a lovit. incep sa cred ca esti rau intentionat. oare pe tine cine te plateste. pentru ca nu vreau sa cred ca nu intelegi ce am scris eu acolo

    • #246

      prietene, esti inocent. realizez, nu esti platit, esti doar inocent:) pacat de tine

  229. nu mai are rost sa mai stau pe aici pentru ca e clar ca nu am cu cine. o sa vada mai multa lume discutia asta si o sa-si dea singuri seama de ce se intampla. imi pare sincer rau daca tu chiar nu intelegi la varsta ta…

  230. #248

    PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează; plin de emfază, de afectare

    A se folosi cuvantul cu sensul lui corect.
    In caz de suprasolicitare nervoasa in antementionata actiune, adresati-va medicului sau lui Nicolaescu.

  231. Arhi vreau sa iti cer parerea legat de un subiect, eu l-am pus si pe blegul meu dennisel.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

    doar daca ai timp.

  232. Arhi, nu stiu ce s-a intamplat de fapt, daca l-a impins sau i-a tras un pumn, dar uita-te bin: cand copilul s-a dat mai in spate radea. Acum pe bune, tu daca ai primi un pumn in gura, ce ai face?

  233. arhi, de ce juma’te din comentatorii tai iti zic ca esti prost si ca nu mai vin p-aici.. si simt nevoia sa-ti spuna asta la fiecare articol?

    sa fie oare o miscare suprarealista?

  234. #252

    Copilu’ radea de bucurie ca peste 5 ani Basescu va pierde alegerile ca urmare a acestui bun.
    Era fericit ca suferea pentru un scop nobil 😀

    PS: repet, nu-s pro Basescu, dar incrancenarea unora e de-a dreptul amuzanta.
    Desi pe alocuri bate-n grotesc.

  235. #253

    Copilu’ radea de bucurie ca peste 5 ani Basescu va pierde alegerile ca urmare a acelui pumn.
    Era fericit ca suferea pentru un scop nobil 😀

    PS: repet, nu-s pro Basescu, dar incrancenarea unora e de-a dreptul amuzanta.
    Desi pe alocuri bate-n grotesc.

  236. #254

    zamolxes, le place autoflagelarea, eu ce sa le fac?

  237. Tot nu mi-ai răspuns la-ntrebări.

    Şi mai vin cu una: unde vezi tu ură? Nu mi s-a părut că lui Băsescu i-ar fi crescut colţi, că i s-ar fi-nroşit ochii sau că şi-ar fi pregătit lovitura. Cu un gest asemănător îi împing eu pe puştanii care stau în uşa autobuzului. Nu, nu le dau pumni. Nu, nu-i urăsc. Îi dau la o parte şi gata.

    Din nou, înţeleg că-l urăşti. Dar chiar e nevoie să le faci concurenţă unor jeguri precum Stan, Gâdea şi Mircea Badea?

  238. #256

    Mi-e greata de tara asta si de oamenii care traiesc in ea, ma refer la cei care sustin ca ar fi reactionat la fel ca Traian Basescu. Sunteti de toata jena, si nu meritati mai mult decat aveti. Acest interlop de Bucuresti nu vreau sa mai ajunga nici in cele mai groaznice vise presedintele meu. Citind postarile voastre devin din ce in ce mai convins ca nu fac parte din filmul asta. Ma gandesc din ce in ce mai mult la emigrare.

  239. #258

    Am trait frica din timpul lui Ceausescu. Eram sclavii Familiei Ceausescu (Nicolae, Nicu si Elena ) si a celor care il slaveau.
    Este incredibil pentru mine sa vad dupa 20 de ani O NOUA GENERATIE DE PUPINCURISTI ai familiei Basescu (Traian, EBA, Elena )
    TARA ASTA ARE IN MOD CLAR O PROBLEMA !
    DEFINESC ACEASTA PROBLEMA CA FIIND “TROACA PLINA VALOREAZA PENTRU PORC MAI MULT DECAT LIBERTATEA” Doar ca porcii de care vorbesc sunt “INTELECTUALI”.

  240. Pai atunci de ce mai vorbesti despre politica, daca ai scarba si pt aia si pt aia? Da-i in ma-sa

  241. Astia care vorbiti pe aici, sa vad dupa 20 de ani ca nu stiu ce… frate, nu voi trageti concluzii, voi spuneti doar ce vedeti la tv. Cati dintre voi i-ati cunoscut personal pe astia? Ziceti si voi ce vedeti la tv… niste tristi

  242. O sa-i futa lui soarta una in gura cat de curand.Mincinosul dreacu.Cum Doamne de am putut avea un asemenea om ca si presedintele Romaniei.!?!?.Om de nimicceea ce a si demostrato in toti acesti ani.Nu numai ca nu a facut nimic pentru tara,dar a mai si infundato in gauri negre.(DATORII).Si-a facut plinul atat el cat si ai lui.Sa dea Domnul sa nu se poata bucura de nimic.Asta-i doresc din tot sufletul acestui om de nimic. Pentru mine a fost si v-a ramane un zero.0.

  243. #262

    VIOLENT, RAZBUNATOR, MINCINOS, LAS, INTRIGANT = ALESUL NOSTRU
    ALESUL este imaginea ALEGATORILOR
    NE PLACE PROPRIA IMAGINE ?
    NU ?

    SUNTEM PE NEDREPT CETATENI DE RANGUL DOI IN EUROPA ?

  244. Un incident a fost sigur atunci la Ploieşti pe 16 nov 2004, pentru că a fost publicat un articol în Adevărul. Imaginile nu au fost difuzate pentru că atunci Patriciu îl susţinea pe Băsescu, iar faza cu femeia disperată şi petiţia era o chestie regizată în favoarea lui Băsescu.

    stirea.files.wordpress.com/2009/11/aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaproba1.jpg

  245. Mai oameni buni, va plangeti ca se face atata caz?
    Pai normal ma ca se face, fatalailor!
    Ca asta e sef de stat, nu e un gaozar de pe strada care ii fute o palma fiului vostru, ca n-ati fost in stare sa vi-l educati.
    Papagalilor, ce-as vrea sa simtiti macar durerea unui parinte care isi vede copilul amenintat sau lovit.
    Doamne fereste, nu vreau ca nici un alt copil sa fie lovit sau amenintat, dar as vrea sa constientizati ca, copii sunt ai vostri si nu are un gaozar dreptul sa vi-l “educe”… cu atat mai mult, un sef de stat.
    Inca o data, papagalilor!
    Celor care nu se simt cu musca pe caciula, o seara buna le doresc!

  246. @gino Conform raţionamentului tău ar trebui să punem la îndoială absolut orice vedem, atât pe Internet cât şi la televizor Poate că Obama nici nu e negru, poate e un trucaj!

  247. #266

    @Dan Lee si nu numai.
    Putin probabil ca obama nu e negru. nu am auzit pe nimeni sa afirme contrariul. si pentru ca nu am auzit inseamna ca nu e (asa de) important (poate)

    dar cel mai impotant lucru pe care-l sa-l punem la indoiala e propriul nostru rationament (poate ne scapa ceva, am facut o eroare de rationament etc). asta in cazul ca avem (vrem sa avem) unul. cred, defapt sint sigur – ma rog 98%, ca am avea un presedinte mai bun decit am avut sau avem daca ne-am fi pus/ punem cu totii “intrebari”. tot asa si parlament(e). mda e cam greu – poate cam utopic, poate cam tirziu…

    parerile sint nepretuite. pe baza lor incepem (incercam) sa rationam. unele pareri sint, pur si simplu absurde -vezi obama alb :). alte pareri sint discutabile. alte pareri posibile.

  248. #267

    In Epoca Ceausescu NE EXPLICAU TOVARASII CA TRAIM BINE si ne obligau sa MINTIM cu burtile goale ca Romania ESTE PARADISUL PE PAMANT
    In Epoca Basescu LA OTV , Bogdan ESTE HARTUIT DE TOVARASI in direct pentru a MINTI spunand ca NU A FOST LOVIT DE CARMACIUL NATIEI
    ROMANIE IZVOR NESECAT DE SECURISTI !

  249. Scuze ARHI, se pare ca am postat la alt articol 😛

  250. @gino Ce am vrut să spun cu Obama este faptul că atât timp cât nu a venit în România şi nu ai fost în America să-l vezi pe viu, singura sursă de informare este presa. Deci ai putea să te îndoieşti că e negru şi să crezi că imaginile sunt trucate.

    Apropo de trucaje. Am lucrat 4 ani în televiziune şi am făcut şi editare video. Crede-mă că lucrurile sunt mult mai complexe decât lasă să se creadă cei care au analizat filmuleţul. Pentru ca analiza lor să fie credibilă, ea trebuia făcută pe timeline, într-un program de editare profesional, ori redat pe un casetoscop din jog ca să te poţi deplasa frame cu frame. Că aşa într-un mediaplayer pe calculator nu poţi să demonstrezi mare lucru, dând play şi pauză.

  251. #270

    Ba frate asa ceva chiar nu este posibil sai dai saracului copil cu pumnu orcum acela nu e pumn pumn e o palma din scurt dar totusi ala care este lovit e un copil nu un omu si Base ala are palma grea si nu e niciun trucas dp cum reactioneaza si copilu si Base sa uita la el asa chioreste cjiar daca saracu copil zicea votez iliescu sau ce zice el Base daca ar fi avut si el bun simt nu lovea un copil orcum iliescu nu candida si asa ca saracu copil nu avea nicio vina radea pt ca e un simplu copil si sa vede reactia copilului ca si cum ar zice te oftici ca tin cu iliescu 🙂
    Imi ziceti si mie ce a facut accest zis presedinte sunt ogramada de oameni pe strada si app macar putea sa adauge si el o vb buna sa nu mai fie rasism toti avem drepturi egale ptca ala injura sau fura trb sa cada si alti… ? nu ati vazut romani care sa fure care sa omoare app tarani aia care omoara face violuri aia sunt tigani !? aia sunt cei mai multi la aia nu exista lege cand ala da cu ce apuca tarani aia nu judeca si cand vede un tigan imediat da din gura ca un papagal app Base daca e ales iar cuvantul lui o sa fie “Sa Traiti Bine ” si noi traim bine.. ? sunt ogramda de oameni care nu au un job si snt pe strada amarati vai de capul lor ptca nush sai puna la punct si sa le dea drepturile lor toti avem drepturile noastre 🙂

  252. #271

    Am postat ceva de genul: daca se modifica(micsoreaza) intervalul de succesiune a cadrelor ce se obtine? Un fals (cu toate ca nici un cadru- pixel nu a fost modificat)?! Sau se schimba incadrarea gestului din impingere in lovire…?!

    Nu inteleg de ce ARHI mi-ai sters acest post. Dupa mine era cel mai bun post al meu. Celelalte (ale mele) pot fi considerate timpenii…

    Sa nu fi inteles eu subiectul discutiei: “TRAIAN BASESCU LOVESTE UN COPIL CU PUMNUL IN GURA”?!
    Am crezut ca se poate discuta pro si contra filmului. Dar se pare ca pe acest blog trebuie doar sa-l injuram pe Base – un fel de terapie in grup prin injuraturi…

    scuze de deranj! terapie placuta!

    PS: sint antiBASE

  253. #272

    Prostii…. nu a fost nici pumn , nici palma poate doar vroia sa-l atinga sau ceva. Exagerati ca de obicei . Si ca de obicei imi faceti sila.

  254. #273

    Sunt votant basescu. Am fost socat de imagini. Sunt adevarate, mi-e clar. Raman un votant basescu, dar voi fi mult mai usurat in caz ca pierde. Pana acum ma oftica rau ideea ca oamenii ar putea vota cu marioneta de geoana.
    Ce vreau sa subliniez e ca Base a dat o lovitura morala grea electoratului sau, printre care ma numar. Dilema a devenit cataroi sufletesc.
    Fiecare pasare pe limba ei pier(d)e.

  255. #274

    @Dan Lee (@post 271)
    am inteles f. bine ce ai vrut sa spui cu obama.

    referitor la “trucajul” propus de mine (cel cu modificarea intervalului de afisare a cadrele fierbinti-tari-violente) si cit de greu ar fi, cica, sa faci un trucaj, ma obligi (Dan Lee) sa fac un contra trucaj (chiar cu materialul clientului-mogulilor) in care Base sa para ca-l mingaie parinteste pe micut si, deoarece, micutu’ fiind rusinos din fire face niste pasi inapoi…
    Nu-s expert in editare video (de programe profesionale nici vorba sa posed-dar sigur gasesc ceva free pe net cu care sa pot modifica viteza de succesiune a cadrelor).

    te (va) las acum ca ma grabesc sa caut un program de editare video pina nu apuca dictatoru’ sa-mi stearga si aceasta interventie :))

    P.S.: am votat Crin Antonescu. Dar acum cind vad (de parca ieri m-as fi nascut) cita MIZERIE e in tara asta (pina si la nivel de blog) sint nevoit sa votez Basescu 🙁
    P.S.: as prefera sa votez cu Lucian Bute sau cu… Constantinescu

  256. #275

    In SUA se ajunge la o adevarata isterie in protejarea copiilor (simpla apropiere si intentie de comunicare a unui adult fata de un copil strain poate trezi suspiciuni referitoare o posibila agresare a minorului )
    In Romania “se tolereaza” inca “punerea la punct” a minorului de catre un adult (mai ales daca este unul dintre parinti)
    Putem admite ca scena este O PUNERE LA PUNCT UTILA A UNUI COPIL OBRAZNIC DE CATRE “PARINTELE NATIEI”

    Tinand cont de imagina proasta Romaniei in lumea civilizata (intrebati romanii din Italia cat de respectati sunt) credeti ca ACORDANT UN NOU MANDAT “PARINTELUI NATIEI” vom avea de castigat ?

    AVIZ VOTANTILOR BASESCU: DAND CU TIFLA LUMII CIVILIZATE NE DAM CU CARAMIDA INTR-UN LOC DUREROS !

  257. #276

    Incredibil cum s-a ajuns si la santaj emotional…oare de ce tocmai acum?!

  258. #277

    Sunt Informatician si Programator.
    Am analizat videoul in care Basescu loveste sau nu copilul.

    Concluzia:
    Filmul este autentic.

    Atentie: nu vreau sa zic cu asta ca presedintele loveste copilul.
    Eu zic doar ca filmul nu a fost nici un pic manipulat digital.
    Declaratiile care afirma ca filmul este manipulat sunt incompetente sau constient partizane.

    Punct de vedere logic:

    Lasand la o parte manipularea digitala a filmului se poate constata urmatoarele:

    1.Miscarea copilului dupa lovitura e cat se poate credibila si corespunde unei lovituri in regiunea barbiei copilului.
    2.Trei oameni diferiti isi intorc simultan capetele si privesc uimiti faza.
    3.Ranjetul copilului denota frica unui copil tulburat de ceea ce se intimpla.
    4.Schimbarea culorii fetei copilului dupa lovitura denota originalitatea filmului.

    Argument tehnic:
    Miscarea capului inseamna schimbarea culorii umbrei.
    Culoarea corecta a umbrei nu poate fi determinata deoarece nu se cunoaste
    sursa luminii care a determinat-o.

    Argument logic:
    Se afirma de catre asa zisii oameni competenti ca trucajul e foarte bun.
    Acela care e in stare sa faca un trucaj excelent cu un program pentru grafica digitala, nu poate fi atat de prost sa nu poata
    schimba culoarea fetei copilului.

    5.Interesul deosebit a lui Basescu pentru mana doamnei cu petitia era simulat.
    Scopul era pedepsirea copilului care l-a facut de ras strigand “Traiasca Iliescu”.
    Dupa lovitura presedintele se ridica imediat ca si cand si-ar fi realizat scopul.

    To be continued…

  259. #278

    pishatule dk eram in loku lu ala ati rupeam gatu q pe conopida