A făcut draga mea prietenă Cristina un interviu cu tipul care a făcut Fake Famous de pe HBO. Citiți, e interesant să afli că de fapt nu doar noi detestăm influencerii, ci este un trend mondial. Bine, nu înțeleg cine îi urmărește și pe cine îi influențează.

De ce sunt numiți influenceri? Asta fac agențiile, cele care sunt, de fapt, de vină pentru aversa asta de mizerie din online. Le caută nume șmechere, pentru a scoate cât mai mulți bani de pe spinarea lor. O agenție tip Grozea sau Global ia mai mult de 50% din veniturile unei analfabete de asta care postează buci pe internet, deci scopul lor este să îi ridice cât mai mult, inclusiv pe bază de denumire.

S-a încercat porcăria asta și cu blogurile, când erau pe trend și toată lumea era Vai, cât de tari și talentați sunteți. Ni s-a zis și A-listeri, și influenceri, plus alte câteva chestii, doar că noi nu le-am acceptat, visul nostru era să fim recunoscuți pentru ce avem în cap, nu pentru expus buci sau scrieri despre erosul feminin, gen Radu F. Otravă. Cel puțin pentru 2 dintre cei ce am pornit, în 2006, cu visul ăsta în cap, lucrurile s-au concretizat așa cum am sperat, am devenit exemple pentru ceilalți, am ridicat și coborât oameni, am ajutat întotdeauna când am putut și aici, între cititori, sunt oameni care pot depune mărturie oricând pentru asta.

De ce urâm influencerii? Pentru că promovează doar gunoi. Stil de viață inexistent, buci, sex, bășini, nimic real, nimic util. Uite eu aici pe plajă, citesc o carte în timp ce am în dreapta un iaurt Danone de băut care te ajută enorm la defecare, link în bio, iar vulva mi se sesizează ușor prin chilotul tras cât de mult se poate înăuntru. Aici sunt eu pe o terasă, beau această minunată cafea din rahat de maimuță și opresc soarele cu această șapcă de la Lacoste care este incredibilă nimeni nu mi-a mai oprit soarele așa cum mi l-a oprit șapca asta. Sau, de ce nu, Folosiți Plush bio, știu că unii spun că și-au distrus fața cu el, dar eu nu cred, uite ce bun este, vedeți?

Asta sunt ei. Vieți copiate pe bandă rulantă, vieți inexistente, dar cu bani existenți, bani care se îndeasă în buzunarele hulpave ale celor care îi crează și manipulează. Au fost bloguri, au fost vloguri, a fost instagram, acum observ că bizomanii români împing în față tik tokul ca următoare super valoare. E ok, după ce nu vor mai exista ei, creatorii de gunoi vor căuta alte metode profitabile de a profita de păsărele cu ciorbă în cap, care, altfel, ar apela la conturi de only fans sau ar concura-o pe Oana Lovin la tokenuri.

Oricum, prostituția este o meserie mult prea veche ca să dispară că ne enervează pe noi parașutele clujence. Asta e, fiecare pe felia lui, companiile serioase lucrează cu oameni, restul apelează la prostituție. E o pâine și asta.