Câteva instantanee prinse prin zăcity, tot atâtea ocazii de a face praf mașini sau de a ucide pietoni tâmpiți.
[fbvideo link=”https://www.facebook.com/zearhi/videos/1230050443779543/” width=”650″ height=”400″ onlyvideo=”1″]
Câteva instantanee prinse prin zăcity, tot atâtea ocazii de a face praf mașini sau de a ucide pietoni tâmpiți.
[fbvideo link=”https://www.facebook.com/zearhi/videos/1230050443779543/” width=”650″ height=”400″ onlyvideo=”1″]
NOU
@arhi volvo-ul n-are suport pentru ochelari?
NOU
lasa mai mult timp sa treaca la titlurile alea din video, boss.
NOU
Nimic iesit din comun prin Bucale.
NOU
www.facebook.com/bravul.julica/posts/1499117386774243
NOU
Mai eu nu inteleg…ce facea puletele ala de biciclist?
Scuzati expresia…
NOU
tie in ciuda 🙂
NOU
Ce fac mulți alții, trece pe roșu, pentru că, se știe, sunt mai civilizați decât șoferii. 🙂 Oare ce plm se gândește el, că doar mașinile se lovesc între ele dacă trec pe roșu, el cumva e ferit de accidente?
NOU
stai ca inca nu au aparut biciclistii care sa iti explice ca ei au voie sa treaca pe rosu, pentru ca astfel ne ajuta pe noi si fluidizeaza circulatia.
NOU
Am inteles ca a trecut pe rosu… de ce se invartea in cerc totusi?
NOU
ca sa nu se dea jos de pe bicicleta:))
NOU
Masaje speciale:
www.youtube.com/watch?v=hV-wGiAn9nE
www.youtube.com/watch?v=b_2IhpMQ0aE
www.youtube.com/watch?v=E2CxZx5t240
NOU
Ce e sunetul
NOU
Buna intrebare.
Sunetul constituie din punct de vedere fiziologic senzația produsă asupra organului auditiv de către vibrațiile materiale ale corpurilor și transmise pe calea undelor acustice. Urechea umană este sensibilă la vibrații ale aerului cu frecvențe între 20 Hz și 20 kHz, cu un maxim de sensibilitate auditivă în jur de 3500 Hz. Acest interval depinde mult de amplitudinea vibrației și de vârsta și starea de sănătate a individului. Sub amplitudinea de 20 μPa vibrațiile nu mai pot fi percepute. Odată cu vârsta intervalul de sensibilitate se micșorează, în special frecvențele înalte devin inaudibile.
Din punct de vedere fizic, sunetul are o definiție mai largă, el nefiind legat de senzația auditivă: orice perturbație (energie mecanică) propagată printr-un mediu material sub forma unei unde se numește sunet. În această definiție se includ și vibrații la frecvențe din afara domeniului de sensibilitate al urechii: infrasunete (sub 20 Hz) și ultrasunete (peste 20 kHz).
Din punct de vedere muzical (sau estetic), sunetul este o entitate caracterizată de patru atribute: înălțime, durată, intensitate și timbru. Înălțimii îi corespunde frecvența (măsurată în Hz). Intensității îi corespunde nivelul de intensitate sonoră (măsurat în dB).
#depewiki
NOU
Da’ maneaua? A cui e?
NOU
Ai o crapatura in parbriz in coltul dreapta jos?
O sa testez saptamana viitoare un kit de reparatii pe parbrizul meu sa vad daca e bun de o carpeala temporara.
NOU
Ai gresit-o bre la aia cu autobuzul! Cand vezi ca el franeaza la o trecere de pietoni e clar ca e cineva pe trecere. Ca vaca alerga ca proasta e partea a doua, dar tu trebuia sa observi ca ala a franat si sa opresti chiar daca nu o vedeai pe ea.
NOU
o sa las aceasta imagine aici, unde se observa ca autobusul e la terminarea trecerii, iar pietonul dupa trecere, pentru ca mai sunt niste baieti in spam care cunosc ei foarte bine legislatie si stiu ca pietonii are prioritate indiferent daca sunt sau nu pe trecere sau daca trec prin fata autobuzului, lucru interzis explicit in codul rutier.
NOU
Frânează la o trecere sau frânează pe o trecere?
NOU
@Arhi: respira adanc si numara voturile 🙂
NOU
faptul ca sunt multi oameni prosti nu confirma decat ca sunt prosti, nimic altceva. legile si regulile nu se fac in functie de voturile tarzilor cu acces la internet
NOU
Greşit !
Dacă te-ai fi uitat mai bine la film, ai fi văzut autobuzu că este oprit chiar pe trecerea de pietoni, pentru că dacă o dobitoacă s-o grăbit să treacă strada, o doare în paişpe că vine ditamai busu, şi mai bine să oprească busu cu 50 de oameni, să mai frîneze încă cîteva maşini, numai că să treacă proasta dreqului.
Pentru că aşa ştie dobitocii de pietoni să treacă strada, consideră că dacă este trece de pietoni, ei poate să treacă oricînd le pofteşte muşchii lor, nu contează că vine un şir de maşini, nu contează că un singur pieton este mai important decît cîteva zeci de pasageri care merg la servici, dacă un dobitoc de pieton i se scoală să treacă strada, o va trece. Evident, fără să se asigure.
Să-i tuf în guriţă de idioţi şi de cretini. Le doresc să experimenteze dacă un TIR de patruj’de tone chiar poate să frîneze în faţa lor, pentru că ştiu să sară brusc de pe trotuar pe stradă, fără să se asigure sau să aştepte să mai treacă vreo maşină, îi mîncă-n cur fix în momentul ăla să treacă strada.
Pentru că aşa-i la noi, pietonul, dobitocul de pieton are prioritate. La ruşi e mai simplu, acolo maşina are prioritate, şi să te ferească sfîntu să treci strada la fel că şi dobitoacă ceea, că te face clătită fără nici un drept de apel.
Aşa că pentru toţi cei care treceţi strada: nu uitaţi că sînteţi obligaţi să va asiguraţi, aşa scrie în regulament. Şi aveţi un mare avantaj, că vouă nu vi se ia carnetu, şi nici nu primiţi amendă, ci tot şoferu este de vină, chiar dacă trebuie să acorde prioritate tuturor dobitoacelor care li se scoală să treacă strada.
NOU
nici macar nu e pe trecere
NOU
Cu toata dreptatea de partea ta, iti futi viata aiurea la o faza dintr-asta. Eu am patit-o cu un idiot care a fugit traversand pe unde nu era nici urma de trecere, nimic; eu m-am oprit, dar boul a fugit direct in masina mea, practic el m-a tamponat pe mine lateral. Doar ca s-a lovit cu sete, de i-a si sarit un dinte, ca fugea ca iepurele si a dat cu fata de laterala plafonului. Spital, tot tacamul. Concluzie initiala: nu adaptasem viteza, ca altfel franam mai din timp, deci, vina e a mea. Nu s-a intamplat nimci pana la urma, ca era absurd ce vroiau sa-mi puna in carca, dar doua luni m-au perpelit militienii la foc mic, asteptand o spaga probabil. Psihic nu a fost deloc placut. Asa ca ia povata de la un batran (tot cam de varsta ta): las-o moale cand instinctul iti zice ca exista chiar si 1% sanse sa iasa urat, ca una e dreptatea, alta e ce zice militia.
NOU
Ce surpriza placuta mi-ai facut, mie imi place sa ma uit sa mai vad bucurestiul. Ma mai uit uneori si pe camera lu buhnici.
Ps: daca vrei sa faci senzatie pune niste varu sandel in loc de ce spui tu acolo, un vibe de microbuz cu scaunele atrage mai mult. 🙂
NOU
Per total o zi obișnuită de București 🙂 Marea problemă este că respectivii nu înțeleg ce/unde au greșit mai ales că dacă le-ar face alții același lucru s-ar ofusca maxim.
Totuși, la faza cu mașina de școală ai greșit și tu deoarece ai făcut stânga de pe banda de înainte.
NOU
absolut, nici nu contest. dar talambul ala de instructor l-a invatat pe elev sa traga de volan, da-l in plm, ca e dreptul meu. aia subliniam, nu altceva.
NOU
Ce am observat eu este ca toti conduc de parca nu ar vrea sa se opreasca pentru nimic in lume.
NOU
Probabil din cauză că asta sunt sunt învățați la școala de șoferi. Când am făcut școala, instructorul avea un fix: ”nu te opreși/ferești dacă e vina celuilalt.”
NOU
Cred ca fenomenul e mai complex, implica drumuri ce trec prin localitati si un salt rapid de la dacie 1310 la BMW. Si comportamentul specific multor romani ce ti-ar spinteca familia in fata ta pentru ca le-ai luat locul de parcare.
NOU
@un muc: aia cu nu feresti (nu zic de frana, ci de ocolire) daca e vina celuilalt e corecta pt un incepator. Pentru ca instinctul zice sa tragi stanga/dreapta si poti cauza probleme mai mari in care sa fi tu vinovat (contrasens, aia care merg pe alta banda, etc). Abia cu experienta vine si posibilitatea sa eviti fara sa ii pui in pericol pe ceilalti. Asa ca frana maxima si volanul drept, apoi vezi daca poti evita altfel. Dar un incepator nu va fi niciodata capabil sa fie pregatit, sa stie in orice moment unde sunt aia din spatele lui, sa identifice deja solutiile de evitare (gen il vezi pe unu din fata pe depasire riscanta si tu ai identificat deja daca te poti retrage undeva in siguranta daca ala nu revine pe banda lui). Asa ca il invata bine, n-as vrea sa sara unu in mine daca eu n-am nici o vina in situatia aia.
NOU
Un singur cuvant pentru toate astea : ….PREVENTIV ! (trebuie sa fii tu atent la prosti si sa anticipezi…)
NOU
Eu zic ca daca faci o manevra interzisa, sa fii cel putin la fel de precaut precum pretinzi de la celalalt. Mai ales daca e masina de scoala sau incepator. Iar la faza cu biciclistul.. care biciclist? Aproape ca nu se vede la cat de “ninja” e.
NOU
am fost. eu nu am intrat in el.
NOU
pe cel cu scoala de soferi nu l-a vazut nimeni? instructorul respectiv avea toata dreptatea, arhi era pe banda de mers (numai) inainte si a cotit stanga peste cel cu scoala care era incadradat regulamentar..
iar la o trecere de pietoni e regula: vezi pe unul oprit aiurea, fara motiv (zici tu), mai bine te opresti sa te convingi (cu riscurile de injuraturi de la cei din spate)
de multe ori chiar trece cate unul “invizibil”.. (asa am evitat cativa pietoni, ca exemplu unul era un cersetor care se tara in maini pe trecere, abia il vedeam. Dar am oprit, eram pe banda 2 si o alta masina care mergea putin mai in fata, pe banda 1, se oprise pur si simplu fara un motiv anume. Daca nu franam simultan cu el, treceam direct peste cersetor..)
NOU
boss, voi sunteti tampiti, nu vedeti ca autobuzul e in mers si franeaza pe trecere, ca ii sare tampita in fata? ca este PE TRECERE? instructorul avea toata dreptatea sa il puna sa traga brusc de volan, pentru ca eu eram in culpa? ba, voi sunteti tampiti sau e doar o zi de luni, ca oricare alta?
NOU
la faza cu instructorul am zis ca erai in culpa, ar fi trebuit sa mergi inainte dar practic l-ai “impins” pe banda cealalata. respectivul te-a evitat cand intrat peste el, s-a mutat pe banda din stanga
una peste alta, daca el mergea absolut legal, se infigea de la inceput in masina ta, de cand vira si erai singurul vinovat pentru schimbare aiurea de banda
ca 3 sec tarziu avea deja banda lui si apoi s-a razgandit, ti-a taiat calea..e alta poveste, erai deja incadrat pe banda, vinovat oficial era el dar moral tot tu erai in culpa
ps. eu unul urasc foarte tare pe cei care se baga pe banda de mers inainte si apoi o cotesc stanga prin fata tuturor “prostilor” care stau la coada; cateodata blocheaza intersectii intregi cu nesimtirea lor; nu’s daca se incadreaza la depasirea coloanei si se lasa cu luarea de permis
eu unul nu fac asta, s-a mai intamplat sa gresesc si sa fiu pe mijlocul strazii, caz in care am mers inainte si apoi am intors la prima posibilitate, chiar daca uneori am mers si 1-2 km..
despre autobuz nu am comentat, tanti se vede cum apare brusc, probabil a sarit in fata autobuzului cand acesta pornea din statie; am zis cum procedez eu la treceri de pietoni “acoperite”, chiar si daca franeaza o masina langa mine, franez si eu desi nu am vazut nimic..inca