Dumbo_3

un val de plângeri a izbucnit din partea românilor care au făcut cumpărături online şi au descoperit că le-au fost luaţi mai mulţi bani de pe card decât trebuia. Numărul sesizărilor s-a triplat şi aproape toate magazinele reclamate şi-au cerut scuze şi au anunţat că înapoiază diferenţa.

Practic, magazinele afișau un preț pe site, dar la acel preț se adăugau comisioanele și taxele bancare. Huooo, magazinele, ce nenorociti.
Ok, cumva e de înțeles, deși nu cred că există vreun magazin care să își instaleze procesator de plăți și să nu știe ce comisioane au. Iar ascunderea acestor detalii financiare într-o oarecare pagină de termeni și condiții mi se pare o ușoară înșelătorie, când ar putea fi afișat la prețul final. Dar atunci oamenii ar considera că e prețul prea mare, nu?

De fapt, alta e problema.
Eu cumpăr în mod constant online. Așa că citiți cu atenție următoarea propoziție.

TOȚI PROCESATORII DE PLĂȚI AFIȘEAZĂ SUMA PE CARE O VEI PLĂTI ÎN MOD REAL, ÎN MOMENTUL ÎN CARE APEȘI OK, SUNT DE ACORD CU PLATA.

Prin urmare, dacă tu ești un mic Piedone și semnezi ca primarul autorizațiile de incendiu, înseamnă că îți meriți soarta? Cum adică nu vezi că e o diferență între prețul de pe site și ce plătești? Uiți de la mână până la gură sau cum?

La fel ca ăia care se aruncă ca boii cu capul înainte pe trecerea de pietoni, așa și clientul român. EU AM DREPTURI ȘI AM DREPTATE, TREBUIE SĂ FIU PROTEJAT.

Clientule, înainte de a aștepta să te protejeze cineva, trebuie să te protejezi singur. Trebuie să fii atent pe ce dai banii și câți bani dai. Dacă nu ești atent, ajungi să plângi pe net și să îți cauți dreptatea.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.