Mi se pare incredibil ce presa negativa beneficiaza marca BMW, atunci când e vorba de știri în ziare sau știrile de la ora 5 ale fiecărei televiziuni. Absolut in toate, TOATE stirile incendiare, cu accidente in care sunt implicați soferi care conduc BMW, se mentioneaza marca masinii, complet expletiv, fără sens și fără să aibă vreo utilitate pentru știre, alta decât ura masivă la adresa conducătorilor de BMW.

De ce a fost lasat in libertate soferul de BMW care a provocat groaznicul accident soldat cu moartea gravidei? Soferul conducea un bolid de lux BMW (în 99% din cazuri o coajă care nici nouă nu trece de 25 000). Soferul BMW ului care a accidentat o femeie avea permis de x luni. Un BMW condus cu viteză a pătruns pe contrasens și accidentat un autoturism care circula regulamentar.

Serios, este incredibil de stupid, nu vezi nicaieri titluri de genul cu Soferul de FIAT care a lovit o gravidă pe trecerea de pietoni, bolidul de lux Volvo era condus de un șofer în stare de ebrietate, un șofer a rămas fără permis după ce a condus un bolid Opel cu peste 160 la oră pe autostrada soarelui, punând în pericol ceilalți participanți la trafic.

Practic, se creaza o psihoza in masa la adresa unui brand și, ce e mai important, la adresa unei categorii de șoferi. Practic, se ajunge la momentul în care nu mai vrei să îți iei BMW, pentru că ai auzit numai lucruri proaste la tv despre el.

Ceea ce e o prostie.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

56 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Cred ca asta se intampla si in afara Romaniei. Chiar radeam cu un prieten cand am vazut un articol pe un site extern (ceva serios, nu imi mai amintesc unde) cu o analiza de genul BMW isi atrage o anumita categorie de clienti sau clientii “speciali” aleg BMW.
    Eu cred ca totusi BMW e cea mai de valoare masina in ochii celor care are dusmani multi. Judecand dupa numarul celor pe care ii gratulez in trafic, pe locul doi as pune Audi.
    Atat ar mai lipsi, sa se simta si masinile discriminate 🙂

    • #2

      Nu se zicea oricum despre Audi că e BMW-ul săracului?

    • #3

      Da, așa se spune, dar în mod eronat. Audi este mai scump decât un BMW în general.

    • #4

      AUDI e mai jos.Pe locul 2 sunt subspeciile cu passat.

    • #5

      @marius trage bine loganu? pacat ca nu poti intra la mall cu el, ca ai gpl

  2. #6

    Bmw = coca. Adevar peste 80%. Nu e nevoie de explicatii, ca sigur toti au povesti cu bemveuri.

    • #7

      logan = taran sau taximetrist
      vw = coca dar mai sarac, n-a avut bani de bmw
      audi = coca dar ceva sa placa la toata lumea
      mertz = coca dar numa haia cu valoare isi ia
      porsche = de asta chiar ca nu-si iau saracii cu bmw/audi/mertz decat daca e mult mai vechi (si daca e vechi imho sunt cei mai dubiosi oameni)

  3. #8

    Faza cu șoferii de bmw e globala, amintesc doar meme-urile cu semnalizarea la bmw :).
    Altfel, da, ai dreptate, nu are nicio relevanta în stire ce marca e masina.

  4. #9

    Sau îți iei BMW fix de aia. Depinde câtă mobilă ai la mansardă.

  5. #10

    Baiatului meu(3 ani jumate) ii place sa “citesca” literele in relief de pe masinile parcate. Se duce la ele, si le citeste pe limba lui. Niciodata nimeni nu a zis absolut nimic, decat un zambet, cand l-au vazut.
    Mai putin un posesor de bmw, care era langa masina, si care s-a rastit la mine”bine ma, sa citesca, dar ai grija sa nu o zgarie”. masina fiind un 316i din anii 90, care daca primea un gainat de pasare pe plafon cred ca se dezintegra de la cata rugina avea pe ea.

  6. #15

    Ati vazut Knives Out?

  7. #17

    Ce mașina avea Huidu?

    • #18

      EXACT

    • #19

      Mercedes – “Mercedes-ul lui Şerban Huidu a făcut zob Loganul în care au murit cele două persoane.” – ZF.ro – titlul articolului

  8. #20

    O gramada de oameni pun eticheta de cocalar sau bombardier oricui care are un bmw, chiar daca masina e >2015. Pentru orice mizerie gen “nu semnalizeaza” spun chestia asta desi sunt mult mai multi cei ce semnalizeaza decat cei ce nu o fac…. e exact ca la faza cu “toate femeile sunt curve” si din ce am observat eu doar frustratii generalizeaza si se leaga de marca masinii de parca are vreo relevanta.

  9. #21

    Mai intai articolul ala cu manelele apoi asta…eu bag de seama ca tu vrei sa-ti iei bemveu.

  10. #22

    Din nefericire pentru marca BMW exista o corelatie directa intre soferi indisciplinati/agresivi , asta ca sa fiu elegant si firma asta auto. Motoare puternice in combinatie cu tot felul de taranoi needucati asa in general nu doar ca soferi si ai ceva frumos pe sosele.
    Ca sofer am simtit pe pielea mea gingasia in condus a soferilor de BMW. Ca pieton la fel.

  11. #29

    Pai avem asa, pe “linia” de buget a BMW-ului, ar mai fi cine?
    Mercedes, Audi, VOLVO din astea europene sau LEXUS, INFINITY, ACCURA (bine, asta e mai sport-ish, asa, dar tot premium) din alea japoneze.
    Ce ar iesi daca s-ar face un “profil” al consumatorului din RO pe marcile astea, oare? Eu am o parere, dar chiar sunt curios.
    Pai ala care isi cumpara un VOLVO, ia masina aia in primul rand pentru siguranta, ca pe asta s-a promovat VOLVO in ultimii 50 de ani. Nu prea il vad .pe proprietarul de VOLVO beat la volan sau conducand ca un dement pe langa trecerea de pietoni. Nu stiu de ce, dar nu il vad.
    In schimb am auzit de mai multe ori proprietari de Audi foarte incantati de faptul ca bordul se coloreaza in rosu. Rosu fiind clar o culoare asociata cu agresivitatea.
    Iar presa … speculeaza, ca atata ii duce capul.

    • #30

      BMW-ul majoritar din .ro nu e luat pe linie de buget, ci pe linie de imagine. Altfel nu am mai vedea atâtea coji de BMW pe străzi. Ca idee BMW vinde în România vreo 2500 de mașini pe an. În schimb avem 40.000 de inmatriculari de BMW pe an.

      Imaginea e ceva subiectiv și depinde de cultura locala. Imaginea romanului despre mașini e undeva între stima exagerata fata de orice marca germana, disprețul nemeritat fata de marcile locale, dezamăgirea crunta fata de marcile frantuzesti și surpriza continua fata de marcile asiatice.

      În spatele imaginii însă, romanul e lovit de pragmatism si își pune mereu veșnica intrebare: “Cât consuma?” chiar și atunci când si-a luat ceva cu motor de 4 litri.

    • #31

      @Rumbu – da, perfect de acord cu tot ce spui tu. E un cumul de factori, cu siguranta.
      Eu pornisem de la buget pe ideea ca pretul unei astfel de masini (daca ea ar fi noua!) proiecteaza in anumite cercuri ideea de “asta a reusit in viata”.
      Am un amic care are vulcanizare si imi spune ca nu apuca sa dea jos cauciucurile uzate de la clientii care isi cumpara anvelope noi, ca apar imediat niste baieti din astia cu 5/7-ari de 10-15 ani vechime care abia asteapta sa le cumpere. Practic cheama camionul de la firma de reciclat cauciucuri de maxim 2-3 ori pe an pentru ca nu are ce sa arunce.

    • #32

      Hai da-o încolo, așa multe anvelope uzate da ala jos fix pe dimensiunile ce se pun pe seriile 5&7 și așa mulți posesori de astfel de masini sunt care vin și cumpara anveolpe uzate, la fel cum goleau romanii rafturile de hârtie igienica la începutul pandemiei :))

  12. #33

    Caz clar de discriminare a minoritatilor

  13. #34

    De-aia nu-și mai cumpără nimeni BMW, din cauza “presei”. Dar ai dreptate în ceea ce spui, nici măcar nu observasem treaba asta. Mie mi se pare oricum ridicol să plătesc pe o mașină cât pe un apartament cu 3 camere și mai apoi să ma lovească unul cu papucul fără frâne, chiar dacă am mereu CASCO.

  14. #35

    Hai sa nu ne ascundem dupa cires. Vezi in trafic zilnic. Majoritatea soferilor de bemveu sunt niste mitocani tupeisti si agresivi.
    Evident ca sunt soferi mitocani tupeisti si agresivi si pe skoda, logan, matiz etc.

    Iarasi putem remarca faptul ca soferii de toyota sunt mai calmi. In genere, nu in totalitate.

    • #36

      Și concluzia care e? Ca exista șoferi mitocani și agresivi, dar ne deranjează mai tare doar când au bmw?

  15. #37

    Am mai vazut la stiri: “Accident intre un BMW si un autoturism inmatriculat in Vrancea”

  16. #38

    In Europa nu am gasit vreo statistica, insa in SUA, BMW are doua masini pe primele doua locuri. Nu iese foc fara fum, cum s-ar zice.

    www.autoguide.com/auto-news/2017/05/top-10-cars-most-likely-to-have-been-in-an-accident.html

  17. #39

    “BMW cel mai disproportionat raport calitate/pret”.
    Citat dintr-un proprietar de BMW seria 5 luat de nou.
    Înclin să-l cred deoarece omul a condus vreo 40-50 de mașini până în prezent.

  18. Cand iti cumperi BMW nu semnalizezi ( ca sa nu stie “fraierul” unde te “duci” ). Daca ai BMW ai de fapt un aspirator de femei. BMW-ul iti etaleaza puterea financiara pe strada. Ai BMW = putere financiara= o gloata de “femei” care te doresc.

    Cam asta ar fi pe scurt descrierea unui conducator de BMW.
    Aici nu fac referire la cei care au BMW ca si “masina de servici”, aici fac referire la acei “business manageri” care isi trimit sotiile in Germania.

    De multe ori cand auzi de un BMW la stiri, nu auzi de bine.

    Scuze daca pare a hate comentariul de mai sus dar, daca nu se vor lua masuri serioase in anii ce urmeaza, o sa fie greu, din ce in ce mai greu pentru lumea de rand, cei care respecta regulile, cei care muncesc 8 ore/zi, cei care isi platesc datoriile catre stat.

    • #41

      Dar când auzi despre vreo mașina de bine la știri? Ajung masinile sa fie menționate la știri in alt context decât un accident?

  19. E un soi de confirmation bias, Cetin. Dacă n-ai văzut un BMW indisciplinat în trafic, ai un prieten care a fost martorul unui astfel de eveniment. Vine momentul în care stai în spatele unui BMW care nu semnalizează sau care aruncă țigara pe geam (you name it) și devii scârbit. Apoi mai vezi articole care vorbesc despre cât de oribili sunt șoferii de bavareze, DECI IATĂ: CE AM GÂNDIT S-A ADEVERIT, E LA GAZETĂ, AM DREPTATE! Și de aici încolo o să fii mai dispus să intri pe astfel de articole, că doar îți confirmă ceea ce “știai”.

    Revenind la experiența mea de șofer, BMW-urile nu prea au mai ieșit în evidență. Ultimele două cazuri au implicat o Toyota de Galați care nu știa să dea prioritate în giratoriul de la Tunari (centură) și un Evoque căruia îi luase mă-sa banda 2 (tot pe centură).

    • #43

      Râdem, glumim dar toate poveștile astea urbane cu BMW sunt identice cu bancurile cu milițieni. Nimeni nu putea să identifice un milițian prost dar toți știau că sunt cum sunt.
      Totuși, un sâmbure de adevăr exista, nu s-a trezit cineva dimineata și a zis “ba de azi fac bancuri cu șoferi de BMW”….e clar că undeva s-a coagulat în conștiința populară că șoferii de BMW sunt cum sunt…

  20. #44

    Io cu Passatul meu mă simt ca minoritatea LGBT 🙁
    Nu tu o muie, o pula’n cur, nimic …

    • #45

      Hai ca te salvez eu: ultimul Passat care mi-a atras atenția in mod negativ, a fost un B6 diesel break, a cărui posesor stătea cu motorul pornit la ralanti și îmi lăcrimau ochii de la gazele de eșapament, deși eram la vreo 15 m distanța. Zici VW, zici poluare. Happy now?

  21. #46

    De fomisti. Nu mai exista jurnalism de calitate si pentru o fituica de 20 de randuri ar fute-o si pe ma-sa.

    Daca se strecoara si un “BMW” in titlu, au de o shaorma si maine.

  22. #47

    Eu am BMW, dar respect si toate regulile, semnalizez, etc. Eu in ce categorie intru?

    • #48

      mincinos mic

    • #49

      @Coix, faceți una cu Gabriel Liiceanu; Siegfried îl cheamă (chema) pe cinciarul lui…

    • #50

      Oi fi io penibil in multe aspecte, dar chiar ca Liiceanu nu vreau sa ajung!

  23. #51

    Asta-i un fel de Florida man…

  24. #52

    Eu nu știu ce se întâmplă cu Dusterele. Adorm pe banda 2 cu 20 km/h, ieri am văzut 3 într-un sfert de oră, ce e asta, banda 2 a devenit dormitor pentru Dustere? Prima era o blondă care se uita în dreapta, probabil căuta ceva, dar următorii 2 nu aveau nici scuza asta, părea satisfăcuți de viteza lor

  25. #53

    Cred ca pentru ca e in acord cu opinia majoritara despre conducatorii de bmw si astfel, vin vizualizarile.

  26. #54

    Jurnaliștii ăștia sunt aceeași care numesc loganurile și sandero bolizi?

    Sau passat din 1999 bolid de lux?

  27. #55

    Nu știu daca majoritatea celor cu BMW sunt cocalari, dar majoritatea cocalarilor au BMW.

  28. #56

    Tovarasi, situatia e mai clara decit aveti impresia multi dintre voi. Ia cautati pe google statistica accidentelor. Veti gasi acolo un lucru ce nu poate fi contestat: accidentele in care sunt implicate masini marca Bemve au statistic un numar DUBLU de MORTI pe accident. Asta inseamna viteza mult mai mare, situatii din care nu se poate scapa cu sifonari si julituri. De asemenea, statistica mondiala plaseaza soferii de Bemve pe locul 1 la condus agresiv, neglijent, incalcarea codului rutier in mod deliberat si gratuit. Cum zicea cineva mai sus, marca asta atrage statistic mai multi oameni cu probleme de respectare a conventiilor sociale si a legilor. Tot un studiu de prin usa arata ca soferii de Bemve au inclinatii din astea de oameni cu probleme la mansarda, sau dezvolta aceste inclinatii dupa achizitionarea masinii. Statistic. Stiti, stiinta aia cu numere mari, ce nu poate fi contrazisa cu doua cazuri particulare.