Sunt de foarte mult timp în online. Unii ar zice că de prea mult timp, de nu are loc săracul Nesti să crească din cauza mea. Sau fashionizdele.
De fapt, ce voiam să zic. Demult sunt blindat împotriva afacerilor românești pornite cu tam tam, spirite libere and shit. Habar nu aveți cum erau jefuiți investitorii de bună credință la diferite operațiuni de gherilă numite pompos seed chestii. Puneau cap la cap 2-3 băieți deștepți o idee împăturită artistic, vindeau parte din ea unui grup de fraieri cu bani, lua banii, sute de mii de euro, îi spărgeau la Londra, Dublin sau alte “incubatoare” de idei, după care plecau liniștiți. Nu a mers, boss, ce să facem, și noi am pierdut.

Am divagat destul. Despre ce e vorba, de fapt?
Mai mulți prieteni de-ai mei, hipsteri de profesie, și-au cumpărat trotinete electrice E-Twow. Ca să se deplaseze mai rapid prin oraș.

Oamenii erau relativ mulțumiți deși, cumva, singura lor nemulțumire era că niciuna din trotinete nu are cu adevărat autonomia pe care o declara producătorul. Până când unul din prieteni a fost curios să desfacă trotineta, să vadă ce baterie are. Și aici apare surpriza.

Pe site, trotineta e twow booster apare, și în acest moment, că are o baterie de 280Wh.

Doar că, surpriză, la desfacere, bateria de 280Wh are, badabooom, 214 Wh.

S-a dat mail la distribuitor, afacerea românească de succes. Nu a răspuns nimeni. S-a sunat. Sunteți sigur de sursa informațiilor? Da, eu sunt sursa. Nu știu, nu credem, vom discuta cu inginerul nostru.

Între timp, s-a enervat și Răzvan și și-a desfăcut trotineta. Deloc surprinzător, aceeași baterie MULT mai slabă decât cea care apare pe site. Și Răzvan chiar se plângea grav de autonomie, care este de 20 de kilometri, el avand de mers fix 21 în fiecare zi. Iar la solicitările pe care le-a făcut distribuitorului, a primit tot timpul flit, că e prea gras, că bătea vântul și alte explicații inteligente

Acum, așteptăm cu interes sfârșitul vacanței. Pentru că unii dintre păgubiți se duc la OPC, alții se duc peste ei cu un avocat, pentru că pot. Va fi distractiv, vă țin la curent.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

77 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Kkt, daca nu era asa gras, ii ajungea si bateria mai mica sa parcurga 35 de km. Problema e ca e el gras, nu ca e bateria mica.

    1
    • De fapt e groasa rau la trotinetele astea. Daca am trai in tari mai calde, s-ar rechema toate si ar inlocui bateriile cu unele cu specificatii ca cele de pe hartie, insa la noi nu e asa. Trotinetele sunt chinezesti, aia au spus basme pe care le-au preluat ai nostrii si tot ai nostrii au ramas sa spele imaginea chinezilor. Inlocuirea i-ar baga in faliment, mai mult ca sigur, pe romani.De asta si trag de timp. Poate ii da cineva in judecata, poate nu… oricum si asta dureaza, daca se intampla. Cred ca cel mai usor ar fi sa dea o erata “boyz and girlz, am scris gresit in specificatii, scuze”, ceva de genul.
      Fac o mica paralela cu faptul ca pe Aliexpress gasesti o gramada de baterii gold, cu specificatii duble fata de bateriile originale de iphone, de exemplu, care de fapt au capacitatea uneia originale, sau mai mica si nu le face nimeni nimic. Ba chiar unii spun treaba asta cu litere mici, intr-un colt, asa ca, daca nu citesti toata descrierea produsului, e doar treaba ta….

    • #3

      Cum a zis si cartus.

      Sunt o gramada de firme romanesti care preiau articole de pe Aliexpress, le rebranduiesc, adauga un 30-40% la pret si cam atat.

      Macar daca le cumperi de pe Ali platesti bani de seminte pe un produs la care nu ai pretentii.

  2. #4

    Ar fi tare sa zica aia acum: “bateria are capacitatea data de noi pe site, doar etichetele de pe ele au fost imprimate gresit” 🙂

    • #5

      Nu le da idei.

    • #6

      Incarci bateria 100%, o scoti din trotineta si masori valorile. End!

    • #7

      Ce valori masori si cum calculezi cantitatea de energie pe care o da pana se descarca? Lumineaza-ne

    • #8

      @big0ne Exista DC Loader, care face toate astea. Ii setezi cati Amperi sa pape, la ce tensiune a baterieri sa se opreasca. Face el calculele si iti scrie la final cati Wh ti-a fost furnizati.

    • #9

      @Big0ne, sunt sisteme pentru incarcare/descarcare acumulatori care iti spun si capacitatea, cum ar fi cele de la SKYrc sau Turnigy. Folosesc la verificat capacitatea acumulatorilor LI-Io 18650 o chinezarie clona de Imax B6 cu ceva schimbat prin ea sa arate corect. Ciudat ca in poza arata la voltaj ca are 33v pe cand capacitatea nominala la li-po este de 3,6v sau 3,7v deci ar trebui sa aiba configuratie 9S. Acum vine intrebarea: fac chinezii acumulatori cu capacitate 6500 mah sau sunt si astea de genul Ultrafire? 😀

  3. #10

    intrebare scurta pt cine stie : din cate am inteles de la cineva din Politia Romana (nu Godina), aceste trotinete electrice sunt considerate mopede si necesita acea categorie AM

    imi poate confirma./ infirma cineva ?

    Mersi

    • #11

      21. moped – vehiculul, cu doua, trei sau patru roti, a carui viteza maxima prin constructie nu depaseste 45 km/h si care este echipat cu un motor cu ardere interna, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrica ce nu depaseste 50 cm3 sau cu un alt motor cu ardere interna ori, dupa caz, electric, a carui putere nominala este de cel mult 4 kw;

      Imi e lene sa mai dau cp, dar se invadreaza si la vehicul. Codul rutier nu prea pare sa faca diferenta. La cum e scris si masinile alea pentru copii sunt mopede si ala micu ar putea avea dosar penal. :)))

    • #12

      Mai jos definiția mopedului:

      21. moped – autovehicul, cu două sau trei roţi, a cărui viteză maximă prin construcţie este mai mare de 25 km/h, dar nu depăşeşte 45 km/h şi care este echipat cu un motor cu ardere internă, cu aprindere prin scânteie, cu o capacitate cilindrică ce nu depăşeşte 50 cmc sau cu un alt motor cu ardere internă ori, după caz, electric, a cărui putere nominală continuă maximă nu depăşeşte 4 kW, iar masa proprie a vehiculului nu depăşeşte 350 kg, neincluzând masa bateriilor în cazul vehiculului electric. Este asimilat mopedului cvadriciclul uşor, astfel cum este definit la pct. 6 partea A din anexa nr. 1 la secţiunea 4 din Reglementările privind omologarea de tip şi eliberarea cărţii de identitate a vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea – RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 211/2003, cu modificările şi completările ulterioare;

      Acum trotineta asta are două roți, un motor electric de 500W, o greutate de 10.8kg și o viteză maximă pe hârtie de 30 km/h (la o sarcină de 75 kg). Conform specificațiilor, se încadrează în definiția mopedului. Practic ar trebui să circul pe șosea și să obțin carte de identitate pentru vehicul rutier.

    • #13

      Aici, dupa parerea mea, se incadreaza si bicicletele electrice care au viteza maxima mult mai mare decat o trotineta electrica si care ar face de ras si un scooter pe benzina de capacitate mica.

    • #14

      Si ala care merge cu @50Km/h cu bicicleta prin oras, unde se incadreaza? 🙂

    • #15

      Ala care merge cu 50 km/h in oras are bolid, nu exista astfel de lucruri! E blasfemie!

    • #16

      Am am.prins 60 cu cursiera. Daca ma.lua radaru onpuneam de dosar penal.

    • #17

      Bicicletele electrice sunt de obicei limitate la 25 km/h tocmai din cauza legislației, cel puțin în Europa se aplică asta. Când se depășesc 25 se oprește motorul sau asistența de pedalare.

  4. #18

    Poate nici ei nu au stiut ca orezarii le-au tras teapa si au mers pe incredere. Ciudat e ca in traducerea in limba romana a manualului de utilizare au modificat capacitatea bateriei..sau poate au primit manualele traduse direct din China si au mers tot pe incredere?:D

  5. #20

    va dau io solutia , ‘hold my bear ‘ cum zic americanii
    ii pui roti mai subtiri de diametru mai mare.
    #altaIntrebare

    • #21

      Interesant cum spun americanii “Ține-mi ursul”. :))

    • #22

      Sau: Iti iei doua trotinete identice. Cu una mergi, pe ailalta o tragi dupa tine. Cat timp o tragi, i se incarca bateria ca spune ca e cu franare regenerativa. Cand s-a golit asta pe care mergi, te sui pe aia care s-a incarcat si o tragi pe asta goala, care se va incarca la randul ei prin tragere. Poti parcurge asa milioane de kilometri cu o singura incarcare!!!

    • Si mergi doar la vale…

    • #24

      Pai si ce faci cu distanta dintre ax si aparatoare, ca aia nu creste noapte?

    • #25

      @Tibi
      am invatat americana la brasov

  6. #26

    Cretini care cred în România. Și și-o merită. Și sper să li se mai întâmple, ba chiar la modul mai grav.

  7. #28

    Ha ha ha, un fel de alba-neagra la nivel hipster-corporate 🙂 Parca-l si vad pe unul tip Dragnea/Ponta mai tanar zicand la intalnirea aia de start-up: da-i bre in plm, cine-o sa desfaca sa vada detaliul asta? De aia nici nu s-au obosit sa acopere informatia.
    O sa se termine tot ‘romaneste’: procesele si toate kkturile OPC au sa dureze ani buni, timp in care unele persoane care decid amenzi/pedepse pot fi ‘influentate’ subtil. Unul-doi au sa fie gasiti vinovati si cand o fi sa-i naimeasca au sa fie prin Serbia/Tailanda no pb 🙂

  8. Ai dreaq hipsteri: din banii pe care nu-i mai dau pe Gilette si-au luat trotinete… Si le-a mai ramas si de avocati.

  9. ce naiba cautati sa dati 7-800 euro la noi cand puteti alege de la sursa, mii de modele pe 2-300 dolari (bine, sunt fara taxe vamale dar tot nu ajungi la scorurile de la noi): byugreen.en.made-in-china.com/productimage/hCxmyWfgYJcK-2f1j00wARtvdUCfakq/China-High-Quality-Strong-Power-Electric-Scooter-to-Replace-Scooter.html

    • #31

      Intotdeanuna mortu-i vinovat….

    • #32

      Fara taxe vamale, fara TVA, fara transport, fara garantie etc, dar in rest sunt afacere.

    • #33

      da, fara discutie, e treaba maxima

    • #34

      Transportul e vreo 50$ si TVA-ul inca vreo 50$ (daca declara chinezu’ valoarea reala, altfel e mai putin sau deloc)

      Singura problema reala ar fi garantia.

    • #35

      si taxe vamale zero, nu?

    • #36

      E 3-4% vama. Daca chinezu declara putin, platesti putin.. En fin, nu asta e discutia, discutia sta in garantie. Plm, nu e un ou dala de plastic care iti zice cat de fierte sunt oualele, e un scooter cu piese in miscare si cu o placa de baza electrica.. e misto sa ai garantie la asa ceva. Sa nu mai zic ca exista o sansa sa vina DOA.

      Ideea e alta, daca o luai din China si descopereai ca are bateria mai mica decat in specificatii? Ce faceai? Macar aici, asa cum zice si Razvan, mai ai o sansa, mai faci ceva.

    • #37

      De pe Ali am deschis disputa la un colet care aparea livrat catre posta romana de la post netherland, dar nu a ajuns la mine (cel mai probabil la posta romana s-a pierdut) si la un alt colet in care am luat o pereche de casti (25 euro) si doar una dintre boxe se auzea cum trebuie (cealalalta mai infundat si mult mai incet)

      Chinezul vanzator mi-a propus sa imi dea refund la jumatate din valoare imediat si sa incerc sa desfac eu castile si sa re-lipesc boxa in lacasul ei daca e doar cazuta, iar daca nu asta e defectul, imi da refund complet.. Am acceptat si am rezolvat, era doar dezlipita.

      Ideea e ca cel putin de pe Ali rezolvi daca primesti un produs neconform cu specificatiile sau descrierii gen primesti doua suruburi in loc de un SSD, sau ce tepe se mai dadeau 🙂

      Garantia in restul celor 2 ani e alta discutie, desi am produse livrate acum ani de zile care tot mai au butonul de open dispute. Dar banuiesc ca nu poti face nimic cu el 🙂

  10. #38

    Pot sa spun decat ca patroana firmei este o fosta consiliera a lui Iliescu. Citez acum dintr-un ziar local : “Cristiana Sîrbu a înființat în 2005 o fundație care se numește „Grupul de Inițiativă Ecologică și Dezvoltare Durabilă“ (GIEDD) și al cărei președinte este chiar Ion Iliescu”.(GDS)

    • #39

      And THAT’s how the cookie crumbles! 🙂

    • #40

      Decât atât!

    • Perfect, iau si eu o bicicleta electrica si il dau in judecata pe …Iliescu. Asa racoare mai rar :)))

  11. #42

    Oamenii de la firma x incearca sa promoveze mersul pe jos. Targetand in special lenesii care se asteapta ca produsul sa se conformeze specificatiilor – “surprise motherfucker, now you have to walk. You see, we care for your health!”
    It’s not a bug, it’s a feature.

  12. #43

    partea buna este ca o baterie mai mica cantareste mai putin, asa castiga un kilogram din total, bea o pizza mananca un suc, sa caute un electronist si adauga acumulatori 18650 poti face ce capacitate vrei tu, mai adauga un atas sau remorca si ai baterie de iti ajunge pana la Bubapesta

    • #44

      Bateria e Li-po. Nu merge inlocuita usor cu altceva ca ii trebuie alt circuit de incarcare. samd…

  13. #45

    Ar fi misto si de masurat bateria aia. Nu de alta, dar ca sa dea 280Wh af trebui sa aiba cu cel putin 2A in plus.

  14. #46

    Nu vreau sa le iau apararea domnilor dar… valorile de 280Wh sau 214 Wh nu reprezinta capacitatea bateriei ci rata de descarcare (280 Wh ~ 43C si 241 Wh ~ 33C). In traducere libera “C” – rata de descarcare spune cam cat de repede poate fi descarcata bateria fara a-i dauna in vre-un fel.
    Nu sunt specialist, cred ca dl. Razvan Baciu ar putea sa explice mai bine, dar, intrucat am de-a face cu astfel de baterii o sa incerc sa dau un exemplu:

    O baterie de 1Ah cu un rating C=1 poate fi descarcata cu 1A pe ora fara a-i produce daune. Daca de exemplu conectam bateria la un motor care “suge” 2A pe ora, exista riscul ca bateria sa se supraincalzeasca / ia foc.

    O baterie de 1Ah cu rata 1C face sa functioneze un motor de 1A timp de o ora, o baterie de 1Ah cu rata 2C face sa functioneze un motor de 2A timp de jumatate de ora, o baterie de 1Ah cu rata 4C face sa functioneze un motor de 4A timp de 15 minute s.a.m.d.

    Domnii care comercializeaza trotinetele, daca mentionau capacitatea bateriei si nu rata de descarcare, erau mai castigati.

    Celor care doresc sa de in judecata firma respectiva, le sugerez sa nu se lege de acesti 214 Wh ci de cei 6,5Ah – capacitatea bateriei, pentru ca 280 Wh se pot obtine foarte usor cu o baterie de 2,8Ah/100 C (si durata de functionare ar fi sub jumatate din durata actuala).

    Poate ma mai ajuta domnul Baciu cu niste detalii 🙂

    • #47

      Nu s-ar fi legat nimeni de nimic daca ar fi fost totul scris corect si sub ambalaj ar fi fost la fel de corect. Cum a spus si Exvpa, 33V x 8.5Ah = 280Wh. Si mai frumos ar fi fost sa raspunda la mail-uri, cel putin cu “buna ziua, avem in vedere sesizarea, revenim cu un raspuns cat mai repede”.
      Uite aici baterie scootersg.com/products/etwow-booster-8-7ah-battery?variant=24885877507 , la optiunea “original” este cea de 8.5Ah, sau cea pentru Booster, 33V x 8.7Ah. Deci se poate.

    • #48

      @alex: ce le-ai mai amestecat 🙂
      Capacitatea unei baterii se masoara in C (coulomb), dar pentru a oferi o mai buna perspectiva asupra unei baterii , se foloseste fie Wh fie Ah.
      O baterie de 1Ah de 1 V, va alimenta cu 1 A (amper) , la o tensiune de 1V (volt) , pentru o perioada de o ora. Aceasta baterie va avea de asemenea 1Wh/3.6C.
      Rata de descarcare/incarcare C, este folosita pentru baterii Li-Ion si Li-Po, si este legata de capacitatea bateriei exprimata in Ah. De obicei pentru Li-Ion avem 0.5C incarcare/15C descarcare si pentru Li-Po avem 1C incarcare/20-50 C descarcare.
      Pentru trotineta prezentata avem asa :
      280Wh=33V*8.5Ah => incarcarea se face maxim la 8.5A , si descarcarea continua sigura e probabil 20C , deci 170 A la 33 V ( ca si idee, bateria unei masini produce ~100A la 12V)
      Pentru bateria subdimensionata exista 2 variante : fie are descarcare nominala mai mare ( C mai mare) , deci are aceeasi putere, dar dureaza mult mai putin , fie are aceeasi descarcare nominala , adica va dura la fel de mult ,dar va avea o putere mai mica. Din cele descrise se pare ca e ceva intre , sau mai grav, descarcarea se face peste limita recomandata, deci bateria se va degrada mult mai repede , deci trebuie inlocuita mai des.
      Inca un punct interesant este tipul bateriei , Li-Po au o durata de viata de cca 300-500 incarcari/descarcari. Prin comparatie , o baterie Li-Ion, dintr-un laptop, are 1000-1500 incarcari/descarcari.

    • #49

      Ultima dată când am verificat o carte de fizică scria că în Wh se măsoară energia (tensiune x curent x timp). Ce rată de descărcare? Aceea este dată de puterea maximă (tensiune * curent maxim).

      A dat Dragnea vreo lege nouă peste noapte (heh.. heh)? O să afișeze contoarele de la curent consumul în rate?

    • #50

      Esti cam pe langa subiect, amesteci niste cifre fara semnificatie clara pentru tine. Capacitatea bateriei inseamna sarcina electrica stocata, exprimata in Ah, amperi*ora. Energia stocata este produsul tensiune*capacitate curent. 33V*6.5Ah=214Wh. Rata de descarcare C este curentul maxim suportat de chimia elementului fara efecte ireversibile. Rata 1C este fix curentul egal cu capacitatea, ce descarca in fix o ora elementul. Pentru tractiune sunt necesare rate mari, gen 5C -10C, care sa permita extragerea unei puteri in Wati suficienta pentru accelerare. Nu inmultesti capacitatea bateriei cu capacitatea de descarcare, e un nonsens ce spui tu ca 280Wh se obtin dintr-o baterie de 2.8Ah cu rata 100C de descarcare. Cauta niste grafice de descarcare ale unor baterii sa vezi cum arata capacitatea unei baterii (energia stocata in ea) si energia utila scoasa din ea in functie de curentul (rata) de descarcare. Diferenta e data de rezistenta interna a bateriei pe care se disipa ceva energie, I^2*R. Deci, cu cat curentul cerut e mai mare, cu atat energia disipata pe rezistenta interna e mare si cea utila in ezteriorul bateriei e mai mica. Etwow au mintit la energia disponibila in baterie.

    • #51

      Mai invat si eu cate ceva (mi se mai schimba din convingeri 🙂 ) cu blog-ul asta. Am inteles cat de cat despe ce e vorba, si va multumesc pentru lamuriri. Le cer scuze celor pe care i-am indus in eroare. Fara intentie, bineinteles. 🙂

    • #52

      well, cel mai misto comentariu ever. respect

    • un comentariu in care zice “aparent nu stiam io” fara intai sa injure sau sa se burzuluiasca? Se vede ca e vacanta

  15. cineva zicea ca sunt 3 etape in afacerile cu romanii:
    1 -iti fac si cu izolatie, si cu antifonare si cu aia si cu aia. Pfai, grozav!
    2- costa atat. E prea mult! fa-mi o izolatie acolo, de forma, aia sa fie ceva second, aia fa-o sa para ca ar fi ok
    3- boss, iti spun ca ti-o fac minunata, si tu accepti asta ca pretul e mic desi stii ca e o lucrare de 2 lei, facuta numai ca sa te lauzi la prieteni.

  16. #55

    Asa se intampla daca nu este sfintita.

  17. #56

    Si cei de la Bimax.ro au astfel de trotinete, cred.

  18. Oamenii își iau din astea ca să se folosească de ele pe bune? Credeam că sunt doar pentru plimbat cu rucsăcelul în spate și subiect de discuție la cafea, ca smartwatchurile.

  19. #58

    Cine plm intreg la cap , merge in 2017 cu trotineta? Poate sa fie si de 10 kw. Copiii nu fac reclamatii la opc.

    • cand ar putea sa isi ia un suv.
      de ce sa iti iei o chestie de cateva kile cu care sa iti cresti viteza in mod considerabil, pe care poti sa o faci mica si sa intri in metrou cu ea.
      Eu nu prea le inteleg pe astea electrice, dar ma gandesc ca sunt destul de comode

  20. #60

    ceva inrudit las aici, numai si numai in scop didactic: www.youtube.com/watch?v=vLsp1blrpl0

  21. #61

    42 de kilometri pe o d-asta in fiecare zi? mai bine iti bagi un bat in cur si stai in trafic.

  22. #63

    Vina apartine chinezilor producatori de baterii. Ei credeau ca abordeaza corect problema dpdv cultural pentru ca se stie ca romanii o au mai mica decat in specificatii

    1
  23. Astea sunt de pimbat prin parc nu sa le folosesti la drum intins

  24. #65

    Când eram eu puțoi (gen 10 ani) mă certam cu mama că nu avea bani să îmi ia bicicletă și tot încerca să mă convingă să accept o trotinetă. “Trotineta e pentru copii mici!” îi spuneam eu. Următoarea chestie mișto care ar putea fi marketată e suzeta digitală … de adult.

    • #66

      Exista! E electronica si cei care o folosesc zic ca-i tigara 🙂 Of course, fara nicotina si cu aroma de capsuni cu frisca sau chec cu cacao si nuci 🙂

  25. Mi se pare misto si cum in manualul in EN scrie 280Wh si in manual RO scrie 243Wh. Deja de acolo e motiv de pus multe semne de intrebare.

  26. #68

    @offtopic – citește comentariile de pe m.hotnews.ro/stirecom/21800199
    S-au aprins spiritele

  27. Sunt curios dacă va exista o declarație oficiala din partea e-twow.

  28. #70

    E pe principiu de HDD-uri :))
    Adica un HDD de 1TB,nu are fix 1 terra,are ~960 de giga,asa si cu bateria 😀

  29. #72

    Dragi prieteni,

    Am luat la cunostinta despre aceasta situatie si ii multumim dl-ului Baciu pentru sesizare. Nu a fost niciodata intentia noastra sa oferim informatii eronate clientilor, tot timpul am incercat sa oferim cele mai bune produse si servicii, astfel incat experienta clientilor sa fie cat mai placuta.
    Echipa noastra de tehnicieni, impreuna cu producatorii acestor acumulatori, studieaza acest fenomen pentru a putea determina elementele generatoare.
    Rugam orice client, inclusiv Dl. Baciu, care au experimentat probleme cu trotineta, sa ne semnaleze aceste probleme la adresa service@e-twow.com, pentru a testa produsele si a oferi o solutie. Mentionam ca modelul Booster are o autonomie de 35 km, modelul Master are o autonomie de 40 km, iar modelul Eco are o autonomie de 30 km, iar conditiile de testare au fost cu o greutate de 75 kg, o viteza de 20 km/h, pe modul de conducere Cruise Control si o viteza a vantului de mai putin de 10 km/h. Orice modificare a acestor parametri duce la modificarea autonomiei acumulatorului.

    Va multumim!

    • #73

      bai, echipa e-twow, voi vindeti baterii mai mici decat cele cu care sunt echipate trotinetele, nu vad nicaieri in lalaiala asta o pozitie legata de baterii, problema REALA, adica INSELACIUNEA pe care o faceti, mai exact? hai, opinii rapid, ca sunt cativa oameni care au drum la opc si niste avocati.

    • #74

      adicalea sa raspunda chinezii la minciuna dvs? de la producatorul de baterii, a iesit frumos etichetata , ce , cat are, dar se pare ca a uitat cineva din romania sa schimbe eticheta, era toata lumea multumita!
      de banii aia 5.000.000 euro au ajuns doar pentru hala aceea, asa-i? productie la croiova, ioc. jmecherie pe capul vostru….

  30. #75

    Multumim frumos pentru raspuns dar asta tot nu explica de ce specificati ca bataeria are 280 W cand in realitate este de 214 W? Adica este mai mica decat la celalte modelele (master si eco). Si in cazul master si eco bateria este mai mica decat in specificatii?

    Am inteles-o pe asta cu autonomia si conditiile ideale. Ce nu inteleg este de ce specificati ca are o baterie mult mai mare si in realitate este cu 23,57% mai mica.
    Chiar nu inteleg, imi cer scuze.

  31. #76

    Chinezul spune că bateria are 214, tu te apuci să minți că are 280, și pentru asta ai nevoie de o echipa de tehnicieni care sa studieze fenomenul numit Teapa romaneasca. Pai ia să studieze cineva următorul fenomen: ați luat 5.000.000 de euro să faceți o fabrica de trotinete importata din China….

  32. #77

    Dragi prieteni,
    Dupa cum v-am promis, am revenit cu dovezi concrete ce demonstreaza faptul ca detaliile tehnice declarate de noi in legatura cu acumulatorii E-twow sunt exacte si corecte. In acest sens, a fost facuta o expertiza specializata, prezentata in cele ce urmeaza.
    Va multumim pentru faptul ca ne-ati adus la cunostinta existenta unor informatii si reactii ce au fost bazate pe o neintelegere corecta a modului de functionare al acumulatorilor Lithiu-Polimer si va siguram ca E-twow va sta la dispozitie pentru orice clarificari!

    www.facebook.com/ETwowRomania/posts/737605279754949