Mor pe chestia asta, mor! Zi in mm cat costa tingirea aia de masina, lasa-ma cu stransul de leaduri in baza de date, ftvngr cu specialistii vostri social media.

In alta ordine de idei, ce parere aveti de Ssang Yong?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

50 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Pare o masina solida, daca reusesti sa treci peste consumul foarte mare.

  2. #3

    La pret de x3 iti iei si rexton si korando. N-or fi bmw, dar nici n-o sa regreti. Sint masini fiabile,arata bine, au chiar si maneta de semnalizare dotare standard.

  3. #13

    Coaja coreeană, motorizare Mercedes. Cam nasol cu piesele în caz de ceva. Faliment, cumpărată pentru patente sau alte interese, un fel de Aro (El Torro de prin ’82) dar la alt nivel.

    • #14

      Motorizarea a fost Mercedes, acum este Mahindra. Teoretic au depozit de piese în Ungaria, practic aștepți trei luni sa vină o piesă de schimb…. și dacă ai ca service reprezentanța din CT…D-zeu cu mila.

  4. #15

    De fiecare dată când văd alăturarea asta de cuvinte închid pagina și merg mai departe.

    Dacă e atât de idiot încât nu poate pune un preț pe produs, nu are rost să-mi bat capul.
    Am văzut chestia asta pe o grămadă de site-uri, nu doar la dealeri de mașini.
    Eu fix de aia caut pe internet, să-i trimit cerere să mă sune la sfântu’ așteaptă.

  5. #16

    Detalii in privat.

  6. #19

    Oare pentru aceesi masina, aceleasi dotari, doi “fraieri care se incumeta sa ceara oferta” … dau preturi diferite?

  7. #21

    Exclus schimburi

  8. #22

    Eu conduc un Tivoli. Baietii de la sala rad de mine ca e de fete pentru ca e mic si alb. Nu ma deranjeaza, eu sunt mare si negru.
    Intr-o nota serioasa, e o masina buna pentru oras. Nu o iau la drum lung decat rar, pentru ca mi se pare cam incomoda si prefer ceva mai mare oricum pentru drumurile din Ro, sa fiu mai safe. Daar, e decenta, se poate merge oriunde cu ea destul de lejer. E foarte foarte rigida si imediat pleaca de pe loc cand apesi acceleratia, uneori te sperie. Also, simti cam toate gropile din asfalt. Nu mi se pare ca ar avea un consum exagerat, dimpotriva, dar ce pot sa spun ca am luat varianta full option si e cam cheala. Totusi, a costat cam 20.000 in 2018, deci nu e vreun bolid de lux. Sistemul de sonorizare e jalnic, cutie automata, pornirea este cu cheie, nu cu buton, nu are butoane de inchidere pe portiera, are niste lumini inutile in bord care se tot schimba si te simti ca la club, scaune textile, portbagajul destul de incapator pentru dimensiunea ei, a venit cu anvelope all season = eu sunt multumit. A, are isofix pe toate cele 3 locuri in spate (unele masini au doar in laterale), dar nu vad cum ar incapea 3 scaune..eu am unul si ocupa jumate din loc. Mai era acolo un Rexton de 50.000 care pare ok dar mi se pare cam scump pentru un SY, nu stiu de ce nu mi-a dat senzatia ca e cea mai buna varianta la banii aia. Inca ma intreaba lumea ce masina e asta ca nu e o marca prea populara, desi au inceput sa apara mai des. Mie mi se pare o masinuta simpatica de oras!!! pentru pretul asta. Schimburi si revizii se fac usor si relativ ieftin la reprezentanta Kia, n-am avut nicio problema cu ea decat ca s-au blocat stergatoarele iarna trecuta si au trebuit inlocuite. Stiu ca nu e tocmai cel mai complex review auto, dar atat ma pricep la masini, sper sa foloseasca la ceva.

    • #23

      @Mikael chiar am condus un Tivoli nou anul asta la un eveniment pe undeva pe langa Bucuresti. Mi s-a parut o masina decenta, singura chestie aiurea a fost frana, care mi s-a parut incredibil de sensibila.

  9. #24

    Pai sunt doua optiuni:ori au un site/configurator care iti afiseaza un pret prohibitiv…..doar ca sa ii suni/mergi la ei sa ceri o oferta,ori procedeaza in stil ferarri,pretul este pentru clienti selectati pe spranceana.
    Sunt atinsi si astia de flagelul vanzarii pe internet,isi masoara succesul in clickuri si mailuri…ca asa e moda.
    Ssang yong nu sunt rele….parca au garantie de 5 ani…..e de incercat oricum(nu cred ca dispare marca)…tin minte in familie o vechitura cu motorul ala mercedes de 2.2 diesel….merge de 15 ani cu brio.

  10. #25

    LE….pai la pretul ala promotional pt rexton premium,la dotarile respective daca iti iei un x1….si nu ai atata garantie,dotari,confort.
    Bonus,dupa achizitie faci un review de guest author pe cel mai citit blog,sa moara de ciuda posesorii toyota

  11. #26

    Sper sa nu mănânc căcat, am luat anul trecut un x1 și povestea a fost asa: m-am dat pe configurator și am pus io ce am vrut la dotări. Mi-a dat un preț estimativ când am ajuns la final apoi mi-a apărut și mie butonul cu cere oferta. Am cerut, ce era sa fac. În zece minute ma suna niște băieți de la call center să-mi zică ca au o mașină similara ca dotări, culoare și motorizare la Băneasa. Am zis ca sunt interesat și în alta jumate de ora am primit 3 configurații de mașină pe stoc, fiecare cu opțiunile vieții și prețul aferent. Am ales una, am început actele, aia a fost.

    Acuma e probabil cu “cere oferta” fiindcă nu mai e nimic pe stoc și probabil îți iau datele de contact, verifica cu fabrica și îți spun cât te costa, ce se mai poate face și când anume în 2023 îți livrează comanda.

    • #27

      am ras genuin la aia cu cand anume in 2023:)))))))))))))))))))

    • #28

      Arhi: Razi, razi, dar nu e râsul tău!

    • #29

      a, chiar nu ma grabesc, nici macar nu sunt hotarat daca sa imi fac moftul asta sau nu. ar trebui sa vand honda inainte, iar mie imi e lene cand aud chestii de astea

    • #30

      Sa vinzi Honda inainte? Adica n-ai bani? Mandatarule! Te bagam la chiaburi! Pai tu vrei sa minti poporu’ cu televizoru’ cum ca n-ai bani? Canalu’ te mananca! i.imgur.com/5ulPsrz.jpg

    • #31

      am bani, dar am patru masini, nu mai am unde sa le pun

    • #32

      Aidi, bre, ma radeam si io de poza aia!:))

    • Mie la skoda mi-au dat 10 luni termen de livrare iar la suzuki nici nu mi-au dat oferta ca cica comenzile sunt restrictionate din cauza lipsei semiconductorilor, pana la urma am dat comanda la citroen c4 care ar trebui sa vina in “doar” 2 luni, m-a convins spatiul interior care e mult mai mare decat la duster/vitara/kamiq/puma.

  12. #34

    Eu înainte să iau mașina m-am uitat mult la testele astea, unde Sang Yong nu a ieșit prea bine:

    www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4

    Aici se vede un pic și că mașinile de multe ori sunt mai mult decât suma dotărilor cu care îți iau ochii coreenii sau americanii. Nici o mașină nu e perfectă dar totuși, de când am copil iau și siguranța în calcul.

    Asta e mai veche, la modelul nou au mai remediat:
    www.youtube.com/watch?v=hq2N_YBTQMM

    Se vede în acel clip Volvo e la alt nivel, la fel și Touaregul.

    • #35

      pai nu poti pune semnul egal intre o masina din 2016 cu una din 2021

    • #36

      Lada Niva would like to have a word

    • #37

      @Arhi, e relativ asta, depinde de marcă, model, etc. Eu nu ziceam specific de modelul acela, că doar nu-ți iei mașină de 8 ani, dar ca idee să te uiți un pic și dacă doamne ferește ai de ferit ceva bou pe șosea, mai ales că trăim în România.

      De ex uite, Rav4 modelul nou a avut probleme majore, model relativ nou, dar apoi au fost remediate pentru următoarele fabricate, zic ei, dar cine știe.

      Dacă au remediat la cele fabricate ulterior, cum rămâne cu cele deja vândute?

      www.youtube.com/watch?v=VtQ24W_lamY

    • #38

      Stai sa vezi tigaia aia de RAV4. E chiar înfricoșător cum face in testul elanului.

    • #39

      @Tonys

      Hai serios acuma, că Rav4 nu e chiar o tigaie. E chiar o mașină foarte ok în segmentul și prețul ei. Problema e că greutatea în plus de la baterii nu îl ajută la situații un pic la limite

  13. #40

    Am vrut sa iau si eu noul Rexton,pana am aflat ca de fapt firma importatoare este in insolventa si e riscul foarte mare sa mai primesti gaura din covrig sau miezu din dodoasca si am zis pas.Ca masina,arata foarte bine,toate materialele sunt de calitate si e un tanc pe drum.Dar am vazut experienta asemanatoare a celor cu Suzuki cand au ramas cu banii dati si cu buzele umflate

  14. Voiam să-mi iau Ssang Yong însâ am auzit câ vor sâ punâ lacâtul pe ușă în câțiva ani. Nu știu cât de adevărat e zvonul, dar am zis să stau liniștit. Oricum Mahindra a pus greara pe tot ce se putea.

    Până la urmă am luat Duster. Aveam de ales între asta, Grand Vitara (dar cică le pică chiulasele într-o veselie) și Tucson. Numai că ăsta era model din 2008, euro 4.

    Nu mă atrăgea Dusterul, cum nu m-a atras nici Loganul. Dar când vezi că dai bani de semințe dacă-ți trebuie schimbat aia sau ailaltă, vezi că îți amortizezi investiția mai repede. Euro 5, 1.5, 110 cai, 4×4. Și la varianta facelift n-ai bordul ăla anost de Logan.

  15. #42

    Ptr suv mare mai ai variantele tucson sau santa fe. Intre 41000 si 50000. Si primesti o gramada de masina la banii aia. Partea mijto e ca vin full la dotari, tu poti sa alegi doar motorizarea si alte cateva kkturi gen 5 sau 7 locuri, culoare sau roata de rezerva normala.
    Apropo de bmw, si-a luat vara-mea un x2 acu vreo 3 luni. Pe langa pret (40.000) nu m-a dat cu nimic pe spate. E faina ca aspect, nimic de zis, dar e inghesuita la interior si pare cam girl-ish. De la bmw, daca m-as kk bani, singurele suvuri la care m-as arunca sint x7 sau x5.

    • #43

      Santa fe mai degraba mare, eventual cu 7 locuri. Tucson e mai mic.

  16. #44

    Parerea mea este sa te mai gandesti pentru ce perioada vrei sa cumperi masina, daca o schimbi peste 3-5 ani poti sa iei orice, daca vrei sa o tii mai mult as spune sa te gandesti de doua ori inainte de a pronunta sangyong, chiar si hyundai, dacia si alte balarii – cu riscul de a-mi sari multi la beregata – si sunt deacord cu ceea ce s-a mai spus: te sfatuiesc sa te orientezi la o masina cu 7 locuri, gasesti o gramada de suv uri cu optiunea asta.

    • #45

      Daca hyundai e balarie (si banuiesc ca si kia intra tot acolo dupa standardele tale), atunci inseamna ca blogu asta e populat in majoritate doar de oameni foarte banoși care se plimba doar in suvuri nemtesti si japoneze. Nu pot decat sa-i invidiez si sa-i felicit in cazu asta.

    • #46

      Hyundai e o marca de luat in calcul.
      Pacat ça nu se vinde Hyundai Palisede in Romania. O sa radeti dar masina aia e cu mult peste un X5 sau orice SUV german.

  17. #47

    Fost posesor de Korando, modelul anterior.

    Pro:
    -spatios
    -stabil pe drum
    -interior destul de comfortabil
    -portbagaj suficient
    -4×4 decent
    -dotari interioare de bun simt

    Contra:
    -nu il vinzi in veci pentru ca este o masina foarte rara
    -service-ul e mega scump oriunde(la reprezentanta facturile de 3000+ RON la revizii erau normalitate)
    -piesele sunt problematic de achizitionat(ajunsesem sa cumpar de la un furnizor din Belgia pentru ca putea livra in 7-14 zile)
    -pretul pieselor este iarasi mare deoarece gasesti numai OEM
    -motoarele sunt o struto-camila cu bloc de mercedes, electrica copiata dupa bmw etc). Alea de mercedes sunt pe modelele vechi

    Am invatat partea de struto-camila la momentul trist cand pompa de ulei a murit, luand dupa ea tot motorul. Baietii avusesera grija sa anuleze garantiile cand reprezentanta care importase masina mea pierduse licenta. Senzor pe partea asta au in schema motorului si cartea de reparatii, dar pe motor au decis ca nu-l mai pun(am aflat asta la finalul reparatiei cand mecanicul mi-a dat senzorul inapoi fiindca nu se poate monta – locasul e ocupat de un surub pe care scrie SY iar harness-ul electric nu e prevazut cu mufa pentru senzorul respectiv).
    4000E mai tarziu, 3 service-uri diferite si multa bataie de cap, motorul era reparat. Inveti sa comanzi toate tampeniile de la cuzineti, arbori cotiti, pompe, chiuloase, garnituri etc. Absolut orice service semi-normal va fugi de masinile astea.

    Cam asta a fost experienta mea cu SY. Sincer, bataia de cap nu merita decat daca esti mega pasionat.

    Ca si finalitate, in septembrie 2019 a murit motorul a 2-a oara. In conditiile in care masina era intretinuta numai la reprezentanta am considerat ca nu merita efortul unei a 2 reparatii. Am cumparat o Suzuki Vitara 2019 1.0 AT noua si am uitat cum e sa ai probleme cu masina.

  18. #49

    Radem si glumim, dar m-au sunat astia de la libertatea.init a 3-a oara dupa ce le-am zis sa nu ma mai sune… totul pornind de la o gluma proasta =))