Uite de asta. Că te minunezi Vai, ce ieftină e și ce puțin consumă. După care intră în tine unul cu o bicicletă și te face acordeon.
Bine, e de luat în considerare și curajul de a ieși pe autostradă la volanul unui Spring, dar, la urma urmei, când o cumperi nu are avertizări tip A se conduce doar prin oraș, prin locuri neaglomerate.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

31 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Banuiesc ca cine l-a pocnit, n-a facut-o la 60 la ora, acolo fiind totusi autostrada. Acu nu iau apararea springului, da mai multe detalii ar fi de ajutor.
    Si ma intreb cum ar fi aratat un twingo de ex, daca ar fi fost in locu springului. Sau altceva din clasa asemanatoare….aygo, i10 sau ce masinete d-astea mici mai sint pe piata.

    • #2

      probabil nu cu mult diferit, ganditi-va ca are sub 1 tona cu tot cu baterie (care probabil nu e asa mare) dar totusi ce asteptari poti avea? daca vreti siguranta va luati merc ceva apropiat de 2 tone nu tricicleta de cartier.

    • #3

      Fiind pe același sens și lovită din spate, presupun că viteza relativă dintre vehicule a fost de vreo 70-75, că nici camionul nu cred că avea mai mult de 120 iar Springul nu stătea pe loc. Oare cum ar fi arătat la un frontal pe E85?

    • Aygo si i10 au 3 stele NCAP iar spring are 1, poti sa gasesti usor testele de impact pentru toate.

      1
    • #5

      Siguranta creste cu numarul de stele dar doar cu masini compatibile ca dimensiuni si greutate. Cea mai sigura varianta e SUV cu 5 stele dar si ala iese rau daca il loveste cisterna.

    • #6

      @gc, da, doar ca sunt cam inutile stelele alea ncap, acum penalizaeza masinile daca nu scapa si pietonii cu bine la accident si alte kkturi din astea asa ca nu ai cum sa speri ca dacia e la acelasi numar de stele cu o toyota.

    • @Ciumeg pe langa numarul total de stele poti sa vezi punctajul pentru fiecare categorie in parte. Masinile Dacia sunt cotate prost fiindca sunt facute sa fie ieftine si cam atat.

    • #8

      @gc, jumtate din masinile mai ieftine sunt facute sa fie ieftine si cam atat.
      aygo ala e la fel de prost ca spring-ul, poate sa aiba un pic mai multa stabilitate ca e mai joasa.. slabe sanse sa fie mai mult aluminiu mai bine proiectat, mai creste scorul un airbag si ceva sisteme electronice de avertizare, e amuzant sa vezi o cifra de peste 70% cand daca il compari cu tesla sau un glc ar trebui sa fie sub 50%

  2. #11

    Dacia Spring se poate folosi in afara orasului doar pe vreme furtunoasa. Pentru asta are un zmeu in portbagaj, sub rotita de rezerva.

    2
  3. #12

    Păi de asta au și fost făcute cu autonomie mică, să nu te duci prea departe, că pe autostradă nu-ți mai ajunge curentul să te și întorci pînă ai posibilitatea să faci stînga la primul nod…

  4. #13

    Dacia Spring este o jucarie electrica foarte scumpa.Probabil rivalizeaza cu masinutele alea de pe terenul de golf.

  5. #14

    Click aici!
    Ce a patit un roman care a incercat sa traverseze Atlanticul in zbor la bordul unui deltaplan?

  6. #15

    Mancatorul de cacat care a blocat autostrada e statie radio mobila?

    • #16

      @Nicky: si cine merge peste limita ce merita ? i-ai fi dat flash-uri,semne de muie, injuraturi de mm ? adica ala de la cosit trebuie premiat dupa mintea ta creatza ? tu-va gura de viteji

  7. #17

    Nu stiu ce sa zic, Spring-ul era un echipaj de paza al autostrazii. Aceste echipaje de obicei circula pe banda 1 cu maxim 60 de km/h. Cel cu camionul probabil se uita la Oana Lovin pe Tik-Tok si nu si-a pastrat banda, iar dupa cum pare a raschetat partea stanga spate a Springului cu o diferenta de viteza de care putea fi de aprox. 30-50km/h. Poate si mai mult in cazul in care Springul era oprit. Norocul a fost ca nu a fost impactul din plin din spate.
    Dar cine are impresia ca chiar si un Volvo de exemplu ar arata mult diferit dupa un asemenea impact tare cred ca se amageste, probabil doar habitaclul ar fi ramas mai integru
    Nu vreau sa se inteleaga ca nu exista diferenta intre un Spring si un Volvo, dar pana la urma cei 2 din Spring au scapat cu viata, ceea ce mi se pare miraculos, dupa cum arata Spring-ul. Sincer cand filmarea a ajuns sa arate interiorul Daciei, imi era frica sa nu vad niste carne de mici.

    2
    • #18

      Cine merge cu 60 kmh pe autostradă merită ce se vede în poze.

      Cine oprește pe bandă pe autostradă merită dublu.

      Dacă susții că un Volvo nu ar “arăta mai diferit” e clar că nu înțelegi ce e aia structura de rezistență a unei mașini. Articolul nu face referire la tabla exterioară.

  8. #19

    Cine Paștele mă-sii a dat voie la mizeria aia cu căruțele astea pe autostradă? Pe banda de urgență? Am cam umblat prin lumea asta, dar doar în țara aia am văzut așa ceva. Merg cu 15-20 km/h și păzesc aerul.

    1
  9. #20

    Stiri din toamna. Anyway, cabina s-a pastrat ok, mai ales pentru pasagerii din fata. Ca masina e praf chiar nu mai conteaza daca deformarea a salvat ocupantii. Si i-a salvat.
    Ce masina arata ok lovita de o autocisterna?!

  10. #21

    Soferul unde era, pe dealul de vizavi ?

    1
  11. #23

    Acum am inteles cum au ajuns pana acolo cu masina aia, daca te uiti cu atentie la film, se vede la un moment dat un prelungitor lung pe jos!

  12. #24

    Nu vad cisterna, nu a mai rămas nimic din ea?

  13. #25

    Problema este ca adesea siguranta nu e bagata in seama, deoarece bugetul abia ajunge pentru sareta fara cal.
    Chiar si asa, prefer oricand o sareta nemteasca veche, dar mai de soi, vs o piticanie noua sau doamne fereste un Logan stramosesc, Made in Maroc.
    Dacia spring e o maina ieftina, de oras.
    E ieftina din orice punct de vedere: achizitie si utilizare.
    Nu exista ieftin si bun, de aceea SUV rulz in orice conditii, buget sa fie.

  14. #27

    Seful meu e mare fan Dacia. Are un pasat ultimul model si o dacia duster. Tot dacia o conduce mai des.. sunt in cautare anul acesta de masina noua sau aproape noua. El, ia-ti dacia spring ca oricum conduci preponderent in oras. Eu nu si nu, ca e acordeon si ca am vazut testele de impact si nu mersi, nu vreau sa mor. Am 100% incredere in mine cum conduc dar in ceilalti n-am si in veci nu am sa aleg o masina cotata prost la siguranta doar pentru ca e ieftina.. electrica sau mai stiu eu ce. My life matters most. Ii voi arata maine video-ul sa vad ce mai zice

  15. #28

    Va mai aduceti aminte de Daewoo Damas? Unchiul meu a murit intr-un astfel de dric pe roti. Pur si simplu a oprit la o trecere de pietoni, un tont neatent a intrat in el din din spate si l-a proiectat in alta masina care venea cu viteza din celalalt sens. Praf s-a facut masina…

    • #29

      Cu aia era să murim în față la Guvern. Era mașina noastră de presă, șoferul a intrat tare pe zona aia, a tras de volan brusc, pe jos cubică, a fost numai bine. 3 secunde și mi-am adus aminte de toată tinerețea care oricum nu era prea îndepărtată. De atunci nu am mai urcat în ea, ceream Dacia de serviciu, cu aia refuzam să mai merg.

    • #30

      Hahaha, noi am avut Daewoo Matis si Daewoo Damas. Am vizitat Romania si urcat Transfagarasanul cu Damas-ul. Maica-mea oricum ii era frica in masina (atat tata cat si sora ei au murit calcati de masina, deci traume adevarate nu gluma)iar acolo pe Trans spunea cruci si dumnezei pana la coborare ….

  16. #31

    Babaieti, un prieten de la mine, de la tara, a patit asta la 1 februarie. L-au inmormantat acum 2 zile.

    www.midilibre.fr/2023/02/01/gard-un-mort-dans-une-collision-entre-deux-poids-lourds-sur-lautoroute-a9-dans-la-nuit-de-mardi-a-mercredi-10966354.php?fbclid=IwAR2n-9PoT9vxZ56Voz-clADso7tXa1wI24MfTefl9P03XdVToKJ-dIre_-c

    Cum credeti ca s-a facut cabina aia in halul ala? TIR-ul din fata era stationat?

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam