Legat de discuția asta cu mecanicii care inventează probleme la mașini, pentru că tu nu ești mecanic și nu ai de unde să știi ce zice ăla, am și eu una, chiar recentă.
Parcă v-am mai povestit, atunci când am avut probleme cu cablul de la frâna de mână, că m-am dus la serviceul pe care mi l-a recomandat cineva aici, iar tipa de la recepție voia să îi spun eu care parte a cablului de la frâna de mână se stricase, de am plecat de acolo val vârtej cu draci în mine până la cer.
Chiar în ziua în care mi-a spart casa, mi s-a stricat și alternatorul la mașină. A fost foarte haios cum umblam eu la 11 noaptea cu nevastă-mea, în tricou, prin ploaie, pe la gară, încercând să ajungem la Hello Hotels, din cauză că mercedesul decisese să cedeze nervos.
În fine, pe scurt, am fost, ca de obicei, exemplul clasic de român loser și, în loc să cumpăr un alternator nou, care la merț e 1150 de lei, la service Rădăcini, am preferat să iau unul second, cu doar 300. Care, guess what, s-a bușit după 2 săptămâni.
Având deja experiență, nu am mai așteptat și m-a repezit la cel mai apropiat service. Care, iată, era tot ăla de unde ieșisem val-vârtej. Bună ziua, e bușit alternatorul, se poate rezolva?
Și aici a început. Eu stând lângă mecanicul de la rădăcini care desfăcuse prima oară mașina, știam cum se dă jos. Mecanicii de la Auto Leader, nu. Au chemat un tip în vârstă, tipul clasic de mecanic drojdier, care mi-a urcat mașina pe rampă și a început să întrebe în stânga și dreapta cum se desface mașina, că Mercedesurile astea sunt complicate a dracului, mult de muncă, presupune multe costuri, domnu’, să știți.
Se lămurește el, mă ia sub mașină și începe.
Vedeți, ca să dăm alternatorul jos, trebuie să desfacem tot de aici, se va pierde fluidul de răcire, va trebui înlocuit [insert rahat random], vor fi costuri suplimentare destul de mari, ca să știți.
Deja mă pufnea râsul.
Dar știți că acum 2 săptămâni i-a fost schimbat alternatorul, eram aici, sub mașină, nu s-a pierdut niciun fluid.
Vă spun eu, ăla care a schimbat nu se pricepea, de aia s-a și stricat din nou. Eu sunt mecanic de 30 de ani, știu tot.
Doar că nu știți să desfaceți mașina mea.
Mi-am luat cheile și am plecat direct la pasajul Mărășești, la Bogdan, drăguțul meu mecanic care mă repară întotdeauna când sunt în plop, după care îl abandonez și mă reîntorc la el când mi-e greu. Și iarăși mă primește. Și băieții lui Bogdan mi-au schimbat alternatorul cu unul nou, fără să piardă fluidul. Și mașina merge.
Deci da. Dacă nu știi o umbră de mecanică și ajungi pe mâna cuiva pe care nu îl cunoști, îți va înlocui toți culbutorii posibili.
NOU
Pentru alternatoare la orice masina, il recomand pe Nicu de pe Strada Baicului 116 – e cel mai bun din Bucuresti. Mi-a reparat de 3 ori alternatorul plus puntea de diode la astra H.
NOU
Si de cate ori se defectase?
NOU
si mie mi-a reparat electromotorul la avensis. il stiu si il recomand!
NOU
Daca ti l-a reparat de trei ori, n-as zice ca e cel mai bun…
NOU
Pai inseamna ca nu e bun. O reparatie trebuia sa tina. De ce a facut 3?
Sau e cel mai bun la pacalit clientii?
NOU
subscriu, si eu am fost la el… btw se ocupa DOAR cu alternatoare.
NOU
@smk: Se ocupa doar cu alternatoarele lui Andrei
Am corectat.
NOU
Alternatorul la Astra H e consumabil.
NOU
Eu sunt abonat de ani de zile la service-ul lui maiandrei (EDS ceva). Me happy. A fost amuzant că la un alt service am cumpărat și baterie nouă că nu mergea [xxx???]. Ghici ce, era calculatorul, dar asta abia eds am aflat.
NOU
Ca si atitudine sunt baieti de nota 10, ca si reparatii, mai au de Invatat. Nu incearca sa te arda, dar nici sa iti gaseasca problemele nu prea le gasesc.
NOU
Bai baeti, toate ca toate, dar eu nu stiu ce masina sa imi iau. Sincer.
Dati-mi si mie niste idei, la un buget de pana in 6000 E.
Va pup
NOU
se plateste bine la acest furnizor de energie, din ce inteleg:))
NOU
@cetin>> ehh, nu prea sa stii, nu mai e Enelul ce a fost …
NOU
un semnal HD nu as avea si eu…
NOU
Depinde la ce-ti trebuie masina. Daca vrei sa epatezi vecina de la parter ia-ti un Audi. Daca doar vrei sa mergi duminica la piata/biserica ia-ti un Mercedes. Daca ai de carat uneori si o foaie de rigips sau o usa metalica, ia-ti o Dacie. Daca ai multi copii – Renault Espace. Daca ai masina de servici, ia-ti un BMW dizel in care sa poti turna zilnic litrul de motorina “economisit”. Pentru orice altceva, un Golf. Sau un Opel. Sau un Ford…
NOU
Alioja, nu stiu cat de mult iti place Fordul, dar iti recomand Ford Fiesta. Am condus recent un model diesel 1.6, 100 si ceva de cai. Nu mai tin minte anul, cred ca 2012.. Merge excelent, are cuplu bun, e sprintena, consuma putin (3,6). Tatal prietenei mele i-a luat-o din franta cu vreo 4000 si au mai costat cateva reparatii la ea + inmatricularea. In total 6000 si umpic
NOU
Merci mult de sfaturi. Vreau o masina de familie, cu un portbagaj decent dar si un pic de putere , ca stau in Bucuresti si ma mananca berbecii in trafic. Fiesta e nice dar e mic, as vrea ceva cu motorul si portbagajul mai mare.
Ce mi-a recomandat lumea:
Ford Focus 2010 – cica ar consuma putin si e masina cea mai “noua” la banii astia
Skoda Octavia Break 2008 – varianta pe diesel, motor de 2000, cal de bataie, cica durabilitate, cica rezistenta
Vw Passat 2007 – masina frumoasa , consum bun, piese peste tot, etc.
Cam astea le am primit din recomandari, in mare . Niste idei de la cei care au asa ceva?
NOU
Nu sunt rele recomandarile, mai ales respectivul model de Passat, din acela are vecinul si e foarte multumit. Am sa revin cu un feedback
NOU
Passatul e foarte misto si la banii aia poti lua si automata.
Doar ca, ca orice masina cu venerabila varsta de 10 ani si probabil +200k km, trebuie sa ai in vedere ca e probabil sa iti mai pice diverse piese ajunse la capatul vietii. Odata schimbate, nu mai ai treaba.
NOU
@Alioja, ca posesor de Focus diesel, pot sa-ti zic:
1. sa cauti varianta de 1.8 cu 115 CP; daca nu o gasesti p-asta, sa cauti 1.6 cu 90 CP; cele de 1.6 cu 101/110 CP au filtru de particule si cel mai probabil va fi aproape infundat => va trebui fie sa-l cureti (dar nu stii cat va mai tine), fie sa-l inlocuiesti (o caruta de bani), fie sa-l dezactivezi (si aici te costa ceva); ideal ar fi totusi motorul de 2.0, dar e foarte rar…
2. costurile de intretinere sunt mici (tocmai am facut o revizie cu 550 de lei) si, in caz de nevoie, gasesti si piese in dezmembrari suficiente (acolo unde nu e nevoie de piesa noua)
3. masina e una decenta, care te duce ok din punctul a in punctul b si se comporta acceptabil in depasiri la viteze intre 60 si 130 km/h; asta daca sunt 3, maximum 4 persoane in masina… la 5 persoane deja devine puturoasa si incepe sa consume si mai mult; daca vrei o masina cu care sa zbarnai pe langa ceilalti, nu e ea
4. cand urci dealuri o sa fie ceva probleme, mai ales cand e si masina plina; iar ce urci cu a 3a intr-o masina mai puternica, cu focusul te chinui sa urci cu a 2a; pe unele serpentine am fost chiar nevoit sa urc cu a 1a, de frica sa nu o ia inapoi la vale…
5. spatiul in spate e suficient, daca o vrei ca masina de familie 🙂 iar confortul la volan e acceptabil, peste logan, dar sub bmw 😀
per total recomand, desi mai degraba cauti ceva cu un motor mai mare.
NOU
Am fost sa schimb kit-ul distributiei la un service omologat. Cand sa desfacă şurubul la vibrochen… blocat, zic ei. Se pun 3 insi pe o rangă si forteaza sa il desfacă, dar şurubul canci. Aduc astia un pistol pneumatic de desfacut roti, la fel, canci.
Eu, stand langa ei in tot acest timp si tragandu-ma de bruma de par pe care o mai am, imi vine senzationala idee “bă, şurubul asta are filet invers, pe dreapta”
Meseriasii lu’ peşte “n-are cum, ne inveti tu pe noi, am desfacut sute pana acum”
Dar iau totusi o inelara de 24′ si incerc invers. Şurubul s-a desfacut imediat.
Deci da, meserie…
NOU
Mor pe meseriasii de orice fel care atunci cand sunt in incurcatura nu se opresc sa se lamureasca, ci insista in greseala si se afunda mai adanc in rahat. Am remarcat asta de la mecanic auto la inginer software, deci e boala grea si aparent fara leac in Ro.
NOU
@Radu: e frica aia de a parea prost. Eu sunt in a 2-a categorie (ing) si nu mi-e rusine sa zic nu stiu/ nu sunt sigur, verific. Sau daca verifici de 2 ori ce ai facut se vede ca si cand nu esti sigur ca ai facut bine.
NOU
Dar nu pari prost daca intrebi, din contra, de multe ori trebuie sa fii destept ca sa te prinzi ca nu stii.
NOU
Dă-o încolo de mașină, e un fier. Eu știu de unul săracu căruia i au tăiat piciorul pe principiul ăsta
NOU
De 3 ori?
NOU
Eu n-am problema asta. Probabil si din cauza ca arat ceva mai suparat. Ultima data cand am intrat cu masina in service mi-au inlocuit doar lichidul de semnalizare.
NOU
O operațiune foarte importantă. Din păcate multă lume neglijează schimbarea periodică a acestui lichid și poate duce la probleme grave ale mașinii.
NOU
fac acelasi lucru la fiecare revizie, ultima oara au pus 700ml de vodca in fiecare bloc.
Vodca e cea mai buna, are puritate maxima.
NOU
La modul cel mai serios, am pe unu la bloc care a dat cu vaselină pe discurile de frana că scârţâiau placuţele când punea frână. Noroc cu o bordura mai inaltă ca l-a oprit in siguranţă.
NOU
Am dat si eu cu WD40 pe etrieri ca sa nu mai stiu exact ce. A ajuns si pe discuri. Nu a durat prea mult pana si-a revenit dar au fost 5 secunde pline de adrenalina.
NOU
Data viitoare cand mai ai probleme alternator/electromotor incearca la Uncas Nicu, undeva prin Pantelimon- Colentina. Baieti buni in asa ceva.. O sa te miri de cat de repede se misca oamenii
NOU
La Uncas Nicu lucreaza Chingachgook Vasile si Hawkeye Gheorghe. Un trio de exceptie.
NOU
totul condus de Jenică Fenimoră Cupă
NOU
Sa vezi cate probleme are masina mea cand ma vad astia la service in Bucuresti ca sunt mai tanar si cu numere de Prahova. M-am dus sa-mi schimb bujiile si am aflat ca arcurile mele nu o sa mai tina mult… Tipic.
NOU
Daca te-ai dus incaltat in pantofi cu tocul in fata, la fel cum te semnezi, nici nu ma mira ca te-au luat de fraier.
Intrebare ajutatoare: de ce se numeste prenumele “prenume”?
NOU
Din fericire sunt si exceptii de la regula – stiu cel putin un service unde NU se da spaga (si nici nu se primeste), NU se schimba ce nu trebuie schimbat, NU se aburesc clientii etc. In plus, clientii pot vedea live cum se lucreaza la masina (mecanica, tinichigerie, vopsitorie – inclusiv etapele de pregatire, polishare).
NOU
si de ce nu zici unde?:)
NOU
In ce tara este?
NOU
Pai au dat faliment intre timp…ce sa-i faci:)
NOU
Il stiu. E in sectorul 7…din Transformers
NOU
stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/cum-ajunge-o-reparatie-de-maximum-50-de-lei-sa-coste-6-000-metodele-prin-care-mecanicii-auto-incearca-sa-va-pacaleasca.html
Salut!
NOU
nu ziceai bai cavte retragi etc?
NOU
si nu m-am retras?
NOU
Azi il vedem, si nu e…
NOU
Sa vezi si la padurar…cand o sa il iei in gestiune…trebuie sa ai grija…ca nu o sa ajungi mereu in Brasov!
Am avut vara asta o problema cu aerul conditionat ca nu mai racea…mers la muulti ‘meseriasi’ in ‘aere’ si dupa ce am schimbat de vreo doua ori freonul cu unul ‘bun’ ,….am facut o medie a cauzelor si am hotarat sa schimb radiatorul de Ac. Vax…nici asta nu era cauza! Am nimerit intamplator la cineva..a ascultat masina..a scos capacul de la compresor…acolo sunt 1-3 saibe…in functie de modelul de masina..a scos o saiba..a aruncat-o si …Ac merge brici! 50 ron!
1000 ron aruncati pe radiator+ manopera!
NOU
Eu am fost la astia:
www.eliteautoclub.ro/
Dupa un ITP “pe pile”, cu lista de defecte in mana, m-am dus si la ei si mi-au spus exact aceleasi lucruri. Platit azi, schimbat pana a doua zi in conditiile in care am schinbat ulei, filtre, un furtun de motorina, placute, discuri, 2 bielete (si le-am verificat apoi sa fie schimbate). Pret la piese decent, pret manopera si mai decent.
In alta orinde de idei, mi se stricase macaraua la un geam si mi-au zis din start ca nu vor sa se bage ca nu garanteaza ca le iese. Dupa ce am evitat la limita un pret super scump in alta parte, am ajuns sa schimb la dezmemebrari la baietii astia:
www.olx.ro/oferta/motoras-macara-geam-renault-megane-2-ID5lDy8.html#c66dd0a9a3
undeva mai departe de bucuresti, dar rezolvata in 30 de minute si mult mai ieftin.
Pe de alta parte, interventii serioase cum ar fi schimbul distributiei o fac doar la reprezentanta, chiar daca e mai scump.
NOU
Vezi ca eu am schimbat distributia la Focus mk3 la reprezentanta, nu au pus-o cum trebuie si am schimbat motorul anul trecut, la masina din 2011. Si ei nu recunosc, asa ca urmeaza un mic proces. Just saying
NOU
Macar ai varianta asta. Cu toate ca daca operatiunea era in garantie si s-a rupt iar asta a avariat motorul sunt obligati sa suporte costurile. Nu e nimic de recunoscut. ANPC peste ei si se rezolva. Dar banuiesc ca ai incercat mai intai asa… Oricum, asa cum spuneam, nu ar fi nevoie sa dovedesti ca au montat ei gresit, ci pur si simplu ca nu au respectat clauzele contractuale.
NOU
Sunt destul de mulțumit de Rădăcini, nu fac ei de-astea. Chiar am suficientă încredere să le las mașina și să nu stau cu ochii pe ei, mă sună ei când e gata. Deviz, factură, garanție, serioși.
NOU
am un prieten care a fost la ei cu masina la revizie si i-au schimbat stergatoarele. problema era ca omul luase unele profi chiar inainte, de vreo 2-3 ori mai scumpe decat alea originale si nu a vazut schimbarea decat la prima ploaie.
s-a dus peste aia, da domnle le-am schimbat si le-am aruncat, nu va convine ca am facut-o gratis, ca ati pus altele, neoriginale, alea se fac praf repede. dupa multe injuraturi i-au dat bani sa le cumpere din nou, dar a fost nevoie de ceva scandal.
NOU
Pe mine m-au întrebate de fiecare dată dacă să-mi schimbe lamele.
Am observat că singura chestie de care nu întreabă sunt becurile arse, pe alea le schimbă din oficiu. Este interesant faptul că de fiecare dată am un bec ars, cred că am o problemă la instalația electrică.
NOU
Radacini sunt ok.
NOU
Până și becurile se cumpără cu talonu’ în față. De aia se tot arde.
NOU
Eu nu zic ca mecanicii nu sunt si cum sunt dar filmuletul ala clar e facatura. Cea mai tare faza “Sa nu pun testerul ca mai gasim si alte chestii” Daca mecanicul ala era pe bune nu cred ca a avut in viata lui vreun client.
NOU
Eu cred ca e pe bune. Daca o mai vede si femeie, baga cata vrajeala se poate.
NOU
True story: Porsche Barbu Vacarescu (s-au mutat intre timp), cu skoda la 60.000 km. Ma suna cei de la service si incep sa enumere: trebuie sa schimbam placute frana fata – spate, discuri frana, bucse mari si mici, bieleta antiruliu si inca 2-3 chestii marunte. Ma gandeam “vai plm, cata grija am avut de ea si tot trebuie s-o schimb toata”. M-am dus la un alt service de cartier unde aveam pe cineva de incredere si am schimbat doar un rand pe placute pe fata. Restul la mult timp dupa, bucsele mari nici acum (200.000 km) nu necesita inlocuire.
NOU
Am și eu niște povești de groază cu ăia de la Porsche, dar nu le mai scriu că mă enervez. Niște hoți.
NOU
In cel mai bun caz ti se schimba alte chestii care nu au nevoie sa fie schimbate.
Daca nu stai cu ei in service sa-i supraveghezi, ti se taxeaza schimbarea pieselor dar pleci cu ce ai venit.
NOU
Haha, fix asa il am si eu pe Radu de la un service ford al carui nume nu il dau ca sa nu fac reclama mascata. Cand Ford BDT mi-au cerut 1200 de lei doar sa desfaca masina sa vada de ce face motorul tac tac, la el a fost mult mai rapid, mai ieftin si mai bun, si masina merge brici de mai bine de un an, an in care am facut aproape 30.000 km. Ideea e ca service-urile astea mari, mai ales reprezentante, au multi copii in practica plus batrani ramasi in urma cu tehnologia. “ie grele”
NOU
Patina intinzatorului ?
NOU
Dacă îl ai pe Radu de la Maddog, sa știi ca e neserios 🙂
NOU
Eu nu am niciodata probleme cu mecanicii idioti. Imi cumpar doar masina noua…
NOU
Eu am probleme cu mașina mea cea nouă!
Și nu a fost un model ieftin!
NOU
cine stie un dezmembrator bun decent si rapid (sau barem 2 din astea 3) sa faca o pomana tuturor cu datele de contact …caut un compresor mai special ptr un mitsu mai vechi iar la magazine sunt hilare preturile, astea daca ar avea in stoc!
NOU
ebay
NOU
Oricare din Arad, Oradea, Cluj. Și te uiți sa vezi ce rating are pe pieseauto.ro. Sa eviți ce e din/de lângă București. Dacă esti de pe la capitala și vrei sa iei piesa personal, încearcă sa ajungi lângă Ploiești la Dancor (și mai sunt vreo 2 mai măricele tot prin zona aia)
NOU
Köstence estem. Si nu poti sa faci nici un rahat in orasul asta de rahat. Problema cu dezmembrarile e ca cei implicati in asta stiu foarte-foarte bine preturile si nu scad sub 75% fata de pretul din magazin. Adica…nu prea mai are rost sa te complici la o adica. Daca mai cer si factura pot sa ma impusc in picior si sa nu -mi mai cumpar o saptamana carne ca da pe laturi frigiderul. Laturi de alea mirositoare de la porci.
Era o treaba bun cand erau in voga autocarele Constanta-Istanbul, aduceau soferii aia orice si cand zic orice zic chiar orice, masina cu totul ptr piese daca era nevoie, primeau lei nu era problema….dar de cand cu ue a cazut si pista asta., am ramas (cu totii) la mana manglitorilor.
NOU
Tot în legătură cu mecanicii lui pește prăjit am prezent și eu pe blogul meu o chestie . Singura soluție e mediatizarea excesivă.
NOU
poate agresiva, nu excesiva…..
NOU
@Arhi : nu iti faci o afacere : Instalator/ zugrav/ service auto cinstit ? Platesc cat trebuie (30% mai mult) dar sa stiu ca e corect si nu am batai de cap. Din pacate daca mergi la unii cu pretul ridicat nu ai certitudinea ca sunt si corecti. Dupa 7 dentisti schimbati am gasit o clinica cu adevarat buna, imi dau bon de fiecare data, imi explica tot ce fac si de ce fac acel lucru si nu am mai avut deloc surprize cu dintii (dureri, plombe cazute, coroane sparte) si am interventii pe vreo 12 dinti. In medie preturile sunt mai mari cu 30-40% dar platesc fericit. Acuma caut si pentru Instalator/ zugrav/service auto…
NOU
Să va povestesc despre super mecanicul din Buftea. Problema era ceva minor la cutia de viteze, făcea un zgomot dubios. Dar manopera multă, implica demontat și pus la loc cutia. După două zile era cu cutia demontată și cu manualul de la Dacie în față, nu-i ieșea. Era o cutie model nou, primul model cu 5 viteze cred. A dat cumva cu un șurub în scaunul pasagerului, a trebuit să scoată scaunul. A reușit într-un final să o monteze și să o fixeze, dar nu mai reușea să pună scaunul la loc. Până la urmă s-a hotărât să sudeze scaunul, mi-a dat foc la mașină. A schimbat tot ce-a fost nevoie, a refăcut partea arsă, dar acum avea o problemă: la fiecare frână se oprea motorul. Nu conta șoc, ambreiaj, dacă e motorul cald sau rece, pur și simplu dacă ambalai mai tare și puneai frână murea motorul. S-a chinuit câteva zile cu problema asta, a mai chemat un mecanic, i-au dat de cap până la urmă. La final era foarte mulțumit și mândru, mașina mergea perfect, nu se mai vedeau nici urmele de la incendiu, avea doar o problemă nesemnificativă – făcea un zgomot dubios cutia de viteze.
NOU
În locul tău, dacă aș avea de renovat casa, aș sta cu ochii pe meseriași ca pe butelie. Cine știe de ce genii mai dai…
NOU
Cetin, este A-klasse așa de complicat dpdv mecanic? Că la mai mulți am auzit că mașina asta (generația pe care o ai tu) e moartea mecanicilor.
NOU
se desface foarte greu, e mult de munca
NOU
Un amic avea A-Klasse si un vecin a ramas fara baterie si l-a rugat (pe amic) sa ii dea curent. Au deschis capota si nu au gasit bateria nicaieri. A-klasse functioneaza partial si pe baza de magie.
NOU
bateria e sub scaunul din dreapta:)))))))))))))))))))))))))))
NOU
Din ce am vazut pana acum, ca sa gasesti un mecanic/tester bun, intri pe forum-ul marcii masinii si il rasfoiesti bine, vezi care sunt cele mai intalnite probleme (asta ar trebui sa o faci inainte de a cumpara masina) si vezi ce mecanici recomanda oamenii. Uneori cei care au tester nu se baga la partea mecanica a masinii, doar la partea electrica, alteori sunt si mecanici priceputi care stiu ce sa faca cu un tester.
Daca masina e cu filtru de particule, cei care se ocupa cu diagnosticarea problemelor si/sau anularea, se pricep la tester, soft si la partea mecanica de acolo. Altii se pricep foarte bine la turbo si la alte probleme de motor.
Alteori chiar la dealer exista oameni priceputi, o sa afli de asta tot acolo.
Stiu ca dureaza putin documentarea asta si nu toata lumea are timp de rasfoit forum-uri, dar mai bine mergi la cativa recomandati si pleci de acolo cu problema rezolvata, decat sa te duci de la mecanic la mecanic si sa scoti bani de fiecare data. Asa mi-am gasit eu un mecanic bun in oras (desi trebuie sa ma programez la el cu cel putin o saptamana inainte, daca nu e urgenta).
NOU
Inainte de a pleca in concediu, zic sa duc masina la mecanic sa verific daca e ok pentru drum. Diagnostic: schimbat tampoane motor, maruntisuri la articulatie, flansa cardan si inca o piesa tot la cardan. Platit o gramada de bani pentru piesele de la cardan.
La 2 zile dupa ce a iesit din sevice, plec in concediu. Dupa 250 km motorul se opreste intr-o depasire. Nu mai pornea deloc. Chemat platforma, trimis masina in tara la poarta mecanicului. Platit alta gramada de bani. Sunat mecanic, pus diagnostic: pompa injectie moarta, calculatoare arse (dupa ce a zis ca ba e pompa de inalte, ba sunt furtunele, ba e pompa de sub scaun, etc). Platit si mai multi bani. Cand am cerut factura si garantie, a dat-o in diverse: ca nu ii dau factura cei la care a reparat pompa de injectie, ca il intarzie, ca sunt neseriosi, etc. Dupa multe insistente imi arata o poza cu o factura de o valoare mult mai mica si emisa inainte de a intra masina in service. Pentru manopera si pentru celelalte piese cumparate nici nu se pune problema de vreo factura – zero.
Verificat lucrarea la alt mecanic: pompa era neatinsa si doar un furtun schimbat (furtun de 50m la 3lei, pentru care am platit mai multe milioane).
Concluzia:
1. Am fost prost, dar mi-am invatat lectia.
2. Nici o lucrare fara factura.
3. Evitati zona Dobroiesti, service Nick Auto Serv.