Știți fazele alea cu țiganii români prin europa și românia, cum își scot copiii la produs, din toate punctele de vedere, pentru că asta e valoarea lor, fie în real life, fie pe net, puradelul trebuie să producă?

Într-o notă complet diferită, doamnă Andra Mămăruță și-a scos puradeii la produs, într-o campanie pentru ceva bijuterii, nu știu, n-am auzit. Și ce e funny este altceva.

Că femeia le scrie mesajele alea pe conturile personale ale copiilor, conturi manageriate de părinți, că altfel nu pot exista, dacă nu au 13 ani, după care tot ea le și răspunde, angelic.
Te iubesc, draga mea Eva, în fiecare zi învăț de la tine de unde să iau bijuterii mișto, quality și cu cadouri.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

12 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu stiu de ce ne oripilam asa de tare, cand discut cu copiii mei incerc sa le explic despre viata, bugete, cheltuieli, venituri, nu banci nu rate ca si tata, invata sa faci lucruri utile care din pasiune se pot transforma in meserie etc. Adica educatia financiara pe care eu nu am primit-o cand am fost copil, nici parintii mei nu stiau asa ceva. Implicandu-i treptat in asemenea activitati ii inveti sa inteleaga cat mai repede atat responsabilitatea, parti negative si pozitive, impactul social media, mai ales ca toti isi doresc in ziua de azi sa fie tiktokeri si vedete youtube.

    1
  2. #2

    Pai si bunicii nu spun nimic?

  3. #6

    Aia vând pandative cu brânză, nu bijuterii. Cine sa-i promoveze daca nu Andra&Shatra?

  4. #7

    Asta e ca si cum m-as aplauda eu pe mine …
    In alta ordine de idei : se pare ca sunt parinti ce platesc 200 de Euro pentru bijuterii pentru pruncii lor…
    Coliere, inele, cercei de aur …

  5. #8

    Nu stiu daca puteai sa-mi strici ziua mai rau cu altceva decat cuindivida asta, o prefer pe dragusanu, nu se da ce nu e!!
    Alecsia de maine este gata…

  6. #9

    Stai sa vezi cum a fost la concertul ei de Craciun.
    Am luat bilete pentru ca voiam sa o vad live ca artist, insa cand am ajuns la opera m-am oripilat.
    La intrare in opera era un banner mare kultho, apoi intrai in interior si fetele de la kultho voiau sa-ti ia datele sa participi la tombola, apoi alte bannere de la aqua carpatica si inca vreo 2 firme. Altfel spus promovare masiva la un eveniment pentru care ai platit bilet, da? Concertul a fost frumos, in sensul in care andra canta foarte bine live si acustica buna la opera, dar toate fazele astea iti lasa un gust amar si nu voi mai merge la vreun concert. Plus ca, nu stiu daca ati observat, dar mai nou in foarte multe postari si ea si copii ei au sticle de aqua carpatica in mana, cred ca toata lumea a inteles ca promoveaza aqua carpatica, chiar asa o sa cumpere lumea mai multa aqua carpatica decat restul brandurilor doar ca a vazut poza cu andra&kids sau oricum cumperi ce gasesti sau apa aia care oricum iti place tie?
    P.s. Daca nu ati vazut reclama la dr max mai aveti timp sa va oripilati si mai tare, cred ca a fost o postare de 8 martie cum andra cumpara cadouri pt femeile din viata ei de la dr max, ca fix din farmacie iei cadouri pt 8 martie, da?

    • #10

      E prima oara cand vezi ca la un concert exista si sponsori? Pe ce lume traiesti?

  7. #11

    Bre, David Moruță avea și emisiune pe radioul ăla patriotard de copii, Itsy Bitsy FM (pe care-l ascultă fi-miu cu religiozitate în fiecare sâmbătă și duminică pentru că are o piesă pentru copii).
    La ei toată familia muncește, nu e de glumit aci. Cine nu-și face targetul în campania Kultho primește camera separată, fără all inclusive.