Mai țineți minte ce spunea tov. Iosub despre Yango, acum ceva vreme?

Yango nu are propriile masini si masinile folosite sunt cele ale partenerilor. Nimic nou sub soare. Insa, Yango a fost lansat comunicand ca vor fi masini premium, uite ce draguti sunt ei si dau la jumate de pret. Totusi, masinile nu sunt nici ale lor, nici ale partenerilor. Autonom a inchiriat catre Yango cateva zeci de masini printre care BMW , Mercedes E Class, cu tot cu sofer! Astfel, Autonom ia un tarif zilnic de inchiriere a masinii si incaseaza si valoarea curselor efectuate. Contractul a fost semnat pe doua saptamani, astfel ca de saptmana viitoare o sa ramana pe strazi numai Chevrolet Aveo, Loganuri, Opel-uri si alte cazane.

Partenerii primesc 60 lei pe zi in plus daca tin autocolantul pe masina si merg minim 6 ore cu masina. Apoi imediat dupa lansare le-au schimbat tariful in 60 lei pentru 10 ore de mers cu masina, iar acum oricine isi poate pune autocolant pentru 400 lei bonus pe luna.

Mno, iată că, încet, încet, se rupe lanțul de iubire și dacă nu mai e promovare de băcani și alți rusofili, nu prea e nici cu clienți și treabă, mașinile de fițe s-au întors la Autonom, urmează să apară Jigulin, Moskvici, Lada și alte mărci consacrate, care deschid calea pentru tancurile care aduc eliberarea.

Ura, tovarăși!!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

12 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Da vai, cum sa se intample asa ceva?
    Eu am auzit ca daca iti instalezi faceapp primesti trei curse gratis si carnet de partid.

  2. #2

    Ma mir ca inca nu ai intrat in gura lui Corina Băcanu, gagica are replica pentru oricine si orice…

  3. #4

    Tovarasul Kapra, tovarasu Chinezu si ceilalti tovarasi din unitate cum comenteaza?

    • #5

      Comentez 🙂
      N-am avut niciun contract comercial și nu am cu Yango.
      Deci nu am luat bani. Poate altii, ca Smiley, da, cum e și normal la o lansare.
      Ma intereseaza astfel de servicii pentru ca:
      1. Nu mai am masina
      2. STB e jalnic
      3. Taxiurile sunt o aventură neplăcută de multe ori
      4. Uber s-a nasolit
      5. Bolt e mai ok, dar uneori astept mai mult
      Altfel, folosesc Yango. Dacă israelul, cu niste servicii de securitate statale excelente și dure, sau Finlanda, care a suferit ca și noi enorm din cauza barbariei ruse, au autorizat serviciul, pentru mine e suficient deocamdată.
      Zic deocamdată pentru ca e de presupus că după ce trece faza de lansare cu avantajele pentru client, s-ar putea să se strice și acest serviciu.
      Vigilenta fata de ruși e altfel foarte sanatoasa 😉

  4. #6

    Am prieten care face Uber/Taxify si mai nou Yango. A zis si el ca nu e grozav, aplicatia e praf si sta pentru ca primeste bonusuri. Cand se termina bonusurile pleaca. Uite ca se apropie acel moment :))

  5. Deci cum? Nu e rentabil sa ma duca din Berceni in Pipera cu E-klass pe 5 lei?

    • #8

      Nici Ikea Pallady nu este în Rahova sau Drumul Taberei, în ciuda reclamelor că suntem vecini de cartier.

  6. #9

    Volga neagră vine înaintea tancurilor sau după?

  7. #12

    Am mers cu Yango pentru ca au insistat colegii iar soferul ne-a zis direct: Stau la ei pentru bonusuri, ne-a aratat si cati bani facuse in 2 saptamani (sau ceva de genul) care sunt smecheriile romanesti care se fac pentru a-i arde pe rusi la bonusuri. Omul avea 3500 lei facuti pentru 77 de curse in bucuresti…pai cum sa nu-ti placa de yango. Insa soferii gandes ca asa o sa fie mereu, nu ca exista un buget de lansare…ei sa primeasca 25 de lie pentru o cursa pe care au incasat 10, asa li se pare normal. Cand nu mai primesc, injura ynago