social-media-losers

Mă uitam, vineri, la unul din panelurile de vorbitori la webstock, la așa zișii specialiști și cumva, mă lua tristețea. O păsărică dată afară de la protv, abulică și complet paralelă cu subiectul online sau orice altceva, un fost cantautor, actualmente specialist online,social media influencer, online influencer pe motiv că a avut un site pe care l-a falimentat, un fost blogger care și-a terminat cariera, reprofilat pe vloguri cu 100 de afișări de facebook.

Ei sunt așa numitele valori în gura cărora se uită tânăra generație de internauți și au impresia că da, uite, astfel se cuantifică succesul.
Oamenii aceștia dau semnalul că acest succes se cuantifică de fapt în relațiile pe care le ai în piață. Cu cât mai multe, cu atât mai de succes ești.

Și atunci ne mirăm că, de fapt, din urmă nu vine nimeni, decât turme de lingăi pasionați de social media, social media addicted și alte gunoaie descriptive, aplaudaci de conferințe, gata să ia de bună orice mizerie și orice chiflă, doar doar va exista o agenție sau un om potent care să îi bage în seamă.

În altă ordine de idei, s-a ajuns la punctul în care Mihai amunlinkrelevantdelăsat Vasilescu să spună că nu mai recunoaște pe nimeni pe holuri. Dacă bibanul Vasilescu a ajuns să se simtă bătrân, noi ce să mai spunem.

Ce să spunem, #facemsucces.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.