biciclist

Esti biciclist, esti prost si ai impresia ca si trenul oprește, daca te vede. Logic, mori. Asta e viata, condoleante.

Trist este ca nu esti singur, esti intr-un grup de bicicliști care, dupa ce te vad taiat de tren, pleaca, ca nu cumva sa aiba vreo problema. La urma urmei, oricum esti mort…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

47 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Sunt grupuri care se aduna pe Facebook de multe ori, asa ca poate nu se cunosteau. Nu vreau sa le caut scuze, sunt sigur ca unii au fortat trecerea si s-a gasit si el breaz sa-i urmeze. 🙁

    • #2

      acolo soseaua e inchisa, este o bariera de beton. ca sa treci trebuie sa iei bicicleta in carca, din ce tin eu minte

    • #3

      Ete, na! Adica vrei sa spui ca regulile de circulatie, si simţul realităţii se aplica si biciclistilor? Fugi dom’ne de-aici!

    • #4

      Da-o dracu, ori e grup, ori nu e grup! Ca d-aia se aduna, interese comune, sa nu fie singuri pe un anumit traseu, d-astea. Din punctul meu de vedere e grup si ar trebui sa se poarte ca un grup, indiferent ca-s prieteni de la gradinita sau s-au strans la o strigare pe fb. Ok, inteleg sa nu-ti dai viata pt ala pe care l-ai cunoscut acum juma’ de ora, dar nici chiar asa.

    • #5

      Arhi : mergi pe langa dalele de beton, nu trebuie sa ridici bicicleta (am trecut pe acolo de multe ori, dar cu atentie sporita). Alternativa pentru padurea Cernica e drumul spre Branesti dar e foarte aglomerat si in plus pe dreapta ai valuri in asfalt care te pot arunca peste masini (tot drumul e valurit).
      Pe grupurile de facebook nu s-a auzit nimic, nu era tura organizata. Cel mai probabil erau 3 prieteni care au mers de capul lor (se stie ca au fugit 2).

  2. #6

    Cum sa nu te asiguri la trecerea peste o cale ferata !? De multe ori relaxarea se confunda cu prostia si lipsa instinctului de conservare si nesimtirea.

    • Nu prea inteleg ce e de asigurat, e bariera, stai pana se ridica, nu te asiguri ca intr-o intersectie apoi treci.

  3. #8

    Eu zic sa privim si partea buna a acestei intamplari nefericite.

  4. #9

    Normal ca au fugit, au vazut ca nenea cu trenu nu intelege biciclistii si au zis ca daca vine cu trenu dupa ei.

    • #10

      Ma faci sa rad amintindu-mi de un fost ministru al transporturilor care a mers de la Bucuresti la Constanta cu o locomotiva cu sirena si girofar, celalalte trenuri sa traga pe dreapta domne’.

  5. csf. n-ai csf.

    • #12

      i.sli.mg/jDxaCY
      i.sli.mg/vKxz1h

      De o săptămână, blogu’ tău îmi apare, pe chrome, ca pe internet explorer. Făcuşi ceva pe el?

    • #13

      n-ai citit cum sa bricolezi in asa fel incat sa apara blog-ul ok, nu?

    • #14

      Reinstaleaza browserul la ultima versiune, verifica antivirusul (web filter si alte asemenea). Nu ti-se incarca css-urile dintr-un motiv sau altul.

  6. #15

    Astia cu bicicletele, de multe ori sunt obositori cu pretentiile lor.
    Inteleg dorinta de a tine cu dintii de propriile drepturi (referitor de data asta la traseul amenajat special ptr biciclisti) dar unii dintre ei, asa, mai cu zel, sunt in stare sa te “certe” doar pentru ca tu ai calcat pe partea nepotrivita de trotuar. Poate putin Off Topic, dar…in fine, fiecare cu portiunea lui de text sau de frustrare . 🙂

    • #16

      da, si eu vroiam sa-l “cert” putin pe colegul participant la trafic care aproape m-a bagat intr-o masina parcata pt ca de ce nu? insa am preferat sa-mi bag pla in mortii lui si ai familiei lui si tot asa…
      Nu zice nimeni ca biciclistii nu sunt n mare parte hipsteri cu pretentii, insa merg de luni de zile prin mizeria de buc cu bicicleta si e jale e ruleta ruseasca e fiecare data….

  7. #17

    Nu am inteles niciodata cum dracu poate sa te calce trenul. Serios. Vine ditamai magaoaia de sute de tone, auzi si simti si pamantul vibrand sub tine. Si tu fix pe bucata aia de 1 metru jumate latime pe care trece el te nimeresti. Nici mort de beat nu vad cum ai putea adormi fix pe sina si nu 1 metru langa.

    • #18

      Stiu un caz concret unde bariera nu era coborata, luminile nu se vedeau pentru ca batea soarele in lampi. Alarma era defecta,iar trecerea era intr-o zona unde trenul il vezi de la.maxim 200 m. Ei, pe.acolo a trecut cineva cu masina si I s-a.oprit.exact pe trecere. Au avut timp sa vada trenul fix cat sa sara din masina… Mama si copilul au scapat. Tatal a fost agatat de masina lovita de tren si sfartecat… deci da.

    • #19

      eu stiu caz.concret unde bariera se ridica inainte de a se termina trenul. am tot zis ca filmez, dar am uitat

    • #20

      Ca sa nu aud ca hai mai las-o ca macane, nu are cum. Iata locatia
      goo.gl/maps/GTU2WJQJDF92

    • #21

      nu acolo a fost. cel putin asa cred. am trecut azi cand il acoperrau cu folie.

    • #22

      m am uitat acum la linkul tau. nu, nu aia e locatia. locația era la cateva zeci de metri de intersectia centura cu cernica

    • #23

      mabed, tu ziceai de altceva. sorry

    • #24

      E ok, eu sunt as in a discuta pe langa subiect.

    • #25

      we should make a club

    • #26

      Fara caterinca, daca stiti niste cazuri din astea, nu ar strica sa le dati de stire undeva in mod oficial. Chestia asta denota probleme grave in instalatia de semnalizare, bariera aia ar trebui sa nu se poata ridica cat timp e un tren in dreptul ei sau se mai apropie inca un tren. Daca li se spune exista o probabilitate sa o repare, ca in caz de ceva exista o persoana asupra careia poate cadea vina.
      Intr-o zi o punga adusa de vant s-a gasit sa se aseze fix pe lampa unui semnal, au intarziat o gramada de trenuri din cauza pungii aleia. In romania am vazut odata un semnal care mai aveai putin si credeai ca e cuib de cotofene, atat era de acoperit de crengi, deci nivelul lor de preocupare e undeva sub nivelul marii.

    • #27

      este bariera de aici. de fiecare data se ridica cand trenul inca este pe linie

    • @scorojit Initial inteleg ideea ta. E normal. Dar cum unii oameni nu inteleg ca trebuie sa te asiguri bine, asta e. Nu sint obisnuiti cu assiguratul la calea ferata. Unde nu te asiguri ca la trecerea de pietoni. Ci mult mai bine si cu grija sa nu te asiguri fix intre sine.

      Cit despre barierele misto care nu se lasa si semnale invizibile sint la ordinea zilei. Luminile alea nu se vad daca soarele bate pe ele, semnalul acustic se opreste cind bariera e coborita. Si daca nu coboara, ei bine, ghinion.

      In sat la mine am o bariera care se ridica dupa ce trece un tren si nu ar trebui ca mai vine unul imediat. Daca tanti aia din gara nu ar vedea fizic bariera ridicata, cred ca ar iesi carnagiu pe acolo. O actioneaza ea. Si asta e din cauza senzorilor montati aiurea in unele locuri.
      Ultima data am vazut ca niste oameni de la Siemens lucrau la asta.

      Si inca un sfat pentru comunitatea de soferi. La trecea de nivel opresti, te asiguri si cind te hotarasti sa pleci pai pleci si o calci. Nu schimbi viteza pe trecere, nu mergi usurel ca se strica bucsa. O tii in ture, nu mergi relaxat de parca ai pleca de la semafor, nu opresti sau incetinesti fix dupa ca mai sint si altii dupa tine.
      Si daca e sa fac psihologia trenului, in general un tren e greu de observat. Pentru ca ori vine de dupa o curba si nu ai vizibilitate ori vine in linie dreapta si tot ce vezi din trenul ala e fata locomotivei. Care se poate confunda usor cu peisajul.

    • #29

      cum zice si super fotbal faceti sesizari. Exista aplicatia civic alert cu care puteti plasa sesizari direct de pe telefon : faceti poza, selectati categoria si scrieti o descriere scurta, adresa se ia prin GPS. Sesizarea este mai apoi transmisa autoritatilor competente.

  8. #30

    hai ca exagerezi. putea si ala cu trenul sa traga un pic dreapta. Dar a avut atitudinea de rahat ca a batmanului…asta vatmanului care l-a lovit pe Lucescu. Uneori un jeep ajuta. Alteori nici un Bentley nu te salveaza. In rest, era o vorba. Doar pe prosti ii calca trenul.

  9. #34

    Cel mai surprinzator din stire e ca merge trenul pe langa centura… ca avea si viteza deja e poveste stilul realitatea net

  10. Chiorul nu va ajunge la pârnaie niciodată, pentru că are protecție EXTERNĂ. El și încă o persoană. Americanii nu uită niciodată un serviciu făcut.

  11. Întreb şi eu ca să mă aflu în treabă:

    Avea cumva căşti?

  12. #41

    Locomotiva aia nu prinde nici 30 km/h…rămâne o singura intrebare: ce căști avea în urechi? Ca cred ca îs o firma bună! 😀

  13. #43

    Biciclistul ala credea ca poate merge cu 100 la ora. Serios, sunt unii care zic ca pot. Si a zis el ca trenul merge cu maxim 50, deci il face fara nicio problema.

  14. #44

    Pariu ca o sa apara pe listele lui Dragnea ?

  15. #45

    Caz concret azi în mamaia, se intunecase și pieton jogging alerga pe contrasens pe blv, 3benzi/sens. Bicicliștii în mamaia merg cu viteza pe banda lor și se enervează pe pietoni. Nu este un mijloc practic de deplasare bicicleta în România.

  16. #46

    Ar trebui o lege pentru bicicliști / motocicliști – pedalezi cu căștile pe urechi – amendă 500 de lei prima abatere, a 2-a abatere 5000 de lei.

  17. #47

    La trecere la nivel cu cale ferata, n-ai nici o scuza indiferent ce fel de amiba esti, pe doua pe 4 sau mai multe roti, biped sau in patru labe.
    Nu stiu daca ii spune, soarta sau ghinion sau asa iti trebuie, ca de mult o cauti cu lumanarea.
    Cam cat de “meserias” poti fi sa te ia trenul in plin, avand in vedere cate calcule fac casele de filme pentru a le iesi scena din prima sau cine stie de cate duble au nevoie pentru reusita si unora le “iese din prima”.
    Trist, dar un pic de atentie nu strica.
    Condoleante.

    P.S. Din partea mea, toti smecherii pot sa se puna in linie pe calea ferata sa-i tina piept chiar daca nu vor afla ca nu le-a reusit.