Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Frumos final. Totusi, nu pot sa sufar reclamele astea la racoritoare. Ma scarbeste total sunetul scos de cei care beau, ii arata cum inghit si apoi acel ”haaaaa” grotesc.
eu prefer reclama de la heineken.aia cu walk in fridge.;-) mi se pare bestiala.asta va fi uitata repede zic eu
#10 NOU
Danutz
Reclama-i superb executata (nici nu ma asteptam la altceva de la Pepsi), problema e cu ideea, ca-i fumata rau… renunt-la-viata-monotona-si-sigura-pentru-a-ajunge-rockstar.
Nu prea vad legatura intre reclama aceasta si restul campaniei dar sa trecem peste… oricum cred ca nu va avea priza la publicul roman… pur si simplu ceva nu merge…
Ooo, da. Mare dezvaluire. Eu am scris pe 28 Aprilie despre campania asta, si am intuit ca e semnata pepsi. De fapt era si simplu. Daca dadeai click drepta pe site-ul eu pot la page info vedeai clar “pepsi”. Ca sa nu mai zic de fontul caracteristic. blog.tulceafoto.ro/campania-eu-pot/ (Aaa, si scuze ca v-am facut “aroganti” 😀
NOU
Frumoasa reclama 🙂 desi ma asteptam la alt final 😛 Bine ca nu a auzit ce spunea nenea de la birouri 😛
NOU
Frumos final. Totusi, nu pot sa sufar reclamele astea la racoritoare. Ma scarbeste total sunetul scos de cei care beau, ii arata cum inghit si apoi acel ”haaaaa” grotesc.
NOU
:-< După titlu am crezut că ai descoperit-o pe Elodia...
NOU
am descoperit-o de la brau in jos, intr-un sex necrofil
NOU
:%
NOU
O reclama,care vine si trece..nimic special.
NOU
sincer, sunt de aceeasi parere. credeam ca iese ceva mai belea
NOU
Ca idee e buna , realizarea e mai slaba 😉
NOU
eu prefer reclama de la heineken.aia cu walk in fridge.;-) mi se pare bestiala.asta va fi uitata repede zic eu
NOU
Reclama-i superb executata (nici nu ma asteptam la altceva de la Pepsi), problema e cu ideea, ca-i fumata rau… renunt-la-viata-monotona-si-sigura-pentru-a-ajunge-rockstar.
NOU
Nu prea vad legatura intre reclama aceasta si restul campaniei dar sa trecem peste… oricum cred ca nu va avea priza la publicul roman… pur si simplu ceva nu merge…
NOU
reclama ii faina. surprising pepsi.
NOU
Destul de ciudată, nimic neobisnuit însă, nu prea are elemente aparte care să o unifice, poate doar exagerarea dimisiunilor obiectelor.
NOU
Ideea campaniei e tare
Reclama e f slaba
NOU
Am descoperit singuri legătura când Pepsi a început campania TV. Campania insipidă, reclamele TV de asemenea.
NOU
Ooo, da. Mare dezvaluire. Eu am scris pe 28 Aprilie despre campania asta, si am intuit ca e semnata pepsi. De fapt era si simplu. Daca dadeai click drepta pe site-ul eu pot la page info vedeai clar “pepsi”. Ca sa nu mai zic de fontul caracteristic.
blog.tulceafoto.ro/campania-eu-pot/ (Aaa, si scuze ca v-am facut “aroganti” 😀