Eu am o părere lejer proastă despre autorul blogului paginademedia. Părere care vine din vremurile când avea încercări jurnalistice și declara prin conferințe că nu contează dacă știrea despre un blog e corectă, el nu va cita niciodată un blogger, pentru că el e jurnalist.

Anyway, omul a făcut, în stilul lui Pamfil Șeicaru, blogul de mai sus, iar ieri a avut un articol pe care eu îl consider de senzație.
A publicat numele tuturor companiilor care își asociază numele, prin publicitate, cu gunoiul moral de la emisiunea Acces Direct.

Urmarea?
Avon a anunțat astăzi că își retrage publicitatea din calupul orar în care Simona Gherghe, actuala centuristă a intactului, transformă gunoiul în hrană pentru mințile putrede ale celor ce o urmăresc. O victorie mică, dar e o victorie. Emisiunile nu există dacă nu există publicitate. Poate Simona Gherghe ar trebui să revină la funcția de centuristă pe bani puțini, nu pe 5000 Euri.

Așa cum observă Vali P., din păcate, în stilul pe care l-au consacrat cu Vodafone, sunt convins că în viitorul apropiat, pe televiziunile trustului vor începe să apară mărturii despre cât de ineficiente/letale/insert whatever here sunt produsele de la Avon. Desigur, în numele informării corecte a populației.

 

Firme care sustin gunoiul emisiunii Acces Direct:

Eubiotic
Nutline
Dero
Vitamax
Colgate
Whiskas
Urinal Akut
Dolce Sport
Oscillococcinum
Avon
Exoderil
Omniasig
M&M
Acc 600
Doncafe
Provident
L’Oreal

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

62 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Oau…. o chestie sub o forma sau alta normala in rromania. sa vedem gunoiul de presa contra avon, vorba ta, dar pana acum totul normal.

    • #2

      de-abia azi s-a intamplat, e nevoie de timp, pentru a concepe un plan de atac inedit

  2. #3

    Ar fi interesant sa se retraga Provident.

    Nu cred ca ar supara pe nimeni o stire despre cat de ineficiente/letale/insert whatever here sunt produsele lor 😀

    win-win situation

  3. #5

    “transformă gunoiul în hrană pentru mințile putrede ale celor ce o urmăresc”

    ei las-o maestre mai moale cu virginitatea telectuala a natiei. Ce vinde vinde. Dupa cum lumea snoaba a netului da click pe gif-urile tale atent selectionate ( unele e misto, unele e maneliste iar altele e pornoace), tot astfel lumea mai putin snoaba si ascultatoare de manele pe fata da cu telecomanda pe accesul din direct. Cand este cerere, e si oferta.

  4. #6

    M&M? Ar fi haios sa se imbrace ca aluna galbena intr-o emisiune:)))

  5. #7

    Nu se va intampla asta, nu ati citit cu atentie comunicatul AVON:
    “ne determina sa retragem spoturile din calupurile publicitare ale acestei emisiuni si sa ne reorientam catre alte sloturi orare de pe acest post tv”

    Deci aceeasi bani se duc la A1, doar ca in alte sloturi orare 🙁

    Exact ce zice si Vali nu au oo suficient de mari sa se retraga complet de la Antena pentru ca apoi, da, vor fi facuti de cacat.

    • #8

      Avon a anunțat astăzi că își retrage publicitatea din calupul orar în care Simona Gherghe, actuala centuristă a intactului,

      iar eu am spus ca…?

    • #9

      Ai spus ca
      “sunt convins că în viitorul apropiat, pe televiziunile trustului vor începe să apară mărturii despre cât de ineficiente/letale/insert whatever here sunt produsele de la Avon.”

      Si eu ic ca nu se va intampla asta atata vreme cand aceeasi bani ajung la A1.

    • #10

      nu cred, acolo e lupta pe tronson orar direct cu maruta. vom vedea

  6. #11

    Gherghe castiga DOAR 5000 de euro ? Poate pe saptamana.

    • #12

      mogulul nu e un generos

    • #13

      Ar merita mai mult. Momentan, are cea mai mare audienta dintre toate emisiunile de divertisment ( 8,2% rtg si 20,9% shr ). Chiar peste Maruta.
      Ca o comparatie , desi sunt la ore diferite , emisiunea de maxim succes “In Gura Presei” are 2,5% rtg si 6,3% shr. Trebuie marit salariul lui Gherghe , sau micsorat crancen al lui Badea, ca asa nu este corect 🙂

    • #14

      @DaniCorban: e o oarecare diferenta. De obicei cei care se uita la Badea sunt mai spre publicul tinta al publicitatii decat cei care se uita la Gherghe.

  7. #15

    Dacă nu erau pe lista aia Nutline și Provident, nu puteam să concep așa ceva. Păi unde vrei să vândă ei, pe National Geographic sau în foaierul operei?

    • #16
    • #17

      Îl citisem deja, dar eu spun aici nu doar că ăla e publicul țintă, ci și faptul că semințele și creditele doar cu buletinul sunt asociate unor asemenea acte de mahala.

      Înainte să-mi sară cineva în cap, da, și eu mănânc semințe uneori, însă dacă ai reclame grețoase în genul celor de la Nutline, e clar că tu vrei să educi publicul în direcția bârfit în scara blocului la o sămânță.

  8. #18

    Isi mai aminteste cineva cand si cu ce a debutat cretina asta de Gherghe la TV? Eu sa zic ca numele ei il stiu din TV de mult mai mult timp.

    • #19

      prezenta ceva gen meteo sau sport, tot la antene

    • #20

      Era știristă la A1 acum vreo ceva ani, până să preia stafela lui Mădălin Ionescu.

    • #21

      ștafeta….la naiba.

    • #22

      Pe Maruta sincer mi-l amintesc bine. TVR2, pletos… de pus in rama nu alta…

  9. #23

    majoritatea sunt branduri de medicamente…

    • #24

      @chris69: confunzi notiunea de medicament cu cea de supliment alimentar. (exceptie face ACC care intra la categoria OTC).

    • #25

      otc=over the counter?

  10. #26

    De ce am impresia ca firmele care cumpara reclama le doare la bascheti de emisiunea in timpul careia se difuzeaza. important e “audientele”.

    • #27

      Nunu, mai important decat audienta e procentul de populatie care va si cumpara acel produs. Ca degeaba ai tu 100.000 telespectatori daca abia 0,1% din ei sunt interesati, spre deosebire de o emisiune de 20.000 telespectatori cu 10% potentiali cumparatori.

  11. #28

    Nu prea inteleg corect problema aici, sincer. Simona Gherghe si emisiunea ei este rea. Este cea mai rea. Nimic de comentat aici insa nu vad cu ce anume o comparam ca sa o blamam asa tare. Cu Maruta? Capatos? Concursul national de talente castigat de copilul ala de urla dupa ma-sa si romanii au spus ca are talent? Zecile de emisiuni “realitisou” regizate de genul infidelitati, fata lui tata, etc?
    Am senzatia ca e cum ai spune ca nu mai mergi niciodata la un restaurant pentru ca ai gasit 2 muste moarte in ciorba pe cand la restul e doar una in farfurie. Vrem sa vb de morala si chestii normale, atunci vorbim de toti. Vrem sa facem bani? Atunci mergem inainte cu ce e pe piata, iar daca 1.8 milioane de oameni se uita la o mizerie atunci suntem si noi acolo, pentru ca aceeasi oameni cumpara din magazine, piete, voteaza, etc.

    • #29

      iti recomand si tie articolul lui tudor galos, de mai sus

    • #30

      d.p.d.v. economic are sens. Tot ce vad din lista sponsorilor, o foarte buna targetare a audientei. Si cum a spus cineva mai sus, pe sponsorii respectivi nu ii intereseaza cu cine isi asociaza imaginea atata timp cat fac bani. Sunt produse ieftine care se adreseaza unui public sarac si nu cu foarte multa cultura. Asa cum tag heuer sponsorizeaza evenimente sportive de calibru, flocinolonul sponsorizeaza hemoroidul de la tv. Simplu!

    • #31

      unde meh, ca in afara de nutline, dero, doncafe si provident, restul sunt produse scumpe ptr buzunarele romanilor.

    • #32

      Am citit articolul ala si comentariul meu a fost o consecinta directa a lui. Eu as fi curios sa vad o lista de asocieri inverse, adica de exemplu Avon cu ce emisiuni se asociaza. Daca renunta la Gherghe si are reclama la Maruta care este marea diferenta? Eu observ insa ceva legat de acest scandal – toata lumea o blameaza pe Gherghe si nimeni, dar nicaieri nu am vazut sa fie mentionata Bahmuteanca. Totusi in filmul ala era Bahmuteanu cea cara isi batea joc de Ioana, sa inteleg ca nici o firme nu are nici o problema sa se asocieze cu Bahmuteanu in continuare si nici Tudor Galos cel atent la calitatea oamenilor de marketing nu a observat acest mic detaliu. Cruciada nu ar trebui inceputa cu cei ce au facut acel film?
      Si o intrebare inocenta – pana acum emisiunea si prezentatoarea erau ok pentru Avon si Tudor Galos iar brusc de la o emisiune doar putin mai scarboasa sunt groaznici? Sa ghicesc, pana acum emisiunea avea niste standarde de calitate si brusc au dezamagit, nu? Nu este doar un alt episod in acelasi gen al emisiunii, e ceva socant si neasteptat iar toti aia 1.8 milioane de oameni s-au aratat revoltati si nu vor mai privi niciodata acea emisiune.
      Referitor la marketing, oare nu e o simpla miscare inteligenta de la Avon care dupa zeci de emisiuni identice in care au fost asociati cu succes brusc se dezic public?

  12. #33

    Saraca Simona, au tabarat toti pe ea, cand, vorba lu Zicatorul, e plin TV-ul de cacat. Si pentru ce? Pentru zdreanta aia nespalata? Toti sunt curve, frate. Bine, Capatos si Maruta, probabil asa sunt ei, asta e caracterul lor, dar Bendeac e mare tarfa, s-a prostituat la Antene si acum vorbeste de Acces Direct? Cabral e tarfa si el, la fel si restul. Nu zic, e urat ce a facut, dar e prima care face asta?

    • #34

      n`am sa uit in viata mea cum zbiera blonda in cauza ca va transforma acces direct intr-o emisiune de mare angajament si ca nu se vor mai promova rahaturi ca pe vremea predecesorului.

  13. #35

    cred ca in total m-am uitat 3 minute la acces direct in 3 ani. Nujt despre ce e vorba acolo decat ca e emisiune gen tabloid. Da toata lumea in curvulita asta si pe cacatul de maruta nu-l vede nimeni ?

  14. #38

    Sunt sigur ca toate firmele enumerate mai sunt nu au nici ele o politica de comert corecta.Asa ca e normal sa sustina o emisiune de cacao

  15. #39

    bai da eu nu inteleg logica. adica am devenit un popor pe prosti perversi si avon + nutline sunt de vina ca noi ne cacam si apoi mancam ce am cacat?

    pai aia au o afacere frate, aia trebe sa vanda. ei nu incurajeaza. ei investesc si li se intoarce investitia. cum adica M&M e de vina ca tinerii de astazi nu au principii si sisteme educationale?

    ce e asta? te pomeni ca ursus e de vina ca s-au taiat salariile in tara asta si nu basescufundatara…

    care este logica?

    daca masele alea proaste de manevra nu s-ar mai uita la astel de emisiuni sponosorii aia tot vor sponsoriza ceva.. nu sunt aia de vina. ci putzezii de prosti – mai exact 1.7 mil suspecti.

    • daca nu dau bani emisiunii de cacat, romanii amatori de cacat nu mai au la ce se uita. ca audienta nu aduce bani,aduce sponsori.

  16. #41

    Apropo, de urinal.
    Am vazut ca mai nou fac reclama la siropul urinal.
    Ma intreb, cine ar vrea sa bea ceva care se numeste “urinal”.

  17. #42

    Felicitari pentru ce? Ca Avon isi face acum reclama gratuit cu miscarea asta? Pai cind a cumparat spatiu publicitar la Abces direct, nu stia ce cacaturi se dezbat in emisiune? evident ca stiau, dar pe ei ii interesa ratingul. Acum, brusc, i-a gasit “onoarea”. mi-e scirba.

  18. #43

    Cu exceptia lui ACC 600 nu folosesc nici un produs din lista aia. Bine, recunosc ca nici nu stiu cu ce se mananca emisiunea aia, da’ fiind la hantene si vazand sictirul tututor banuiesc ca nu am pierdut mare lucru. La revedere, ACC 600.

  19. #44

    Acum am aflat cine e Ioana Tufaru (pe bune, nu e o hipstareala din aia jenanta de tip “eu nici n-am auzit de…”. Inca nu-mi revin. Whoa. Honey Boo Boo is all grown up.

    • #45

      da-ti drumul la degete, cine este duduia… ?

    • #46

      fata Andei Calugareanu

    • #47

      bine, mai baieti, ma duc sa-l intreb pe gogu, ca voi vorbiti in jargon cu mine…:-)))

    • #48

      nu ai auzit de Anda Calugareanu?

    • #49

      Eu da. Cica e mama uneia care a venit la Bahmuteanca in emisiune nespalata in urechi. Si a pus-o renumita curva de cariera sa se spele in urechi, in direct. Si multi telespectatori au achiesat la emisiunea respectiva ( mdaa..normal! ) si asa a ajuns stirea in toate ziarele high quality ( Click, CanCan si Liberatea ) si pe urma a fost preluata de Acces Direct si Gherghe a facut misto de aia nespalata in urechi, dupa care aia a venit in emisiune la Acces Direct si Gherghe s inceput sa isi ceara scuze plangand. Acum ca toata lumea este la curent cu mega-subiectul de interes intergalactic, putem sa trecem mai departe? :))

    • #50

      asta e aia pe care Toma Caragiu o striga: Anda Liebchen, wooo bist Duuuu?

      bine, am inteles partea asta, dar credeam ca e ceva special ce mie imi scapa..

    • #51

      mersi Dani, acum m-ai lamurit.
      de aia imi place aici pe blog, invat permanent lucruri noi…

    • #52

      Si eu :)) Pana ieri, cand am vazut “informatia” online ( nu mai stiu pe ce site ) eram convins ca Acces Direct e tot cu Madalin ala.

    • #53

      Anda Calugareanu a fost o actrita si cantareata cunoscuta, pe final de cariera a avut emisiunea “club Anda(Omidee)” pentru copii si a murit la 45 de ani de cancer. Ioana Tufaru este fata ei si se pare ca are dosar medical pentru retard mental si schizofrenie.
      Altfel spus, un om cu problemele lui si oarecum celebru, sursa perfecta de audienta in ziua de azi.

  20. #54

    eu stiam ca publicitatea merge altfel. emisiune de succes, se bat diversi sa aiba spoturi in cadrul emisiunii. nu invers – baga diversi bani si sponsorizeaza o emisie de cacat..
    pardon, ma scuzati

  21. #55

    initiativa era intr-adevar buna daca se referea la emisiuni de genul, adica sa includa si emisiunile de la pro tv si acasa: happy hour si cancan tv. Asa e doar un atac la adresa Intact, nu are legatura cu emisiunile si calitatea acestora.

  22. #56

    economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-14174944-reactia-antena-group-dupa-avon-retras-reclamele-acces-direct-judecata-jurnalistul-petrisor-obae-afirma-avon-implica-intr-actiune-manipulare-mediatica.htm

    Antena TV Group, compania ce opereaza postul Antena 1, reactioneaza dur dupa ce compania Avon a decis sa-si retraga publicitatea din cadrul emisiunii “Acces direct”. Grupul TV al trustului Intact a anuntat, joi, ca il da in judecata pe detinatorul site-ului Paginademedia.ro, Petrisor Obae, dupa ce acesta a publicat lista clientilor de publicitate care au avut reclama in timpul emisiunii “Acces direct” din 4 februarie. Antena a transmis presei si o scrisoare deschisa adresata Avon, in care afirma ca decizia de retragere a reclamelor de la Acces Direct “nu face decat sa dea curs si sa va implice direct intr-o actiune de manipulare mediatica”.

    /getting popcorn.

  23. #57

    am bagat un comentariu, probabil a intrat in moderare ?
    a inceput razboiul antena 3 vs pagina de media si avon. este timpul pentru popcorn.

    interesant cum tembelii ameninta avon-ul in scrisoare lor deschisa.

  24. #58

    si asa ca idee, eu am urmarit en.wikipedia.org/wiki/Rush_Limbaugh%E2%80%93Sandra_Fluke_controversy

    nu ma astept la ceva de durata in cazul asta, dar sper sa piarda si ei niste bani. chiar daca nu o sa conteze pe final.

    • #59

      tin minte, atunci parca si-a cam supt-o mr limbaugh, overall a fost o pierdere de vreo 5 milioane de paras.

  25. #60

    Ironia sortii face ca o emisiune mizerabila sa fie sponsorizata de Colgate si de Dero.