Cât de haioasă a putut să fie chestia aia a lui Nicu Shordan, că el nu poate amenaja parcurile din cauză că îl obligă nuștiuce să folosească compania municipală înființată de către panarama din Voluntari, iar compania cere de peste 3 ori prețul pieței și nu se poate.
Doar că el trebuia să desființeze companiile astea ilegale de acum 10 luni, de când a fost făcut primar. Și nu a făcut-o, cică din cauză că trebuia să le dea compensatorii angajaților până la sfârșitul anului. Așa că mai bine îi plătește cu salariile direct și îi mai ajută și să facă niște șpăgi micuțe pentru firmele hoților din Voluntari.
Iar acum vine toamna, ne acoperă inima cu ceva, sunt curios dacă o să aibă bucureștiul apă caldă. Bine, știm cu toții răspunsul, greaua moștenire, ce să și faci în doar 10 luni, în afară de nimic, mai exact?
Va fi minunat pe 13 septembrie, când începe școala. Traficul deja e distrus și mai mult decât era, cred că bucureștiul o să fie o parcare imensă în care nu se va mișca nimeni, în afară de mămici care își duc globulețele la școală.
Priceless.
NOU
Acum na….nici blogul acesta nu s-a facut intr-un an de zile. :))
NOU
ahahahahahahaha:)))))
NOU
Flo, you win today’s internet
NOU
@Trian: mai am si eu vreo 72 de internete castigate in diferite zile. Unele de pe vremea de aur a softpedia. Ce fac cu ele?
NOU
@Lucifer, te lauzi la nepoti la fel cum bunicii nostri se laudau cu realizarile din razboi.
NOU
omul a mormait foarte clar ca aparenta lipsa de transparenta e de fapt o totala concentrare a tuturor eforturilor pt rezolvarea problemelor macro. si din acest motiv a fost nevoie de ignorarea totala a problemelor micro pentru ca se stie, dupa ce le rezolvi pe alea mari poti sa le rezolvi si pe alea mici, niciodata altfel. niciodata, niciodata.
sunt convins ca au fost chestii super nasoale lasate in drum de miile de ani de incompetenta dar ce am observat la shordan e ca si-a luat foarte in serios noua haina de peneleu si face totul exact ca prietenii lui, fara informatii, lasa ca stie el mai bine, o sa vedeti cand o sa fie gata, va pup.
NOU
Bucurestiul e failed-city.
Trecand peste nivelul de competenta abisimal al responsabililor – chiar nu stiu, nici la nivel teoretic, care ar fi solutia, sau solutiile pentru rezolvarea traficului bucurestean.
Cate bulevarde largite, cate mii de parcari, fiecare a cateva sute de locuri trebuiesc facute, cate magistrale de metrou noi, cate statii, cate sute de garnituri trebuiesc cumparate ?
Si chiar de ar avea cateva miliarde de euro la dispozitie, nu le poti face fizic, spatiile sunt atat de condensate, incat nu stiu…
Probabil ca as proceda la fel ca Ceausescu dar in sens invers – as nivela toate blocurile alea comuniste si i-as da pur si simplu afara din oras pe toti locatarii, dar si pentru asta ar fi nevoie sa umplem tot porumbul din Ilfov cu suburbii de case, cu scoli si gradinite cu acces pedestru in maxim 30 de minute.
Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi la un cutremur, daca astia nu au fost capabili sa transporte rapid 50 de insi de la Colectiv, daramite sa ii trateze cum trebuie.
NOU
reconfigurarea traseelor de ratb, in special cele de tramvaie, care sunt anchilozate de 50 de ani pe acelasi traseu, scurtat timpii de asteptare, pus controale mai dese si mai riguroase, introdus taxa de acces cu masina in centru ( unde ai 3 linii de metrou si 40 de ratb).
daca largesti bulevarde si mai faci o banda, nu vei face altceva decat sa aduni masini care sa ocupe si banda aia.
ca prim pas, fara efort bugetar suplimentar.
apoi cu management financiar bun, te apuci si schimbi parcul de vehicule, repari linii, cresti confortul calatorilor.
zicea de tren metropolitan. se mai aude ceva? ca mingea trebuia pasata la drulau, sa repare niste linii si sa faca niste gari, la care se angajeaza Orban in campanie
NOU
@Cismaru – nu tramvai. Nu largire de strazi.
Solutiile aplicate cu succes in europa de Vest nu in asia si america sunt:
transport in comun bun, parcari multe, taxe pentru acces in centru, autobuze scolare. Grdinite multe si mici cat mai uniform distribuite.
Nicusor nu mai face parcari ca nu sunt folosite. Idiotul natiei, fa parcari si impiedica parcatul in alta parte si o sa vezi ca vor fi folosite. A scos autobuzele scolare pentru ca sanchi nu erau elevi in ele, asta in plina pandemie cand scolile erau inchise. Doar ca nu le repune la 13 septembrie ca e el idiot.
NOU
Solutia ar fi sa facem o chestie la care ne pricepem foarte bine – furam ce au facut vienezii. Viena e comparabila cu Bucrestiul ca populatie (macar atat, nu dati cu parul):
– toate parcarile platite (era 2.5euro/h acum vreo 2 ani plus 200Euro/2 ani ca sa ai dreptul sa parchezi in zona de domiciliu) – probabil ca aici e nevoie de un plan incremental pe 5-10 ani
– parcari park&ride spre intrarile din oras apropiate de metrou
– transport in comun decent (aici e de lucru macar 10 ani, dar cu un program clar pe pasi probabil ca ii poti convinge macar pe o parte din bucuresteni)
– comasat Ilfov si Bucuresti intr-o municipalitate (gen Brlin, Viena, samd) – in loc de 6 primarii de sector + inca vreo 10 de sate care fut banii aiurea ai doar 1 care gestioneaza tot. Cum asta nu se va intampla in urmatorii 50 de ani, cam orice alta masura e futila.
NOU
@septimiu de acord cu tine, mai putin la tramvaie, care au capacitate de transport mult mai mare decat un autobuz si pot fi o solutie acolo unde nu exista posibilitatea de metrou de suprafata sau tren metropolitan. in rest, fully agree
NOU
Tramvaiele reprezinta un mijoc de transport nepoluant, rapid si de mare capacitate.
NOU
Depinde de tramvaie. Daca sunt in stil metrou usor, cum e 41 sau partial 1 si 32, atunci ajuta. Daca sunt ca toate celelalte – mai mult incurca. Merg incet, sunt neatractive pentru calatori (daca e o linie de tramai dublata de autobuz, multi prefera autobuzul).
NOU
@cismaru. Tramvaiele sunt depășite. Sunt niște oameni mai deștepți decât mine care au argumente mult mai solide. E un articol pe Hotnews despre tramvaiul din Brașov scris de cei de la pro infrastructura. Pe scurt sigur ca încap mai mulți intr-un tramvai dar ca soluție de construcție și deranj e mult mai ok sa mergi pe autobuze electrice autonome sau cu fir. Pe termen lung e mai ok cu alea fără fir… Tu spuneai de reconfigurare trasee. Adică de trasee noi. Investiția inițială și costul tramvaiului în sine se amortizează mult mai greu decât a unui autobuz electric. Solar. Gnc sau alte soluții gri-verzui.
NOU
Eu vad in bula online mereu comentariul “sa avem transport in comun decent si dupa mergem”. In acelasi timp, aceiasi oameni vorbesc foarte mult despre locurile de parcare, ba ca e scump, ba ca nu au unde parca, cea ce ma face sa cred ca merg destul de mult cu masina. Intrebarea este, cand au folosit ultima data un autobuz? In ultimii ani, cand am avut nevoie de autobuz am nimerit autobuze curate, nevandalizate, nu am ramas in drum niciodata. Nu o fi reprezentativ, dar pe rutele pe care am mers eu transportul in comun mi s-a parut chiar decent.
NOU
@babu, costurile cu parcarea de domiciliu deja sunt la fel ca in Viena sau putin mai mari. In fucntie de zona, se plateste intre 400 si 600 de lei.
In rest, la noi nu se face nimic altceva. Singurele solutii propuse sunt marirea preturilor pentru servicii si interzicerea masinilor. Fara ca nimeni sa prezinte alternative viabile.
Fac pariu ca majoritatea celor de pe aici care urla ca ar trebui interzise masinile sau crescute taxele, au si ei masini. Dar in viziunea lor, spera ca preturile sa creasca pana la nivelul la care sunt ei confortabili si in rest jumatate din populatie sa renunte la masini.
Era si un destept pe aici acum vreo 2 luni care insista ca el vrea licitatii pentru fiecare loc de parcare fiindca are 2 masini si este sigur ca are destui bani incat sa castige locurile respective. Asta desi nu si-a permis un apartament cu loc de parcare inclus.
NOU
Nicusor este mai slab si decat Mulgatoarea din Voluntari.Efectiv de tuns de 2 ori pe an omul nu a facut nimic.Zero barat, practic este ca si cum nu ar exista.
NOU
Efectiv eu nu înțeleg relevanța chestiei asta cu tunsul…hă hă, să râdem de Nicu Șhordan că e netuns.Ce primar prost e nicu șordan pt că e netuns!
Deci pe cuvânt eu așa văd că gândesc oamenii! Să mor dacă m-ar interesa dacă ar apărea și cu dreduri și ar trage din bong, dar se pare că dacă e pâine și circ oamenii sunt fericiți și parcă nici apa caldă nu mai e așa rece, nici drumurile de 2 ore jumate de străbătut orașul nu mai durează așa mult, avem freza lui Șordan!
NOU
Eu am văzut tangențial asta cu tunsul. Ce am reținut e ca Mucusor nu are coaie deloc. Ăia făceau mișto de el ca e netuns și în loc sa le dea peste bot și sa zică ca el a venit sa discute cu ziaristii despre problemele reale ale Bucureștiului a făcut o conferință în care a zis ca a ascultat de ei și s-a tuns. Atât de idiot e. Dar când au zis aia ca în 10 luni nu a făcut nimic nu a mai considerat necesar sa facă ceva. S-a tuns. Gata. A făcut ce era important.
NOU
Pana sa fugiti din tara, fugiti din orasul asta in care nimic nu se misca!
NOU
Încerc să fug dar nu am pe unde ! Sunt blocat în trafic !
NOU
Cred că una dintre soluții, care nu stă la mâna lui Shordan, ar fi descentralizarea efectivă a țării, dezmembrarea ministerelor, agențiilor și instituțiilor centrale și împărțirea lor în centrele de provincii istorice. Și atunci s-ar “demagnetiza” și Bucureștiul și ar pleca unii-alții înapoi pe la casele lor, că ar deveni mai atractive pentru toată lumea și alte orașe din restul țării. Deocamdată mierea e la București și cred că va fi mai rău ca acuma.
NOU
Ha ha ha cu ce sa fie mai atractive Zalaul sau Tecuciul dupa descentralizare?Tot sarace vor fi.
NOU
Eu ma refeream, daca ai citit bine, la orasele mari/resedinte din vechile provincii istorice, adica Cluj, Iasi, Constanta, Timisoara, Oradea, Baia Mare, Craiova, Arad, Brasov, Sibiu etc, nu la ce te referi tu. Asa nominalizam si eu Harsova, Titu, Targu Ocna sau metropola Somcuta Mare, jungla de beton careia ii place luxul.
NOU
E valabil sa te uiti la fiecare intersectie cati trec pe rosu + cati blocheaza intersectia ca sa descoperi adevaratele cauze ale blocajelor. Mai ia in considerare si idiotii care parcheaza/stationeaza pe b1. Deci, traficul handicapat din Bucuresti se datoreaza unui cumul de factori din care majoritatea e data de comportamentul participantilor de trafic.
NOU
Super tare, verdictul! 🙂
NOU
Oamenii sunt la fel de idioti peste tot. Diferenta o face “organul” de control si legislatia.
Nu e nevoie sa pui 1000 de politisti in intersectii. E suficient sa pui 10 000 de camere video si un soft care sa trimita amenzile acasa. Cand s-a facut numarul de amenzi neplatite il dai in urmarire si ii rechizitionezi masina. In 6 luni o casezi – licitatie cu pret minim, daca nu se adjudeca pretul o dai la fier vechi. Si obtii mai putine masini in oras, mai mult TVA incasat de aia de trebuie sa isi cumpere alta masina.
NOU
Haide boss, vrei sa scoti militia la dat amenzi…
Pai in tufis cu radaru cine mai sta?
NOU
Pai si militia tine de PMB? Bode ce zice?
NOU
Asta pare sa fie o convingere fundamentala de-a ta (ca romanii / bucurestenii sunt prosti), asa ca nu o sa ti o schimbe nimeni, dar te inseli. Poti sa respecti si mama regulilor, traficul va fi tot un dezastru. Comunistii au distrus orasul si nu mai poate fi reparat decat prin demolari.
NOU
Senor, imi permiti sa zic ca in Ardeal si Banat si Moldova si toata tara e mai bine ca la buCUResti, oriunde e mai bine ca in satul cu Dambovita pe mijloc.
NOU
Unde in Moldova?
NOU
@Niles: la Brăila.
NOU
Normal, in conditiile in care eu vad in spatele blocuri mai multe masini decat trec printr-o “metropola” din tara intr-o zi.
Se vede cat de bine e cand se “ridica” un oras, in cazul Clujului, care s-a transformat intr-un haos generalizat cum a inceput sa se apropie de populatia Berceniului.
NOU
Nu am cum bai … pur-si-simplu nu am cum sa nu raspund la mizeria asta cu superioritatea moldovei, banatului si ardealului.
Deci, @Edi, posbil sa ai dreptate.
Dar explicatia completa este mult mai “adanca”: de 30 de ani incoace, toti falitii needucati, muritori de foame si fara dinti in gura din toate orasele si satele de kkt din moldova, ardeal, banat au fugit de saracie si wc in curte la Bucuresti cu ideea sa se umple de bani.
Asta pentru ca perspectiva la ei acasa – casa aia a lor care e de kkt (doar de-aia au fugit de acolo, la fel ca si satele si orasele lor de kkt) tocmai pentru ca ei si parintii/bunicii lor sunt/au fost prosti, needucati si lenesi asta explicand perfect cum au ajuns locurile alea sa fie de kkt – era sa moara de foame si sa mai puiasca inca o generatie de faliti needucati, muritori de foame si fara dinti in gura cu wc-ul in curte.
Asa ca au venit gramada in Bucuresti si au adus cu ei din satele si orasele de kkt din moldova, ardea, banat si lipsa de educatie, de igiena, gaina pe balcon, porcul in spatele blocului, parcatul ca pe ulita si toate celelalte mizerii care au transformat Bucurestiul in ceea ce este acum.
Multi dintre “viniturile” astea au ajuns prin functii de decizie, chiar si primari, cum ar fi un securist betiv si turnator de la Constanta, si au facut fix ce au vazut ei in kkt-urile lor de sate si orase care arata ca dupa bombardament.
Familia mea e in Bucuresti de 3 generatii, cam de prin anii’40. Iar bunicii si parintii mei au facut EFORTURI sa ajunga aici si au inteles sansa pe care au avut-o si au construit ceva si au avut grija de orasul asta pentru ca le pasa de ce au construit si de ce lasa copiilor lor. Ceea ce cocletii care se tot muta de 30 de ani in Bucuresti nu fac, pentru ca pe ei ii doare lupa de orasul asta, scopul lor e banul imediat, nu conteaza cum, nu au planuri pe termen lung si se comporta ca pe maidanele unde au crescut ei.
Pe mine mascut-cresccut aici, ma DOARE CEL MAI TARE halul in care arata Bucurestiul dar niciodata nu o sa vorbesc asa despre orasul asta oricat mi-ar fi de rau. Ori fac ce tine de mine sa fie bine, ori plec daca e asa de rau acolo.
DISCLAIMER 1 – sunt convins ca exista si exceptii, oameni de calitate care s-au mutat in Bucuresti din alte zone ale tarii … pentru restul, bai boss-ilor, ia nu mai mancati voi kkt pe la colturi despre Bucuresti si ori faceti ceva sa fie mai bine ori ia hai inapoi de unde ati venit ca nu va tine nimeni cu forta aici?
DISCLAIMER 2 – tocmai m-am intors dintr-o vacanta prin Moldova/Bucovina … drumurile rupte cam peste tot (in special IN orase/sate) iar majoritatea satelor/oraselor prin care am trecut sunt o GHENA. Si cam la fel arata si alea de pe ruta Bicaz-Gheorghieni-Ciuc-Brasov. Cu o mica mentiune, parca la Sf. Gheorghe, Gheorghieni, M. Ciuc s-au mai “spalat” lucrurile putin. Deci mars de-aci cu civilizatia si traitul mai bine decat in Bucuresti.
NOU
@Cryptoprocta ferox din limbajul tau as spune ca esti fix la fel ca cei pe care ii acuzi, doar pentru ca ai 3 generatii in Bucuresti nu ai puncte in plus, practic cred te-au stricat viniturile ca altfel erai de nota 10:)).
Si eu am umblat Ardeal, Banat, Maramures, Moldova si putin Muntenia, drumurile-s la fel de bune/rupte peste tot, totusi as avea pretentii mai mari de la Bucuresti decat de la un sat din Maramures aproape de granita cu Ucraina, dar aici ai vrut sa arunci cu rahat ( de Bucurestean de 3 generatii :)) ), adica fix cum fac altii care vin din diferite zone alte tarii in Bucuresti si arunca cu rahat inspre Bucuresti.
Imi place la nebunie cum toti (sau cei mai multi) sustin ca nu mai vor sa primeasca “imigranti” din alte zone in orasul lor pentru ca se aglomereaza, dar in acelasi timp spun ca unde sunt ei (Bucuresti sau unu din celelalte 4 orase ok alte tarii) e miezu si alte alternative inafara de astea nu exista.
Oamenii pot avea o viata buna si in orase mai micute, (ex: Drobeta, Focsani, Hunedoara, Piatra Neamt), nu toti tre sa traim in top 5 orase din tara. Problema e ca oamenii de acolo, in special tinerii vad in spatiu public ca alea-s condamnate atat de politicieni cat si de cetateni asadar nu se gandesc nici macar sa ajute la dezvoltarea orasului lor, renunta din start si pleaca spre alte zone mai ok. Da, in zonele alea “naspa la ora actuala” o sa ai venituri ceva mai mici acolo dar si costuri mai mici.
Nivelul de trai nu tine doar de venituri si cat de mare e orasul in care stau sau langa care stai, e un cumul de foarte multi factori. De fiecare data cand mai acuzati un “taran”, mai vin 2 la voi in oras :)). Toti “orasenii” au radacini de “tarani”, nu erau civilizati (decat f putini) din nastere.
Am vazut cateva generatii de “tarani” ajunsi la oras, cei acceptati se civilizeaza, dar daca razi de originea omului doar pt ca a avut ghinionul sa se nasca cine stie unde, mai rau faci pentru ca o sa-l doara-n cur de orasul tau.
Clar Bucurestiul are unele avantaje, dar nu toata lumea are nevoie sau le vrea. Bineinteles voi promovati in continuare ca restul e caca, dar nu va mai plangeti ca se tot aglomereaza si sunteti invadati.
NOU
@basti…multumesc …parca mi ai luat vorbele din gura.
@ crypto….viniturile nu sunt responsabile de managementul orasului…nu sunt ceilalti responsabili pt lipsurile tale. Unii oameni, aia cu mai multa scoala ca noi doi la un loc, au stabilit CA CAlitatea vietii nu e data doar de venituri…ci de un cumul de factori. Apropo la ce te ajuta ca esti de 4 generatiii in buCUResti si la iarna nu ai apa calda si caldura?
NOU
Auzi la ala, 4 generatii de bucuresti, dar ce esti cumetre, din casa regala? Esti jupan, frustrat, au ras copiii de tine la scoala?
NOU
Acest oras nu a fost niciodata gandit pentru numarul de locuitori pe care ii are. Mai mult nici o administratie indiferent de coloratura politica nu s-a gandit la dezvoltarea suburbana a orasului. Sa vin sa-i cer unui primar proaspat uns in politica sa rezolve in 10 luni ceva ce nu s-a facut 30 de ani mi se pare neproductiv si frustrant din toate partile.
Imaginea privind bugetul PMB si mai ales manevrele facute de Firea sunt intr-adevar sinistre, dar exista un punct de la care plecam si nu ar strica sa stim unde ajungem. Ceea ce vad acum de la ND este doar o prelungire a situatiei curente prin mufarea a altor oameni la bani publici. Videanu schimba bordurile de se plictisea, banuiesc ca aici o sa fie ceva mai greu de tipul: servicii de consultanta pentru dezvoltare urbana durabila. Si uite asa, in 2024 vine doamna Firea si mai ia un mandat fluierand pentru ca na romanul uita repede.
NOU
Atunci când Bolojan a devenit primar al Oradiei, în prima săptămână a luat la puricat departamentele primăriei și le-a închis pe cele care erau sifonau bani către pesede sau alte partide, iar oamenii respectivi, concediați.
La fel a făcut și când a câștigat șefia CJ.
Dacă ăla de la Oradea poate, Nicușor de ce nu poate? Plm, dacă-i atât de incapabil să-l sune pe Bolojan că bistoș îi dă la puber totul mură-n gură.
NOU
Bine, din toti care au comentat nimeni nu zice de reteaua de termoficare ca se lucreaza non-stop la modernizarea ei. Pana acum doar se carpea ca nu erau bani pentru modernizare, trebuie redirectionati catre alte proiecte smart si vitale pentru Bucuresti, gen cateva fire de iarba pe o statie de autobuz ca sa avem Bucurestiul verde. Traficul e o problema si nu o sa se rezolve intr-un singur mandat, cine crede altceva e naiv. Centura ar mai elibera un pic din trafic, dar si acolo doar acum se lucreaza la nodurile de legatura, de ce s-au asteptat atatia ani, e simplu de raspuns. Solutii fanteziste ca-n Viena in Romania sunt de-a dreptul hilare. Noi inca mergem pe principiul sa se faca, dar sa nu ma coste nimic si s-a vazut la ce comenta lumea pe aici(unde se presupune ca sunt niste oameni mai cititi) la articolul cu parcarea din spitalul din Cluj. Vreau conditii ca afara, dar pe mine sa nu ma coste nimic si sa nu fac nici un sacrificiu pentru asta.
NOU
Nu mi se pare corect să-i cerem după doar 10 luni lucruri cum ar fi să nu mai doarmă și să nu se oprească din făcut nimic. Mai are și el de luat un salariu, de dus o ciorbă acasă, trebuie să dea și șpagă la frizer, e păcat să ne luăm de el acum. Să mai așteptăm 2-3 ani, atunci o să fie bine și ne vom convinge că Bucureștiul poate arăta ca un oraș european. LOL.
Mi-e scârbă că am ieșit să-l votez (și încă țin minte cu ce ură pe GF ne-am dus să facem asta), am zis să scap de lighioana aia și am votat preferatul trotinetiștilor epilați, ăia tineri și mult prea liberi pentru gusturile mele. Mno, m-am ales cu încă o flegmă pe obraz. Nu se va mai întâmpla.
NOU
Ai bre și tu răbdare! Nu s a făcut nimic 30 de ani și acum vreți totul deodată! Ce mai contează dacă îl așteptăm pe Nicușor sa și facă treaba câțiva ani??….Răbdare și tutun!
Lucrurile se vor mișca dar în stilul balcanic-latin cu influențe orientale.
NOU
Nicusor stia foarte bine in ce se baga. Stia foarte bine care e situatia bucurestiului. Extrem de bine. Cu toate astea a tinut mortis sa fie primar. A promis ca face si drege, fix ca orice alt candidat. Boon. Nu ti-a pus nimeni nicusoare pusca la cap si nu te-a obligat sa candidezi si sa promiti. Ai facut-o de comun acord cu staffu. Ca n-ai fost de capu tau. Ai avut spate puternic. Voi toti ati discutat strategii de campanie de plm. V-ati lins in kur reciproc, v-ati laudat unii pa altii, vai ce bine o sa fie. Ati facut aliante, v-ati infratit cu dracu si cu tatsu. Si schema a mers. Nicusor a ajuns primar. Si acu o da la intors. Ca e greu, ca mostenire ca plm. Sictir ba! Stiai care e treaba. Stiai in ce te bagi.
Eu care stiu bucurestiul doar asa ca cetatean si nu stiu dedesubturile șerpariei din administratie, n-as accepta nici pe 100.000 euro lunar sa fiu primar in bucale. Tu de ce ai vrut ma, sa ajungi musai primar? Ca sa te vaiti acu? Si extinzand intrebarea: de ce ar vrea x sa ajunga musai presedinte/ premier/ ministru…etc? Raspunsu cred ca e dincolo de toti astia. E la aia care le tin spatele. La grupurile de interese, cum le zic astia in presa. Aia tre sa umple buzunarele. Serparia prea mare si prea adanc infipta in tarisoara asta. E maligna treaba.
NOU
Pe aici nimeni nu vrea sa dea la pedale 😀 :)).
Probat de mine seara cand e haos, aprox ora 5:30-6. Ma misc mai repede cu rolele prin Bucale decat ma misc cu masina.
NOU
Nicușor Dan – n-a furat, da’ nici n-a făcut.
NOU
Cel mai amuzant e ca aia de fac si fura par a avea suficienti bani pentru ambele, in timp ce Nicusor se crede in ’93 sa ne planga ca nu sunt bani nici de apa.
NOU
Autobuze scolare pt TOATE scolile 1-5 si se rezolva cu mamicile care duc globuri la scoala. Daca se poate in Istanbul se poate si la noi
NOU
Habar n-ai despre ce vorbesti, s-au facut in sect. 3, inclusiv pentru cea mai mare/popualta scoala din oras. Umblau goale.
NOU
Putea să-i desființeze fără să-i plătească?
NOU
așa mai bine cum a zis Cetin, să-i plătească fără să-i desființeze! Geez!:))))))))))))
NOU
Ar trebui un om in 10 luni sa rezolve toate problemele unui oras ca Bucuresti cu admistratia locala existenta, pe care o stim cu totii pe ce criterii este formata?
Omul incearca sa rezolve problemele din interior spre exterior, ceea ce mi se pare normal in orice afacere, familie, primarie, tara, etc. dureaza? da. este greu? da. se va intampla? poate.
Cine l-a votat si intelege ce vrea sa faca, intelege. cine se uita pe strada si zice ca nu a facut nimic, l-a votat degeaba si cred ca are de fapt alte viziuni politice.
NOU
Pana la urma tot eu ca alegator sunt vinovat daca nu sunt multumit cu ce vad la exterior si am alte viziuni politice !? foarte convenabil.
10 luni este un timp rezonabil in care sa se simta ceva palpabil, macar la nivel de trafic rutier, nu cred ca are nimeni pretenita sa rezolve TOATE problemele din Bucuresti.
Trebuia in campania electorala sa spuna fix ce ai spus tu, adica teoria asta frumoasa cu problemele din interior spre exterior, filozofie fina care nu prinde la pulime.
Daca stii ca este o functie grea , asta de primar general, de ce te-ai mai bagat !? Te-a obligat cineva !?