S-a terminat campania Veka. Această postare nu face parte din campanie sau ceva, doar am vrut să marchez momentul, pentru că e una din cele mai smart campanii la care am participat și la care, la propriu, am pus umărul.

Prin urmare, mă aștept să nu fie menționată la niciunul din festivalurile de șușanea pe internet care vor veni, pentru că e o campanie care are rezultate, e bună, e concretizată și în teren, prin Big Build, deci nimic din ce e util pe scenă, reach și alte chestii importante.

Dacă vreți să ne comparați, care din noi a fost mai șmecher și mai haios, clipurile sunt aici.

Și nu uitați:
VEKA NU E TERMOPAN!!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

16 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Or fi mișto Veka, dar am trimis cereri de ofertă către mai multe companii, iar cei de la Veka nu mi-au răspuns nici la a doua. Probabil au deja destui clienți în urma acestei campanii…

    • Salutare! Ne pare rau ca ai intampinat aceasta situatie. Ne poti da mai multe detalii pe sales@fereastraveka.ro? Multumim!

    • #3

      Numai e nevoie, că mi-au răspuns de la Qfort.

    • Am trimis cerere de oferta pe mailul de pe site, cu toate dimensiunile, detalii , etc.
      Mi-a raspuns cineva dupa aproape 3 zile….ca daca vreau oferta sa completez formularul…probabil i-am deranjat ca trebuia doar sa bage dimensiunile intr-un program…voiau doar sa exporte…
      Am comandat de la Qfort.
      Dar DA, geniala campania

    • Am inteles Cetin….

    • Sa stii ca au raspuns in cazul meu, chiar prompt.

    • Qfort is smecheri, cel putin in oras la mine. Au tamplarie si geamuri bune, le am de prin 2012 si n-am nicio problema cu ele.

      Ceva asemanator am patit cu Lindab. Cand am facut casa am luat acoperisul de la ei, urmand ca burlane & shit sa pun mai incolo. Am tot amanat pana in toamna asta, cand i-am sunat, le-am trimis o cerere de oferta si nimic, cateva zile.

      M-am urcat in masina si m-am dus la sediul lor, care e in afara orasului. Intru la ei, batea vantul. Gasesc un receptioner, ii zic ca am nevoie de cineva de la vanzari, se duce in spate unde au o hala mica si unde cred ca erau restul si dupa 10 secunde incepe sa urle la agentul ala de vanzari care era in spate – “haide ma ca ai client! cum adica sa ii zic ca e inchis? Pai atunci inchide tu poarta, cum sa fie inchis, ca e 12 ziua. Pai hai si vorbeste tu.” Asta in timp ce ala de dincolo urla.
      Revine la mine receptionerul, isi cere scuze si zice ca au ceva utilaj nou adus din franta, cu niste francezi si trebuie sa stea cineva cu ei acolo.

      Ii zic ok, dar nu poate sa ii lase doua minute sa il intreb niste preturi, ca pe site nu sunt, sau macar sa imi raspunda la cererea de pe mail. Se scuza si imi zice sa vin in alta zi.
      OK, Bilka de la Dedeman it is. M-am dus acolo, oamenii amabili, am luat ce aveam nevoie, am aranjat transport si am plecat acasa. Le-am montat, totul ok.

      Dupa vreo saptamana ma suna unul, zice ca e de la Lindab, ca are un mail de la mine si ma intreaba ce e – cerer de oferta sau comanda? Ii zic ca scrie mare pe template cerere de oferta, si nu am cum sa fac comanda ca nu sunt afisate preturile, ma-ntelegi? Comand ce?
      Zice ok, pai si cum facem? Zic – nicicum, la revedere.

      Pacat de ei, ca produsele sunt bune si scumpe, dar as fi facut un efort.

    • #8

      Un Ad Hack cum se face…

    • #9

      @EchipaVEKA am primit mesaj de la unii ziși astraroger. Când m-au contactat ei, deja plătisem la qfort.

      Fac mai multe lucrări și observ tendința asta de a fi ignorat. Am dat mail-uri la tot felul de firme, pentru tot felul de lucrări. Mai puțin de un sfert răspund și din cei care răspund, după ce intru în detalii și pun câteva întrebări, pentru a înțelege și eu mai bine despre ce e vorba, doar 1-2 mai continuă conversația.

      Nu sunt chiar un client comod. Pun multe întrebări și încerc să obțin mai multe opinii, înainte de a face ceva, poate greșesc eu.

  2. #10

    Reclamele in sine sunt slabute, umorul e un pic cam fortat. Probabil ca ferestrele sunt mai bune de atat.

  3. #11

    Inseamna ca e verde la critici. Poate aflam si alt fel de informatii…

    • #12

      e verde la critici de care?:)

    • #13

      …La materialele si serviciile Veka, de la clientii care au raspuns pozitiv campaniei…

  4. #14

    As avea doua titluri pentru urmatoarea campanie, sigur va fi mai reusita ca asta ce-a trecut:

    “Veka nu e de căca” si

    “Proaste nu-s Veka, cum e Veorica!”

  5. #15

    Mda, eu tocmai am cumparat termopan e de 14000 EUR Salamander, culoare/comanda speciala.
    Si trebuiau sa vina la sfarsitul lunii octombrie.
    E 8 octombrie si ma cert cu ei, ca nici termen de livrare nu imi pot da, cretinii dracului!

    Nu pot tencui cladirea, sunt blocat, iar timpul asta frumos era oricum o minune, dar o minune de care acum imi bat joc.

    • #16

      pentru ca consumul duduie!
      s-au aruncat multi bani de la stat catre electorat!