M-am plimbat în weekend prin mai multe mall-uri și magazine, în căutare de diverse. Și am observat o chestie interesantă. La toate magazinele care aveau reduceri erau afișe care spuneau DISCOUNT -30%! Înlocuiți 30 cu ce număr doriți voi, numărul e irelevant.

Ce nu înțeleg cei de la marketingul respectivelor magazine și de altfel mi se pare normal, având în vedere că Spiru Haret a tot scos absolvenți pe bandă rulantă, este că discount înseamnă reducere. Și când spui că oferi o reducere de -30%, conform artimeticii de clasa a 3 a, de fapt crești prețul cu 30%, pentru că minus cu minus face plus în orice situație.

Dar e ok, la urma urmei, nu e chiar atât de important, nu?

Nu luați în seamă și analfabetismul de la Domo, ei au marketeri unguri, pentru că Domo aparține unor unguri bulgari/arabi. Prin urmare, mâine vor ieși și vor spune că e un marketing stunt și că anumit a fost făcut așa.

My bad. E de fapt UITATE.

domo analfabeti