M-am plimbat în weekend prin mai multe mall-uri și magazine, în căutare de diverse. Și am observat o chestie interesantă. La toate magazinele care aveau reduceri erau afișe care spuneau DISCOUNT -30%! Înlocuiți 30 cu ce număr doriți voi, numărul e irelevant.

Ce nu înțeleg cei de la marketingul respectivelor magazine și de altfel mi se pare normal, având în vedere că Spiru Haret a tot scos absolvenți pe bandă rulantă, este că discount înseamnă reducere. Și când spui că oferi o reducere de -30%, conform artimeticii de clasa a 3 a, de fapt crești prețul cu 30%, pentru că minus cu minus face plus în orice situație.

Dar e ok, la urma urmei, nu e chiar atât de important, nu?

Nu luați în seamă și analfabetismul de la Domo, ei au marketeri unguri, pentru că Domo aparține unor unguri bulgari/arabi. Prin urmare, mâine vor ieși și vor spune că e un marketing stunt și că anumit a fost făcut așa.

My bad. E de fapt UITATE.

domo analfabeti

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.