Azi am fost la Constanța, cu diferite trebi, care de care mai interesante (de asta nu le-am răspuns celor care mi-au trimis diverse mesaje, pentru că Orange are semnal doar în localitățile mari, dacă o iei puțin pe arătură constați că ai în buzunar doar o cărămidoacă extrem de scumpă).

Mergând eu așa, pe autostradă, am realizat că nu mai vreau altă mașină în afară de Logan. De ce? Simplu.

Pentru că pe banda întâi ne târâiam noi, aștia amărâții, cu maxim 140 kmph. Mai un Touareg, mai un Renault sau o Kia, toate se târâiau leneșe, cu viteza asta de croazieră.

În schimb, pe banda a 2 a ne dădeau praf Loganuri. Vrrrrrrrrrrrrrrum, Logan. Vrrrrrrrrrrum, alt Logan. Jur că a trebuit să mă uit la kilometraj să văd că am 140 ca să nu cred că stau pe loc cumva.

La un moment dat am fost curios cu cât merg băieții din sicriele argeșene și m-am luat după un Logan MCV, cu un număr ceva cu UZR. La 170 kmph am abandonat, nu avea nici un sens, mai ales că omul avea impresia că facem o liniuță și se tot uita în retrovizoare, mândru nevoie mare.

Oare acolo la reprezentanță la Dacia nu le spune nimeni băiețeilor ăstora că deja la 170 kmph, Loganul ăla e doar un sicriu zburător?

Foto: agenda.ro

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

103 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    la 170 de km/h orice masina este un sicriu zburator…singura diferenta este pretul de achizitionare!

  2. uite, nu vă supăraţi, dar la noi în R. Moldova se spune “Dacia Lighean” sau “Dacia Lohancă” 😉

  3. tare cu “dacia lighean”.asa e cu oamenii inconstienti … cand o sa faca accident , asta daca scapa cu viata, o sa iei ia o dacie mai noua, din aia 4×4

  4. ma… aia e moaret curata… am avt un mic accident si io cu logan… si sincer as fi preferat sa fiu intr-un tico/matiz decat in acel logan…

  5. Hahhahaha prea tare! @dumitru: Dacia Lighean :)))

    @arhi: tine de cretinitatea fiecarui sofer: el crede ca are masina de formula 1 si aia e o amarata de dacie.

  6. #6

    nu ne supăram însă care este motivul pentru care se numește “Dacia Lighean” sau “Dacia Lohancă”?

  7. Întradevăr, MCV-urile ating 170 km/h dacă au suficientă linie dreaptă. Am pățit-o și eu cu un „curajos”, care m-a urmărit un sfert de oră pe autostradă numai ca să mi se așeze în față. A trebuit să mă lepăd rapid de el pentru că se postase la 25 de metri de mine (probabil ăla fusese țelul lui în ziua aceea) și situația mi se părea potențial periculoasă.
    Explicații există: mașinile sunt noi, garanție, service autorizat, relativ puțini kilometri rulați etc, deci toate premisele ca băieții să încerce nebunii, asta în timp ce niciun producător consacrat nu încurajează depășirea a 70% din posibilitățile mașinii.

  8. #8

    mda… ca aia care au Audi si rup pomul in 2 scapa cu viata, NOT.
    Poti sa ai ce masina vrei, prostia umana nu e redusa de tipul masinii.

  9. #9

    la un accident la 170 sau chiar mai putin, de obicei diferenta e daca pot sa tina sicriu fara capac, sau doar cu el pus.
    Pe principiul…el si-a luat BMW…si uite la el…parca e viu.
    NCAP-ul se face la 60 la ora…

  10. hmm, da’ din ce masini ai sanse 100 % sa scapi daca te lovesti de ceva cu 170 km/h?

  11. #11

    Zboara Nova, zboara..

  12. #13

    Si zi asa , musterii aia meseriasi intr-ale sofatului nu sunt muieri, ha ?? 🙂
    Sa te crezi regele soselelor intr-un cazan si mai ales sa nu stii ca o viteza constanta ( si legala eventual ) te aduce la destinatie nu numai in timp real dar si in siguranta ,se numeste cumva …….la naiba, imi scapa cuvantu’ !!!

  13. Deci daca imi zici ca avea CT XX UZO ar fi prea tare. De obicei loganistii cu 1.6 16v se cred posesori de aston martin. Frate 101 cai, trage mai bine!

  14. #15

    pai 170 iau si eu cu Ibiza mea de 70 de cai…2 persoane si fara bagaje … la 5 persoane am limitare la 160 :)) Si rampele cu zapada nu le mai sui (pentru brasoveni…da str. Matei basarab m-a intors din drum).
    Pb nu e viteza. Pe autostrada nu risti frontale. Pb e de faptul ca nu e chiar ok sa ti masina la 100% din potential si nici stabilitatea nu e punct forte la Logan (nu ca ar fi la Ibiza)
    *Disclaimer: viteze de 150 – 170 am avut doar cu strada goala si maxim 20 km din cei 30 000 ai masinii

  15. Astia in Logan is asa de frustrati sau in general posesori de masini ieftine si8 proaste

    Ma uit cat de mandri trec pe langa mine probabil in mintea lor cred ca daca eu cu Passatu merg cu o viteza mai mica ligheanu lor cu roti e mai smecher … deh doar e masina nationala adic pt prosti … stai sa vezi cand o sa se umple drumurile de DUSTERE ca deh is destui ciumpalaci care o sa ia in leasing jeepan autohton …

  16. @ lscx62, pentru că chiar arată ca un lighean sau lohancă 😉

  17. daca stai sa te gandesti, ce ti-e 101, ce ti-e 1001
    Dacia Veyron

  18. #19

    Bai da’ sunteti fenomenali, daca unu cu o masina gen logan, ca e in discutie, merge cu 170 dupa un bmw, audi , kia, tuareg si ce mai vreti , moama frate vrea sa ma intreaca. Eu am cielo, si merg cand ma apuca pe autostrada – spun cand ma apuca ca merg des, uneori mai tare uneori mai incet – ii dau 170 -175 cat poate , care e problema ? , si da omu poate se uita in oglinda des ca poate il ajungeai si vroia sa se dea la o parte , ce zici de asta ? Care e problema daca ala cu tuareg si-a luat jeep si merge cu 140 la consum si ala cu loganu il doare in paispe. Asa am mers ultima oara spre constanta, 170-175 si cand am iesit de pe autostrada – cunosc drumu foarte bine – un bou un insgnia s-a stresat in spatele meu , ca eu am cielo si el nu poate sa ma depaseasca, cu flash-uri kkt, m-am dat la o parte , in 5 minute l-am depasit ca era bou, si nu am facut vreo tampenie cum ar crede unii, pur si simplu am plecat mai devreme in depasire . O natie de soferi tampiti si necivilizati, as scrie pagini intregi cate am vazut la noi si cate afara. LA KKT CU TOTI RATATII CARE AU MASINI MISHTO SI SE ATACA CAND SUNT DEPASITI DE CIELO SAU LOGAN ( ma rog sunt sceptic, nu mi-as lua logan vreodata ).

  19. #21

    @camionagiu: pai e doar un 0 diferenta…deci tot aia

  20. #22

    de fapt motoru in 16 valve e un motor bun. doar ca forma loganului, “trenul de aterizare” si …aaa…SOFERII strica tot.
    4 valve pe cilindru merg altfel. Si si cutia e buna la 1.6 16 valve.
    Si eu am 4 valve / cilindru, dar o mare pb…doar 3 cilindrii 🙂

  21. nr 1 cam are dreptate

  22. Pe drumurile noastre orice masina la 170 la ora e sicriu pe roti. Oricum sunt curios totusi daca tu mergeai cu 140 si aia cu 170, militienii cu Seat Cupra si Subaru unde erau? ca parca s-au investit bani grei in dotarea militiei autostrazi

  23. #25

    militienii cu Cupre se certau cu aia de la Seat sa sch ceva pe garantie. Iti zic eu…merci cu caseta de directie cu joc si ei zic ca totul e ok…ca na…mai ai 2 luni de garantie…si apoi caseta costa “doar” 5000.
    Bani nu s-au investit ca erau doar donatii pe termen limitat si era Leaon Cupra si Mitsubizi Evo parca, nu Subaru

  24. #26

    mitnick, am trecut pe langa unii care pazeau o strada, aproape de bucuresti. nu s-a intamplat nimic:)) sincer, mi-a tzatzait putzin posteriorul ca o sa se ia dupa mine. din fericire, suntem in rro

  25. #27

    @arhi: eu dupa 4 beri am testat ce poate masina…am trecut pe langa radar, dar radaru era la iesirea de la chiajna, l-am vazut, am iesit, am intrat pe retur…cred ca m-au asteptat bajetii ceva timp la 5 km mai incolo.
    pai nu pun cu cap radaru’. chiar si pe autostrada sunt zone care te imbie. ca doar nu ii dai 180 pe pod ca stii ca nu sunt in stare sa lege podu de asfalt.
    *Discleimer: sunt un cretin coclit ca m-am suita la volan dupa 4 beri

  26. #29

    centura de la ploiesti nu e terminata inca…dar ai o senzatie de rollercoster la fiecar pod, ceva de speriat. Sa face vezica in tine ca limbricu-n cola.
    O fi vre-o stiinta geniala aia in care trebuie sa pui polobocu’ sa vezi alineare?

  27. Autostrazile din Romania nu sunt piste de Formula 1. Indiferent de ce tip de masina aveti , ar trebui sa se respecte regulile pentru circulatia autovehiculelor :
    130 km/h pe autostrazi, 100 km/h pe drumurile expres sau nationale europene (E) si 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoria A si B;

    Nu pot sa inteleg , de ce se grabesc unii soferi sa ajunga la cimitir?

  28. #31

    Nu pot sa nu remarc comentariul rautacios la adresa companiei Orange Romania… Platesc bine cei de la Vodafone? :)))))))))

    • #32

      cichicean puiu, daca ai fi citit blogul asta cu 2 luni in urma, observai ca a avut reclama orange. unul din atributele unui blogger este ca e obiectiv si in general i se rupe de parerea companiilor. compris?

  29. Pentru mine loganul este la fel ca si pentru tine un sicriu !!

  30. #34

    @cichicean: nu platesc infiorator de bine. Am lucrat la ai 6 ani. :))

  31. #35

    1. Citesc blogul tau cam de un an si ceva.
    2. Nu am treaba nici cu Orange, nici cu Vodafone. Si nici abonament, ca-s sarac.
    3. Era doar o remarca.
    4. Compris.
    5. Spor la scris si atentie la troieni, sa nu-ti pocneasca condensatoarele.(da, stiu, corect se spune capacitori).
    6. :)))

    @Lucifer: stiu ca sunt de rahat, nu sunt tocmai favoritii mei. Orange-idem.

  32. #37

    mars in gatu ma-tii de muist cu vrajala ta obosita de pensionar… am logan si ii dau si 200 cand am chef si se tine foarte bine… dobitocul pulii mele de blogger cretin ce esti!

    • #38

      vezi ca suna mama ta, dar o sa aiba gura ocupata, vorbiti prin semne?

  33. Logan MCV, un fel de Aston Martin break 🙂
    @gerge hmm… cred ca ai uitat un “o”. Sau credeai ca daca nu pui “o”-ul nu o sa iti recunoasca lumea numele 😀

  34. acum nu stiu peste ce logan ai dat dar din surse sigure iti spun ca prinde greu viteza de 170. poate era ala de 110 cai. de ce nu eram eu sa il las in ceata ? :))

  35. arata bine “ligheanul” facut acordeon! bineinteles sunt cinic…

  36. ar putea fi interpretată și ca reclamă la Logan postarea aceasta 😀 („uite, prinde 170 la oră”)

  37. #43

    da, ca aia cu trabantul remorcat de mertz:)

  38. #44

    Se dadea vanjos un loganist mai demult. La 230 nu-l mai vedeam in retrovizoare. 🙂

  39. Nu generalizez dar multi tarani isi iau astazi Logan si se cred intr-un x5. Pana la urma cum spunea cineva mai sus, orice masina la 170 e un sicriu zburator.

  40. la 170 km/h orice masina e un sicriu zburator.

  41. stai…diferenta e ca poate dintr`un mercedes te scoate in 5 bucati si dintr`un logan te scoate in 10.

  42. pai prietene crezi ca la 170 doar loganu e un sicriu zburator?

  43. #51

    Dacia Nova e masină bună. Doar că îi trebuie un motor un pic mai bun 😀 .

  44. Politia autostrazilor vegheaza, stati linistiti. Au cumparat radare “nedetectabile”. Sunt atat de nedetectabile ca au devenit chiar si invizibile. La fel o sa fie si amenda pentru acesti bizoni, invizibila.

  45. Ce frustrati is uni pe aci cu cielouri etc 🙂 funny … si trist …

  46. #54

    Unde pula mea ati vazut voi sicriu care zboara?

  47. #55

    Orice masina la 170 km/h e sicriu pe roti, distanta de franare e de aprox 100 metri.

  48. Bai, te rog frumos…
    Era cipuit, da?

  49. :)) DeadWish :))

    Astia sunt sinucigasi. Oricum, la 170 km/h in orice masina ai sanse mari sa mori. Plus ca in logan ai un avantaj… ai parte de o moarte mai usoara si mai rapida… decat sa te chinui in cee’d cu gatul prins intre airbaguri… Si apoi… sa stai prin spitale… nasol. Mai bine te duci direct. Oricum, daca te duce capul sa-ti iei logan si sa-i dai 170, mai bine mori ca oricum traiesti degeaba 😀

  50. Apropo de chestia asta, mi-am adus aminte de un banc foarte tare.

    Intr-un accident sunt implicate doua masini identice. Ambele masini facute prafi. La fata locului apare un reporter care incepe sa vorbeasca despre cat de utila este centura de siguranta: “va rog sa priviti, acesta este soferul care nu purta centura de siguranta. Desfigurat, o mana in portbagaj, un picior in torpedou si capul… dumnezeu stie pe unde-o fi. Acum, va rog sa-l priviti pe soferul care a purtat centura de siguranta… arata de parc-ar fi viu”. 😀

  51. Nu e masina problema, ci soferii. Ghinionul Loganului este ca multi dintre cei care-l cumpara sunt vechii posesori de Dacii 1100, care apasau acceleratia pana la podea ca sa porneaca de pe loc si au impresia ca tot asa trebuie sa faca si acum. Plus ca odata ajunsi in masina noua (fie ea si logan) se cred imparatii soselelor. Noi sa fim sanatosi ca de restu…!

  52. Puteai sa nu scrii nimic in post, poza era foarte sufi.

  53. #61

    1. problema nu e ca poate sau nu poate 170, ci mai degraba ce poate la 170 o masina. gen, ai 170 tragi putin de volan sa eviti o groapa si decolezi. asta e diferenta intre un logan si alte masini.

    2. arhi, tu ai idee cat de greu e sa ajungi cu loganul la 170? te chinui mult, atat de mult incat nu iti vine sa mai franezi si sa o iei iar de la capat.
    regula de baza e: ai prins 170, o tii asa toata autostrada. daca ai franat o data, pana prinzi iar 170 se termina autostrada si e pacat 🙂

  54. ca sa poti sa conduci un Logan (in conditii optime, si la extremele superiaore) trebuie sa ai sange de BMW in tine… daca nu ai facut scoala de soferi undeva prin Salaj (la noi in zona, Salajul alimenteaza visurile tinerilor cu bmw-uri din germania) … degeaba ai logan, ca nu treci de 120KM/h

  55. #63

    Iauiteee-l !! – www.myvideo.ro/watch/6003287/logan
    “Va vini sa crediti ??”
    Mie nu 😐

  56. #64

    @Arhi “cum sa mergi frate cu 230??”

    272cp ajung destul de repede acolo.

    Stiu ca e inconstienta sa faci asta pe soselele romaniei, stiu ca orice tampit poate sa apese o pedala, insa am vrut doar sa-l pun putin cu picioarele pe pamant. Oi fi reusit, nu stiu. A meritat riscul? Nu cred.

  57. #65

    dupa ce ai trecut pragul de 130km/h este in functie de norocul fiecaruia.
    nu tot timpul masina este cea care te pune in valoare ci soferia caer o ai in sange.daca esti un cretin care crezi ca masina o controlezi cu o mana la viteza de peste 100 km/h cum faci tu la NFS inseamna ca nu esti doar dobitoc ba din contra esti chiar imbecil.
    idiot am fost si eu cand am condus un opel astra cu 120 km/h pe Barbu Vacarescu iar daca calcam brusc frana se rupea cablul de frana.da ma consider un cretin care nu a stiut ce face ,dar a doua oara nu mai repet experienta.

  58. @dumitru: Aveti Logan la voi in RSS moldoveneasca? Si eu care credeam ca numai Lada.

  59. oamenii au placeri nebanuite

  60. #68

    bun eu un lucru am inteles…daca ai logan si in fata ta e unu mai jme’ cu toareg sau mai nush ce care merge cu 120 spre exemplu, gata frate…deci gata…aia ti-e viteza maxima, gata…ca te ia mama dreaq de sofer idiot, coclit, plin de impresii care crezi ca sicriu tau zburator e ceva mai mult decat un lighean….cum sa mergi cu loganu cu 140 knd touaregu, TOUAREGU frate merge cu 120…da? deci gata!

  61. Bai au inceput sa apara Loganele si pe la mine prin Emirate. Sa vezi smolitii de indieni ce le dau pe autostrazi cat pot, intre radare, mai ca iti vine sa crezi ca ai ajuns in romania. Poate doar soseaua de 6 benzi pe sens sa faca diferenta. Nu este vorba de masina, si in Logan sau BMW se moare la fel. Daca stau un pic si ma gandesc parca si soferii de la ambele branduri sunt cam la fel. 🙂

    Aruncati cu pietre BMW’s drivers. 😛

  62. #70

    La banii astaia Loganul este o masina “corecta si cinstita” zic eu!
    Atat dai atat primesti!
    Nu totzi isi permit BMW-uri sau ce mai vreti voi.
    In rest… “orice masina la 170 km/h e sicriu pe roti”!!!

  63. #71

    Apropos de HTC… mai zine si noua cu meste si de care este… si de ce Apple pana la urma?

  64. #72

    Eu de multe ori vad frustrarea in ochii umezi si natangi ai loganistilor. Nu am nimic cu masina in sine, pentru ce a fost conceputa este mai mult decat minunata, noi avem 2 la firma care si dupa 100k se comporta super decent, si lucram inconstructii – if you know what i mean – Problema e cu maimutele de la volan care merg cu viteze idioate, si danu avem drumuri e clar dar dc sa nu mergi cu 140 pe autostrada? toata autostrada si tb sa mergi cu 160-200? sa ajungi cu 12 minute mai devreme si sa risti viata tuturor?in fine peace si succesuri

  65. Tocmai ce-am avut un exemplu la mine-n oras cu un Mercedes NOU, praf la 140 la ora. PRAF+explozie.
    Dar na, Loganul suge, Mercedesul e geniala, sigura si…cacat. Mda, am vazut.
    La viteze mari, mori in orice masina.

  66. #75

    S-ul ala de dupa BMW nu are nici un sens in romana. Iar in engleza inseamna ca toti conducatorii de BMW au un singur BMW pe care il conduc pe rand cu deosebita mandrie. Eu nu sunt sofer de BMW, nu de alta dar nu aveam timp sa astept:))

  67. #76

    PLM am ajuns sa-mi dau si eu cu parerea pe aici, OCTAVIAN A CONCLUZIONAT toata discutia! PUNCT (lol)

  68. #77

    La 170 si un suv ar arata la fel. Nu sunt Loganist, am o 1310 care vede rar suta, dar macar ma duce mintea sa ii schimb cauciucurile iarna. Lunile astea am vazut o gramada de cretini cu masini de fite care, fiind deranjati de autohtona noastra daciuta, au intrat in depasiri stupide si apoi in sant. Cocalarii de la noi fac rata la banca sa isi cumpere masini straine, dar nu isi permit sa le intretina. Cred ca de fapt asta e problema.

  69. #78

    Ce nu inteleg eu e generalizarea asta si ce ne spui ca pe banda intai erau (Tuareg-uri, Kia, Renault) adica intr-un cuvant VALOARE frate si cum mergeati voi la consum pardon legal, vajaiau logane pe langa voi. Asa si? Te-ai ofuscat cumva? Uite, eu am facut recent Pitesti-Bucuresti si retur cu o Octavia 2 si am mers constant 140-150km/h si au trecut masini cu o viteza mai mare pe langa mine si mai scumpe si mai ieftine. Nu m-a interesat, daca pe om il tine pedala, curajul si buzunarul sa treaca si cu 200km/h pe langa mine, nu-mi pasa. Si o Dacie 1300 daca-mi dadea flash-uri sa treaca, ii faceam loc si il lasam sa se duca fara niciun resentiment. Dar am intalnit pe autostrada si oameni cu Cayenne, Amg-uri si alte super-masini care mergeau cu 120-130. Asta ce insemna, ca vai frate cum sa-l depasesc eu saracu dracu’ cu Skoda pe ala cu Porsche chiar daca merge cu 120 iar eu cu 150. Iar la 170km/h in caz de impact doar norocul te poate scapa, nu conteaza provenienta “sicriului”.

  70. Bai nu zic nu, si eu merg cu 160 pe autostrada (nu, n-am Logan), dar e o viteza la care mi-ar fi frica in orice masina, nu numai Logan. Testele alea NCAP cu care se dau firmele mari se fac la 90km/h, dupa aia e pe raspunderea ta 🙂

  71. @jollyca: testele NCAP se fac la aprox 60km/h impact frontal.
    La 90km/h nu cred ca ar mai lua vreun model 5 stele 😉

  72. #81

    @gerge a scris pe 24 Martie 2010

    mars in gatu ma-tii de muist cu vrajala ta obosita de pensionar… am logan si ii dau si 200 cand am chef si se tine foarte bine… dobitocul pulii mele de blogger cretin ce esti! “””

    Cand o sa mergi tu cu al tau Logan cu 200Km/h te rog mult sa ii faci o poza la vitezometru sa mi-o arati si mie , si daca faci asta ai cuvantul meu ca imi vand Fordul si imi iau Logan!!!

  73. Orice masina e un sicriu zburataor la peste 100 km/h. Am un Logan MCV 1,6 16 V resoftat (gri comete), jante, folie si cam atat. Crede-ma, poate mult, mai ales resoftat. Ai condus pana acum vreunul?

  74. #84

    resoftarea: adica ii schimba harta de injectie (timpii la care este injectata benzina sau motorina in cilindru si cantitatea de combustibil injectata)

  75. Iti spun eu. Baietii care se ocupa de tuning, @umbla” in softul masinii. Dupa toata chestia asta, te alegi cu 15 cai in plus. Te poti alege si cu mai multi, daca te tine buzunarul. Eu am dat 100 de euro pentru 15 cai.
    P.S.: Am fumat multe masini d-alea bune din Germania. Stiti voi…

  76. Si eu vreau Logan si sa merg cu maxim 100km/h. Incet, dar sigur.

  77. #87

    @ Persanul: Scrie pe youtube Logan 1.6 16v, uita-te la primul clip care iti apare, si apoi vinde-ti Fordul. Iar cat despre lipsa ta de convingere, mi-e ca are legatura clara cu stema aia din fata masinii. Daca venea aici unu cu un Golf 5 1.6 16v si zicea ca atinge 200, nu sareau toti “specialistii” “cum frate sa ia atat?” pentru ca e Vw, desi cu un Golf benzinar 1.6 16v sau 1.9 tdi-ul de 105 cp si multe alte masini de pana in 110 cp iti iei rusine de la un Logan 16v.

  78. @dumitru bine ca se fac masini mai bune in R. Moldova :)))
    App la noi multi moldoveni sunt posesori de Logan, Logan Nike :)))

  79. #89

    Mda, 170 la ora, not big deal, majoritatea masinilor noi ajung la viteza asta. Problema e cum se comporta acolo…iar loganul 1,6 16v nu se comporta bine. Am in familie asa ceva si principala problema a masinii asteia este ca e prea rapida pentru ce frane/suspensii are 🙂

    Ideea cu “de ce ar merge cineva normal la cap cu 170 pe drumurile din ro” nu vreau s-o comentez pt ca argumente reale nu exista, insa multi dintre noi fac lucrul asta.

  80. #90

    Ce imi plac de astia cu ochi “umezi” ca tot ii plac lui Arhi – resoftati la 115cp ????wtf???? wtf, am citi de 2 ori. Mai copii stiu ca voi cu ochii umezi nu a-ti mers cu alte masini ce sar de 100 de caluti de acolo vine frustrarea de care vorbeam mai devreme si satisfactia “fumarii” unora cu cotete de peste 200, 300, 400? cp. Inteleg satisfactia. Doamne….

  81. #91

    pai si daca avea 170, ce? si eu de multe ori calc pedala pe bucuresti constanta la maxim, pentru ca in perioada iernii nu prea sunt masini, si cu 200 pe autostrada, scurtezi drumul daca esti in graba nefiind periculos, si io n`am decat un huyndai accent, nu altceva, si de multe ori sunt multi cu bmw`uri sau mertzane care ma depasesc sfidatori, de parca ii deranjam eu cu ceva fa mergeam cu 200…fel de fel de orgolii

  82. viteza si urmarile iei, putea fii orice masina ca tot praf se facea.

  83. @Octavian D: Esti praf, omule. A zis cineva ca a fumat masini de 200 de cp sau mai mult. Daca nu intelegi ce vreau sa spun, mai rumeg-o. Se vede ce masini puternice conduci tu. Pentru cultura ta generala, am 120 de CP pe MCV. Si la 120 de CP poate destul de mult.

  84. A testat barbatul dojomobilul pe autostrada la austrieci parca. A dus-o in 140-150 la ora, am vazut ca e totul OK, am revenit la 120-130. Cand facem drumuri, is lungi si tii cont si de consum. La cate un “spatir’ de 2000-3000 de km dus/intors distractia cu “baga tare” te coasta destui euroi, incat sa te calmezi.

    Plus ca, de la o anumita viteza in sus, riscurile de a veni “pe scut” acasa cresc exponential, oricat de teapana e taraboanta. Preferam sa murim de batranete si nu pe sosele, pentru ca ne dam zmei.

    Si da, cand mergi cu 120 la ora pe autostrada, chiar si la altii, trec pe langa tine si Audi, Volvo sau Mercedes. Da, trece si cate un Logan, chiar si vreun Fiat din ala de 20 de ani. Daca pe sofer il tine sa o calce, sa fie ei sanatosi si noi la fel.

  85. @Gabriel Leonard
    De dragul discutiei poate imi explici ce masini din “alea bune din Germania” ai fumat, ca eu sunt praf, dupa cum spui.
    Nu iti spun ce masina conduc, nu cred ca are sens, nici marca, nici modelul, oricum nu ai auzit de ea, ca nu e din Germania, asta odata, iar alta chestie are cam de 3 ori caii tai resoftati, in fine parca m-a facut unu cu MCV-ul si nu intelegeam dece…
    Oricum nu despre asta era vorba, sper ca nu esti frustrat tare ca in visele mele nu apare Logan mapat, nu?
    Iar ca alta chestie, avem Logan la firma, merg foarte bine, PENTRU CE SUNT FACUTE SA MEARGA, cred ca am mai spus asta odata, dar ma repet ca poate intelegi si tu…
    Peace si Succesuri cum spuneam mai devreme.

  86. #96

    Da’ cu copacu` ce-au avut ???

  87. #97

    Singura diferenta intre ele la 170 e ca poate Loganu lasa copacu’ doar putin aplecat iar bmw-ul sau mercedesul il lasa ceva mai aplecat ….
    Ambele vor merge la fier vechi si conducatorii auto unde o vrea Dumnezeu.

  88. #98

    deci, hai sa facem misto de cei cu logan nice nice, dar voi astia cu bmw, passat-uri mercedes care va credeti regii soselelor, doar pentru ca ati avut 1000 de euro sa va luati o masina la mana a doua pe care germanii o arunca si voi o lingeti ca si cum ar fi noua

  89. #100

    Orice masina ai conduce la 170km/h numai faci nimic

  90. #101

    170 nu e viteza mare. La noi, cum nu prea avem autostrazi riscurile mari sunt la frontale – care la 90+90 = 180 si esti la viteza legala. Loganul nu are stabilitate, cand invarti putin de volan la viteza, nu simti ca ai tu controlul asupra masinii ci masina il are asupra ta. Am avut dacie, opel, acum bmw dar am condus putin si logan si tot ce conteaza e cum simti masina. Trebuie adaptata la cat mai multi factori de risc (risc pe care trebuie sa il elimini pe cat posibil). Astfel – daca intr-un moment consider ca pot si nu risc prea mult sa merg cu 230 la ora pe autostrada, incerc sa ma duc cu atat. E o adevarata arta sa stii sa mentii o viteza cat mai departe de risc + sa obtii si adrenalina daca ai nevoie de ea. Cel mai important – nu trebuie sa fii frustrat – cum s-a mai spus – ca X sau Y merge mai repede cu tine, cu o masina mai proasta. Singurele momente cand ma deranjeaza – sunt atunci cand depasirile se fac pe partea dreapta – ca si cum te sfideaza. Oricum – poate omul se grabeste ca are pe cineva grav bolnav in familie – si isi calculeaza altfel riscul de moment. Cine stie?

  91. #102

    Decat sa imi cumpar o masina “Nemteasca ” la mana a doua , si sa iti mai faci un credit pentru un amarat de pasat sau un bmw , si dupaceea nu ai bani sa ti-l intreti , mai bine imi cumpar Dacia Logan.
    Aici ma refer la o masina fiabila , pentru ca un logan full option ajunge la 11 mi , iar un seria 5 second hand din 2005 este 9 mi 🙂 Dar romanul este mandru si prost .

    Nu mai criticati loganul ca e slab sau etc : ford fiesta,fiat albea, renault clio ,Golf4 sunt la acelasi nivel cu logan-ul probabil chear mai slabe cu mult

  92. #103

    Din comentariile de pe aici, unele cu puternic “iz” cocalaresc se desprind doua “boli” ale romanului:
    1)Generalizarea-am vazut eu 5 tampiti cu Logan/bmw/mertzan, etc, deci… TOTI sunt la fel.
    Unde mai pui ca, dpdv statistic, chiar e normal sa intalnesti multi tampiti cu Logan, ptr ca sunt foarte multe masini de marca asta pe strada
    2)Boala “epatarii” cu valoarea masinii pe care o ai. Masina ar trebui sa fie doar un mijloc de deplasare din A in B, eventual cu costuri minime daca se poate. Dar nu, la noi unora le place sa-si ia masini scumpe(chiar daca stau intr-o maghernita la bloc) si sa se laude/sa epateze cu ea. Vai mama, ce tare-s eu si ce sarantoc e ala cu Logan. Unde mai pui ca majoritatea “masinilor tari” de pe soselele patriei sunt SH-uri vai de mama lor care nu mai au nicio piesa de origine in ele, sa te lauzi cu asa ceva mi se pare chiar pueril.

    Da, exista si cazuri in care unii sunt frustrati ca nu-si permit masini scumpe, dar categoria asta e in minoritate fata de cei care vor doar sa epateze.